quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Canisfire het volgende:
Kijk Beatrix nu ...
Die vrouw zit er echt helemaal doorheen...
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
Ik hoorde ook complottheorieën over mogelijk vastgebonden gozer op afstandbestuurd?
Het is wel juist die foto die je nu overal ziet in alle wereldpers. Staat tie mooi voor paalquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is een momentopname man... Misschien kijkt hij wel naar iemand die schreeuwt, en dat hij een halve seconde later weer voor zich kijkt...
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
Ik hoorde ook complottheorieën over mogelijk vastgebonden gozer op afstandbestuurd?
die bewaker staat daar nog steedsquote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier het 'kindje' nadat de auto iets verder door was gereden. vergelijk de kleding maar met de jonge dame op die andere foto. Het is géén kindje.
link
Nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
Is het wel zoek die grotere foto maar op, bovendien heeft die andere vrouw waar jij het over hebt haar schoenen aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier het 'kindje' nadat de auto iets verder door was gereden. vergelijk de kleding maar met de jonge dame op die andere foto. Het is géén kindje.
link
Daarom denk ik dus dat het om een popuul met een psychose gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik begin steeds minder het idee te hebben dat dit een politieke daad was.
Hij reed hard hoor, het is secondenwerk.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat die agent niet eens kijkt
Wat is dat nou voor een reactie. Beatrix is koningin, heeft er goed aan gedaan een snelle reactie te gevenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Beatrix is zo aangeslagen, ik zou voor een directe switch zijn. Valt me zwaar tegen dat de nieuwe Koning (in potentie) nog geen (officiële) reactie heeft gegeven.²
Komt denk ik nog in de herhaling van nieuws bulletinsquote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef Zeroku het volgende:
Heeft iemand een site waar ik de toespraak van Beatrix nog kan zien?
er waren er meer met die kledingquote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
link
bansheeboy is graag zuurquote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een reactie. Beatrix is koningin, heeft er goed aan gedaan een snelle reactie te geven
http://www.nos.nl/nosjour(...)t_koninginnedag.htmlquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Zeroku het volgende:
Iemand een site waar ik die toespraak van Beatrix nog kan bekijken?
Dat wilde ik net posten. Die foto's zijn genomen in secondes waarin veel mensen nog niet eens beseffen waar wat allemaal gebeurt. Beetje domme reacties.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef Digital-Love het volgende:
[..]
Weet je wel hoe snel het allemaal is gegaan?
dusquote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk al gepost, maar naam en adres van de dader staat zelfs op de CNN site.
Wacht maar tot jij zo oud bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die kop van Beatrix zie, moet ik meteen denken aan die scene uit robocop waar die gast uit het zoutzuur stapt. Die heeft ook van dat enorm hangende vel.
beetje?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef mikerw het volgende:
[..]
Dat wilde ik net posten. Die foto's zijn genomen in secondes waarin veel mensen nog niet eens beseffen waar wat allemaal gebeurt. Beetje domme reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |