Boh, houd je mond man, het is niet eens een allochtoon.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is het lulligste, een 9-jarig meisje, gaat misschien wel voor de eerste keer de koningin zien, hartstikke blij, mag een beetje naar voren want ze is klein en dan komt er zo'n allochtoon aanzetten met een klote wagentje uit 1992 en rijd haar omver.. hoe lullig is dat?
Hij ziet er rechts uit met zijn kale bakkes.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef SeLang het volgende:
De dader ziet er in elk geval links uit.
quote:
Dat kan ik me wel voorstellen. Dat is inmiddels wel bekend, zeker als ze gaan vragen of de zwaargewonden zwaar gewond zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ook niet eens vragen naar de slachtoffers, hoe het daar mee gaat![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef SeLang het volgende:
De dader ziet er in elk geval links uit.
Idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef __Saviour__ het volgende:
jee die beatrix zeg
echt duidelijk persoonlijk aangeslagen
wie nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef cptmarco het volgende:
dus waarschijnlijk toch een gek... ben benieuwd wat zijn reden nou geweest is....
Mwah ik niet, zo'n griepje kan iedereen krijgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat de griep van mexico nu hier is, vind ik nog wel wat erger trouwens
Ja, was een foutje van mijquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boh, houd je mond man, het is niet eens een allochtoon.
[ afbeelding ]
De verdachte heeft wel de uitstraling van een hoog geplaatst iemand.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boh, houd je mond man, het is niet eens een allochtoon.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |