Eensquote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zout toch op zeg!!
Zeker te weten dat ze over een paar dagen, en Maxima ook, incognito naar de ziekenhuizen gaan waar de gewonden liggen. En dat ze contact houden met de getroffen families.
Maar Bea en consorten kunnen bij veel mensen nooit goed doen.
Sneu.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef 2Drix het volgende:
Gast staat met een rouwbandje op te treden op het museumplein![]()
![]()
quote:Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is. Bij een psychose spreekt men van positieve en negatieve symptomen, positieve symptomen zijn symptomen die bij mensen zonder psychose niet voorkomen en negatieve symptomen zijn gedragspatronen die bij mensen zonder psychose wel voorkomen. Positieve symptomen kunnen zijn
wie weet dat dit wel een motivatie is om koninginnedag op WA's verjaardag te doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die speculaties over "Koninginnedag zal anders worden" ook zo vreselijk zinloos. En dan vooral de eigen mening van 1 meneer vertonen alsof het zo is.
Jij wilt echt héél graag dat het een allochtoon is, he.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef Rockiejj het volgende:
edit
er moet toch zeker worden nagedacht of het nog wel zo verstandig is om koninklijke familie zo los op straat te laten rondlopen. Nu zaten ze in de bus, maar als het eerder op de route was gebeurd, hadden ze ook net zo goed door de auto geschept kunnen zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die speculaties over "Koninginnedag zal anders worden" ook zo vreselijk zinloos. En dan vooral de eigen mening van 1 meneer vertonen alsof het zo is.
zuchtquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef henkway het volgende:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/30/1241100175-720.jpg
vind dit nog wel de foto, die de situatie schetst
terug lezen is onmogenlijk met dit soort dingenquote:
Ik ben het wel met hem eens hoor...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:29 schreef Zeroku het volgende:
Oh echt die Van Velzen moeten ze echt eens op laten flikkeren van dat podium, nog weer met z'n show must go on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |