quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Canisfire het volgende:
Kijk Beatrix nu ...
Die vrouw zit er echt helemaal doorheen...
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
Ik hoorde ook complottheorieën over mogelijk vastgebonden gozer op afstandbestuurd?
Het is wel juist die foto die je nu overal ziet in alle wereldpers. Staat tie mooi voor paalquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is een momentopname man... Misschien kijkt hij wel naar iemand die schreeuwt, en dat hij een halve seconde later weer voor zich kijkt...
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
Ik hoorde ook complottheorieën over mogelijk vastgebonden gozer op afstandbestuurd?
die bewaker staat daar nog steedsquote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier het 'kindje' nadat de auto iets verder door was gereden. vergelijk de kleding maar met de jonge dame op die andere foto. Het is géén kindje.
link
Nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
Is het wel zoek die grotere foto maar op, bovendien heeft die andere vrouw waar jij het over hebt haar schoenen aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier het 'kindje' nadat de auto iets verder door was gereden. vergelijk de kleding maar met de jonge dame op die andere foto. Het is géén kindje.
link
Daarom denk ik dus dat het om een popuul met een psychose gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik begin steeds minder het idee te hebben dat dit een politieke daad was.
Hij reed hard hoor, het is secondenwerk.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat die agent niet eens kijkt
Wat is dat nou voor een reactie. Beatrix is koningin, heeft er goed aan gedaan een snelle reactie te gevenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Beatrix is zo aangeslagen, ik zou voor een directe switch zijn. Valt me zwaar tegen dat de nieuwe Koning (in potentie) nog geen (officiële) reactie heeft gegeven.²
Komt denk ik nog in de herhaling van nieuws bulletinsquote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef Zeroku het volgende:
Heeft iemand een site waar ik de toespraak van Beatrix nog kan zien?
er waren er meer met die kledingquote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
link
bansheeboy is graag zuurquote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een reactie. Beatrix is koningin, heeft er goed aan gedaan een snelle reactie te geven
http://www.nos.nl/nosjour(...)t_koninginnedag.htmlquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Zeroku het volgende:
Iemand een site waar ik die toespraak van Beatrix nog kan bekijken?
Dat wilde ik net posten. Die foto's zijn genomen in secondes waarin veel mensen nog niet eens beseffen waar wat allemaal gebeurt. Beetje domme reacties.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:22 schreef Digital-Love het volgende:
[..]
Weet je wel hoe snel het allemaal is gegaan?
dusquote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk al gepost, maar naam en adres van de dader staat zelfs op de CNN site.
Wacht maar tot jij zo oud bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die kop van Beatrix zie, moet ik meteen denken aan die scene uit robocop waar die gast uit het zoutzuur stapt. Die heeft ook van dat enorm hangende vel.
beetje?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef mikerw het volgende:
[..]
Dat wilde ik net posten. Die foto's zijn genomen in secondes waarin veel mensen nog niet eens beseffen waar wat allemaal gebeurt. Beetje domme reacties.
Niet echt leesbaar. Leeftijd klopt wel...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk al gepost, maar naam en adres van de dader staat zelfs op de CNN site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
kan best moeder en dochter zijn. veel refo's in Apeldoorn waarbij moeder en dochter bijna hetzelfde dragen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
link
Topreactiequote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)t_koninginnedag.html
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Zeroku het volgende:
Komt Van Velzen aan: We gaan niet bij de pakken neerzitten toch
Ik vond het niet echt aangeslagen klinken, eerder hoogbejaard en tijd voor euthanasiequote:Op donderdag 30 april 2009 16:26 schreef Shitney het volgende:
Ik heb de koningin nog nooit zo aangeslagen en emotioneel gezien, ze zag eruit alsof ze elk moment in tranen kon uitbarsten. En ze klonk alsof ze behoorlijk had lopen kettingroken, ze had helemaal zo'n piep in haar ademhaling. Zielig zeg, ik vond het al een drama (wie niet?) maar om de koningin zo te zien vond ik zelf ook wel heftig.
Soort gevalletje ontoerekeningsvatbaar?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:26 schreef IJsblock het volgende:
4 doden en een soort aanslag op de koningin, gevalletje levenslang?
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Foto van dader, vreemd, geschoren zijkanten hoofd...?
en dan een net blousje en truitje dragen?
Beetje vaag
foto:
Schokkend wel.Lees eensch terug voordat je de spuitelf gaat uithangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik ben geen 14
Zout toch op zeg!!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Mirel het volgende:
Eerlijk gezegd he, komt Beatrix' reactie íets te verdrietig over
Ja op 538 feest op Museumpleinquote:
Doe gewoon normaal..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt aangeslagen klinken, eerder hoogbejaard en tijd voor euthanasie
TBS lijkt me ook wel verstandigquote:Op donderdag 30 april 2009 16:26 schreef IJsblock het volgende:
4 doden en een soort aanslag op de koningin, gevalletje levenslang?
quote:
Ik stelde het als reactie op oO_BlackGirl_Oo die met haar foto's zat te ijlen "kijk kijk dit klopt niet! opgestroopte mouw, maar in de volgende foto was z'n arm bedekt!!!11!!! COMPL0t!"quote:Op donderdag 30 april 2009 15:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh mijn god, het lijkt wel alsof de auto helemaal geen bestuurder heeft!
Blackgirl heeft gelijk! Het is een opgezet complot van de illuminatie en de vrijmetselaars met een androide van de planeet Nibiru die willen verhullen dat het eigenlijk al 2012 is en dat er in 1567 een complot is opgezet om drie jaar van de kalender te krabben om het volk dom te houden voor de komst van de reptilians!
houd toch eens op met het posten van dit soort gegevens!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef Rockiejj het volgende:
Gewoon op nos.nlquote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Komt denk ik nog in de herhaling van nieuws bulletins
Eensquote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zout toch op zeg!!
Zeker te weten dat ze over een paar dagen, en Maxima ook, incognito naar de ziekenhuizen gaan waar de gewonden liggen. En dat ze contact houden met de getroffen families.
Maar Bea en consorten kunnen bij veel mensen nooit goed doen.
Sneu.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef 2Drix het volgende:
Gast staat met een rouwbandje op te treden op het museumplein![]()
![]()
quote:Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is. Bij een psychose spreekt men van positieve en negatieve symptomen, positieve symptomen zijn symptomen die bij mensen zonder psychose niet voorkomen en negatieve symptomen zijn gedragspatronen die bij mensen zonder psychose wel voorkomen. Positieve symptomen kunnen zijn
wie weet dat dit wel een motivatie is om koninginnedag op WA's verjaardag te doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die speculaties over "Koninginnedag zal anders worden" ook zo vreselijk zinloos. En dan vooral de eigen mening van 1 meneer vertonen alsof het zo is.
Jij wilt echt héél graag dat het een allochtoon is, he.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef Rockiejj het volgende:
edit
er moet toch zeker worden nagedacht of het nog wel zo verstandig is om koninklijke familie zo los op straat te laten rondlopen. Nu zaten ze in de bus, maar als het eerder op de route was gebeurd, hadden ze ook net zo goed door de auto geschept kunnen zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die speculaties over "Koninginnedag zal anders worden" ook zo vreselijk zinloos. En dan vooral de eigen mening van 1 meneer vertonen alsof het zo is.
zuchtquote:Op donderdag 30 april 2009 16:28 schreef henkway het volgende:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/30/1241100175-720.jpg
vind dit nog wel de foto, die de situatie schetst
terug lezen is onmogenlijk met dit soort dingenquote:
Ik ben het wel met hem eens hoor...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:29 schreef Zeroku het volgende:
Oh echt die Van Velzen moeten ze echt eens op laten flikkeren van dat podium, nog weer met z'n show must go on!
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die kop van Beatrix zie, moet ik meteen denken aan die scene uit robocop waar die gast uit het zoutzuur stapt. Die heeft ook van dat enorm hangende vel.
wat een randdebielen kent ons landquote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt aangeslagen klinken, eerder hoogbejaard en tijd voor euthanasie
Ja op een of andere manier doen heel veel mensen dat tegenwoordig. Die schrijven eens als is. Zal ook wel met de debilisering van Nederland te maken hebben.quote:
Ja, die heeft zich even heel snel heel populair gemaaktquote:
Daar krijgt ie wel levenslang voor.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef Krambo het volgende:
BULLETIN -- REPORT: SUSPECT IN DUTCH QUEENS DAY ATTACK CHARGED WITH ATTEMPTING TO ATTACK THE ROYAL FAMILY.
Iemand met een psychose kan dat ook gewoon zeggen hoor. Het gaat om de beweegredenen. In mijn omgeving had ik iemand met een psychose die was opgenomen, bij mijn bezoek aan hem verzocht hij me met klem hem vrij te krijgen omdat hij wilde voorkomen dat Obama president van Amerika zou worden, hij wilde de wereld redden van Miles Dyson (néger uit Terminator II). Gasten met zulke waanbeelden zijn tot alles in staat, ik ben verbaasd dat probleemgevallen met psychotische patienten zelden voorkomen, in deze gradaties zeg maar.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
maar hij heeft al gezegd dat hij het met opzet heeft gedaan.
Ze blijven leuk heh,quote:
Het is kennelijk te moeilijk om te bedenken dat de dader dit zelf gedaan heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef Arcturus het volgende:
Handig gezegd hoor!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Zeroku het volgende:
Komt Van Velzen aan: We gaan niet bij de pakken neerzitten toch
En dat rouwbandje ook nogquote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die heeft zich even heel snel heel populair gemaakt
ja volkert van der graaf heeft ook maar 2 uurtjes geschoffeld hequote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Daar krijgt ie wel levenslang voor.
Voor die 4 doden, was dat nog maar te betwijfelen.
Als er op jou een aanslag gepleegd (geprobeerd) wordt reageer je erg nuchter?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
De koningin is geschokt![]()
Ik snap niet waarom dit erger lijkt te zijn, dan al die mensen die geschokt zijn, kinderen met trauma's, door deze beelden, voor altijd op hun netvlies te moeten meedragen.
En de familieleden van al die gewonden en overleden personen.
Wat de koningin vindt, vind ik persoonlijk niet zo erg belangrijk...
Ja helaas hebben we mensen zonder een greintje respect en gevoel'.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
[..]
wat een randdebielen kent ons land
echt, hoe je dat uit je toetsenbord krijgt...
Even mailen met zijn allen?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef IJsblock het volgende:
Wat me ontzettend dwarszit, is dat een zender als 538 toch doorgaat met hossen en feesten.....
Laat weer heel wat medeleven zien tov de nabestaanden, ondanks dat ze het programma inkorten,
doe het dan goed en trek die teringstekker er gewoon uit, wat voor een gevoelloze kutzender ben je dan!![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat 538 ook wel de opdracht heeft gekregen om gewoon door te gaan. Als er 100.000 mensen teleurgesteld en boos naar huis moeten worden gestuurd krijg je misschien wel rare taferelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:32 schreef IJsblock het volgende:
Wat me ontzettend dwarszit, is dat een zender als 538 toch doorgaat met hossen en feesten.....
Laat weer heel wat medeleven zien tov de nabestaanden, ondanks dat ze het programma inkorten,
doe het dan goed en trek die teringstekker er gewoon uit, wat voor een gevoelloze kutzender ben je dan!![]()
![]()
![]()
![]()
Zuur wijf ben jij.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef zhe-devilll het volgende:
De koningin is geschokt![]()
Ik snap niet waarom dit erger lijkt te zijn, dan al die mensen die geschokt zijn, kinderen met trauma's, door deze beelden, voor altijd op hun netvlies te moeten meedragen.
En de familieleden van al die gewonden en overleden personen.
Wat de koningin vindt, vind ik persoonlijk niet zo erg belangrijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |