Nee, die had het met een kogel gedaan...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef SeLang het volgende:
De dader ziet er in elk geval links uit.
Hoezo? Jij kunt aan het uiterlijk zien of iemand uit Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Polen etc komt?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boh, houd je mond man, het is niet eens een allochtoon.
[ afbeelding ]
ja echt he.. ik zat ook echt met tranen in mijn ogen toen Bea aan het woord wasquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
Bea, als je dr zo ziet, echt een verslagen vrouw, een oma waarbij je een arm om haar heen zou willen slaan
Stop nou alsjeblieft eens met die posts van jouquote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe een leuke dag zo erg kan eindigen
Ik moet zeggen dat het mij pijn deed toen je dat zei: maar je excuses zijn aanvaard.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, was een foutje van mijsorry
Er zijn meer mensen die 38 jaar zijn, maar de kans is groot natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef matthijst het volgende:
38 jaar, dus toch de eigenaar, waar NAW paar posts terug van werd gegeven?
Omdat iemand een overhemd met een trui daar overheen draagt?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De verdachte heeft wel de uitstraling van een hoog geplaatst iemand.²
Dit.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:07 schreef Ynske het volgende:
Bea, als je dr zo ziet, echt een verslagen vrouw, een oma waarbij je een arm om haar heen zou willen slaan
Hoe het verder daar mee gaat....quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen. Dat is inmiddels wel bekend, zeker als ze gaan vragen of de zwaargewonden zwaar gewond zijn
Het is niet het paleis zelf waar ze zitten knurft.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
"Hier achter Paleis het Oude Loo"
Het is gewoon Paleis het Loo trut.
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De verdachte heeft wel de uitstraling van een hoog geplaatst iemand.²
Die lijkt me niet autochtoon....quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef matthijst het volgende:
38 jaar, dus toch de eigenaar, waar NAW paar posts terug van werd gegeven?
Voor mij was de dag niet zo prettig, ik lig al de hele dag ziek in bed. Maar ik snap je punt.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe een leuke dag zo erg kan eindigen
Ik ook, getverquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Samsonneke het volgende:
Krijg er zelf natte ogen van, als je ziet hoe aangeslagen ze was.
Kasteel Het Oude Loo is een jachtslot uit de 15e eeuw en bevindt zich op het Kroondomein Het Loo, te Apeldoorn, niet ver van Paleis Het Loo.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
"Hier achter Paleis het Oude Loo"
Het is gewoon Paleis het Loo trut.
Is meer omdat ze niet weten wat het precies is.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel "apart" vind is dat ze het de hele tijd hebben over een "incident", dat is toch wel een understatement volgens mij.
Ze zitten op het Oude Loo achter PALEIS HET LOO.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is niet het paleis zelf waar ze zitten knurft.
beetje retarded???quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kunt aan het uiterlijk zien of iemand uit Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Polen etc komt?
Dat was gewoon een Nederlandse naamquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die lijkt me niet autochtoon....
JAAAHAAAA. maar die trut op televisie zei 'achter PALEIS HET OUDE LOO'quote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Kasteel Het Oude Loo is een jachtslot uit de 15e eeuw en bevindt zich op het Kroondomein Het Loo, te Apeldoorn, niet ver van Paleis Het Loo.
"trut"
Ja, precies, ben ik met je eens. Vanwege exact dezelfde reden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Omdat iemand een overhemd met een trui daar overheen draagt?
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Stop nou alsjeblieft eens met die posts van jou
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef SeLang het volgende:
De dader ziet er in elk geval links uit.
dat komt omdat je haar zo niet gewend bent, dan lijkt het wat nepquote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Mirel het volgende:
Eerlijk gezegd he, komt Beatrix' reactie íets te verdrietig over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |