Ik snap nog steeds niet dat die agent niet eens kijktquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693484.jpg
Ik zie dat kindje nu pas achter aan de auto 'hangen'
Hang 'm maar halfstok. Indrukwekkende toespraak van Beatrix inderdaad, ze begon ook met een zucht...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Quyxz_ het volgende:
ik ga de vlag nu maar ff binnen halen
offtopic: die heeft al leren lezen denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ze hebben toch al gezegd dat het een Nederlander is, Jezus leer lezen..
dat is weer een andere....quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is geen kindje, gewoon een jonge vrouw
Klik
Hier ook maar gedaan ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hang 'm maar halfstok. Indrukwekkende toespraak van Beatrix inderdaad, ze begon ook met een zucht...
Iedereen gaat eerst kijken, mensen zijn nieuwsgierig. Maar daarna gingen ze allemaal direct zittenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hoe onprofessioneel dat de kon. fam. in die bus gaat staan kijken trouwens.
ZOEK DEKKING, stelletje idioten
Inderdaad, dat kun jij vanachter je computer beter beoordelen dan de politie die ter plaatse was en bij de dader zelf aanwezig was.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Fastmatti het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat de dader heeft kunnen zeggen dat het opzet was.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1540543.html
dat vond ik ook opvallend jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat die agent niet eens kijkt
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, buitenlander. Dus iedereen die niet Nederlander is, zwart, geel rood, blank of bruin.
Hiet viel mij wel enigsinds op dat er niet direct een stel beveiligers op Beatrix en andere leden van de Koninklijke familie dook.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hij blijft rustig en kijkt waar de auto heen gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is een momentopname man... Misschien kijkt hij wel naar iemand die schreeuwt, en dat hij een halve seconde later weer voor zich kijkt...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je verwacht een half uur geblaat?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De reactie van Beatrix is echt kort.²
Newsflash: Het zijn mensen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |