Ik ook, getverquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Samsonneke het volgende:
Krijg er zelf natte ogen van, als je ziet hoe aangeslagen ze was.
Kasteel Het Oude Loo is een jachtslot uit de 15e eeuw en bevindt zich op het Kroondomein Het Loo, te Apeldoorn, niet ver van Paleis Het Loo.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
"Hier achter Paleis het Oude Loo"
Het is gewoon Paleis het Loo trut.
Is meer omdat ze niet weten wat het precies is.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel "apart" vind is dat ze het de hele tijd hebben over een "incident", dat is toch wel een understatement volgens mij.
Ze zitten op het Oude Loo achter PALEIS HET LOO.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is niet het paleis zelf waar ze zitten knurft.
beetje retarded???quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kunt aan het uiterlijk zien of iemand uit Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Polen etc komt?
Dat was gewoon een Nederlandse naamquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die lijkt me niet autochtoon....
JAAAHAAAA. maar die trut op televisie zei 'achter PALEIS HET OUDE LOO'quote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Kasteel Het Oude Loo is een jachtslot uit de 15e eeuw en bevindt zich op het Kroondomein Het Loo, te Apeldoorn, niet ver van Paleis Het Loo.
"trut"
Ja, precies, ben ik met je eens. Vanwege exact dezelfde reden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Omdat iemand een overhemd met een trui daar overheen draagt?
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Stop nou alsjeblieft eens met die posts van jou
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef SeLang het volgende:
De dader ziet er in elk geval links uit.
dat komt omdat je haar zo niet gewend bent, dan lijkt het wat nepquote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Mirel het volgende:
Eerlijk gezegd he, komt Beatrix' reactie íets te verdrietig over
Waarom zou het leven van de koningin meer waard zijn dan die van een burger?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee
Ontopic: Het beste is dat ze niet dood zijn , de koninklijke familie, wel erg voor de doden
Eens. Goed dat ze zelf iets heeft gezegd en ze zag er idd aangeslagen uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Bea, wat ben je ook een stoer wijf. Ik ben niet zo koningsgezind, maar een paar uur later op tv, met precies de juiste woorden op de juiste toon, en oprecht aangedaan. Petje af.
Dat weet ik. Er werd alleen geimpliceerd dat je aan de foto van die gast kon zien dat het een Nederlander was.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Apogist het volgende:
het is zelfs in de persconferentie duidelijk gemaakt dat het een autochtone nederlandse man is !
je hebt Paleis het Loo en ergens verder op het terrein staat het Kasteel het Oude Loo... haalde ze waarschijnlijk door elkaar...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
"Hier achter Paleis het Oude Loo"
Het is gewoon Paleis het Loo trut.
laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was gewoon een Nederlandse naam
Geloof ik je opquote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat komt omdat je haar zo niet gewend bent, dan lijkt het wat nep
Echt hèquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat een figuren komen weer op dit topic af ... met complottheorieen, rare 4chan plaatjes en "hij ziet er links uit" ...
Dat bestaat ook hoor. Je hebt paleis het Loo en in dat bos erachter ligt het Oude Loo, daar zitten ze.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
JAAAHAAAA. maar die trut op televisie zei 'achter PALEIS HET OUDE LOO'
Jezus
dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
Bea, als je dr zo ziet, echt een verslagen vrouw, een oma waarbij je een arm om haar heen zou willen slaan
Hier in Amsterdam gaat alles op het Museumplein gewoon door. Ik heb er geen zin meer in.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef tong80 het volgende:
Ik woon in het centrum van Zaltbommel en hoor het bandje nog lekker gezellige liedjes spelen op het podium.
Je weet best wat hier met 'allochtoon' wordt bedoeld.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kunt aan het uiterlijk zien of iemand uit Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Polen etc komt?
Jij bent vrij dom he?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, precies, ben ik met je eens. Vanwege exact dezelfde reden.²
Vind ik niet. Ze weten dat ze plots het doelwit van een aanslag kunnen zijn, maar nu gebeurt het net voor haar neus en zijn er mensen overleden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Mirel het volgende:
Eerlijk gezegd he, komt Beatrix' reactie íets te verdrietig over
quote 'm dan nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:14 schreef Zeroku het volgende:
reactie op edit
Hoe onprofessioneel dat de kon. fam. in die bus gaat staan kijken trouwens.quote:
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Apogist het volgende:
[..]
beetje retarded???
het is zelfs in de persconferentie duidelijk gemaakt dat het een autochtone nederlandse man is !
Ja, maar dat is het KASTEEL. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat bestaat ook hoor. Je hebt paleis het Loo en in dat bos erachter ligt het Oude Loo, daar zitten ze.
ohja, zo kan je het ook opvattenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:14 schreef starla het volgende:
[..]
Dat weet ik. Er werd alleen geimpliceerd dat je aan de foto van die gast kon zien dat het een Nederlander was.
Ja, buitenlander. Dus iedereen die niet Nederlander is, zwart, geel rood, blank of bruin.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Je weet best wat hier met 'allochtoon' wordt bedoeld.
- en of beeldmateriaal hebtquote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef Stephan1237 het volgende:
0800 6070 voor als je een getuige was en wat verdachts zag
NOU EN?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
JAAAHAAAA. maar die trut op televisie zei 'achter PALEIS HET OUDE LOO'
Jezus
Lijkt me ook logisch. Alles opdoeken geeft nog veel meer rotzooi.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam gaat alles op het Museumplein gewoon door.
Dat is geen kindje, gewoon een jonge vrouwquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693484.jpg
Ik zie dat kindje nu pas achter aan de auto 'hangen'
Ja, deze toespraak van Balkenende kan ik echt goed waarderen. Is altijd wel moeilijk om zo spontaan een speech te geven.quote:
Dus de politie liegt?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Fastmatti het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat de dader heeft kunnen zeggen dat het opzet was.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1540543.html
Gekeken naar de persconferentie?? Daar zeiden ze hetquote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Achter die man hangt dat kindje hoor...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is geen kindje, gewoon een jonge vrouw
Klik
Die vrouw die zit is niet de vrouw/kind die aan die auto hing.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is geen kindje, gewoon een jonge vrouw
Klik
Klopt. Maar ik kan me best voorstellen dat je als artiest er weinig zin in hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch. Alles opdoeken geeft nog veel meer rotzooi.
Denk dat dat een vrij menselijk reactie isquote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hoe onprofessioneel dat de kon. fam. in die bus gaat staan kijken trouwens.
ZOEK DEKKING, stelletje idioten
volgens de politie dus welquote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Fastmatti het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat de dader heeft kunnen zeggen dat het opzet was.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1540543.html
Ik snap nog steeds niet dat die agent niet eens kijktquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693484.jpg
Ik zie dat kindje nu pas achter aan de auto 'hangen'
Hang 'm maar halfstok. Indrukwekkende toespraak van Beatrix inderdaad, ze begon ook met een zucht...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Quyxz_ het volgende:
ik ga de vlag nu maar ff binnen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |