thxquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eindhoven Beukenlaan, dat ligt er echt tegenaan.
Waarschijnlijk in de laatste minuut ja, dan weet ie zeker dat ie er de komende 25 dagen nog zeker in zit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wil dit zelf zo. Volgens mij wil hij de boel saboteren. Per ongeluk in slaap vallen en de kom laten vallen.
Mensen die daar werken krijgen allemaal goed betaald en er is genoeg geld om en programma precies te maken zoals ze willen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is zo hypocriet als de pest, ook bij Talpa werken mensen die hun hypotheek moeten betalen.
overdag mag je niet in bed slapen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef Rijpie het volgende:
overdag mag niet geslapen worden, maar wel als je in de kist ligt?
ik zelf zou ook krankjorem worden van een renate aan mijn kistquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen wil zich dus onderscheiden door zich af te zetten tegen de groep? Strategie?
Doe geen moeite, je kunt dat niet recht pratenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mensen die daar werken krijgen allemaal goed betaald en er is genoeg geld om en programma precies te maken zoals ze willen.
Bij The Bunker werken ook veel mensen vrijwillig en moet veel meer worden opgelet waar ze wel en niet geld aan uitgeven. En het is dan ook nog eens de vraag of het ze iets gaat opleveren.
Ik denk het wel, ik vind hem onwijs irritant. Maar het lijkt me wel een slimme kerel, die van te voren heeft bedacht welke rol hij daar wil spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen wil zich dus onderscheiden door zich af te zetten tegen de groep? Strategie?
Ik hoef het ook niet recht te praten, ik heb er een mening over, net als jij dat hebt. Dat jij er anders over denkt is prima.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe geen moeite, je kunt dat niet recht praten![]()
Je betaald gewoon de rekening voor iets of je koopt het niet, simpel
Ja en nu moet je dus opflikkeren in bepaalde mensen hun ogen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef Myworld het volgende:
brave fokkertjes ineens over dat betalen, ik kijk gratis , waarom? gewoon omdat het kan
Ot , ze kunnen best ff checken bij jeroen
Heeft niks met braaf te maken, wel met gunnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef Myworld het volgende:
brave fokkertjes ineens over dat betalen, ik kijk gratis , waarom? gewoon omdat het kan
Ot , ze kunnen best ff checken bij jeroen
Inderdaad, het lijkt bedacht en onnatuurlijk. En dat maakt dat ik voorlopig nog geen fan van hem ben. Een houding van "Ik wil een pain in the ass zijn" maar volgens mij is hij niet het type die dat vol kan houden en snel z'n ware aard gaat tonen? M.a.w., z'n bedachte rol gaat hem zelf raken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik vind hem onwijs irritant. Maar het lijkt me wel een slimme kerel, die van te voren heeft bedacht welke rol hij daar wil spelen.
Maar belinea kijkt dus jammer genoeg niet gratis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft niks met braaf te maken, wel met gunnen.
Maar Belinea is het vast met je eens, die wil ook gratis
Ik zou je adresgegevens, telefoonnummer en sterrenbeeld er voor de zekerheid ook even bijzettenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zou je adresgegevens, telefoonnummer en sterrenbeeld er voor de zekerheid ook even bijzetten
Ik ben heel blij voor je. Heus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef Myworld het volgende:
Oh???quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef belinea het volgende:
[..]
Maar belinea kijkt dus jammer genoeg niet gratis.
Die heeft netjes betaald.
wie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef FuTilE het volgende:![]()
Nú die teletubby erin, om de chaos compleet te maken.
Als er 2 rijen in de supermarkt komen, eentje met betalen voor uw boodschappen en de andere met gratis naar buiten met uw boodschappen, ..................... dan weet ik wel welke rij het langste is.....juist, die ene waar ik ook instaquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe geen moeite, je kunt dat niet recht praten![]()
Je betaald gewoon de rekening voor iets of je koopt het niet, simpel
CBML kon je wel gratis zien, streamwise. En dat is hetzelfde principe en dus is dit bedrag oneerlijk en dient het gerestitueerd te worden.quote:
Ik maak me helemaal niet druk, ik had het er over dat er WEL mensen zijn die over die 8 euro vallen, maar leren lezen is ook een vak, voor bepaalde mensen.quote:
ja nee nu snap ik hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een teletubbie met een cervelaat worst
Kopijkat, wanneer bent U uw vermogens om nederlands te schrijven verloren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
CBML kon je wel gratis zien, streamwise. En dat is hetzelfde principe en dus is dit bedrag oneerlijk en dient het gerestitueerd te worden.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er 2 rijen in de supermarkt komen, eentje met betalen voor uw boodschappen en de andere met gratis naar buiten met uw boodschappen, ..................... dan weet ik wel welke rij het langste is.....juist, die ene waar ik ook insta![]()
Welcome to the real world
rij voor betalen is langerquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er 2 rijen in de supermarkt komen, eentje met betalen voor uw boodschappen en de andere met gratis naar buiten met uw boodschappen, ..................... dan weet ik wel welke rij het langste is.....juist, die ene waar ik ook insta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb lekker wel betaald![]()
Je hebt gelijk, aannemende dat je met die 'bepaalde mensen' mij bedoelt. Ik zal voortaan proberen begrijpend te lezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef belinea het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet druk, ik had het er over dat er WEL mensen zijn die over die 8 euro vallen, maar leren lezen is ook een vak, voor bepaalde mensen.
Je vergeet alleen dat na 2 dagen de supermarkt de deuren moet sluiten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had het meer over het feit dat je een zin schrijft die ik niet begrijp, en een paradox op zich isquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:36 schreef Copycat het volgende:
Altijd al. Qua larderen met Engels bedoel je?
Of mis ik weer eens iets.
HALLO, ik wacht nog steeds op een verslag van de ruziequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
rij voor betalen is langerNog een voordeel dus, en niet wachten en niet betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb lekker wel betaald
't lijkt wel een sprookje
![]()
Oh. Maar die was zo bedoeld. In een bozig ritme van en toen en toen en toen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Maanvis het volgende:
Ik had het meer over het feit dat je een zin schrijft die ik niet begrijp, en een paradox op zich is.
Juist!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een teletubbie met een cervelaat worst
Nee jou bedoel ik er niet mee, andere mensen, maar dat maakt niet uit wie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, aannemende dat je met die 'bepaalde mensen' mij bedoelt. Ik zal voortaan proberen begrijpend te lezen
Ben je gek, degenen die betalen gaan gewoon (drie)dubbele prijzen betalenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat na 2 dagen de supermarkt de deuren moet sluiten.
Welke ruzie? de deelnemers streamen nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
HALLO, ik wacht nog steeds op een verslag van de ruzie![]()
Standbeeld voor die jongen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen is een held, in die kist.
Gewoon een beetje half liggen slapen.
Het gaat om de groepsdynamica, niet om Huub die schreeuwend naar buiten rent als er weer eens ruzie is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef lies1958 het volgende:
ligt het nu aan mij of is het wel heel erg saai allemaal. Het gaat over stomme dingen als een rooster en wie er schoonmaakt. En vooral over water wat er niet is en eten wat er niet is.
Denk dat het een beetje veel te veel back to basis is. Zelfs in bb1 was meer.
Dit boeit me jammer genoeg nog niet helemaal.
Dus het geld rolt wel binnen, dat is net zoiets die 8 euro moeten betalen en de ander gratis, dus dat geld rolt ook wel binnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je gek, degenen die betalen gaan gewoon (drie)dubbele prijzen betalen![]()
de klok is nu in beeld, dus geen dagboek schrijven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef Dottey het volgende:
jammer dat ik de dagboeken nog leeg zie.. dagelijks moeten ze daar toch wat in tikken?
waarom zie ik niemand wat dat betreft actie maken?
Ik vraag ook niet om ruzie onderling absoluut niet maar dat geneuzel over water enzo gaat ontzetten vervelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het gaat om de groepsdynamica, niet om Huub die schreeuwend naar buiten rent als er weer eens ruzie is.
Ik vind dat wel boeiend en verfrissend, er hangt vanalles in de lucht.
Aan de oevers van de tijd, hing ik maar wat rondquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Maar die was zo bedoeld. In een bozig ritme van en toen en toen en toen.
En dat terwijl slapen overdag verboden isquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen is een held, in die kist.
Gewoon een beetje half liggen slapen.
Jullie zeiden net dat er ruzie was in dit topic... dus ik dacht, er kan wel ff een verslagje komenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Welke ruzie? de deelnemers streamen niet
was meer een conflict, irritatiequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan dus concluderen dat er helemaal geen ruzie was?
en regel van het huisregelement was dat er dagelijks in het dagboek moest worden geschreven..quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef blomst het volgende:
[..]
de klok is nu in beeld, dus geen dagboek schrijven.
Tussen wie en wie en waarover?quote:
Hey hey, niet dementor plagen jongens!quote:
Ja, je hebt gelijk, Bart en Bram worden miljonairs, zeker wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef belinea het volgende:
[..]
Dus het geld rolt wel binnen, dat is net zoiets die 8 euro moeten betalen en de ander gratis, dus dat geld rolt ook wel binnen.
Juud komt hem dan wel te hulpquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey hey, niet dementor plagen jongens!
Doen ze het gelukkig niet voor niets.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, Bart en Bram worden miljonairs, zeker weten
zou leuk zijn voor de herenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, Bart en Bram worden miljonairs, zeker weten
trouwens 1 dag? twee of drie dagen is veel leukerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Dottey het volgende:
ik zit opdracht en duel ideeen te spuien![]()
Leuke denk ik rond de dagen van eliminaties.
wie levert zijn maaltijden en tussendoortjes voor een dag in?
winst is vermindering van x aantal negatieve stemmen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Dottey het volgende:
ik zit opdracht en duel ideeen te spuien![]()
Leuke denk ik rond de dagen van eliminaties.
wie levert zijn maaltijden en tussendoortjes voor een dag in?
winst is vermindering van x aantal negatieve stemmen.
En nou maar hopen dat ie het echt doorzet, dan komen we tenminste ergensquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef Espabilado het volgende:
Whehehe Jeroen gaat de rest chanteren, begint dat die opdracht van hem niet zo hoeft en dat ie dan wel wat extra bier zou willen als ie in die kist blijft liggen
Begint goed!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef Espabilado het volgende:
Whehehe Jeroen gaat de rest chanteren, begint dat die opdracht van hem niet zo hoeft en dat ie dan wel wat extra bier zou willen als ie in die kist blijft liggen
wooh...oeps! daar ging de vissenkom bijnaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat ie het echt doorzet, dan komen we tenminste ergens
Ik heb het idee dat het er maar bij 1 blijft, anders hadden ze dat wel meteen gedaan toch.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef D. het volgende:
Is er al genoeg geld binnen woor een 2e stream?
En de psychopathische blik die erbij hoort...quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef belinea het volgende:
Ik vind Jeroen af en toe op Brian lijken.
Qua gezicht dan he.
Sneue kerel ben je ook he.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey hey, niet dementor plagen jongens!
En als Jeroen stevig in zijn schoenen staat, kiepert ie meteen die bak om danquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ze nu slim zijn dan zeggen ze tegen hem "Stik maar in je bier, we doen er niet aan mee"
was maar een grapje, niet slecht bedoeldquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sneue kerel ben je ook he.
Je hebt een beetje inside info over de bunker en over users en je zet het direct op Fok.
Ja, maar dat gaat dus tegen hem werken. En dan ben ik heel nieuwsgierig of hij écht zo sterk is en recht overeind blijft, zoals ik eerder al aangaf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef Jian het volgende:
[..]
En als Jeroen stevig in zijn schoenen staat, kiepert ie meteen die bak om dan
Preciesquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ze nu slim zijn dan zeggen ze tegen hem "Stik maar in je bier, we doen er niet aan mee"
Jups, al het bier van Jeroen opeisenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef Eg_Wel het volgende:
Benieuwd wie van die drie andere sukkels die in die kist moeten liggen zich realiseren dat ze nu ook eisen kunnen gaan stellen
Iemand moet gewoon die kom preventief omgooien om de spelletjes van Jeroen meteen in de kiem te smoren, maar daar zijn ze te polderig voor...quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee joh, Jeroen is gewoon zon type "veel geblaat, weinig wol"quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat dus tegen hem werken. En dan ben ik heel nieuwsgierig of hij écht zo sterk is en recht overeind blijft, zoals ik eerder al aangaf.
na 5 dagen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Dylanesque het volgende:
Wanneer moet de eerste er nou uit trouwens, en gaat dat aan de hand van die top 8 (gewoon wie er onderaan staat, maar op welk moment?)
Dit is geen onderhandelen, dit is gewoon chantagequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef NrTH het volgende:
Als pim slim is dreigt hij gewoon die kom om te gooien, zit hij ook in een onderhandelings positie ineens.
Volgens mij vrijdag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Dylanesque het volgende:
Wanneer moet de eerste er nou uit trouwens, en gaat dat aan de hand van die top 8 (gewoon wie er onderaan staat, maar op welk moment?)
Precies, het gaat eigenlijk nergens over en het lijkt wel erg bedacht. Zo dom zijn ze toch niet echtquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef NrTH het volgende:
Als pim slim is dreigt hij gewoon die kom om te gooien, zit hij ook in een onderhandelings positie ineens.
de groep moet zeggen tegen Jeroen, als jij stopt met de opdracht. Pikken wij al het bier in en krijg je niks meer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is geen onderhandelen, dit is gewoon chantage
Wat mij betreft onzin dat ze uberhaupt gaan onderhandelen met die Jeroen. En dan doen alsof ze de stemming 'gewonnen hebben' terwijl ze alleen maar moeten inleveren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef logicc123 het volgende:
sommigen lijken te denken dat het een opdracht van de redactie is,
renate met "het moet unaniem zijn" dat moest in de gouden kooi ook
Vraag het me werkelijk afquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies, het gaat eigenlijk nergens over en het lijkt wel erg bedacht. Zo dom zijn ze toch niet echt
het klopt ook niet,quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat mij betreft onzin dat ze uberhaupt gaan onderhandelen met die Jeroen. En dan doen alsof ze de stemming 'gewonnen hebben' terwijl ze alleen maar moeten inleveren.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef logicc123 het volgende:
[..]
het klopt ook niet,
stel er komen 8 blikjes bier, 2 flessen wijn
de meiden drinken de 2 flessen leeg.
Jeroen krijgt zijn 25 %, dus 2 blikjes. Dan krijgen de andere jongens precies hetzelfde als Jeroen. Wat heeft hij dan gewonnen?
was van korte duurquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
dr is nu wel een bietje rurhing in de kelder
Hij is nu de laatste nog niet, ze moeten nog een paar keer....quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:25 schreef Dottey het volgende:
als ikde laatste zou zijn in de reeks.. zou ik ook vanalles gaan opeisen
komt in de loop van de week wel,als t echt saai word spicen ze t wel een beetje opquote:
Waar staat dat Jeroen zijn deel van de wijn niet op mag eisen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef logicc123 het volgende:
[..]
het klopt ook niet,
Jeroen krijgt zijn 25 %, dus 2 blikjes. Dan krijgen de andere jongens precies hetzelfde als Jeroen. Wat heeft hij dan gewonnen?
De enige juiste reactie is zeggen dat die het dak op kan met zijn dreigementen, en als hij met opzet die kom laat vallen, dan krijgt hij nog maar 25% van zijn rantsoen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef bartoldi het volgende:
Duidelijk dat Jeroen in de Bunker is gezet met een opdracht flink de knuppel in het hoenderhok gooien.
Grappig dat ze er nog in trappen ook! Maar wel beschouwd is het gewoon gore chantage......
De reactie van Bobby is de enige juiste: Joh, als jij daar gelukkig mee bent, wat boeit mij het!
dat staat nergens, maar hij eist naar eigen zeggen toch 25 % van het bier.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Waar staat dat Jeroen zijn deel van de wijn niet op mag eisen?
hij wint dat dr een chick dronken word en hij die kan reapenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef logicc123 het volgende:
[..]
het klopt ook niet,
TBO site!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:44 schreef shanice01 het volgende:
waar kun je de live streams zien dan? waar moet ik daarvoor naartoe?
Wat is reapen nou weer??quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij wint dat dr een chick dronken word en hij die kan reapen
www.thebunkeronline.tvquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:44 schreef shanice01 het volgende:
waar kun je de live streams zien dan? waar moet ik daarvoor naartoe?
Jeroen heeft de groep gechanteerd z'n kom met water te laten vallen als hij niet 25% van al het bier kreeg dat (als het komt) er de 1e keer binnenkomtquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Jimbo het volgende:
zo daar zijn we weer , iemand die me kan vertellen of dr iets tofs is wat ik gemist heb ?
als de vrouwen geen bierdrinkers zijn is 25% toch redelijk?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jeroen heeft de groep gechanteerd z'n kom met water te laten vallen als hij niet 25% van al het bier kreeg dat (als het komt) er de 1e keer binnenkomt
Stomme lui stemmen er ook nog mee in.
En linzenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
Wat een stel verwende krengen zijn dit zeg!
Onvoorstelbaar hoor, ze doen net alsof ze op rantsoen zitten.
Ik gooi nogmaals mijn idee van vanmorgen erin:
Niks bestellen we voor ze, alleen uien!
The Young Onesquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En linzen![]()
Geen idee hoe dat smaakt, maar het klinkt smerig
Het zou redelijk zijn als hij de rest van de opdracht grotendeels alleen zou doen. Maar dit is toch gewoon chantage?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als de vrouwen geen bierdrinkers zijn is 25% toch redelijk?
Als ze daadwerkelijk de boodschappenlijst aan de hand van dat boodschap bestel stuk van de website hadden gedaan dan was er wel drank en/of drugs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
Dan nog, waarom zou hij iets extra's moeten krijgen voor hetzelfde werk?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als de vrouwen geen bierdrinkers zijn is 25% toch redelijk?
Nope, niet echt iets gemist. Die gast in de kist probeerde de boel te chanteren omdat hij zich na 3 uur nadenken realiseerde dat hij als komhouder in een goede onderhandelingspositie zat... That's about itquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Jimbo het volgende:
zo daar zijn we weer , iemand die me kan vertellen of dr iets tofs is wat ik gemist heb ?
Rapequote:
pas als ze 48 uur uien gesneden hebben joh ! zijn ze eindelijk klaar en dan ui op het menuquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jeroen heeft de groep gechanteerd z'n kom met water te laten vallen als hij niet 25% van al het bier kreeg dat (als het komt) er de 1e keer binnenkomt
Stomme lui stemmen er ook nog mee in.
Met of zonder pindakaas?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Kaat38 het volgende:
Linzen zijn te lekker! gewoon alleen uien, ze hebben sowieso 20 liter water en brood.
Meer dan genoeg voor een dagje.
Ach, dat is maar een keer echt onhygiënischquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
gadverdegadver, gehaktballetjes maken, gehakt onder je nagels vandaan halen en bij het balletje doen
Echt, dit is van het slag wat al overstuur raakt als ze geen magnetron hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat doen ze moeilijk, ze kunnen na tien minuten piepers koken toch die rijst er bij in mikken?
hey je bent op rantsoenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
gadverdegadver, gehaktballetjes maken, gehakt onder je nagels vandaan halen en bij het balletje doen
Bestek is LUXE.quote:
vanaf nu ben jij het uien meisje, ipv het meisje met de preiquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
Het is creatief met niks zegt Renate, hahahaha, kelere zeg!
Ik zeg uien!
Gebruik dan het plastic om gehakt uit de bak te halen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Espabilado het volgende:
"Is echt back to basic dit"
"ik vind het wel leuk dit, is echt creatief met niks'
wtf je hebt gewoon elektrisch kookstel, boter, vlees, aardappels, rijst, uien, brood![]()
hoe roeren ze dan in gekookt water ?quote:
Komt nog wel denk ik...het zware rantsoenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zonder Bong, ik zit stomverbaasd te kijken wat een verwende nesten het zijn!
Ben jij echt uit 1938?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zonder Bong, ik zit stomverbaasd te kijken wat een verwende nesten het zijn!
dan mag ik hopen dat ze goed haar handen wast en niet over een dag of 3 dit herhaald, iedereen ziek, aan de schijt en maar 1 wcquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, dat is maar een keer echt onhygiënisch
ze bouwen maar wat weerstand op hoor, de mietjes!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat ze goed haar handen wast en niet over een dag of 3 dit herhaald, iedereen ziek, aan de schijt en maar 1 wc
Dat dus, zo gewend aan hun luxe dat ze niet voor de simpelste oplossing kiezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom dat gehakt niet gewoon rul bakken? Je hebt geen boter nodig en is nog lekker ook.
WTF, ze mogen nog 3 dingen opgeven die ze nodig hebben. Dat is heul niet aan ons gevraagd.
Er wordt sowieso weinig gevraagd aan het publiek, zoveel keuzes zijn er niet, ze besluiten alles zelf daar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom dat gehakt niet gewoon rul bakken? Je hebt geen boter nodig en is nog lekker ook.
WTF, ze mogen nog 3 dingen opgeven die ze nodig hebben. Dat is heul niet aan ons gevraagd.
Hopelijk drinkt ze er ook vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef logicc123 het volgende:
Renate wil haar handen absoluut niet met koud water afwassen omdat ze met vlees bezig is.
Nu wil ze straks een beetje water in de magnetron op warmen zodat ze daarmee haar handen kan wassen.
(hoop dat Jeroen er weer tegen in gaat)
neee, van mij hadden ze mogen aamodderen met de spullen die hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
mag ik ook meequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Zullen wij maar in de Bunker gaan zitten Beequeen? Wij kunnen het wel wat beter aanpakken, ECHT back to basic!
Nee, dat verbaast me ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
biggenkuch in het huisquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:55 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand al iemand zien hoesten en niesen?
Met je handen rul maken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
Als ze iedereen verwijderen wil ik er nog over nadenken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Zullen wij maar in de Bunker gaan zitten Beequeen? Wij kunnen het wel wat beter aanpakken, ECHT back to basic!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat ze goed haar handen wast en niet over een dag of 3 dit herhaald, iedereen ziek, aan de schijt en maar 1 wc
gewoon uit de pan eten, scheelt ook weer vaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef logicc123 het volgende:
gaan ze zeuren over borden. Ik zie zo 8 potjes pannetjes bordjes staan waaruit ze kunnen eten.
de ergernis maakt t juist leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Susi het volgende:
Is het wat om streams te nemen of ga ik mij ergeren ?
Ik heb juist streams genķmen om me lekker te kunnen ergerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Susi het volgende:
daar heb je je handen voorquote:
Ingrepen gaan via de telefoon, de sirene gaat als er iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Wel veel ingrijpen van de redactie, met die sirene.
Ik neem aan dat daar over nagedacht is, dat het een keuze is dit zo te doen???
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vanaf nu ben jij het uien meisje, ipv het meisje met de prei![]()
het gaat idd nergens over.. maar ik weet nog niet of er iets extra's is gekomen??? (kan de streams hier niet kijken)quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze iedereen verwijderen wil ik er nog over nadenken.
Maar zeg nou eerlijk, dit gaat toch nergens over? Boodschappen zijn boodschappen, niks extra zonder overleg met de streamers. Dat was de afspraak.
Voor die 8 euro heb je 25 dagen streams, als je 32 cent de moeite vindt om je te ergeren.... niet doen, als je het verder allemaal een beetje los kunt laten heb je voor die 32 cent per dag zeker voor een Euro per dag lolquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Susi het volgende:
quote:
Moment.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb juist streams genķmen om me lekker te kunnen ergeren
Ja, maar dat mogen ze niet doorspoelen. Er staat een bakje naast het toilet. Mental image......quote:
zal toch wel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze trouwens wel wc-papier?
er wordt ons niets gevraagdquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
ik heb ze genomen om ze lekker met van alles zien aanmodderenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb juist streams genķmen om me lekker te kunnen ergeren
dat word pas entertainmentquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef Espabilado het volgende:
Met kipfilet moet je idd uitkijken, maar hun zitten denk ik straks in hun neus te graven met nog stukjes rauwe kip onder hun nagels.
Lekker ziek worden.
je wil er gewoon bijhorenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik heb ze genomen om ze lekker met van alles zien aanmodderen(oh ja en ergeren)
als ze maar kan pijpen maakt dat nix uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
Eline is volgens mij niet echt van plan om iets in de keuken te doen. Commentaar heeft ze iig genoeg. Dido 2, stom wijf.
En modderen dķen ze, nu met gehaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik heb ze genomen om ze lekker met van alles zien aanmodderen(oh ja en ergeren)
indeedquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het idee dat de kijker alles bepaalt komt tot nu toe idd nog totaal niet uit de verf.
Hopelijk komt dat nog.
die komt toch nooit ver...mag ik hopenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Dottey het volgende:
erger me zo aan die renate...
aub exit!!!
mijn god moeder overste in de keuken....
doet geen donder, piept veel..
wat wil je anders?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef mazaru het volgende:
ze zitten echt allemaal met hen smerige jatten aan dat eten. Ik zou nu al misselijk zijn dus.
Dat zeg je ook niet meer als je maag knort van de hongerquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze maar kan pijpen maakt dat nix uit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je wil er gewoon bijhorenhet is al goed, ik ook
...knuffelen ?
En daar hebben wij iets aan omdat.......quote:
dan zal ik dr eens een warm hapje binnen gevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet meer als je maag knort van de honger
Laat dr maar jankend naar huis gaan asapquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Dottey het volgende:
erger me zo aan die renate...
aub exit!!!
mijn god moeder overste in de keuken....
doet geen donder, piept veel..
smaakt alleen alles naar de uni-curaquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Mylene het volgende:
Ik zou voor desinfecterende handgel kiezen als extra item. Hoef je geen water te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |