Dit is geen onderhandelen, dit is gewoon chantagequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef NrTH het volgende:
Als pim slim is dreigt hij gewoon die kom om te gooien, zit hij ook in een onderhandelings positie ineens.
Volgens mij vrijdag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Dylanesque het volgende:
Wanneer moet de eerste er nou uit trouwens, en gaat dat aan de hand van die top 8 (gewoon wie er onderaan staat, maar op welk moment?)
Precies, het gaat eigenlijk nergens over en het lijkt wel erg bedacht. Zo dom zijn ze toch niet echtquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef NrTH het volgende:
Als pim slim is dreigt hij gewoon die kom om te gooien, zit hij ook in een onderhandelings positie ineens.
de groep moet zeggen tegen Jeroen, als jij stopt met de opdracht. Pikken wij al het bier in en krijg je niks meer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is geen onderhandelen, dit is gewoon chantage
Wat mij betreft onzin dat ze uberhaupt gaan onderhandelen met die Jeroen. En dan doen alsof ze de stemming 'gewonnen hebben' terwijl ze alleen maar moeten inleveren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef logicc123 het volgende:
sommigen lijken te denken dat het een opdracht van de redactie is,
renate met "het moet unaniem zijn" dat moest in de gouden kooi ook
Vraag het me werkelijk afquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies, het gaat eigenlijk nergens over en het lijkt wel erg bedacht. Zo dom zijn ze toch niet echt
het klopt ook niet,quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat mij betreft onzin dat ze uberhaupt gaan onderhandelen met die Jeroen. En dan doen alsof ze de stemming 'gewonnen hebben' terwijl ze alleen maar moeten inleveren.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef logicc123 het volgende:
[..]
het klopt ook niet,
stel er komen 8 blikjes bier, 2 flessen wijn
de meiden drinken de 2 flessen leeg.
Jeroen krijgt zijn 25 %, dus 2 blikjes. Dan krijgen de andere jongens precies hetzelfde als Jeroen. Wat heeft hij dan gewonnen?
was van korte duurquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
dr is nu wel een bietje rurhing in de kelder
Hij is nu de laatste nog niet, ze moeten nog een paar keer....quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:25 schreef Dottey het volgende:
als ikde laatste zou zijn in de reeks.. zou ik ook vanalles gaan opeisen
komt in de loop van de week wel,als t echt saai word spicen ze t wel een beetje opquote:
Waar staat dat Jeroen zijn deel van de wijn niet op mag eisen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef logicc123 het volgende:
[..]
het klopt ook niet,
stel er komen 8 blikjes bier, 2 flessen wijn
de meiden drinken de 2 flessen leeg.
Jeroen krijgt zijn 25 %, dus 2 blikjes. Dan krijgen de andere jongens precies hetzelfde als Jeroen. Wat heeft hij dan gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |