Sneue kerel ben je ook he.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey hey, niet dementor plagen jongens!

En als Jeroen stevig in zijn schoenen staat, kiepert ie meteen die bak om danquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ze nu slim zijn dan zeggen ze tegen hem "Stik maar in je bier, we doen er niet aan mee"

was maar een grapje, niet slecht bedoeldquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sneue kerel ben je ook he.
Je hebt een beetje inside info over de bunker en over users en je zet het direct op Fok.

Ja, maar dat gaat dus tegen hem werken. En dan ben ik heel nieuwsgierig of hij écht zo sterk is en recht overeind blijft, zoals ik eerder al aangaf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef Jian het volgende:
[..]
En als Jeroen stevig in zijn schoenen staat, kiepert ie meteen die bak om dan

Preciesquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ze nu slim zijn dan zeggen ze tegen hem "Stik maar in je bier, we doen er niet aan mee"

Jups, al het bier van Jeroen opeisenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef Eg_Wel het volgende:
Benieuwd wie van die drie andere sukkels die in die kist moeten liggen zich realiseren dat ze nu ook eisen kunnen gaan stellen

Iemand moet gewoon die kom preventief omgooien om de spelletjes van Jeroen meteen in de kiem te smoren, maar daar zijn ze te polderig voor...quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Nee joh, Jeroen is gewoon zon type "veel geblaat, weinig wol"quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat dus tegen hem werken. En dan ben ik heel nieuwsgierig of hij écht zo sterk is en recht overeind blijft, zoals ik eerder al aangaf.

na 5 dagen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Dylanesque het volgende:
Wanneer moet de eerste er nou uit trouwens, en gaat dat aan de hand van die top 8 (gewoon wie er onderaan staat, maar op welk moment?)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |