Juud komt hem dan wel te hulpquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey hey, niet dementor plagen jongens!
Doen ze het gelukkig niet voor niets.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, Bart en Bram worden miljonairs, zeker weten
zou leuk zijn voor de herenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, Bart en Bram worden miljonairs, zeker weten
trouwens 1 dag? twee of drie dagen is veel leukerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Dottey het volgende:
ik zit opdracht en duel ideeen te spuien![]()
Leuke denk ik rond de dagen van eliminaties.
wie levert zijn maaltijden en tussendoortjes voor een dag in?
winst is vermindering van x aantal negatieve stemmen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Dottey het volgende:
ik zit opdracht en duel ideeen te spuien![]()
Leuke denk ik rond de dagen van eliminaties.
wie levert zijn maaltijden en tussendoortjes voor een dag in?
winst is vermindering van x aantal negatieve stemmen.
En nou maar hopen dat ie het echt doorzet, dan komen we tenminste ergensquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef Espabilado het volgende:
Whehehe Jeroen gaat de rest chanteren, begint dat die opdracht van hem niet zo hoeft en dat ie dan wel wat extra bier zou willen als ie in die kist blijft liggen
Begint goed!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef Espabilado het volgende:
Whehehe Jeroen gaat de rest chanteren, begint dat die opdracht van hem niet zo hoeft en dat ie dan wel wat extra bier zou willen als ie in die kist blijft liggen
wooh...oeps! daar ging de vissenkom bijnaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat ie het echt doorzet, dan komen we tenminste ergens
Ik heb het idee dat het er maar bij 1 blijft, anders hadden ze dat wel meteen gedaan toch.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef D. het volgende:
Is er al genoeg geld binnen woor een 2e stream?
En de psychopathische blik die erbij hoort...quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef belinea het volgende:
Ik vind Jeroen af en toe op Brian lijken.
Qua gezicht dan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |