Je moet op de homepage zijn. Rechts staat het dagduel waar je op kunt stemmen.quote:
Dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee JIJ bent positief, de stream is duur, dat stemmen is te duur, het is saai, blablabla.
Koop een lege fles en ga ff fijn azijnzeiken ofzo.
Dan kunnen ze het beste overgaan op DRM net zoals bij BB/DGK het geval wasquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop dat ze er druk mee bezig zijn om die gratis kijk mogelijkheid af te sluiten.
Eindhoven Beukenlaan, dat ligt er echt tegenaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:06 schreef Kwaliteit het volgende:
Welk NS station zou er in de buurt zitten?
Jawel heb ik gedaan. Maar heb jij op de pagina die ik laat zien ook dat 'test' erachter staan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet op de homepage zijn. Rechts staat het dagduel waar je op kunt stemmen.
Dus jij vind dat ze dit allemaal maar gratis moeten doen? Werk jij ook zonder dat je een salaris krijgt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:03 schreef belinea het volgende:
[..]
Risico's nemen ze zelf, dus ze weten dat het goed of slecht kan gaan, dat is nou eenmaal een risico nemen/maken.
Ik denk dat het nu nog in de fase zit dat ze het hem vergeven, en gezamenlijk concluderen dat 2 dagen douchen niet zo`n ramp is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef Dottey het volgende:
jeroen snurkt lekker doormaar wie zou wacht bij hem zitten? Om de kom in de gaten te houden?
en wie krijgt dan de "schuld" als het mis gaat zo?
En dan kun je ervoor kiezen om dat lef te steunen of om te steunen en kreunen over 8 lullige Euro's.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:03 schreef belinea het volgende:
Risico's nemen ze zelf, dus ze weten dat het goed of slecht kan gaan, dat is nou eenmaal een risico nemen/maken.
Ik kan dat op dit moment niet checken. Ze loggen me uit als ik naar het controlpanel ga.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef Marrije het volgende:
Jawel heb ik gedaan. Maar heb jij op de pagina die ik laat zien ook dat 'test' erachter staan?
Mee eens, ik zou bij een Talpa produktie zonder enig schuldgevoel gratis kijken. Maar voor The Bunker heb ik zelfs thuis en op mijn werk betaald, dus twee keer 8 euro. Ik gun het ze namelijk van harte dat het een succes zal worden en help daar dan graag aan mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij vind dat ze dit allemaal maar gratis moeten doen? Werk jij ook zonder dat je een salaris krijgt?
Ze nemen een groot risico, met de kans dat ze er geen cent aan overhouden, en misschien op toe moeten leggen.
Dus alleen al daarom vind ik het not done om te proberen gratis ergens te kunnen kijken.
Ja, daarom vind ik hem ook zo symphatiek.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen staat nu al duidelijk buiten de groep. Niemand voelt zich geroepen om hem te ondersteunen.
Nee dat heb ik nog geen 1 x gezegd, ik zei alleen dat er genoeg mensen zijn die wel over die 8 euro vallen, dus ik heb niet gezegd dat ze het gratis hadden moeten doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij vind dat ze dit allemaal maar gratis moeten doen? Werk jij ook zonder dat je een salaris krijgt?
Ze nemen een groot risico, met de kans dat ze er geen cent aan overhouden, en misschien op toe moeten leggen.
Dus alleen al daarom vind ik het not done om te proberen gratis ergens te kunnen kijken.
Hij wil niet dat er iemand bij komt zitten, heeft hij om gevraagd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen staat nu al duidelijk buiten de groep. Niemand voelt zich geroepen om hem te ondersteunen.
Hij wil dit zelf zo. Volgens mij wil hij de boel saboteren. Per ongeluk in slaap vallen en de kom laten vallen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is zo hypocriet als de pest, ook bij Talpa werken mensen die hun hypotheek moeten betalen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mee eens, ik zou bij een Talpa produktie zonder enig schuldgevoel gratis kijken. Maar voor The Bunker heb ik zelfs thuis en op mijn werk betaald, dus twee keer 8 euro. Ik gun het ze namelijk van harte dat het een succes zal worden en help daar dan graag aan mee.
Zou hij daarvoor in die Bunker zijn? Saboteren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wil dit zelf zo. Volgens mij wil hij de boel saboteren. Per ongeluk in slaap vallen en de kom laten vallen.
Dat is wel duidelijk ja, always rooting for the underdog....quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik hem ook zo symphatiek.
Gaat automatisch, bij mij.
Dus dat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
En dan kun je ervoor kiezen om dat lef te steunen of om te steunen en kreunen over 8 lullige Euro's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |