Ik denk dat er ook veel vrienden/ familie/ kennissen stemmen, die de stand beïnvloeden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:55 schreef Espabilado het volgende:
Worden we genept trouwens met dat stemmen? Bobby staat ineens onderaan terwijl die mijns inziens zich het beste profileerde gisteravond
Zo denk jij, maar erg positief hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die mensen flikkeren maar gewoon lekker op.
Nou, dan vallen ze daar maar over hoor, men hóeft niet te kijken tenslottequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef belinea het volgende:
[..]
Ja maar toch, dat voor CBML en DGK was ook voor een maand, maar toch voor goedkoper.
En er zijn toch mensen die daar over vallen en zoiets hebben van.
Je kan ook proberen het te begrijpen. CBML en DGK werden ook op tv uitgezonden en hadden dus ook inkomsten uit b.v. reclamegelden. Daarbij is de portemonnee van ome John waarschijnlijk iets dikker dan die van B&B denk je ook niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef belinea het volgende:
[..]
Ja maar toch, dat voor CBML en DGK was ook voor een maand, maar toch voor goedkoper.
En er zijn toch mensen die daar over vallen en zoiets hebben van.
Op de voorste pagina dus onder de tab home staat een poll waar je kan stemmenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef Marrije het volgende:
Dat stemmen op een dagduel, ik zie daar alleen maar test staan, heb op de eerste test geklikt
En bij kies dagduel, daar staat ook test achter.
Hebben jullie dat ook?
Yep, hij heeft geen zin aan slap geouwehoer naast de kist. Komt natuurlijk door het feit dat hij zelf heel veel interessants te melden heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
Lekker veel steun, voor Jeroen, bij de kist.![]()
Of wilde hij het zelf, zo?
Nee idd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan vallen ze daar maar over hoor, men hóeft niet te kijken tenslotte
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef Marrije het volgende:
Dat stemmen op een dagduel, ik zie daar alleen maar test staan, heb op de eerste test geklikt
En bij kies dagduel, daar staat ook test achter.
Hebben jullie dat ook?
Mensen die gratis gaan zitten kijken terwijl ze weten dat de makers veel financieel risico hebben genomen om streams te realiseren, vind ik meer dan triest.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef belinea het volgende:
[..]
Zo denk jij, maar erg positief hoor.
Ja oke daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Je kan ook proberen het te begrijpen. CBML en DGK werden ook op tv uitgezonden en hadden dus ook inkomsten uit b.v. reclamegelden. Daarbij is de portemonnee van ome John waarschijnlijk iets dikker dan die van B&B denk je ook niet.
Ja, dat was jammer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
super mooi als die kapot gingiedereen voor niks gelegen, die 2 minuten warm water halen ook niks uit
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mensen die gratis gaan zitten kijken terwijl ze weten dat de makers veel financieel risico hebben genomen om streams te realiseren, vind ik meer dan triest.
En idd absoluut niet positief.
Opflikkeren dus.
Nee JIJ bent positief, de stream is duur, dat stemmen is te duur, het is saai, blablabla.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef belinea het volgende:
[..]
Zo denk jij, maar erg positief hoor.
Dan moeten we de NS aanmoedigen de treinen op tijd te laten rijden, dan hoeven ze niets om te roepenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef Rainesz het volgende:
Wel jammer dat ze door de NS redelijk besef van tijd kunnen houden!
Risico's nemen ze zelf, dus ze weten dat het goed of slecht kan gaan, dat is nou eenmaal een risico nemen/maken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mensen die gratis gaan zitten kijken terwijl ze weten dat de makers veel financieel risico hebben genomen om streams te realiseren, vind ik meer dan triest.
En idd absoluut niet positief.
Opflikkeren dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |