dit is maar eenmalig, voor n maandjequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef belinea het volgende:
[..]
Jawel, maar de streams bij CBML en DGK waren goedkoper, dat vond ik aantrekkelijker.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben een flexibel mens, zoals je weet.
Renate viel gisteren iets tegen (ondanks dat ze 3 weken in een afkickkliniek gezeten heeft, een burn-out heeft gehad en nu vrijwilligerswerk doet: kortom, echt mijn soort mens(wat ik nog niet eens wist toen ik haar tot favoriet bombardeerde).
Ze spreekt me van de vrouwen nog wel het meest aan, maar mensen als Jeroen en (in mindere mate) Bobby kunnen denk ik meer gaan brengen.
Een leuk emotioneel puinhoopjequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben een flexibel mens, zoals je weet.
Renate viel gisteren iets tegen (ondanks dat ze 3 weken in een afkickkliniek gezeten heeft, een burn-out heeft gehad en nu vrijwilligerswerk doet: kortom, echt mijn soort mens(wat ik nog niet eens wist toen ik haar tot favoriet bombardeerde).
Wietquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]Dat denk ik ook.
Waar moest Renate van afkicken?
Die 4 uurtjes liggen ging haar zo moeizaam af, Bobby was degene die het gesprek op gang hield.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een leuk emotioneel puinhoopje
Ze heet Elinequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Peter6000 het volgende:
Gadver, dat wij-zijn-vriendinnetjes gedoe tussen Dido en Amber.
ja dt heb ik ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef Ravenna29 het volgende:
Hebben jullie al gestemd op een dagduel en zo ja , welke?
Ik heb gestemd op een behendigheidsspel omdat ze allemaal best moe zijn en van mij hoeft dat extreme eating niet zo.
Klopt, de streams van CBML kostten niks...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef belinea het volgende:
[..]
Jawel, maar de streams bij CBML en DGK waren goedkoper, dat vond ik aantrekkelijker.
Ja maar toch, dat voor CBML en DGK was ook voor een maand, maar toch voor goedkoper.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dit is maar eenmalig, voor n maandje
Die mensen flikkeren maar gewoon lekker op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef belinea het volgende:
[..]
Ja maar toch, dat voor CBML en DGK was ook voor een maand, maar toch voor goedkoper.
En er zijn toch mensen die daar over vallen en zoiets hebben van.
hier geen lastquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:53 schreef blomst het volgende:
de streams happeren weer en ook het geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |