en daar mochten de kijkers over stemmen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
De overlevers krijgen nu even een soort van break omdat ze al doodop zijn, dus ze mogen een beetje hangen in de bedden.
Tis geen vakantie! Jammer hoor, juist als ze moe zijn raken ze sneller geīrriteerd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
De overlevers krijgen nu even een soort van break omdat ze al doodop zijn, dus ze mogen een beetje hangen in de bedden.
Ze rusten nu even uit op bed dus nee, je hebt niet veel gemist.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:28 schreef Jimbo het volgende:
heb ik nog iets gemist in de tussentijd ? nee zeker ?
ja of niet gewoon, dan kan ik niet meer via mn werk kijken en moet ik fucking nog een keer 7.50 betalen , of die fucking 16euro inmiddels nog niet genoeg isquote:
Vind hem de minst sympathieke, hij kijkt uit z'n ogen zo af en toe alsof er iets goed mis is met 'mquote:
Kom op zeg, ze zijn amper binnen en nu al een break? Er is zo toch geen sodemieter aan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
Watjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
Nah, dat komt wel, wacht maar een dag of vier-vijf? Voorspel is hartstikke lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze zijn amper binnen en nu al een break? Er is zo toch geen sodemieter aan?
En daarom moet hij ook blijven, hij gaat ruzie's veroorzaken, vanochtend al bijnaquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind hem de minst sympathieke, hij kijkt uit z'n ogen zo af en toe alsof er iets goed mis is met 'm
Tuurlijk, maar in feite is het een schijntje toch? Een maand kijken voor 8 euro?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef belinea het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die daar wel lullig over kunnen doen, je kan er ook andere dingen mee doen.
Gegeven is gegevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind hem de minst sympathieke, hij kijkt uit z'n ogen zo af en toe alsof er iets goed mis is met 'm
reality les voor beginners, de minst sympathieke moet het langst blijvenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een stuk of 30 credits aan Jeroen gegeven, dat soort niet grijze mensen verdienen steun.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Suikeroom het volgende:
anyway ik heb die 5 credits natuurlijk aan Jeroen gegeven
Nee, ze mogen op bed hangen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Jimbo het volgende:
wat voor break was dr ? een streamlock of of wat?
Jawel, maar de streams bij CBML en DGK waren goedkoper, dat vond ik aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in feite is het een schijntje toch? Een maand kijken voor 8 euro?
Wat is er gebeurd met jouw steun aan Renate?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een stuk of 30 credits aan Jeroen gegeven, dat soort niet grijze mensen verdienen steun.
Done that en er twee weer afgehaaldquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gegeven is gegevenTwee op Jeroen graag
Juist omdat ie wacko is.
Ik dacht dat een negatieve stem 2 stemmen kostte? Maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Done that en er twee weer afgehaald![]()
Ik ben een flexibel mens, zoals je weet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met jouw steun aan Renate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |