weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Op basis waarvan winnen ze uiteindelijk eigenlijk? Het aantal gewonnen opdrachten of de stemmen op de website?
ik kijk betaald, maar ze helpen je wel als je mailt geloof ik, en er schijnt een topic over te zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb betaald met de telefoon en krijg 0 streamdagen dus doe mij maar die tip
en heb je het ook in het aanmelden is niet gelukt topic gemeld?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanochtend erg vroeg en ook al via dat storingen melden gereageerd maar tot nu toe niets helaas.
Denk het ook, ik zie hem zich nog wel ontwikkelen tot een all-out Frank TJ Mackey in de bunker...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef belinea het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Jeroen erg zwaar word, want hij is een grote prater en als er dan niemand bij hem aan de kist zit, gaat hij in zichzelf zitten brabbelen (over sex)
Zit je op een gedeelde internetverbinding in een studentenhuis, oid?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef Myworld het volgende:
wel fijn dat ik gratis kijk, wel raar dat het kan maar toch
profiteurquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef Myworld het volgende:
Ik zie wel het aantal votes maar geen bedrag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij de stand, daar staat hoeveel positieve en negatieve stemmen deelnemers hebben ontvangen.
http://final.thebunkeronline.tv/controlpanel.html
Aha, Ik kijk daar evenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
en heb je het ook in het aanmelden is niet gelukt topic gemeld?
Waar doe je dat dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef Myworld het volgende:
Ja duh, een stem kost maximaal 30 cent en dan maar vermenigvuldigen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie wel het aantal votes maar geen bedrag.
Dus dat!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
en je helpt fok er ook mee natuurlijk, als iedereen gratis kijkt kunnen dit soort initiatieven nooit meer van de grond komen, zou jammer zijn
Nooit en te nimmer voor dat bedrag ga ik stemmen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, een stem kost maximaal 30 cent en dan maar vermenigvuldigen?
Op die fiets, thanx voor het uitrekenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kaikuh, kaikuh, nie kopuh.quote:
Via de telefoon is het 0,16 cent per stem. Dan moet je alleen wel credits krijgen en niet een abo van 50 dagen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef belinea het volgende:
[..]
Nooit en te nimmer voor dat bedrag ga ik stemmen.
ik dacht dat ik ergens gelezen heb dat een negatieve stem 2 credits kost? of is dit bs?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt niet normaal. Je kunt ze ook amper zien zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
Dementor, ik dacht dat ze niet mochten hangen op bed?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef Suikeroom het volgende:
maar jullie hebben allemaal betaald om te kijken?
Hebben ze het nog niet voor je opgelost?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef Ravenna29 het volgende:
Via de telefoon is het 0,16 cent per stem. Dan moet je alleen wel credits krijgen en niet een abo van 50 dagen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef Suikeroom het volgende:
ik wou ook gaan betalen maar zag toen dat je gewoon gratis kan kijken, dus tja ik kijk dan maar gewoon gratisquote:
zo hebben ze ook geen last van d harde banken, en hoeven ze ook geen kussentjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet normaal. Je kunt ze ook amper zien zo.
Ik denk de meesten wel. Je gaat toch niet zeuren over een lullige 8 euro?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef Suikeroom het volgende:
daarmee maak je de kans op herhaling van zo'n project wel kleinerquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik wou ook gaan betalen maar zag toen dat je gewoon gratis kan kijken, dus tja ik kijk dan maar gewoon gratis
nee maar als het gratis wordt aangeboden op voor de hand liggende plekken, ik had geen eens de intentie om niet te betalen.. tja moet ik dan voor iets betalen wat ik al heb gekregenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk de meesten wel. Je gaat toch niet zeuren over een lullige 8 euro?
jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee maar als het gratis wordt aangeboden op voor de hand liggende plekken, ik had geen eens de intentie om niet te betalen.. tja moet ik dan voor iets betalen wat ik al heb gekregen
en dat weet jij omdat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef Maanvis het volgende:
nou niet dingen gaan zeggen die niet waar zijn.. FOK! heeft hier geen stakes in.
Gewoon iedere morgen de bedden laten afbreken en 's avonds weer op laten bouwen. Het liefst in het donkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef blomst het volgende:
[..]
zo hebben ze ook geen last van d harde banken, en hoeven ze ook geen kussentjes
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk de meesten wel. Je gaat toch niet zeuren over een lullige 8 euro?
Omdat FOK! alleen de community en de chat doet!quote:
Ja vind ik wel, anders is het voor de makers wel heel moeilijk te realiseren allemaal en van die 8 euro word je toch niet echt veel armer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee maar als het gratis wordt aangeboden op voor de hand liggende plekken, ik had geen eens de intentie om niet te betalen.. tja moet ik dan voor iets betalen wat ik al heb gekregen
Of je ziet het als een bijdrage aan een sympathiek project waarvan je graag meer zou willen zien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dus dan is het automatisch dat er geen verdere afspraken zijn gemaaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat FOK! alleen de community en de chat doet!
Ik geef ze aan Marrije en Peter6000quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Suikeroom het volgende:
anyway ik heb die 5 credits natuurlijk aan Jeroen gegeven
thanks, graag 2 stemmen op jeroenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geef ze aan Marrije en Peter6000![]()
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop dat ze er druk mee bezig zijn om die gratis kijk mogelijkheid af te sluiten.
zeg jij dan gewoon niks? jij begint met de aanname dat FOK! hier financiële belangen bij heeftquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus dan is het automatisch dat er geen verdere afspraken zijn gemaaktzeg dan gewoon niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |