ze bouwen maar wat weerstand op hoor, de mietjes!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat ze goed haar handen wast en niet over een dag of 3 dit herhaald, iedereen ziek, aan de schijt en maar 1 wc
Dat dus, zo gewend aan hun luxe dat ze niet voor de simpelste oplossing kiezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom dat gehakt niet gewoon rul bakken? Je hebt geen boter nodig en is nog lekker ook.
WTF, ze mogen nog 3 dingen opgeven die ze nodig hebben. Dat is heul niet aan ons gevraagd.
Er wordt sowieso weinig gevraagd aan het publiek, zoveel keuzes zijn er niet, ze besluiten alles zelf daar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom dat gehakt niet gewoon rul bakken? Je hebt geen boter nodig en is nog lekker ook.
WTF, ze mogen nog 3 dingen opgeven die ze nodig hebben. Dat is heul niet aan ons gevraagd.
Hopelijk drinkt ze er ook vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef logicc123 het volgende:
Renate wil haar handen absoluut niet met koud water afwassen omdat ze met vlees bezig is.
Nu wil ze straks een beetje water in de magnetron op warmen zodat ze daarmee haar handen kan wassen.
(hoop dat Jeroen er weer tegen in gaat)
neee, van mij hadden ze mogen aamodderen met de spullen die hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
mag ik ook meequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Zullen wij maar in de Bunker gaan zitten Beequeen? Wij kunnen het wel wat beter aanpakken, ECHT back to basic!
Nee, dat verbaast me ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
biggenkuch in het huisquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:55 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand al iemand zien hoesten en niesen?
Met je handen rul maken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
Als ze iedereen verwijderen wil ik er nog over nadenken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Zullen wij maar in de Bunker gaan zitten Beequeen? Wij kunnen het wel wat beter aanpakken, ECHT back to basic!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat ze goed haar handen wast en niet over een dag of 3 dit herhaald, iedereen ziek, aan de schijt en maar 1 wc
gewoon uit de pan eten, scheelt ook weer vaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef logicc123 het volgende:
gaan ze zeuren over borden. Ik zie zo 8 potjes pannetjes bordjes staan waaruit ze kunnen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |