Dit is geen onderhandelen, dit is gewoon chantagequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef NrTH het volgende:
Als pim slim is dreigt hij gewoon die kom om te gooien, zit hij ook in een onderhandelings positie ineens.
Volgens mij vrijdag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Dylanesque het volgende:
Wanneer moet de eerste er nou uit trouwens, en gaat dat aan de hand van die top 8 (gewoon wie er onderaan staat, maar op welk moment?)
Precies, het gaat eigenlijk nergens over en het lijkt wel erg bedacht. Zo dom zijn ze toch niet echtquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef NrTH het volgende:
Als pim slim is dreigt hij gewoon die kom om te gooien, zit hij ook in een onderhandelings positie ineens.
de groep moet zeggen tegen Jeroen, als jij stopt met de opdracht. Pikken wij al het bier in en krijg je niks meer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is geen onderhandelen, dit is gewoon chantage
Wat mij betreft onzin dat ze uberhaupt gaan onderhandelen met die Jeroen. En dan doen alsof ze de stemming 'gewonnen hebben' terwijl ze alleen maar moeten inleveren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef logicc123 het volgende:
sommigen lijken te denken dat het een opdracht van de redactie is,
renate met "het moet unaniem zijn" dat moest in de gouden kooi ook
Vraag het me werkelijk afquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies, het gaat eigenlijk nergens over en het lijkt wel erg bedacht. Zo dom zijn ze toch niet echt
het klopt ook niet,quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat mij betreft onzin dat ze uberhaupt gaan onderhandelen met die Jeroen. En dan doen alsof ze de stemming 'gewonnen hebben' terwijl ze alleen maar moeten inleveren.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef logicc123 het volgende:
[..]
het klopt ook niet,
stel er komen 8 blikjes bier, 2 flessen wijn
de meiden drinken de 2 flessen leeg.
Jeroen krijgt zijn 25 %, dus 2 blikjes. Dan krijgen de andere jongens precies hetzelfde als Jeroen. Wat heeft hij dan gewonnen?
was van korte duurquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:19 schreef Laysa het volgende:
dr is nu wel een bietje rurhing in de kelder
Hij is nu de laatste nog niet, ze moeten nog een paar keer....quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:25 schreef Dottey het volgende:
als ikde laatste zou zijn in de reeks.. zou ik ook vanalles gaan opeisen
komt in de loop van de week wel,als t echt saai word spicen ze t wel een beetje opquote:
Waar staat dat Jeroen zijn deel van de wijn niet op mag eisen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef logicc123 het volgende:
[..]
het klopt ook niet,
Jeroen krijgt zijn 25 %, dus 2 blikjes. Dan krijgen de andere jongens precies hetzelfde als Jeroen. Wat heeft hij dan gewonnen?
De enige juiste reactie is zeggen dat die het dak op kan met zijn dreigementen, en als hij met opzet die kom laat vallen, dan krijgt hij nog maar 25% van zijn rantsoen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef bartoldi het volgende:
Duidelijk dat Jeroen in de Bunker is gezet met een opdracht flink de knuppel in het hoenderhok gooien.
Grappig dat ze er nog in trappen ook! Maar wel beschouwd is het gewoon gore chantage......
De reactie van Bobby is de enige juiste: Joh, als jij daar gelukkig mee bent, wat boeit mij het!
dat staat nergens, maar hij eist naar eigen zeggen toch 25 % van het bier.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Waar staat dat Jeroen zijn deel van de wijn niet op mag eisen?
hij wint dat dr een chick dronken word en hij die kan reapenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:34 schreef logicc123 het volgende:
[..]
het klopt ook niet,
TBO site!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:44 schreef shanice01 het volgende:
waar kun je de live streams zien dan? waar moet ik daarvoor naartoe?
Wat is reapen nou weer??quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij wint dat dr een chick dronken word en hij die kan reapen
www.thebunkeronline.tvquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:44 schreef shanice01 het volgende:
waar kun je de live streams zien dan? waar moet ik daarvoor naartoe?
Jeroen heeft de groep gechanteerd z'n kom met water te laten vallen als hij niet 25% van al het bier kreeg dat (als het komt) er de 1e keer binnenkomtquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Jimbo het volgende:
zo daar zijn we weer , iemand die me kan vertellen of dr iets tofs is wat ik gemist heb ?
als de vrouwen geen bierdrinkers zijn is 25% toch redelijk?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jeroen heeft de groep gechanteerd z'n kom met water te laten vallen als hij niet 25% van al het bier kreeg dat (als het komt) er de 1e keer binnenkomt
Stomme lui stemmen er ook nog mee in.
En linzenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
Wat een stel verwende krengen zijn dit zeg!
Onvoorstelbaar hoor, ze doen net alsof ze op rantsoen zitten.
Ik gooi nogmaals mijn idee van vanmorgen erin:
Niks bestellen we voor ze, alleen uien!
The Young Onesquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En linzen![]()
Geen idee hoe dat smaakt, maar het klinkt smerig
Het zou redelijk zijn als hij de rest van de opdracht grotendeels alleen zou doen. Maar dit is toch gewoon chantage?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als de vrouwen geen bierdrinkers zijn is 25% toch redelijk?
Als ze daadwerkelijk de boodschappenlijst aan de hand van dat boodschap bestel stuk van de website hadden gedaan dan was er wel drank en/of drugs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
Dan nog, waarom zou hij iets extra's moeten krijgen voor hetzelfde werk?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als de vrouwen geen bierdrinkers zijn is 25% toch redelijk?
Nope, niet echt iets gemist. Die gast in de kist probeerde de boel te chanteren omdat hij zich na 3 uur nadenken realiseerde dat hij als komhouder in een goede onderhandelingspositie zat... That's about itquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Jimbo het volgende:
zo daar zijn we weer , iemand die me kan vertellen of dr iets tofs is wat ik gemist heb ?
Rapequote:
pas als ze 48 uur uien gesneden hebben joh ! zijn ze eindelijk klaar en dan ui op het menuquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jeroen heeft de groep gechanteerd z'n kom met water te laten vallen als hij niet 25% van al het bier kreeg dat (als het komt) er de 1e keer binnenkomt
Stomme lui stemmen er ook nog mee in.
Met of zonder pindakaas?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Kaat38 het volgende:
Linzen zijn te lekker! gewoon alleen uien, ze hebben sowieso 20 liter water en brood.
Meer dan genoeg voor een dagje.
Ach, dat is maar een keer echt onhygiënischquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
gadverdegadver, gehaktballetjes maken, gehakt onder je nagels vandaan halen en bij het balletje doen
Echt, dit is van het slag wat al overstuur raakt als ze geen magnetron hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat doen ze moeilijk, ze kunnen na tien minuten piepers koken toch die rijst er bij in mikken?
hey je bent op rantsoenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
gadverdegadver, gehaktballetjes maken, gehakt onder je nagels vandaan halen en bij het balletje doen
Bestek is LUXE.quote:
vanaf nu ben jij het uien meisje, ipv het meisje met de preiquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
Het is creatief met niks zegt Renate, hahahaha, kelere zeg!
Ik zeg uien!
Gebruik dan het plastic om gehakt uit de bak te halen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Espabilado het volgende:
"Is echt back to basic dit"
"ik vind het wel leuk dit, is echt creatief met niks'
wtf je hebt gewoon elektrisch kookstel, boter, vlees, aardappels, rijst, uien, brood![]()
hoe roeren ze dan in gekookt water ?quote:
Komt nog wel denk ik...het zware rantsoenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zonder Bong, ik zit stomverbaasd te kijken wat een verwende nesten het zijn!
Ben jij echt uit 1938?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zonder Bong, ik zit stomverbaasd te kijken wat een verwende nesten het zijn!
dan mag ik hopen dat ze goed haar handen wast en niet over een dag of 3 dit herhaald, iedereen ziek, aan de schijt en maar 1 wcquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, dat is maar een keer echt onhygiënisch
ze bouwen maar wat weerstand op hoor, de mietjes!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat ze goed haar handen wast en niet over een dag of 3 dit herhaald, iedereen ziek, aan de schijt en maar 1 wc
Dat dus, zo gewend aan hun luxe dat ze niet voor de simpelste oplossing kiezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom dat gehakt niet gewoon rul bakken? Je hebt geen boter nodig en is nog lekker ook.
WTF, ze mogen nog 3 dingen opgeven die ze nodig hebben. Dat is heul niet aan ons gevraagd.
Er wordt sowieso weinig gevraagd aan het publiek, zoveel keuzes zijn er niet, ze besluiten alles zelf daar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom dat gehakt niet gewoon rul bakken? Je hebt geen boter nodig en is nog lekker ook.
WTF, ze mogen nog 3 dingen opgeven die ze nodig hebben. Dat is heul niet aan ons gevraagd.
Hopelijk drinkt ze er ook vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef logicc123 het volgende:
Renate wil haar handen absoluut niet met koud water afwassen omdat ze met vlees bezig is.
Nu wil ze straks een beetje water in de magnetron op warmen zodat ze daarmee haar handen kan wassen.
(hoop dat Jeroen er weer tegen in gaat)
neee, van mij hadden ze mogen aamodderen met de spullen die hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
mag ik ook meequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Zullen wij maar in de Bunker gaan zitten Beequeen? Wij kunnen het wel wat beter aanpakken, ECHT back to basic!
Nee, dat verbaast me ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
biggenkuch in het huisquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:55 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand al iemand zien hoesten en niesen?
Met je handen rul maken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
Als ze iedereen verwijderen wil ik er nog over nadenken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Zullen wij maar in de Bunker gaan zitten Beequeen? Wij kunnen het wel wat beter aanpakken, ECHT back to basic!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan mag ik hopen dat ze goed haar handen wast en niet over een dag of 3 dit herhaald, iedereen ziek, aan de schijt en maar 1 wc
gewoon uit de pan eten, scheelt ook weer vaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef logicc123 het volgende:
gaan ze zeuren over borden. Ik zie zo 8 potjes pannetjes bordjes staan waaruit ze kunnen eten.
de ergernis maakt t juist leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Susi het volgende:
Is het wat om streams te nemen of ga ik mij ergeren ?
Ik heb juist streams genķmen om me lekker te kunnen ergerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Susi het volgende:
daar heb je je handen voorquote:
Ingrepen gaan via de telefoon, de sirene gaat als er iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Wel veel ingrijpen van de redactie, met die sirene.
Ik neem aan dat daar over nagedacht is, dat het een keuze is dit zo te doen???
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vanaf nu ben jij het uien meisje, ipv het meisje met de prei![]()
het gaat idd nergens over.. maar ik weet nog niet of er iets extra's is gekomen??? (kan de streams hier niet kijken)quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze iedereen verwijderen wil ik er nog over nadenken.
Maar zeg nou eerlijk, dit gaat toch nergens over? Boodschappen zijn boodschappen, niks extra zonder overleg met de streamers. Dat was de afspraak.
Voor die 8 euro heb je 25 dagen streams, als je 32 cent de moeite vindt om je te ergeren.... niet doen, als je het verder allemaal een beetje los kunt laten heb je voor die 32 cent per dag zeker voor een Euro per dag lolquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Susi het volgende:
quote:
Moment.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb juist streams genķmen om me lekker te kunnen ergeren
Ja, maar dat mogen ze niet doorspoelen. Er staat een bakje naast het toilet. Mental image......quote:
zal toch wel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze trouwens wel wc-papier?
er wordt ons niets gevraagdquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
ik heb ze genomen om ze lekker met van alles zien aanmodderenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb juist streams genķmen om me lekker te kunnen ergeren
dat word pas entertainmentquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef Espabilado het volgende:
Met kipfilet moet je idd uitkijken, maar hun zitten denk ik straks in hun neus te graven met nog stukjes rauwe kip onder hun nagels.
Lekker ziek worden.
je wil er gewoon bijhorenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik heb ze genomen om ze lekker met van alles zien aanmodderen(oh ja en ergeren)
als ze maar kan pijpen maakt dat nix uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
Eline is volgens mij niet echt van plan om iets in de keuken te doen. Commentaar heeft ze iig genoeg. Dido 2, stom wijf.
En modderen dķen ze, nu met gehaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik heb ze genomen om ze lekker met van alles zien aanmodderen(oh ja en ergeren)
indeedquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het idee dat de kijker alles bepaalt komt tot nu toe idd nog totaal niet uit de verf.
Hopelijk komt dat nog.
die komt toch nooit ver...mag ik hopenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Dottey het volgende:
erger me zo aan die renate...
aub exit!!!
mijn god moeder overste in de keuken....
doet geen donder, piept veel..
wat wil je anders?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef mazaru het volgende:
ze zitten echt allemaal met hen smerige jatten aan dat eten. Ik zou nu al misselijk zijn dus.
Dat zeg je ook niet meer als je maag knort van de hongerquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze maar kan pijpen maakt dat nix uit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je wil er gewoon bijhorenhet is al goed, ik ook
...knuffelen ?
En daar hebben wij iets aan omdat.......quote:
dan zal ik dr eens een warm hapje binnen gevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet meer als je maag knort van de honger
Laat dr maar jankend naar huis gaan asapquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Dottey het volgende:
erger me zo aan die renate...
aub exit!!!
mijn god moeder overste in de keuken....
doet geen donder, piept veel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |