je wil er gewoon bijhorenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik heb ze genomen om ze lekker met van alles zien aanmodderen(oh ja en ergeren)
als ze maar kan pijpen maakt dat nix uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
Eline is volgens mij niet echt van plan om iets in de keuken te doen. Commentaar heeft ze iig genoeg. Dido 2, stom wijf.
En modderen dķen ze, nu met gehaktquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ik heb ze genomen om ze lekker met van alles zien aanmodderen(oh ja en ergeren)
indeedquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het idee dat de kijker alles bepaalt komt tot nu toe idd nog totaal niet uit de verf.
Hopelijk komt dat nog.
die komt toch nooit ver...mag ik hopenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Dottey het volgende:
erger me zo aan die renate...
aub exit!!!
mijn god moeder overste in de keuken....
doet geen donder, piept veel..
wat wil je anders?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef mazaru het volgende:
ze zitten echt allemaal met hen smerige jatten aan dat eten. Ik zou nu al misselijk zijn dus.
Dat zeg je ook niet meer als je maag knort van de hongerquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze maar kan pijpen maakt dat nix uit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je wil er gewoon bijhorenhet is al goed, ik ook
...knuffelen ?
En daar hebben wij iets aan omdat.......quote:
dan zal ik dr eens een warm hapje binnen gevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet meer als je maag knort van de honger
Laat dr maar jankend naar huis gaan asapquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Dottey het volgende:
erger me zo aan die renate...
aub exit!!!
mijn god moeder overste in de keuken....
doet geen donder, piept veel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |