de ergernis maakt t juist leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Susi het volgende:
Is het wat om streams te nemen of ga ik mij ergeren ?
Ik heb juist streams genķmen om me lekker te kunnen ergerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Susi het volgende:
daar heb je je handen voorquote:
Ingrepen gaan via de telefoon, de sirene gaat als er iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Wel veel ingrijpen van de redactie, met die sirene.
Ik neem aan dat daar over nagedacht is, dat het een keuze is dit zo te doen???
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vanaf nu ben jij het uien meisje, ipv het meisje met de prei![]()
het gaat idd nergens over.. maar ik weet nog niet of er iets extra's is gekomen??? (kan de streams hier niet kijken)quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze iedereen verwijderen wil ik er nog over nadenken.
Maar zeg nou eerlijk, dit gaat toch nergens over? Boodschappen zijn boodschappen, niks extra zonder overleg met de streamers. Dat was de afspraak.
Voor die 8 euro heb je 25 dagen streams, als je 32 cent de moeite vindt om je te ergeren.... niet doen, als je het verder allemaal een beetje los kunt laten heb je voor die 32 cent per dag zeker voor een Euro per dag lolquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Susi het volgende:
quote:
Moment.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb juist streams genķmen om me lekker te kunnen ergeren
Ja, maar dat mogen ze niet doorspoelen. Er staat een bakje naast het toilet. Mental image......quote:
zal toch wel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze trouwens wel wc-papier?
er wordt ons niets gevraagdquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
Waarom dat gehakt niet gewoon rul bakken? Je hebt geen boter nodig en is nog lekker ook.
WTF, ze mogen nog 3 dingen opgeven die ze nodig hebben. Dat is heul niet aan ons gevraagd.
ik heb ze genomen om ze lekker met van alles zien aanmodderenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb juist streams genķmen om me lekker te kunnen ergeren
dat word pas entertainmentquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef Espabilado het volgende:
Met kipfilet moet je idd uitkijken, maar hun zitten denk ik straks in hun neus te graven met nog stukjes rauwe kip onder hun nagels.
Lekker ziek worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |