Met of zonder pindakaas?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Kaat38 het volgende:
Linzen zijn te lekker! gewoon alleen uien, ze hebben sowieso 20 liter water en brood.
Meer dan genoeg voor een dagje.
Ach, dat is maar een keer echt onhygiënischquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
gadverdegadver, gehaktballetjes maken, gehakt onder je nagels vandaan halen en bij het balletje doen
Echt, dit is van het slag wat al overstuur raakt als ze geen magnetron hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat doen ze moeilijk, ze kunnen na tien minuten piepers koken toch die rijst er bij in mikken?
hey je bent op rantsoenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
gadverdegadver, gehaktballetjes maken, gehakt onder je nagels vandaan halen en bij het balletje doen
Bestek is LUXE.quote:
vanaf nu ben jij het uien meisje, ipv het meisje met de preiquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
Het is creatief met niks zegt Renate, hahahaha, kelere zeg!
Ik zeg uien!
Gebruik dan het plastic om gehakt uit de bak te halen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Chanel5 het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Espabilado het volgende:
"Is echt back to basic dit"
"ik vind het wel leuk dit, is echt creatief met niks'
wtf je hebt gewoon elektrisch kookstel, boter, vlees, aardappels, rijst, uien, brood![]()
hoe roeren ze dan in gekookt water ?quote:
Komt nog wel denk ik...het zware rantsoenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zonder Bong, ik zit stomverbaasd te kijken wat een verwende nesten het zijn!
Ben jij echt uit 1938?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zonder Bong, ik zit stomverbaasd te kijken wat een verwende nesten het zijn!
dan mag ik hopen dat ze goed haar handen wast en niet over een dag of 3 dit herhaald, iedereen ziek, aan de schijt en maar 1 wcquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, dat is maar een keer echt onhygiënisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |