Kopijkat, wanneer bent U uw vermogens om nederlands te schrijven verloren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
CBML kon je wel gratis zien, streamwise. En dat is hetzelfde principe en dus is dit bedrag oneerlijk en dient het gerestitueerd te worden.

quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er 2 rijen in de supermarkt komen, eentje met betalen voor uw boodschappen en de andere met gratis naar buiten met uw boodschappen, ..................... dan weet ik wel welke rij het langste is.....juist, die ene waar ik ook insta
Welcome to the real world

.
  .

rij voor betalen is langerquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er 2 rijen in de supermarkt komen, eentje met betalen voor uw boodschappen en de andere met gratis naar buiten met uw boodschappen, ..................... dan weet ik wel welke rij het langste is.....juist, die ene waar ik ook insta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb lekker wel betaald

Je hebt gelijk, aannemende dat je met die 'bepaalde mensen' mij bedoelt. Ik zal voortaan proberen begrijpend te lezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef belinea het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet druk, ik had het er over dat er WEL mensen zijn die over die 8 euro vallen, maar leren lezen is ook een vak, voor bepaalde mensen.

Je vergeet alleen dat na 2 dagen de supermarkt de deuren moet sluiten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]

Ik had het meer over het feit dat je een zin schrijft die ik niet begrijp, en een paradox op zich isquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:36 schreef Copycat het volgende:
Altijd al. Qua larderen met Engels bedoel je?
Of mis ik weer eens iets.
 .
.

HALLO, ik wacht nog steeds op een verslag van de ruziequote:

quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
rij voor betalen is langerNog een voordeel dus, en niet wachten en niet betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb lekker wel betaald
't lijkt wel een sprookje

Oh. Maar die was zo bedoeld. In een bozig ritme van en toen en toen en toen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Maanvis het volgende:
Ik had het meer over het feit dat je een zin schrijft die ik niet begrijp, en een paradox op zich is.

Juist!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een teletubbie met een cervelaat worst

Nee jou bedoel ik er niet mee, andere mensen, maar dat maakt niet uit wie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, aannemende dat je met die 'bepaalde mensen' mij bedoelt. Ik zal voortaan proberen begrijpend te lezen

Ben je gek, degenen die betalen gaan gewoon (drie)dubbele prijzen betalenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat na 2 dagen de supermarkt de deuren moet sluiten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |