thxquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eindhoven Beukenlaan, dat ligt er echt tegenaan.
Waarschijnlijk in de laatste minuut ja, dan weet ie zeker dat ie er de komende 25 dagen nog zeker in zit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wil dit zelf zo. Volgens mij wil hij de boel saboteren. Per ongeluk in slaap vallen en de kom laten vallen.
Mensen die daar werken krijgen allemaal goed betaald en er is genoeg geld om en programma precies te maken zoals ze willen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is zo hypocriet als de pest, ook bij Talpa werken mensen die hun hypotheek moeten betalen.
overdag mag je niet in bed slapen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef Rijpie het volgende:
overdag mag niet geslapen worden, maar wel als je in de kist ligt?
ik zelf zou ook krankjorem worden van een renate aan mijn kistquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen wil zich dus onderscheiden door zich af te zetten tegen de groep? Strategie?
Doe geen moeite, je kunt dat niet recht pratenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mensen die daar werken krijgen allemaal goed betaald en er is genoeg geld om en programma precies te maken zoals ze willen.
Bij The Bunker werken ook veel mensen vrijwillig en moet veel meer worden opgelet waar ze wel en niet geld aan uitgeven. En het is dan ook nog eens de vraag of het ze iets gaat opleveren.
Ik denk het wel, ik vind hem onwijs irritant. Maar het lijkt me wel een slimme kerel, die van te voren heeft bedacht welke rol hij daar wil spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen wil zich dus onderscheiden door zich af te zetten tegen de groep? Strategie?
Ik hoef het ook niet recht te praten, ik heb er een mening over, net als jij dat hebt. Dat jij er anders over denkt is prima.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe geen moeite, je kunt dat niet recht praten![]()
Je betaald gewoon de rekening voor iets of je koopt het niet, simpel
Ja en nu moet je dus opflikkeren in bepaalde mensen hun ogen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef Myworld het volgende:
brave fokkertjes ineens over dat betalen, ik kijk gratis , waarom? gewoon omdat het kan
Ot , ze kunnen best ff checken bij jeroen
Heeft niks met braaf te maken, wel met gunnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef Myworld het volgende:
brave fokkertjes ineens over dat betalen, ik kijk gratis , waarom? gewoon omdat het kan
Ot , ze kunnen best ff checken bij jeroen
Inderdaad, het lijkt bedacht en onnatuurlijk. En dat maakt dat ik voorlopig nog geen fan van hem ben. Een houding van "Ik wil een pain in the ass zijn" maar volgens mij is hij niet het type die dat vol kan houden en snel z'n ware aard gaat tonen? M.a.w., z'n bedachte rol gaat hem zelf raken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik vind hem onwijs irritant. Maar het lijkt me wel een slimme kerel, die van te voren heeft bedacht welke rol hij daar wil spelen.
Maar belinea kijkt dus jammer genoeg niet gratis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft niks met braaf te maken, wel met gunnen.
Maar Belinea is het vast met je eens, die wil ook gratis
Ik zou je adresgegevens, telefoonnummer en sterrenbeeld er voor de zekerheid ook even bijzettenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zou je adresgegevens, telefoonnummer en sterrenbeeld er voor de zekerheid ook even bijzetten
Ik ben heel blij voor je. Heus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef Myworld het volgende:
Oh???quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef belinea het volgende:
[..]
Maar belinea kijkt dus jammer genoeg niet gratis.
Die heeft netjes betaald.
wie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef FuTilE het volgende:![]()
Nú die teletubby erin, om de chaos compleet te maken.
Als er 2 rijen in de supermarkt komen, eentje met betalen voor uw boodschappen en de andere met gratis naar buiten met uw boodschappen, ..................... dan weet ik wel welke rij het langste is.....juist, die ene waar ik ook instaquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe geen moeite, je kunt dat niet recht praten![]()
Je betaald gewoon de rekening voor iets of je koopt het niet, simpel
CBML kon je wel gratis zien, streamwise. En dat is hetzelfde principe en dus is dit bedrag oneerlijk en dient het gerestitueerd te worden.quote:
Ik maak me helemaal niet druk, ik had het er over dat er WEL mensen zijn die over die 8 euro vallen, maar leren lezen is ook een vak, voor bepaalde mensen.quote:
ja nee nu snap ik hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een teletubbie met een cervelaat worst
Kopijkat, wanneer bent U uw vermogens om nederlands te schrijven verloren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
CBML kon je wel gratis zien, streamwise. En dat is hetzelfde principe en dus is dit bedrag oneerlijk en dient het gerestitueerd te worden.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er 2 rijen in de supermarkt komen, eentje met betalen voor uw boodschappen en de andere met gratis naar buiten met uw boodschappen, ..................... dan weet ik wel welke rij het langste is.....juist, die ene waar ik ook insta![]()
Welcome to the real world
rij voor betalen is langerquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er 2 rijen in de supermarkt komen, eentje met betalen voor uw boodschappen en de andere met gratis naar buiten met uw boodschappen, ..................... dan weet ik wel welke rij het langste is.....juist, die ene waar ik ook insta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb lekker wel betaald![]()
Je hebt gelijk, aannemende dat je met die 'bepaalde mensen' mij bedoelt. Ik zal voortaan proberen begrijpend te lezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef belinea het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet druk, ik had het er over dat er WEL mensen zijn die over die 8 euro vallen, maar leren lezen is ook een vak, voor bepaalde mensen.
Je vergeet alleen dat na 2 dagen de supermarkt de deuren moet sluiten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had het meer over het feit dat je een zin schrijft die ik niet begrijp, en een paradox op zich isquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:36 schreef Copycat het volgende:
Altijd al. Qua larderen met Engels bedoel je?
Of mis ik weer eens iets.
HALLO, ik wacht nog steeds op een verslag van de ruziequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
rij voor betalen is langerNog een voordeel dus, en niet wachten en niet betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb lekker wel betaald
't lijkt wel een sprookje
![]()
Oh. Maar die was zo bedoeld. In een bozig ritme van en toen en toen en toen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Maanvis het volgende:
Ik had het meer over het feit dat je een zin schrijft die ik niet begrijp, en een paradox op zich is.
Juist!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een teletubbie met een cervelaat worst
Nee jou bedoel ik er niet mee, andere mensen, maar dat maakt niet uit wie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, aannemende dat je met die 'bepaalde mensen' mij bedoelt. Ik zal voortaan proberen begrijpend te lezen
Ben je gek, degenen die betalen gaan gewoon (drie)dubbele prijzen betalenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat na 2 dagen de supermarkt de deuren moet sluiten.
Welke ruzie? de deelnemers streamen nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
HALLO, ik wacht nog steeds op een verslag van de ruzie![]()
Standbeeld voor die jongen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen is een held, in die kist.
Gewoon een beetje half liggen slapen.
Het gaat om de groepsdynamica, niet om Huub die schreeuwend naar buiten rent als er weer eens ruzie is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef lies1958 het volgende:
ligt het nu aan mij of is het wel heel erg saai allemaal. Het gaat over stomme dingen als een rooster en wie er schoonmaakt. En vooral over water wat er niet is en eten wat er niet is.
Denk dat het een beetje veel te veel back to basis is. Zelfs in bb1 was meer.
Dit boeit me jammer genoeg nog niet helemaal.
Dus het geld rolt wel binnen, dat is net zoiets die 8 euro moeten betalen en de ander gratis, dus dat geld rolt ook wel binnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je gek, degenen die betalen gaan gewoon (drie)dubbele prijzen betalen![]()
de klok is nu in beeld, dus geen dagboek schrijven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef Dottey het volgende:
jammer dat ik de dagboeken nog leeg zie.. dagelijks moeten ze daar toch wat in tikken?
waarom zie ik niemand wat dat betreft actie maken?
Ik vraag ook niet om ruzie onderling absoluut niet maar dat geneuzel over water enzo gaat ontzetten vervelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het gaat om de groepsdynamica, niet om Huub die schreeuwend naar buiten rent als er weer eens ruzie is.
Ik vind dat wel boeiend en verfrissend, er hangt vanalles in de lucht.
Aan de oevers van de tijd, hing ik maar wat rondquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Maar die was zo bedoeld. In een bozig ritme van en toen en toen en toen.
En dat terwijl slapen overdag verboden isquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen is een held, in die kist.
Gewoon een beetje half liggen slapen.
Jullie zeiden net dat er ruzie was in dit topic... dus ik dacht, er kan wel ff een verslagje komenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Welke ruzie? de deelnemers streamen niet
was meer een conflict, irritatiequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan dus concluderen dat er helemaal geen ruzie was?
en regel van het huisregelement was dat er dagelijks in het dagboek moest worden geschreven..quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef blomst het volgende:
[..]
de klok is nu in beeld, dus geen dagboek schrijven.
Tussen wie en wie en waarover?quote:
Hey hey, niet dementor plagen jongens!quote:
Ja, je hebt gelijk, Bart en Bram worden miljonairs, zeker wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef belinea het volgende:
[..]
Dus het geld rolt wel binnen, dat is net zoiets die 8 euro moeten betalen en de ander gratis, dus dat geld rolt ook wel binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |