thxquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eindhoven Beukenlaan, dat ligt er echt tegenaan.
Waarschijnlijk in de laatste minuut ja, dan weet ie zeker dat ie er de komende 25 dagen nog zeker in zit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wil dit zelf zo. Volgens mij wil hij de boel saboteren. Per ongeluk in slaap vallen en de kom laten vallen.
Mensen die daar werken krijgen allemaal goed betaald en er is genoeg geld om en programma precies te maken zoals ze willen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is zo hypocriet als de pest, ook bij Talpa werken mensen die hun hypotheek moeten betalen.
overdag mag je niet in bed slapen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef Rijpie het volgende:
overdag mag niet geslapen worden, maar wel als je in de kist ligt?
ik zelf zou ook krankjorem worden van een renate aan mijn kistquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen wil zich dus onderscheiden door zich af te zetten tegen de groep? Strategie?
Doe geen moeite, je kunt dat niet recht pratenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mensen die daar werken krijgen allemaal goed betaald en er is genoeg geld om en programma precies te maken zoals ze willen.
Bij The Bunker werken ook veel mensen vrijwillig en moet veel meer worden opgelet waar ze wel en niet geld aan uitgeven. En het is dan ook nog eens de vraag of het ze iets gaat opleveren.
Ik denk het wel, ik vind hem onwijs irritant. Maar het lijkt me wel een slimme kerel, die van te voren heeft bedacht welke rol hij daar wil spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen wil zich dus onderscheiden door zich af te zetten tegen de groep? Strategie?
Ik hoef het ook niet recht te praten, ik heb er een mening over, net als jij dat hebt. Dat jij er anders over denkt is prima.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe geen moeite, je kunt dat niet recht praten![]()
Je betaald gewoon de rekening voor iets of je koopt het niet, simpel
Ja en nu moet je dus opflikkeren in bepaalde mensen hun ogen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef Myworld het volgende:
brave fokkertjes ineens over dat betalen, ik kijk gratis , waarom? gewoon omdat het kan
Ot , ze kunnen best ff checken bij jeroen
Heeft niks met braaf te maken, wel met gunnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef Myworld het volgende:
brave fokkertjes ineens over dat betalen, ik kijk gratis , waarom? gewoon omdat het kan
Ot , ze kunnen best ff checken bij jeroen
Inderdaad, het lijkt bedacht en onnatuurlijk. En dat maakt dat ik voorlopig nog geen fan van hem ben. Een houding van "Ik wil een pain in the ass zijn" maar volgens mij is hij niet het type die dat vol kan houden en snel z'n ware aard gaat tonen? M.a.w., z'n bedachte rol gaat hem zelf raken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik vind hem onwijs irritant. Maar het lijkt me wel een slimme kerel, die van te voren heeft bedacht welke rol hij daar wil spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |