Maar belinea kijkt dus jammer genoeg niet gratis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft niks met braaf te maken, wel met gunnen.
Maar Belinea is het vast met je eens, die wil ook gratis
Ik zou je adresgegevens, telefoonnummer en sterrenbeeld er voor de zekerheid ook even bijzettenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zou je adresgegevens, telefoonnummer en sterrenbeeld er voor de zekerheid ook even bijzetten
Ik ben heel blij voor je. Heus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef Myworld het volgende:
brave fokkertjes ineens over dat betalen, ik kijk gratis , waarom? gewoon omdat het kan
Oh???quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef belinea het volgende:
[..]
Maar belinea kijkt dus jammer genoeg niet gratis.
Die heeft netjes betaald.
wie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef FuTilE het volgende:![]()
Nú die teletubby erin, om de chaos compleet te maken.
Als er 2 rijen in de supermarkt komen, eentje met betalen voor uw boodschappen en de andere met gratis naar buiten met uw boodschappen, ..................... dan weet ik wel welke rij het langste is.....juist, die ene waar ik ook instaquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe geen moeite, je kunt dat niet recht praten![]()
Je betaald gewoon de rekening voor iets of je koopt het niet, simpel
CBML kon je wel gratis zien, streamwise. En dat is hetzelfde principe en dus is dit bedrag oneerlijk en dient het gerestitueerd te worden.quote:
Ik maak me helemaal niet druk, ik had het er over dat er WEL mensen zijn die over die 8 euro vallen, maar leren lezen is ook een vak, voor bepaalde mensen.quote:
ja nee nu snap ik hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een teletubbie met een cervelaat worst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |