quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
quote:
Op zondag 26 april 2009 @ 11:49 door admiraal_anaal:quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op zondag 26 april 2009 @ 11:49 door admiraal_anaal:
Topictitel: "Den Haag #82 waar Charisma voor het eerst een topic opend" -> "Den Haag #82 waar Charisma voor het eerst een topic opent"
Daar.
Ey taalpurist, ze is niet Nederlands van originequote:
Halloooooooquote:
Dit en ontzettend lief charisma!quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ey taalpurist, ze is niet Nederlands van origine.
dankje, ik zag je noodkreet staan in het gesloten topicquote:
Hoi!quote:Op zondag 26 april 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatje... nog een hageneesje hier
Had je nou gisteren je laatste voorstelling? Hoe was het?quote:
quote:
Archieffoto
Ramkraak met jeep in Den Haag
Met jeep en al is gisterochtend een ramkraak gepleegd op een supermarkt aan het Loosduinse Hoofdplein in Den Haag.
Een getuige zag om 4 uur hoe drie mannen met een jeep de pui van het pand ramden.
Dozen
Ze haalden een paar dozen uit de winkel, die in de jeep werden gezet. Daarna gingen ze er vandoor. Een half uur later kwam er opnieuw een melding binnen van een ramkraak. Het ging om dezelfde jeep. De politie zette dit keer wel de achtervolging in toen de wagen er vandoor ging.
Boom
Die achtervolging duurde niet lang, want de jeep knalde tegen een boom. De drie inzittenden namen de benen en zijn nog steeds onvindbaar. De jeep bleek gestolen. Dit meldt rtv West.
ieuw! Wat een naar idee.quote:Op zondag 26 april 2009 12:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
gaat weer goed in den haag... eergister was er al iemand russisch roulette aan het spelen in de tram... overal politie in het centrum
Koninginnedag heb ik een verjaardags feestje en met de nach zou ik eerst weggaan maar dat wordt hem niet .. ik blijf thuis en vriendlief gaat met voetbalmaatjes op stapquote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Elegy het volgende:
Was druk vanmiddag in Sport City. Ik dacht dat het wel rustig zou zijn op zo'n druilerige zondagmiddagNaja, nog wel lekker wat ijzer kunnen duwen.
Nog mensen hier plannen voor Koninginnenach/dag? Ik denk dat ik eens royaal ga uitslapen, maar dat zal vast niet lukken gezien mijn onvermogen om laat op te staan
Wij allemaal in zekere zinquote:Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Koninginnedag heb ik een verjaardags feestje
Is het eigenlijk wel wat, dan nach gebeuren?quote:en met de nach zou ik eerst weggaan maar dat wordt hem niet .. ik blijf thuis en vriendlief gaat met voetbalmaatjes op stap.
Geen idee maar hij gaat niet de stad in , hij gaat gewoon weg met zijn voetbalvriendjes, ik geloof dat ze gaan ijskarten en daarna naar Rotterdam of naar een kroeg ofzo . Ik hoorde vanalles en niets voorbij komen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wij allemaal in zekere zin
[..]
Is het eigenlijk wel wat, dan nach gebeuren?
Ah okee, een andere verjaardag, dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Geen idee maar hij gaat niet de stad in , hij gaat gewoon weg met zijn voetbalvriendjes, ik geloof dat ze gaan ijskarten en daarna naar Rotterdam of naar een kroeg ofzo . Ik hoorde vanalles en niets voorbij komen.
En bij ons is de verjaardag van een vriend die we vieren en niet die van de koningin
Edit: geen ijskarten, wel de kroeg. (even gevraagd)
quote:Op zondag 26 april 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatje... nog een hageneesje hier
Als je de andere seizoenen wil, laat even weten dan, ik heb tot en met 4 hier liggen origineelquote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef zeemonster het volgende:
o en weer thuis. Ik heb het eerste seizoen van Lost , een beetje laat ja
maar ik kan nu wel vier seizoenen achter elkaar gaan kijken
.
Verder net een bak bavarois opNu begrijp ik ineens waar die twee kilo meer vandaan komen
Ik moet overdag werken en s'avonds ga ik even de stad in ofzo, niemand wil meequote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Elegy het volgende:
Was druk vanmiddag in Sport City. Ik dacht dat het wel rustig zou zijn op zo'n druilerige zondagmiddagNaja, nog wel lekker wat ijzer kunnen duwen.
Nog mensen hier plannen voor Koninginnenach/dag? Ik denk dat ik eens royaal ga uitslapen, maar dat zal vast niet lukken gezien mijn onvermogen om laat op te staan
Je negeert me..quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hoi, heet jij toevallig Marjolein?
[..]
Als je de andere seizoenen wil, laat even weten dan, ik heb tot en met 4 hier liggen origineel
[..]
Ik moet overdag werken en s'avonds ga ik even de stad in ofzo, niemand wil meeen zie ik Remlof en een andere Fokker waarschijnlijk. Kan niet te laat maken, voglende dag meot ik weer om 0500 opstaan
dus wie mee wil...
Mag ik met je mee als ik oppas kan vinden?quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hoi, heet jij toevallig Marjolein?
[..]
Als je de andere seizoenen wil, laat even weten dan, ik heb tot en met 4 hier liggen origineel
[..]
Ik moet overdag werken en s'avonds ga ik even de stad in ofzo, niemand wil meeen zie ik Remlof en een andere Fokker waarschijnlijk. Kan niet te laat maken, voglende dag meot ik weer om 0500 opstaan
dus wie mee wil...
Shirtless Sawyer is de reden waarom ik Lost uberhaupt nog kijk. Geloof dat seizoen 3 of 4 echt verschrikkelijk was, dus toen keek ik echt alleen maar voor fijne shirtless momenten. Nu begint het verhaal weer boeiend te worden....en Saywer is nog steedsquote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mag ik met je mee als ik oppas kan vinden?
En ja die andere seizoenen wil ik wel lenen , die sawyer tot nu toe! Ik hoop dat hij nog lang meedoet !
Kate is ook
gezellig, ik heb ook nog geen plannen, waar gaan we heen ??????quote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit idd..quote:Op maandag 27 april 2009 09:31 schreef Elegy het volgende:
Helleuh allemaal
Is de meivakantie eigenlijk al begonnen? Het was vanochted best rustig
En dan zul je net zien dat het dit baggerweer wordtquote:Op maandag 27 april 2009 12:53 schreef GotC het volgende:
Ik heb idd op dit moment meivakantie () en Flap heeft ook heerlijk anderhalve week vrijgenomen
Je krijgt wat je verdient heb ik gehoord,.....:)quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dan zul je net zien dat het dit baggerweer wordt
Aha, zal dat het dan zijn...quote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je krijgt wat je verdient heb ik gehoord,.....:)
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 12:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Had je nou gisteren je laatste voorstelling? Hoe was het?
Oe! Dit zijn recensies die je moet uitprinten en onder je kussen moet leggen!quote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef RATMEN het volgende:
Ja. Tis alweer voorbij
.
Zit momenteel in een diep zwart gat! Dus heb net maar weer de recensies erbij gepakt.
Minirecensie Cloaca!
Lijkt me gezelligquote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
En ja die andere seizoenen wil ik wel lenen , die sawyer tot nu toe! Ik hoop dat hij nog lang meedoet !
Kate is ook
quote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oe! Dit zijn recensies die je moet uitprinten en onder je kussen moet leggen!
Sterkte in je zwarte gat
En ik maar balen 'hier'quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:00 schreef zeemonster het volgende:
rotweer, gelukkig zijn er spelletjes en lost
Ach ik vind het niet erg hoorquote:
Ik heb me wel vermaakt hoor, heb diverse topics volgekalkt omtrent dit onderwerpquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ach ik vind het niet erg hoor. Uk heeft vakantie , dan breng ik regenachtige dagen liever door met haar als op het werk
.
Ik heb dagen genoeg nog en anders ga ik dalijk weer wat extra werken om uren op te bouwen
Welk onderwerp ? Het weer ? Of part time werken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt hoor, heb diverse topics volgekalkt omtrent dit onderwerp
werken vs kinderenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Welk onderwerp ? Het weer ? Of part time werken?
Hhaha nou het is ook niet mijn onderwerp maar het valt mij op dat een bepaalde 'groep' mensen op fok totaal niet tegen commentaar kunnen. Nu kun jij gelukkig wel tegen commentaar maar god god god wat een kortzichtigheid. Het lijkt wel alsof alles en iedereen moet wijken voor de moeder met het kind. Jij hebt toch ook geen problemen ondanks dat je én werkt én een kind hebt? Mensen doen zo moeilijk, .... en het was nog een Gia topic ookquote:
Ach als we allemaal hetzelfde huis mooi vinden dan zouden nooit onze eigen voordeur kunnen vinden tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hhaha nou het is ook niet mijn onderwerp maar het valt mij op dat een bepaalde 'groep' mensen op fok totaal niet tegen commentaar kunnen. Nu kun jij gelukkig wel tegen commentaar maar god god god wat een kortzichtigheid. Het lijkt wel alsof alles en iedereen moet wijken voor de moeder met het kind. Jij hebt toch ook geen problemen ondanks dat je én werkt én een kind hebt? Mensen doen zo moeilijk, .... en het was nog een Gia topic ook
Mmm dat zou zo zijn voordelen hebben......;)quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ach als we allemaal hetzelfde huis mooi vinden dan zouden nooit onze eigen voordeur kunnen vinden toch. Iedereen zijn manier van leven
Mensen die serieus reageren in een Gia topic. Daar zou je op zich al een topic over kunnen openen...quote:
En het was uiteraard weer allemaal niet haar schuldquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die serieus reageren in een Gia topic. Daar zou je op zich al een topic over kunnen openen...
Ze wil een gratis taxichauffeur bedoel jequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En het was uiteraard weer allemaal niet haar schuldAfijn, lang verhaal, dezelfde uitkomst.
Straks na het eten lekker ff met moeders wat kleren kopen, ze wil zo graag even met haar zoon weg,
Foute opmerkingen, altijd maken !quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef Atreidez het volgende:
Ik zou een heel fout grapje kunnen maken over de enige plek die ik ken waar je op dinsdagavond kleren kan krijgen
Waarom ken jij die plek dan ook?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef Atreidez het volgende:
Ik zou een heel fout grapje kunnen maken over de enige plek die ik ken waar je op dinsdagavond kleren kan krijgen
Ik heb ook echt geen idee!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef zeemonster het volgende:
Waarom weet ik echt niet wat jullie bedoelen
Ik ook niet hoor,....maar ben inmiddels wel benieuwd maar het kán niet goed zijnquote:
Stickers op me deurquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey Atreidez heb jij een dierenambulance-sticker op je deur? Dan ben ik vandaag langs je huis gelopen
En met regelmaat één of twee dames die achter de ramen zitten!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef Atreidez het volgende:
Stickers op me deurNee, das niet mijn huis.. Ik heb een kleine waterpijp in de vensterbank, en armoedige bamboegordijnen!
Woensdag toch , ik had erover heen gelezen maar jij mag en moet mee hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef Charisma het volgende:
[..]
en mijn berichtje dan? dat ik mee wil gaan als ik vrij ben donderdag ?
Ik mag hopen dat dat katten zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En met regelmaat één of twee dames die achter de ramen zitten!
De Makroquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef Atreidez het volgende:
Leger des Heils iddWelke winkels zijn er nou open op dinsdagavond?
Lijkt me toch een aparte ervaring als je moeder even met je wil winkelen en vervolgens met je naar het Leger des Heils gaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef Atreidez het volgende:
Leger des Heils iddWelke winkels zijn er nou open op dinsdagavond? Skihut, Palace Promenade, outlets
Mijn moeder geeft me direct een knal voor me harses (vraag maar aan zeemonsterquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lijkt me toch een aparte ervaring als je moeder even met je wil winkelen en vervolgens met je naar het Leger des Heils gaat
Is dat nog voor je met haar gaat winkelen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn moeder geeft me direct een knal voor me harses (vraag maar aan zeemonster:)
Nee hoor ze is heel liefquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is dat nog voor je met haar gaat winkelen?Dan zou ik al niet meer gaan
Maar wanneer slaat ze dan? Als je weer langskomt met een Leger des Heilsshirt?quote:
Nee als er een staf in de buurt is (kom daar maar eens achterquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar wanneer slaat ze dan? Als je weer langskomt met een Leger des Heilsshirt?
Je moeder speelt sinterklaas?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee als er een staf in de buurt is (kom daar maar eens achter)
Op ons werk werd eens een sinterklaasfeest georganiseerd , op een gegeven moment stond ik met zijn moeder te praten en 1 van zijn neefjes had een Sinterklaasstaf . Ik vroeg aan R_B zijn moeder of ik R_B ermee mocht slaan , waarop zij zei dat ik hem eerst beter met cement kon vullen...quote:
LOL Van je moeder moet je het hebben R_Bquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:43 schreef zeemonster het volgende:
Op ons werk werd eens een sinterklaasfeest georganiseerd , op een gegeven moment stond ik met zijn moeder te praten en 1 van zijn neefjes had een Sinterklaasstaf . Ik vroeg aan R_B zijn moeder of ik R_B ermee mocht slaan , waarop zij zei dat ik hem eerst beter met cement kon vullen...
Sindsdien wil ik haar als schoonmoeder
Ik neem mijn moeder altijd mee met stappen, een groot succes bij de vrouwtjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
LOL Van je moeder moet je het hebben R_B
Ik ben Green Street Hooligans 2 aan het downloaden...leuk! Heb deel 1 een aantal jaar terug gezien.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:35 schreef zeemonster het volgende:
Ok wordt een avondje Lost voor mij ipv koninginnenach. Iedereen veel plezier!!!
Oh ik heb Lost netjes gehuurd bij Videolandquote:Op woensdag 29 april 2009 20:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben Green Street Hooligans 2 aan het downloaden...leuk! Heb deel 1 een aantal jaar terug gezien.
WTF?? PC stuk?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:10 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh ik heb Lost netjes gehuurd bij VideolandEerlijk he
Zijn idd ondingen, erger me er al maanden aan.. Maar omdat er op die vlakte waarschijnlijk gebouwd gaat worden, doet de gemeente niks aan de stoep omdat dat tijdens de bouw weer te zwaar belast zou gaan worden, en er na de bouw een andere verkeerssituatie komt.. Dus zit ik nu met de gebakken peren.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow die dingen zijn gewoon helemaal losgekomen. Lekker achterstallig onderhoud van de gemeente. Je weet dat je ze aansprakelijk kan stellen...nouja dat zal de leasemaatschappij dan wel voor je doen als ze actie ondernemen.
Tis trouwens wel een heel mooi paintje![]()
Daar zou je ook makkelijk je nek over kunnen breken zeg.
Oh ja jij komt bij ons te zitten he , kantoortuin ernaast !quote:Op woensdag 29 april 2009 20:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
WTF?? PC stuk?
Maandag zit ik naast je.....ik kan nu al niet slapen
Ik vond 'm minder dan deel 1. Niet slecht, maar miste net dat wat deel 1 wél beter maakte.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben Green Street Hooligans 2 aan het downloaden...leuk! Heb deel 1 een aantal jaar terug gezien.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vond 'm minder dan deel 1. Niet slecht, maar miste net dat wat deel 1 wél beter maakte.
Ik ga straks lekker Xboxen op de beamer
Ik ken dat, en toch blijf ik ze kopenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Alle spelcomputers behalve de laptop gaan de deur uit hier , er wordt toch niet mee gespeeld , de helft is al weggegeven zoals de ps2 en de oude xbox. Nu nog dat kreng van een psp weg.
Vriendjelief moet alles hebben maar er wat mee doen ho maar
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ken dat, en toch blijf ik ze kopenXbox, PS2, Lynx, PSP, GBA, Xbox360... en uiteindelijk blijf ik op de pc gamen...
Maarreh, jij ging toch met AA en vriendin uit?
Ik ga ook nietquote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als ik oppas kon vinden wel maar dat lukt niet en met mijn kind leuren doe ik niet. Ik vraag het aan mijn (schoon)ouders en als die niet kunnen houdt het op , dan ga ik heerlijk tv kijken
.
Beterschapquote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ga ook nietkga zo met me kind naar nachtdokter, is ziek, hoge koorts, spuugt al 3 dagen veel en heeft waarschijnlijk ontsteking in oren
dus kga over half uur weg
Idd....en toch denk ik dat het een ongeluk was. Die auto was al zo erg beschadigd, dat kan niet komen door de mensen die hij heeft geraakt. Wellicht heeft hij verderop een ongeluk gehad, en zat zijn gas vast ofzo....quote:Op donderdag 30 april 2009 12:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow lekker zeg daar in Apeldoorn. Al drie traumaheli's erheen!
Ik mag toch hopen dat dit geen gerichte aanslag was en dat er iemand ernstig onwel is geworden in die auto. Denk dat de sfeer er anders niet beter op wordt de komende weken :S
Je avatar.... hoe toepasselijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:19 schreef Jill-RMC het volgende:
"gelukkig" een blanke met een verschrikkelijk slechte kledingsmaak aan de foto's te zien.
Niet so much fun dusquote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je avatar.... hoe toepasselijk.
en nu zou die hersendood zijn? dat las ik op een ander forumquote:Op donderdag 30 april 2009 15:11 schreef Atreidez het volgende:
Net op RTL4, dader schijnt aan politie verklaard te hebben dat hij het met opzet heeft gedaan
Sneu hequote:Op donderdag 30 april 2009 16:11 schreef Koploperkopper het volgende:
Beatrix zag er wel echt ontdaan uit.
Maar dan wel zwaar verminkt..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik hoop dat die dader het overleeft, anders komt ie er wel heel makkelijk vanaf.
Vijf doden. Echt in en in triest.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Qrious het volgende:
[..]
Maar dan wel zwaar verminkt..
Je zal zn zorgverzekeraar maar zijn en moeten betalen voor zijn ziektekosten, terwijl men het waarschijnlijk niet eens wil dat ie uberhaupt overleeft
Belgies park zeker?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Wanneer is die vlooienmarkt afgelopen? Heb er wel weer genoeg van gehad. Auto's zullen wel weer onder tig nieuwe krassen en deuken zitten. Zat net gewoon iemand bovenop de motorkap.. Straks als het afgelopen is laten ze alles wat niet verkocht is gewoon hier voor de deur op de stoep liggen of in de heg hangen.
Het leek hier gisteravond wel een zigeunerskamp. Tig van die ouwe afgetrapte campers geparkeerd.
Ja. Ieder jaar weer hetzelfde grapje.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 06:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vandaag voor het eerst weer werken vrij!
Is niet gelukt, maar ik vind t juist wel best. Geen irritante nasleep of elke 3 maanden een berichtje dat ze zaak is aangehouden of dat ie in hongerstaking is omdat er camera's op m gericht staan.. Scheelt een hoop belastingcentjes ook gok ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik hoop dat die dader het overleeft, anders komt ie er wel heel makkelijk vanaf.
En toch he, toch zie ik zat zaken in de krant staan waarvan ik zoiets heb van 'van mij mag de dader direct dood', echter in dit geval vind ik het ook jammer.quote:
Blijven we daar vanafquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Jammer dat hij dood is. Dit is iets waar ik graag belastingsgeld uitgegeven aan zien hebben. Nu zullen de slachtoffers en nabestaanden nooit het waarom weten, en wie gaat de mensen van die verstandelijk gehandicapte band uitleggen wat ze overkomen is? Zij zullen al helemaal niet weten wat er met hen gebeurd is en waarom iemand hen zou aanrijden.
Ik blijf duimen voor de overigen zwaargewonden. Hoop dat ze er boven op komen!
Misschien niet helemaal gepast; maar Fast and Furious is echt een rukfilm; avoid.
Goeie vraag, en ik denk dus zelfmoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef GotC het volgende:
Heb toch het idee dat het een laatste wanhoopsdaad was van die man. Wat wilde hij werkelijk nou uithalen met zn Swift tegen zo'n hoge bus? Waarom moest hij zoveel mensen meenemen in zijn dood? Echt een egoist..
Zucht
Heb wel weer een goeie film nodig na het drama van FnF.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijven we daar vanafGister Australia gezien, ongelofelijk
Heb toch het idee dat het een laatste wanhoopsdaad was van die man. Wat wilde hij werkelijk nou uithalen met zn Swift tegen zo'n hoge bus? Waarom moest hij zoveel mensen meenemen in zijn dood? Echt een egoist..
Zucht
Australia is gewoon een prachtig verhaalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Heb wel weer een goeie film nodig na het drama van FnF.
Denk dat je gelijk hebt wbt. een wanhoopsdaad. Op zo'n moment zal-die verder ook niet hebben nagedacht wat-ie van plan was met 700kg vs. grote bus. Misschien dat hij ook dusdanig gefrustreerd was met wegafsluitingen omdat hij op meerdere plekken al was weggestuurd oid.
We zullen het in iedergeval nooit weten, wat ik erg vind voor de nabestaanden en slachtoffers.
Ik hou zo'n beetje van alles (behalve horror), mits het maar niet langdradig is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Australia is gewoon een prachtig verhaalWeet niet waar je normaal van houdt, maar deze film was echt genieten!
Ik hou ook van alles behalve horror en alle andere enge dingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:23 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik hou zo'n beetje van alles (behalve horror), mits het maar niet langdradig is.
Same! Maar dan op de fietsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:40 schreef Qrious het volgende:
Is het de hele dag mooi weer, ga ik de deur uit om te hardlopen, gaat de zon weg
Hardlopen op een fiets, dat wil ik zienquote:
Dan sla ik 'em even over, heb nog genoeg te kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hou ook van alles behalve horror en alle andere enge dingen. Australia was misschien wat langdradig, maar het was nodig voor t verhaal, je wil toch weten hoe t afloopt
Waar gaat het over? De naam komt mij bekend voor..quote:Op zondag 3 mei 2009 00:15 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dan sla ik 'em even over, heb nog genoeg te kijken.
13 mei Den Haag meet? Angels&Demons gaat dan in premiere.
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:27 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Waar gaat het over? De naam komt mij bekend voor..
Met Tom Hanks en Ewan McGregor.quote:The Pope died and the conclave has been called for. 4 candidates were chosen. However, before the voting, the 4 candidates are killed one by one. The killer leaves clues that seem to say that he/she is from the Illuminati. Strangely though, the Illuminati was long thought to be extinct. Who is the mastermind? Who revived the Illuminati? What do they want?
Die ga ik heel erg zeker weten in de bioscoop kijken! Boek was top, trailer ziet er prima uitquote:Op zondag 3 mei 2009 00:30 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[..]
Met Tom Hanks en Ewan McGregor.
Trailertje: http://flickout.com/angels-demons/
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:24 schreef GotC het volgende:
Ik vind stiekem de nieuwe bios in Delft superRuim, grote stoelen, schoon.. yeah!
Zegt me even niets, welke is dat?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:24 schreef GotC het volgende:
Ik vind stiekem de nieuwe bios in Delft superRuim, grote stoelen, schoon.. yeah!
Die woehoehoe van die pool doet 't em.quote:
HOI ZEEMONSTERquote:Op zondag 3 mei 2009 22:04 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oeh ja die is fijn he ! Ik heb geen zin om te werken morgen, gelukkig maar een halve dag .. maar ik wil gewoon vakantie
Heeeeeeel lang vakantie!
Oeh jij had in mijn fotoboek gereageerd en dat schiet me nu pas te binnenquote:
Mustsee Delft, www.mustsee.nlquote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Zegt me even niets, welke is dat?
[..]
quote:AMSTERDAM - Een 38-jarige man uit Den Haag is zondag aangehouden omdat hij al rennend een trambeveiliger op het Spui met een mes in het gezicht had gesneden.
Hij deed dit volgens de politie vanwege een eerdere onderlinge confrontatie in de privésfeer.
Personeel van ov-bedrijf HTM hield de man even later aan op de Grote Marktstraat, waarna de politie hem rond 17.40 uur inrekende.
De 21-jarige vriendin van de verdachte belemmerde het werk van de agenten en beledigde een van hen. Ook zij werd aangehouden. De man zit nog vast, meldt de politie maandag.
http://www.nu.nl/algemeen(...)ezicht-gesneden.html
Haha geweldig , ik ben lekker vrijquote:Op maandag 4 mei 2009 13:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat kunnen vrouwen toch zeiken zeg,.....(niet zeemonster hoor, de oudere versies zeg maar vrouwen1.0, zeemonster is vrouwen 2.0) maanden bezig met een verhuizing en nu het zover is klopt er nergens niets meer van.
Ah dat is gemeen ! Ze zijn stuk voor stuk wel lief , de vrouwen op jouw afdeling .quote:Op maandag 4 mei 2009 14:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb iemand aan het tranen gebracht (huilen is een groot woord)
Ze zijn voorspelbaar, dat is wat anders als liefquote:Op maandag 4 mei 2009 14:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ah dat is gemeen ! Ze zijn stuk voor stuk wel lief , de vrouwen op jouw afdeling .
Altreidez , misschien een verlengsnoer erbij halen ?
Ja man, hier krijg je voor tien jaar geloof ik bloemen en 250 euro (zeemonster weet dit waarschijnlijk beter).quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Atreidez het volgende:
Hoor je dan wat te krijgen? Zijn ze mijn jubileum vergeten zeker...
Oh, en gefeliciteerd!
Zozo, een bonus van 25 euro per jaar ... dat het eraf kanquote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef zeemonster het volgende:
Ja hier krijg je bij tien jaar 250 euro en een bos bloemen ..
Gefeliciteerd KNNTH!
Pff tien jaar wat klinkt dat alweer lang !
Dat inderdaad maar mij is geleerd een gegeven paard niet in de bek te kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zozo, een bonus van 25 euro per jaar ... dat het eraf kan.
Dat met de opzegtermijn hebben wij ook al moet ik er wel bij zeggen dat ze het daar niet zo heel nauw mee nemen .quote:Op maandag 4 mei 2009 19:33 schreef XL het volgende:
Bij ons krijg je als je 5 jaar in dienst bent 3 extra vakantiedagen (per jaar). Vervolgens 1 extra per jaar. Tot je tiende jaar, vanaf dan krijg je alleen nog geld en bloemen. Je opzegtermijn groeit overigens ook met je dienstjaren mee. Als je meer dan 5 jaar in dienst bent moet je 3 maanden van tevoren opzeggen en dat soort trucjes.
Het is een intelligent trucje van ze. Als je er lang werkt (en vertrekken dus sowieso moeilijker is) heb je bovendien veel vakantiedagen, waardoor je buiten de overheid niet snel een baan zal vinden met meer vakantiedagen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat met de opzegtermijn hebben wij ook al moet ik er wel bij zeggen dat ze het daar niet zo heel nauw mee nemen .
Mag ik bij jouw komen werkenextra vakantiedagen zeggen mij meer als cadeautjes in de vorm van geld bij een jubileum .(Zo noem je dat toch ?)
Ja Jill dan wordt het weer lekkerquote:
Ah kijk dat is leuk nieuws. Misschien woensdag even wat extra uren pakken en donderdag wat eerder naar huisquote:
Pleasure Island is zooooo coolquote:Op maandag 4 mei 2009 20:49 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja Jill dan wordt het weer lekker![]()
Oh ik wil overigens naar Pleasure Island eind juliNu nog mensen zo gek krijgen dat ze met me mee willen
Het zal wel weer héél iets anders zijn dan ik nu in mijn hoofd hebquote:Op maandag 4 mei 2009 20:49 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh ik wil overigens naar Pleasure Island eind juliNu nog mensen zo gek krijgen dat ze met me mee willen
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het zal wel weer héél iets anders zijn dan ik nu in mijn hoofd heb
Arbeit macht freiquote:
Ja zie je, heel wat andersquote:Op maandag 4 mei 2009 21:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
http://www.pleasureislandfestival.nl/
En hier de line up :
http://www.djguide.nl/party.p?id=65534
Foto's van vorig jaar:
http://www.djguide.nl/fotoboek.p?idPictureBook=1618
Je kan er natuurlijk wel heen in je spijkerbroek maar het is wel leuk om iets leuks/moois aan te trekken natuurlijk.
Mijn vrienden gaan liever naar Dance valley of dat achterlijke Mysterieland![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef zeemonster het volgende:
En weer vrij. Heerlijk is het leven! Alhoewel ik heb genoeg te doen maar eerst even bankhangen!
Mijn broer heeft een nieuw huis , dus ik zou vandaag gaan behangen , maar dat wordt donderdag gelukkig omdat ze 1 muur nog moeten stuccen . Dus ik denk dat ik een beetje ga schoonmaken met mijn schoonzusje later vandaag.quote:
Als jij dan meegaat naar Harry Potterquote:Op maandag 4 mei 2009 20:49 schreef zeemonster het volgende:
Ja Jill dan wordt het weer lekker![]()
Volgens mij hebben eeePC's een SSD. Weet niet of je zomaar een andere erin kunt zetten (standaard HDD).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef zeemonster het volgende:
Oh en ik wilde eerst mijn eee laptopje verkopen nadat ik hem opnieuw had geinstalleerd maar nu ben ik op het geniale idee gekomen om er een schijf in te zetten van 320 gb en hem dan alsnog te houden . Iemand hier een whizkid en die weet of dat makkelijk te doen is?
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Mustsee Delft, www.mustsee.nl
Laat je niet afschrikken door de trap naar de zalen
EEE's hebben idd een SSD. Je kan er wel een externe hd aanhangen via de usbquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef zeemonster het volgende:
Oh en ik wilde eerst mijn eee laptopje verkopen nadat ik hem opnieuw had geinstalleerd maar nu ben ik op het geniale idee gekomen om er een schijf in te zetten van 320 gb en hem dan alsnog te houden . Iemand hier een whizkid en die weet of dat makkelijk te doen is?
Die ssd 's zijn inmiddels vervangbaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
EEE's hebben idd een SSD. Je kan er wel een externe hd aanhangen via de usb
Een 900 met standaard 12 gb , op replacedirect hebben ze ssd 's voor de eee pc's . Vandaar dat ik dat wilde doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Volgens mij hebben eeePC's een SSD. Weet niet of je zomaar een andere erin kunt zetten (standaard HDD).Welk type heb je?
Ah okee, ik denk dat het wel kan. Maar heb je Windows op een cd'tje gekregen? Vaak zit dat ergens op een vaste partitie en kan je niet zomaar die installatie opnieuw gebruiken of overzetten. Dan kan je dus wel een andere ssd erin doen maar dan ben je meteen je Windows installatie kwijt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Die ssd 's zijn inmiddels vervangbaaren een externe dat deed ik al
. Ik wil dus de ssd vervangen .
Dan hoop ik niet dat je de wand die ze nog moeten stucen moet gaan behangen.. Afhankelijk van de dikte van het stucwerk, kan het wel 1-2 weken droogtijd hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een nieuw huis , dus ik zou vandaag gaan behangen , maar dat wordt donderdag gelukkig omdat ze 1 muur nog moeten stuccen . Dus ik denk dat ik een beetje ga schoonmaken met mijn schoonzusje later vandaag.
Boodschappen doen uiteraard en de hond uitlaten . Verder ben ik goed verkouden dus dan vind ik het wel weer genoeg
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:06 schreef Qrious het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je de wand die ze nog moeten stucen moet gaan behangen.. Afhankelijk van de dikte van het stucwerk, kan het wel 1-2 weken droogtijd hebben
Klopt wat je zegt! Ik denk dat ik hem vanavond op MP gooi , ik heb er genoeg vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:45 schreef ook_gek het volgende:
@zeemonster
Dat is inderdaad een ssd. Zitten er 2 in als het goed is
1 van 8gb en 1 van 4gb
Je zal denk ik ook een c en d schijf hebben.
Het zijn leuke dingen maar onhandig.
Heb die dingen dagelijks in me handen van verschillende merken. Die van hp is echt onwijs strak en zelfs met vista er op.
de acer one vind ik ook een net dingetje.
begrijp je het dan welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Wow dat computergesprek had net zo goed in arabisch kunnen zijn
Ik wel, doorgaans kan ik aardig uit de voeten met pc's en laptops maar ik heb gewoon geen zin meer in dat kleine dingquote:
Gelukkig ben ik geen laptopquote:
Ik doe er helemaal niks mee, ik heb een pcquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:46 schreef Atreidez het volgende:
Ligt er maar net aan wat je er mee doet antwoord kan dubbelzinnig gebruikt worden
Zo'n EEE pc is natuurlijk niet bedoeld voor de bewaardrift van moeders met een digitale camera
ik begrijp ook niet veel van pc' s sinds ik tele2 heb en een usb aansluiting " mis " kan ik niet eens een kaartreader of mp 3 speler op mijn pc aansluiten, dat kreng reageerd daar niet op en opent niets, zegt dat de usbpoort die nog over is te traag is en zoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Wow dat computergesprek had net zo goed in arabisch kunnen zijn
Heb je nog usb 1.1 dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:26 schreef Charisma het volgende:
[..]
ik begrijp ook niet veel van pc' s sinds ik tele2 heb en een usb aansluiting " mis " kan ik niet eens een kaartreader of mp 3 speler op mijn pc aansluiten, dat kreng reageerd daar niet op en opent niets, zegt dat de usbpoort die nog over is te traag is en zo
ikke nitte snappe, gelukkig doet de camera het nog wel op de pc zodat ik mijn fotos weer kan laden maar ik heb echt geen balle verstand van pc;sze moeten het gewoon doen
![]()
geef mij maar een boor en een hammer in mijn handen , daar kan ik wat mee( een nee dat bedoel ik niet dubbelzinnig )
Ik dacht altijd dat alleen vrouwen computermannetjes hadden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:50 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb een computermannetje die veel meer kan dan ikke.
Ik wilde ze los in de snoeppot bij de receptie gooienquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nostalgie, ik zit op een fireball te soppen...tx zeemonster
Maar tegen mij heeft niemand wat gezegd ....;)quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik wilde ze los in de snoeppot bij de receptie gooienmaar het mocht niet van mijn leidinggevende ... hij vond het geen leuk grapje als anderen de fireballen voor wijnballen zouden aanzien..
RATMEN is volgens mij een hele feminiene man...quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef XL het volgende:
Ik dacht altijd dat alleen vrouwen computermannetjes hadden.
Wat verwacht je dan van mensen die je willen slaan met een cementgevulde sinterklaasstaf?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Maar tegen mij heeft niemand wat gezegd ....;)
Nee andersom, nu kan ik ze er natuurlijk wel in flikkerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van mensen die je willen slaan met een cementgevulde sinterklaasstaf?
Ah, vind je het gek dat mensen je willen slaan met een cementgevulde sinterklaasstaf?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nee andersom, nu kan ik ze er natuurlijk wel in flikkeren
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, vind je het gek dat mensen je willen slaan met een cementgevulde sinterklaasstaf?
Huldequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, vind je het gek dat mensen je willen slaan met een cementgevulde sinterklaasstaf?
En wat is daar anders aan dan de gemiddelde vrouw?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:38 schreef zeemonster het volgende:
Ik geef toe , ik ben gemener dan de gemiddelde vrouw. Ik ben een heks vermomd als fee
De meesten zijn niet vermomd, ik vind het ook laf hoor zo'n vermomming. Kom er dan gewoon voor uit hahahaaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is daar anders aan dan de gemiddelde vrouw?
Eigenlijk niets nee , nu ik er zo over nadenkquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is daar anders aan dan de gemiddelde vrouw?
Ik ben van het uitbesteden. Heel veel niet leuke dingen kunnen andere mensen beter. Dus heb ik een accountant voor mn belastingen, een schoonmaakster voor mn huis, een klusjesman voor alle klus dingen en een computerheld voor mijn pc ;-). Waarom zelf doen, als andere het beter en sneller kunnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat alleen vrouwen computermannetjes hadden.
Ik ben een enorme metromanquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
RATMEN is volgens mij een hele feminiene man...
In welk deel van Den Haag woon je? In het centrum is altijd wel wat leuks te vinden en te doen natuurlijk. Daarnaast blijft Parkpop een aanrader, zeker als het lekker weer isquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:54 schreef Robin__ het volgende:
Hoi.
Hier een almeerder gestrand in den haag op dit moment. Ben verhuisd naar den haag ivm studie, werktuigbouwkunde, th in rijswijk (ook hhs tegenwoordig). Ben trouwens 21. Zit hier nu iets meer dan een half jaar, dus voel me hier geen complete vreemdeling meer maar heb mn draai ook nog niet helemaal gevonden.
Gaan er nog bijzondere en/of leuke dingen gebeuren de komende maanden hier in den haag? Want eigenlijk kan dat natuurlijk niet en moet ik mn thuisstad voor de komende paar jaar toch wel eens wat meer gaan verkennen.
ja, én ik moet weer gaan sporten.. én een baan zoeken, dat ook inderdaad![]()
![]()
baantje ben ik ook echt naar opzoek trouwensben best handig enzo
maar eens echt werk van maken
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vlakbij mijn werkZitten jullie in de ronde studentenflat oid?
Nou ok dan, Zeemonster en ik exploiteren de bloementent in de Megastores,..zo nu weet iedereen hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:46 schreef zeemonster het volgende:
Lekker schrijf er anders nog even de naam bij R_B
Ik ben geirriteerd en scheidsrechtertje aan het spelen hier tussen twee kinderen , sorrie.
vorige maand stond er nog een foto van je dat je uit de prullenbak aan het eten wasquote:
Wat grappig en bijna schattig naiefquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
vorige maand stond er nog een foto van je dat je uit de prullenbak aan het eten was
dus ja
Wat een paupers werken in die zaakquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:13 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wat grappig en bijna schattig naiefJezus wat een denkvermogen
@ Robin , het is inderdaad niet zo een fijne bloemenzaak . En meer dicht als open .
Mijn moeder maakt al het geld op , daardoor moet ik uit prullenbakken etenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat een paupers werken in die zaak, ik heb overigens wel een kredietadvies omtrent hun moeten verstrekken mbt het huurcontract wat ze moesten ondertekenen. Ut benne moeder en dochter.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:13 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Was in het paard toch? Wilde wij ook nog heen gaan, maar het werd een beetje druk qua concerten/uitjes en vakantie anders.quote:
Milow was in het Paard. En ik weet dat die ook op Parkpop komt, maar begrijp niet zo goed wat dat met dit optreden te maken heeft ...quote:
Ach heel die hoek van die mega stores word je niet heel blij van. boven bij die keukens (zo ga ik naar binnen als ik naar de super ga) meurt het zwaar als t beetje zonnig is. en in die super de boer zelf ruikt het ook of er iets ligt te ontbinden (helemaal daar bij het brood/snoepjes)quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:13 schreef zeemonster het volgende:
[..]
@ Robin , het is inderdaad niet zo een fijne bloemenzaak . En meer dicht als open .
We zijn nederlandersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Milow was in het Paard. En ik weet dat die ook op Parkpop komt, maar begrijp niet zo goed wat dat met dit optreden te maken heeft ...
Daar gaat het me niet eens om, maar nu je het zegt....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
We zijn nederlanders![]()
Waarom betalen als hij 6 weken later gratis te bekijken is
Daar kom ik ook binnen als ik naar de Mac ga ,..pfff rotte eieren. Die hele Stores moeten ze platgooien en een parkje plaatsen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:39 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ach heel die hoek van die mega stores word je niet heel blij van. boven bij die keukens (zo ga ik naar binnen als ik naar de super ga) meurt het zwaar als t beetje zonnig is. en in die super de boer zelf ruikt het ook of er iets ligt te ontbinden (helemaal daar bij het brood/snoepjes)
Nou van die 16 euries val ik niet om hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
We zijn nederlanders![]()
Waarom betalen als hij 6 weken later gratis te bekijken is
Dat die op PP staat, wist ik idd al. Ben er vast en zeker bij!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om, maar nu je het zegt....
Ik vertelde het eigenlijk even voor de zekerheid, mocht ie het nog niet weten. Ik kan me voorstellen dat je hem nog wel een keer wil zien optreden, als je hem goed vindt
Neh, want er zit ook een Toys XL en een Dixons. En die verkopen gamesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Daar kom ik ook binnen als ik naar de Mac ga ,..pfff rotte eieren. Die hele Stores moeten ze platgooien en een parkje plaatsen.
Er zit nog een subway tegenover de HHS toch?? daar langs die vijver?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Neh, want er zit ook een Toys XL en een Dixons. En die verkopen games
En ook een SUBway
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |