quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
quote:
Op zondag 26 april 2009 @ 11:49 door admiraal_anaal:quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 11:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op zondag 26 april 2009 @ 11:49 door admiraal_anaal:
Topictitel: "Den Haag #82 waar Charisma voor het eerst een topic opend" -> "Den Haag #82 waar Charisma voor het eerst een topic opent"
Daar.
Ey taalpurist, ze is niet Nederlands van originequote:
Halloooooooquote:
Dit en ontzettend lief charisma!quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ey taalpurist, ze is niet Nederlands van origine.
dankje, ik zag je noodkreet staan in het gesloten topicquote:
Hoi!quote:Op zondag 26 april 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatje... nog een hageneesje hier
Had je nou gisteren je laatste voorstelling? Hoe was het?quote:
quote:
Archieffoto
Ramkraak met jeep in Den Haag
Met jeep en al is gisterochtend een ramkraak gepleegd op een supermarkt aan het Loosduinse Hoofdplein in Den Haag.
Een getuige zag om 4 uur hoe drie mannen met een jeep de pui van het pand ramden.
Dozen
Ze haalden een paar dozen uit de winkel, die in de jeep werden gezet. Daarna gingen ze er vandoor. Een half uur later kwam er opnieuw een melding binnen van een ramkraak. Het ging om dezelfde jeep. De politie zette dit keer wel de achtervolging in toen de wagen er vandoor ging.
Boom
Die achtervolging duurde niet lang, want de jeep knalde tegen een boom. De drie inzittenden namen de benen en zijn nog steeds onvindbaar. De jeep bleek gestolen. Dit meldt rtv West.
ieuw! Wat een naar idee.quote:Op zondag 26 april 2009 12:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
gaat weer goed in den haag... eergister was er al iemand russisch roulette aan het spelen in de tram... overal politie in het centrum
Koninginnedag heb ik een verjaardags feestje en met de nach zou ik eerst weggaan maar dat wordt hem niet .. ik blijf thuis en vriendlief gaat met voetbalmaatjes op stapquote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Elegy het volgende:
Was druk vanmiddag in Sport City. Ik dacht dat het wel rustig zou zijn op zo'n druilerige zondagmiddagNaja, nog wel lekker wat ijzer kunnen duwen.
Nog mensen hier plannen voor Koninginnenach/dag? Ik denk dat ik eens royaal ga uitslapen, maar dat zal vast niet lukken gezien mijn onvermogen om laat op te staan
Wij allemaal in zekere zinquote:Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Koninginnedag heb ik een verjaardags feestje
Is het eigenlijk wel wat, dan nach gebeuren?quote:en met de nach zou ik eerst weggaan maar dat wordt hem niet .. ik blijf thuis en vriendlief gaat met voetbalmaatjes op stap.
Geen idee maar hij gaat niet de stad in , hij gaat gewoon weg met zijn voetbalvriendjes, ik geloof dat ze gaan ijskarten en daarna naar Rotterdam of naar een kroeg ofzo . Ik hoorde vanalles en niets voorbij komen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wij allemaal in zekere zin
[..]
Is het eigenlijk wel wat, dan nach gebeuren?
Ah okee, een andere verjaardag, dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Geen idee maar hij gaat niet de stad in , hij gaat gewoon weg met zijn voetbalvriendjes, ik geloof dat ze gaan ijskarten en daarna naar Rotterdam of naar een kroeg ofzo . Ik hoorde vanalles en niets voorbij komen.
En bij ons is de verjaardag van een vriend die we vieren en niet die van de koningin
Edit: geen ijskarten, wel de kroeg. (even gevraagd)
quote:Op zondag 26 april 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatje... nog een hageneesje hier
Als je de andere seizoenen wil, laat even weten dan, ik heb tot en met 4 hier liggen origineelquote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef zeemonster het volgende:
o en weer thuis. Ik heb het eerste seizoen van Lost , een beetje laat ja
maar ik kan nu wel vier seizoenen achter elkaar gaan kijken
.
Verder net een bak bavarois opNu begrijp ik ineens waar die twee kilo meer vandaan komen
Ik moet overdag werken en s'avonds ga ik even de stad in ofzo, niemand wil meequote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Elegy het volgende:
Was druk vanmiddag in Sport City. Ik dacht dat het wel rustig zou zijn op zo'n druilerige zondagmiddagNaja, nog wel lekker wat ijzer kunnen duwen.
Nog mensen hier plannen voor Koninginnenach/dag? Ik denk dat ik eens royaal ga uitslapen, maar dat zal vast niet lukken gezien mijn onvermogen om laat op te staan
Je negeert me..quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hoi, heet jij toevallig Marjolein?
[..]
Als je de andere seizoenen wil, laat even weten dan, ik heb tot en met 4 hier liggen origineel
[..]
Ik moet overdag werken en s'avonds ga ik even de stad in ofzo, niemand wil meeen zie ik Remlof en een andere Fokker waarschijnlijk. Kan niet te laat maken, voglende dag meot ik weer om 0500 opstaan
dus wie mee wil...
Mag ik met je mee als ik oppas kan vinden?quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hoi, heet jij toevallig Marjolein?
[..]
Als je de andere seizoenen wil, laat even weten dan, ik heb tot en met 4 hier liggen origineel
[..]
Ik moet overdag werken en s'avonds ga ik even de stad in ofzo, niemand wil meeen zie ik Remlof en een andere Fokker waarschijnlijk. Kan niet te laat maken, voglende dag meot ik weer om 0500 opstaan
dus wie mee wil...
Shirtless Sawyer is de reden waarom ik Lost uberhaupt nog kijk. Geloof dat seizoen 3 of 4 echt verschrikkelijk was, dus toen keek ik echt alleen maar voor fijne shirtless momenten. Nu begint het verhaal weer boeiend te worden....en Saywer is nog steedsquote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mag ik met je mee als ik oppas kan vinden?
En ja die andere seizoenen wil ik wel lenen , die sawyer tot nu toe! Ik hoop dat hij nog lang meedoet !
Kate is ook
gezellig, ik heb ook nog geen plannen, waar gaan we heen ??????quote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mag ik met je mee als ik oppas kan vinden?
Ziet er wel naar uit idd..quote:Op maandag 27 april 2009 09:31 schreef Elegy het volgende:
Helleuh allemaal
Is de meivakantie eigenlijk al begonnen? Het was vanochted best rustig
En dan zul je net zien dat het dit baggerweer wordtquote:Op maandag 27 april 2009 12:53 schreef GotC het volgende:
Ik heb idd op dit moment meivakantie () en Flap heeft ook heerlijk anderhalve week vrijgenomen
Je krijgt wat je verdient heb ik gehoord,.....:)quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dan zul je net zien dat het dit baggerweer wordt
Aha, zal dat het dan zijn...quote:Op maandag 27 april 2009 13:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je krijgt wat je verdient heb ik gehoord,.....:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |