abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2009 @ 12:33:45 #26
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_68387802
Neen niet eens misschien liet die persoon het aan het lot over of hij zelfmoord ging plegen of niet
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_68388213
Moggûh mensen!
  zondag 26 april 2009 @ 13:02:55 #28
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_68388632
meurning!!
pi_68388754
mogge nog
dag
pi_68392775
Hoi!

's Avonds laat in het donker door de duinen lopen is mooi

Van Kijkduin naar Duindorp. Wel raar want op het laatst doemt er dan een enorm gebouw voor je neus op (bij Wieringsestraat) terwijl je net dik een uur in het donker gelopen hebt. Echt apart, beetje spooky zelfs.

Maar erg tof.
pi_68396438
o en weer thuis . Ik heb het eerste seizoen van Lost , een beetje laat ja maar ik kan nu wel vier seizoenen achter elkaar gaan kijken .

Verder net een bak bavarois op Nu begrijp ik ineens waar die twee kilo meer vandaan komen
  zondag 26 april 2009 @ 17:14:14 #32
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_68397537
Was druk vanmiddag in Sport City. Ik dacht dat het wel rustig zou zijn op zo'n druilerige zondagmiddag Naja, nog wel lekker wat ijzer kunnen duwen.

Nog mensen hier plannen voor Koninginnenach/dag? Ik denk dat ik eens royaal ga uitslapen, maar dat zal vast niet lukken gezien mijn onvermogen om laat op te staan
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_68397625
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Elegy het volgende:
Was druk vanmiddag in Sport City. Ik dacht dat het wel rustig zou zijn op zo'n druilerige zondagmiddag Naja, nog wel lekker wat ijzer kunnen duwen.

Nog mensen hier plannen voor Koninginnenach/dag? Ik denk dat ik eens royaal ga uitslapen, maar dat zal vast niet lukken gezien mijn onvermogen om laat op te staan
Koninginnedag heb ik een verjaardags feestje en met de nach zou ik eerst weggaan maar dat wordt hem niet .. ik blijf thuis en vriendlief gaat met voetbalmaatjes op stap .
pi_68398396
*gaar*

Ben net terug uit Wilp. Mn kleine pluis is helaas niet het leukste hondje van NL geworden. Snapte ook niet echt waar de jury op beoordeelde. Was van loop maar een rondje en dan beoordelen we de interactie tussen jou en je hond. Alsof mn hond mij boeiend vind als er 100 hondjes omheen staan
Maar Lexi heeft het wel ontzettend naar dr zin gehad. Lekker een btje ravotten met andere hondjes, lekker los rennen, ze heeft zelfs gezwommen voor het eerst! En nu ligt ze helemaal uitgeput in bed, eerlijk gezegd vind ik dat ook een heel strak plan
  zondag 26 april 2009 @ 18:07:03 #35
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_68398912
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Koninginnedag heb ik een verjaardags feestje
Wij allemaal in zekere zin
quote:
en met de nach zou ik eerst weggaan maar dat wordt hem niet .. ik blijf thuis en vriendlief gaat met voetbalmaatjes op stap .
Is het eigenlijk wel wat, dan nach gebeuren?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_68398964
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wij allemaal in zekere zin
[..]

Is het eigenlijk wel wat, dan nach gebeuren?
Geen idee maar hij gaat niet de stad in , hij gaat gewoon weg met zijn voetbalvriendjes, ik geloof dat ze gaan ijskarten en daarna naar Rotterdam of naar een kroeg ofzo . Ik hoorde vanalles en niets voorbij komen.

En bij ons is de verjaardag van een vriend die we vieren en niet die van de koningin

Edit: geen ijskarten, wel de kroeg. (even gevraagd)
  zondag 26 april 2009 @ 18:25:29 #37
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_68399372
quote:
Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Geen idee maar hij gaat niet de stad in , hij gaat gewoon weg met zijn voetbalvriendjes, ik geloof dat ze gaan ijskarten en daarna naar Rotterdam of naar een kroeg ofzo . Ik hoorde vanalles en niets voorbij komen.

En bij ons is de verjaardag van een vriend die we vieren en niet die van de koningin

Edit: geen ijskarten, wel de kroeg. (even gevraagd)
Ah okee, een andere verjaardag, dat kan ook natuurlijk

De kroeg, ik lees her en der dat er allemaal dingen door de stad zijn, misschien dat ik een filmpje pak ofzo. Wellicht is het dan rustig in de bios omdat iedereen buiten is
pi_68401506
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatje... nog een hageneesje hier
hoi, heet jij toevallig Marjolein?
quote:
Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef zeemonster het volgende:
o en weer thuis . Ik heb het eerste seizoen van Lost , een beetje laat ja maar ik kan nu wel vier seizoenen achter elkaar gaan kijken .

Verder net een bak bavarois op Nu begrijp ik ineens waar die twee kilo meer vandaan komen
Als je de andere seizoenen wil, laat even weten dan, ik heb tot en met 4 hier liggen origineel
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Elegy het volgende:

Ik moet overdag werken en s'avonds ga ik even de stad in ofzo, niemand wil mee en zie ik Remlof en een andere Fokker waarschijnlijk. Kan niet te laat maken, voglende dag meot ik weer om 0500 opstaan dus wie mee wil...
  zondag 26 april 2009 @ 20:35:52 #39
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_68403312
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

[..]

Als je de andere seizoenen wil, laat even weten dan, ik heb tot en met 4 hier liggen origineel
[..]

Ik moet overdag werken en s'avonds ga ik even de stad in ofzo, niemand wil mee en zie ik Remlof en een andere Fokker waarschijnlijk. Kan niet te laat maken, voglende dag meot ik weer om 0500 opstaan dus wie mee wil...
Je negeert me..
  zondag 26 april 2009 @ 20:37:47 #40
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_68403387
tvp...
Ik ben van pindavlees
  zondag 26 april 2009 @ 21:03:10 #41
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_68404382
Ik werk ook op Koninginnedag. Laatste week in Londen deze week en het is daar vermoedelijk te druk voor een Nederlandse feestdag. Wordt een vrije dag die ik later kan inzetten dus.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_68405027
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

[..]

[..]

Mag ik met je mee als ik oppas kan vinden?

En ja die andere seizoenen wil ik wel lenen , die sawyer tot nu toe ! Ik hoop dat hij nog lang meedoet !
Kate is ook
pi_68405626
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef zeemonster het volgende:

[..]

En ja die andere seizoenen wil ik wel lenen , die sawyer tot nu toe ! Ik hoop dat hij nog lang meedoet !
Kate is ook
Shirtless Sawyer is de reden waarom ik Lost uberhaupt nog kijk. Geloof dat seizoen 3 of 4 echt verschrikkelijk was, dus toen keek ik echt alleen maar voor fijne shirtless momenten. Nu begint het verhaal weer boeiend te worden....en Saywer is nog steeds
pi_68414093
Mogge

Zoiets had ik met Elisha en 24.. Maar uiteindelijk bleek de serie een veel langere houdbaarheidsdatum te hebben als zij
Where facts are few, experts are many.
pi_68414364
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef zeemonster het volgende:

[..]

gezellig, ik heb ook nog geen plannen, waar gaan we heen ??????
ik kan het ook niet laat maken want moet volgende dag ook om 5 uur op

eeh goede morgen
  maandag 27 april 2009 @ 09:31:28 #46
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_68414429
Helleuh allemaal

Is de meivakantie eigenlijk al begonnen? Het was vanochted best rustig
  maandag 27 april 2009 @ 09:36:49 #47
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_68414529
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:31 schreef Elegy het volgende:
Helleuh allemaal

Is de meivakantie eigenlijk al begonnen? Het was vanochted best rustig
Ziet er wel naar uit idd..
Mag wel vaker zo blijven..
  maandag 27 april 2009 @ 12:53:58 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68419733
Ik heb idd op dit moment meivakantie ( ) en Flap heeft ook heerlijk anderhalve week vrijgenomen
  maandag 27 april 2009 @ 12:54:42 #49
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_68419757
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:53 schreef GotC het volgende:
Ik heb idd op dit moment meivakantie ( ) en Flap heeft ook heerlijk anderhalve week vrijgenomen
En dan zul je net zien dat het dit baggerweer wordt
Ik ben van pindavlees
pi_68421047
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:

[..]

En dan zul je net zien dat het dit baggerweer wordt
Je krijgt wat je verdient heb ik gehoord,.....:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')