Koninginnedag heb ik een verjaardags feestje en met de nach zou ik eerst weggaan maar dat wordt hem niet .. ik blijf thuis en vriendlief gaat met voetbalmaatjes op stapquote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Elegy het volgende:
Was druk vanmiddag in Sport City. Ik dacht dat het wel rustig zou zijn op zo'n druilerige zondagmiddagNaja, nog wel lekker wat ijzer kunnen duwen.
Nog mensen hier plannen voor Koninginnenach/dag? Ik denk dat ik eens royaal ga uitslapen, maar dat zal vast niet lukken gezien mijn onvermogen om laat op te staan
Wij allemaal in zekere zinquote:Op zondag 26 april 2009 17:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Koninginnedag heb ik een verjaardags feestje
Is het eigenlijk wel wat, dan nach gebeuren?quote:en met de nach zou ik eerst weggaan maar dat wordt hem niet .. ik blijf thuis en vriendlief gaat met voetbalmaatjes op stap.
Geen idee maar hij gaat niet de stad in , hij gaat gewoon weg met zijn voetbalvriendjes, ik geloof dat ze gaan ijskarten en daarna naar Rotterdam of naar een kroeg ofzo . Ik hoorde vanalles en niets voorbij komen.quote:Op zondag 26 april 2009 18:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wij allemaal in zekere zin
[..]
Is het eigenlijk wel wat, dan nach gebeuren?
Ah okee, een andere verjaardag, dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Geen idee maar hij gaat niet de stad in , hij gaat gewoon weg met zijn voetbalvriendjes, ik geloof dat ze gaan ijskarten en daarna naar Rotterdam of naar een kroeg ofzo . Ik hoorde vanalles en niets voorbij komen.
En bij ons is de verjaardag van een vriend die we vieren en niet die van de koningin
Edit: geen ijskarten, wel de kroeg. (even gevraagd)
quote:Op zondag 26 april 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatje... nog een hageneesje hier
Als je de andere seizoenen wil, laat even weten dan, ik heb tot en met 4 hier liggen origineelquote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef zeemonster het volgende:
o en weer thuis. Ik heb het eerste seizoen van Lost , een beetje laat ja
maar ik kan nu wel vier seizoenen achter elkaar gaan kijken
.
Verder net een bak bavarois opNu begrijp ik ineens waar die twee kilo meer vandaan komen
Ik moet overdag werken en s'avonds ga ik even de stad in ofzo, niemand wil meequote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef Elegy het volgende:
Was druk vanmiddag in Sport City. Ik dacht dat het wel rustig zou zijn op zo'n druilerige zondagmiddagNaja, nog wel lekker wat ijzer kunnen duwen.
Nog mensen hier plannen voor Koninginnenach/dag? Ik denk dat ik eens royaal ga uitslapen, maar dat zal vast niet lukken gezien mijn onvermogen om laat op te staan
Je negeert me..quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hoi, heet jij toevallig Marjolein?
[..]
Als je de andere seizoenen wil, laat even weten dan, ik heb tot en met 4 hier liggen origineel
[..]
Ik moet overdag werken en s'avonds ga ik even de stad in ofzo, niemand wil meeen zie ik Remlof en een andere Fokker waarschijnlijk. Kan niet te laat maken, voglende dag meot ik weer om 0500 opstaan
dus wie mee wil...
Mag ik met je mee als ik oppas kan vinden?quote:Op zondag 26 april 2009 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hoi, heet jij toevallig Marjolein?
[..]
Als je de andere seizoenen wil, laat even weten dan, ik heb tot en met 4 hier liggen origineel
[..]
Ik moet overdag werken en s'avonds ga ik even de stad in ofzo, niemand wil meeen zie ik Remlof en een andere Fokker waarschijnlijk. Kan niet te laat maken, voglende dag meot ik weer om 0500 opstaan
dus wie mee wil...
Shirtless Sawyer is de reden waarom ik Lost uberhaupt nog kijk. Geloof dat seizoen 3 of 4 echt verschrikkelijk was, dus toen keek ik echt alleen maar voor fijne shirtless momenten. Nu begint het verhaal weer boeiend te worden....en Saywer is nog steedsquote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mag ik met je mee als ik oppas kan vinden?
En ja die andere seizoenen wil ik wel lenen , die sawyer tot nu toe! Ik hoop dat hij nog lang meedoet !
Kate is ook
gezellig, ik heb ook nog geen plannen, waar gaan we heen ??????quote:Op zondag 26 april 2009 21:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mag ik met je mee als ik oppas kan vinden?
Ziet er wel naar uit idd..quote:Op maandag 27 april 2009 09:31 schreef Elegy het volgende:
Helleuh allemaal
Is de meivakantie eigenlijk al begonnen? Het was vanochted best rustig
En dan zul je net zien dat het dit baggerweer wordtquote:Op maandag 27 april 2009 12:53 schreef GotC het volgende:
Ik heb idd op dit moment meivakantie () en Flap heeft ook heerlijk anderhalve week vrijgenomen
Je krijgt wat je verdient heb ik gehoord,.....:)quote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dan zul je net zien dat het dit baggerweer wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |