quote:Op donderdag 23 april 2009 14:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar hoe kwam ze daar bij dan? Of heb je iets wat meestal wel voor een lager niveau zorgt maar bij jou niet?
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he. Maar dat automatisch er vanuit gaan vind ik zoMijn vader loopt op krukken en mensen kijken altijd raar naar hem. Soms richten mensen achter de kassa ook het woord aan mij als ik er bij ben, want ik helemaal
vind, en dan kijk ik gewoon een andere kant op. Come on, alsof iemand gelijk retarted is ofzo, je kan toch gewoon normaal in gesprek gaan met iemand en dan kom je er snel genoeg achter!
Je hebt alleen wat aan je oog? Das toch geen verstandelijke beperking?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Huhuhuh, die tt.
Om even op de vraag van dipkip te antwoorden: Ik heb een lui oog, en een flinke sterkte maar daar heb ik lenzen voor, en dat luie oog zie je alleen als ik moe ben. Dus daar zie je niks van. Dus geen ziekte ofzo. Ik zie er gewoon normaal uit eigenlijk.
Hoe dan? Van je foto? Daar zie ik niks aan. Gewoon een leuke meid.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef DanseMacabre het volgende:
In m'n fobo kun je trouwens zien hoe beperkt ik ben.
Haha zo is hetquote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat bedoel ik, daarom snap ik er geen drol van.
En nu vind ik dat ik best iets mag bestellen, troostshoppen!!
Doen! Of morgenochtend doen zodat je een hele stapel kan bestellenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat bedoel ik, daarom snap ik er geen drol van.
En nu vind ik dat ik best iets mag bestellen, troostshoppen!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Wow dip, het is een wonder!
Ik kan niks naar m'n zin vinden. Iemand een tip?
Staat hier misschien nog wat bij? --> http://shop.hm.com/nl/campaign735pov?category=D Campagne 'Best of Spring 2009'quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
ik word altijd gelukkig van schoenen, en van sale dingen, heb een singlet gescoord voor 2,90, die laat ik niet liggenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef DanseMacabre het volgende:
onder nieuwquote:Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Die papegaai lijkt me wel leuk voor vriendlief.
En ooh dat shirt met die pauweveer.
Waar staat ie?
Bij Divided --> Nieuw en dan dat zwart/bruine t-shirt.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef Dipkip het volgende:
Oooh ik kan het papegaaienapenmannenshirt niet vinden, waar staat die?
En als je er nu een dun hemdje onder doet?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat terug, mooie jurk, fijne stof, fijn model, maar met dat enorme decolleté durf ik echt niet rond te lopen.
Divided.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef La_Vita het volgende:
Deze rokjes vind ik zoo leuk:
[ afbeelding ]
Iemand die weet van welke lijn ze zijn? Hier verkopen ze alleen maar de standaard lijn nl
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Nope, zeker niet. Maarja zij ging er vanuit dat ik net zo was als de andere mensen die zij heeft gezien voor een rijtest.
In m'n fobo kun je trouwens zien hoe beperkt ik ben. Misschien komt het ook omdat ik er jong uitzie, ik ben 1.63 dus dan ben je meteen jong.
Ik ging laatst een fles drank halen bij de supermarkt. Die kreeg ik niet mee, want ik was zeker nog geen 16..
Bummer! Maar toch bedanktquote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
En als je er nu een dun hemdje onder doet?
[..]
Divided.
hempje eronder!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat terug, mooie jurk, fijne stof, fijn model, maar met dat enorme decolleté durf ik echt niet rond te lopen.
en ik ben 1.49 en bijna 20, mensen durven niet snel iets te zeggen omdat ik echt een heule grote mond heb die ik opentrek, ik word alleen wel vaak letterlijk over het hoofd gezien of omver gelopenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ben 26 jaar, ben 1.55 en krijg ook nog steeds 'basisschool-behandeling' bij sommige mensen.
ik haal me effen shirtjes voor onder blousjes etc bij de zeemanquote:Op donderdag 23 april 2009 16:15 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben gezwicht.![]()
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik ook, een grote bek. Je bent zo gewend om altijd voor jezelf op te moeten komen dat je vaak een aanvallende, verdedigende houding aanneemt ook als het niet nodig is waardoor mensen niets meer durven op een gegeven moment. *zucht* Ben ook heel lang klein, lief en schattig geweest tot ik eenmaal doorhad dat anderen dat wel handig vonden ter misbruik!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en ik ben 1.49 en bijna 20, mensen durven niet snel iets te zeggen omdat ik echt een heule grote mond heb die ik opentrek, ik word alleen wel vaak letterlijk over het hoofd gezien of omver gelopen
ahww! je lijkt mij wel, echt waar, iedereen vind me altijd een bitch en gemeen, maar die houding neem ik puur aan om te voorkomen dat er misbruik van me word gemaakt, als je me echt leert kennen ga ik voor je door het vuur, maar voor de rest mogen buitenstaanders afstand houden, me moeder zegt altijd dat ik een muurtje heb gebouwd om mn hartje heen (ook vanwege moelijk verleden) en maar een paar mensen klimmen eroverheen en dat zijn dan ook echt me bestequote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, een grote bek. Je bent zo gewend om altijd voor jezelf op te moeten komen dat je vaak een aanvallende, verdedigende houding aanneemt ook als het niet nodig is waardoor mensen niets meer durven op een gegeven moment. *zucht* Ben ook heel lang klein, lief en schattig geweest tot ik eenmaal doorhad dat anderen dat wel handig vonden ter misbruik!Vaak krijg ik ook de opmerking 'ohw je kwam zo lief / aardig over '' en dan denk ik yeah right, je kent me niet eens dus die lulkoek is slechts gebasseerd op mijn uiterlijk.
ahww jammer! ga je t ruilen of terugsturen?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:39 schreef CherryLips het volgende:
godsamme, bijna alles in m'n bestelling van ¤100 was te groot. Goed voor de ego en de portemonnee, maar toch
. Er zaten best leuke dingetjes tussen namelijk.
Terugsturen, ik koop nooit wat in de winkel...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ahww jammer! ga je t ruilen of terugsturen?
[ afbeelding ]
ik heb deze dus besteld, maar ik weet echt niet wat voor schoenen ik eronder aan moet, er komt sowieso nog een legging onder maar wil wel pumps aan.. wat zouden jullie doen voor schoenen?
ja daar dacht ik dus aan, de gene die ik heb besteld en zo verliefd op ben, maar weet echt niet of t staat..quote:Op donderdag 23 april 2009 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terugsturen, ik koop nooit wat in de winkel...
Misschien donkerbruine pumps?
Haha dat muurtje dat ken ik. Eerst dacht ik ja je moet niet telkens zo doen, zo wantrouwend zijn, maar het is gewoon beschermings-mode-on die gestuurd wordt door je intuitie! Niks mis mee, je innerlijke weet heel goed wat goed en slecht voor je is. Heb ook een moeilijk verleden gehad waardoor ik nu soms zo hard overkom, harder dan ik soms wil. Soms weet ik ook niet hoe ik aardig moet overkomen en voelt het nep als ik het probeer! Je moet het ook niet forceren, of het is er of het is er niet. Zou wel 3 sec. langer willen nadenken voor ik uit mijn slof schiet!!! Ik ben altijd zo fel in mijn reactie en daar heb ik vaak spijt van.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ahww! je lijkt mij wel, echt waar, iedereen vind me altijd een bitch en gemeen, maar die houding neem ik puur aan om te voorkomen dat er misbruik van me word gemaakt, als je me echt leert kennen ga ik voor je door het vuur, maar voor de rest mogen buitenstaanders afstand houden, me moeder zegt altijd dat ik een muurtje heb gebouwd om mn hartje heen (ook vanwege moelijk verleden) en maar een paar mensen klimmen eroverheen en dat zijn dan ook echt me beste![]()
me broer had ze pakket binnen van h&m hij alles showen aan mij etcde patser
Die zwarte blazer heb ik ook, die is geweldig!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:
Dit is trouwens (voorlopig *grijns* ) mijn bestelling:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:18 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Die zwarte blazer heb ik ook, die is geweldig!
Nee het is geen troepblazer van shitstof ofzo. Het is een mooi dingetje en ik wil hem ook in alle kleuren alleen laat mijn bankrekening dat niet toe!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]Het is dus geen troepblazer
Als het aan mij lag had ik 'm in alle vier de kleuren besteld
Niiiiicequote:Op donderdag 23 april 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahquote:
In before the lock.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef DanseMacabre het volgende:
IBTL? Eigenlijk zou er een h&m sc moeten zijn ja.
leuk leuk leukquote:Op donderdag 23 april 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta alleen ff op voor dat, kijk wat ik leuk vind en pleur dat in mn bestelling en daarna ga ik ook weer lekker verder slapen hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Boh, ik sta echt nooit zo vroeg op voor de sale. Dan is m'n bed nog te lekker warm.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kan die Williamson-meuk nu al uitverkocht zijn, ik zie het nu voor het eerst, uurtje geleden nog niet
Heb ik ook, pas geleden is mijn Nudie overleden.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef Kleintje19 het volgende:
hoop trouwens dat de jeans goed zit, er is er zojuist weer 1 overleden![]()
(mn benen schuren tegen elkaar dus broeken gaan sneller kapoet)
Ja precies daar zit ik ook mee... Er hoeft maar 1 vervelend klere kind rond te lopen die er een ruk aan geeft en..... nou ja.. dat kunnen jullie wel radenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:03 schreef Linnie20v het volgende:
@ Starlie, Ik vind het zo jammer dat ie bandjesloos is ..
ik heb idd ook altijd 32 of 33, ligt eraan welk merk, ik heb nu gewoon 34 gepakt hoor, geen idee of het zit, h&m broeken vallen heel raarquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb ik ook, pas geleden is mijn Nudie overleden.
Dus nu moest ik weer een nieuwe scoren.
Maar welke maat pak jij bij de broeken van H&M? Want bij broeken als G-Star etc. heb ik vaak 32 of 33, maar ik kan dat nooit vertalen naar de H&M maten.
durf ik niet te zeggen, ik heb van newyorker 1 maat 32, ik verzuip erin, bij de h&m krijg ik hem niet eens over me bovenbenen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:18 schreef Dipkip het volgende:
Oh ik heb voor t eerst een H&M spijkerbroek besteld maar in mn gewone maat, dus dat zal wel niet passen dan?
Van G-star heb ik maat 29, bij H&M verschilt het per broek. Ik heb van de H&M een 27,28 en een 29 en ze zitten alle drie goed. En verder wat Kleintje19 zegt, H&M broeken vallen raar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb ik ook, pas geleden is mijn Nudie overleden.
Dus nu moest ik weer een nieuwe scoren.
Maar welke maat pak jij bij de broeken van H&M? Want bij broeken als G-Star etc. heb ik vaak 32 of 33, maar ik kan dat nooit vertalen naar de H&M maten.
Ohquote:Op donderdag 23 april 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh oeh oeh die is echt geweldig!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:08 schreef Starlie het volgende:
Deze is ook best geinig![]()
[ afbeelding ]
Maar ik vrees dat ik hem nooit aan zal doen...
sportquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:03 schreef SiTu het volgende:
[..]
OhDat topje rechtsonder. Waar komt dat vandaan? Ik kijk er volgens mij finaal langs of ze hebben het weggehaald.
wilde gister avond nog posten wie er een weddeschap wilde houden, hij ging om 23.59 open, en durfde te wedden dat meer als de helft binnen een uur uitverkocht zou zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind het gemeen dat 80% van die speciale collectie al weg is.
Stond in de sale, dus ik weet niet of die er nog is. Idd, sale en dan sportartikelen. Vandaag is er niet bijgevuld, dus misschien staat het er morgen weer bijquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:03 schreef SiTu het volgende:
[..]
OhDat topje rechtsonder. Waar komt dat vandaan? Ik kijk er volgens mij finaal langs of ze hebben het weggehaald.
Haha het is zó erg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wilde gister avond nog posten wie er een weddeschap wilde houden, hij ging om 23.59 open, en durfde te wedden dat meer als de helft binnen een uur uitverkocht zou zijn
Ja en ik kreeg gister een error en zag alles één voor één uitverkocht raken. Er kon dus wel besteld worden, alleen niet door mij, hoe frustrerendquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind het gemeen dat 80% van die speciale collectie al weg is.
Vullen ze op zaterdag ook aan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:56 schreef Daph_ het volgende:
Stond in de sale, dus ik weet niet of die er nog is. Idd, sale en dan sportartikelen. Vandaag is er niet bijgevuld, dus misschien staat het er morgen weer bij
Whaha mijn bikini staat OOK op eind mei en volgende maand OOK vakantiegeld en kan ik OOK weer wat uitgeven!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn bikini staat op eind mei...maar was ook niet van plan dat ding eerder aan te doendus dat vind ik wel prima voor nu... Volgende maand eindelijk vakantiegeld
dan kan ik weer wat uitgeven!!
Daarom vraag ik het inderdaad ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Volgens mij is dat niet echt mooi, ik krijg bij dat soort topjes in iedere geval altijd zo een tent waardoor ik echt vormloos lijk
Bestellingen worden zondag- tm donderdagavond in behandeling genomen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef JointjeErbij het volgende:
Verwerken ze in het weekend bestellingen?
Staat leuk! Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
En als je er nu een dun hemdje onder doet?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:29 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Whaha mijn bikini staat OOK op eind mei en volgende maand OOK vakantiegeld en kan ik OOK weer wat uitgeven!
ik heb bij vrijwel alles altijd een hempie eronder, anders ken je er zo naar binnen koekeloeren, mn borsten zijn van mijquote:
Ik gok op de 1e!quote:
Ja echt stom vind ik dat, dat het maar t/m maat 40 gaat!quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:31 schreef Klare het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook zo mooi! Alleen lopen de maten maar tot 40
Oei oei oei, die heb ik gisteren ook in de winkel gezien! Maar alleen nog maat 44 en 36 en ik moet 38 of 40 hebben. Hij is echt leuk hequote:
ik heb hem in 40, hij maakt me wel een stuk forser dan ik in werkelijkheid ben, maar me moeder vind die tuniekjes zo leuk staan, en zei zegt dat t wel meevalt dus vraag straks haar raadquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oei oei oei, die heb ik gisteren ook in de winkel gezien! Maar alleen nog maat 44 en 36 en ik moet 38 of 40 hebben. Hij is echt leuk he![]()
Ik ga morgen weer even naar de stad, dusss ik ga weer een poging wagen
als dit al een slanke paspop is wil ik niet weten hoe hij er bij mij uitzietquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:44 schreef Kleintje19 het volgende:
nou, net aan me mama laten zien, ze vind hem helemaal waanzinnig, en hij staat me geweldig, moest er een strakke broek onder (legging is net iets te kort) en pumpsen dan was ik om te vreten zei ze
doen! dan wil ik zien hoe hij een ander staatquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:06 schreef Noortje. het volgende:
't Zal inderdaad niet heel erg afkledenMaar toch
Ik zit heel erg te twijfelen of ik hem ga bestellen of niet.
Het moeilijke van dat jurkje is ook een GELEGENHEID hebben om hem aan te doen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:06 schreef Noortje. het volgende:
't Zal inderdaad niet heel erg afkledenMaar toch
Ik zit heel erg te twijfelen of ik hem ga bestellen of niet.
Punt is dat ik ook al een ander jurkje heb besteldquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
doen! dan wil ik zien hoe hij een ander staat
Mwah zoiets draag ik wel gewoon hoor in de zomer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:08 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Het moeilijke van dat jurkje is ook een GELEGENHEID hebben om hem aan te doen!
Ah nou dan is dat geen probleem!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:11 schreef Noortje. het volgende:
Mwah zoiets draag ik wel gewoon hoor in de zomer.
ik heb zulke waanzinnige tunieken gezien he, ook jurkjes en tunieken bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en het staat me zo waanzinnig leuk, eindelijk eens een zomermode die bij mn lijf past!![]()
anna van toor is wel 7x zo duur als de h&m maar leuheukkk!!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb zulke waanzinnige tunieken gezien he, ook jurkjes en tunieken bijJa daar hebben ze ook leuke dingen he! Dacht eerst dat het een oude w**ven winkel was maar dat valt reuze mee! Ze hebben van een spaans merk hele gave rokjes enz. (wel erg duur) en van Dept hebben ze altijd leuke dingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en het staat me zo waanzinnig leuk, eindelijk eens een zomermode die bij mn lijf past!![]()
anna van toor is wel 7x zo duur als de h&m maar leuheukkk!!
Vet!quote:
Even heel offtopic, maar jouw UI is zo verslavend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook leuke dingen he! Dacht eerst dat het een oude w**ven winkel was maar dat valt reuze mee! Ze hebben van een spaans merk hele gave rokjes enz. (wel erg duur) en van Dept hebben ze altijd leuke dingen!
Dan zou ik hem juist heel saai vinden!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet!![]()
Ik zou 'm zelf alleen kopen denk ik als hij effen was geweest, dit is gewoon echt te druk. Hij zou me wel goed staan denk ik maar ik ben bang dat ik er zo'n ouwe taart in lijk.
ik dus ook, me moeder zei t toevallig, ze zei je gaat er nooit in, maar oeh, wilde alles leegkopen want mama had toch wel gelijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook leuke dingen he! Dacht eerst dat het een oude w**ven winkel was maar dat valt reuze mee! Ze hebben van een spaans merk hele gave rokjes enz. (wel erg duur) en van Dept hebben ze altijd leuke dingen!
Nja, ik vind die kleuren juist weer te drukquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan zou ik hem juist heel saai vinden!Helemaal met dat riempje dan. Ik vind dat riempje eigenlijk niet zo leuk, maar omdat hij niet zo opvalt door de drukte van de kleuren vind ik het niet zo erg.
Ben ik ook bang voor inderdaad, maar ik heb hem maar gewoon besteld. Kan 'm altijd nog terugsturen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:51 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik gok op de 1e!
GMTA Great Minds Think Alike
Haha dat is toch wat je bedoelde?*hopeloos*
![]()
![]()
Ik koop ze bij de H&M, Bijenkorf of V&D. Bij de Vero/Moda of Only hebben ze ook leuke vind ik. Bij onze H&M hebben ze altijd wel riemen hangen eigenlijk..quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:48 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik dus ook, me moeder zei t toevallig, ze zei je gaat er nooit in, maar oeh, wilde alles leegkopen want mama had toch wel gelijkbij van toor was ik nog nooit binnen geweest maar ook daar een jurkje gezien, mamsie krijgt vakantiegeld deze maand en ze wilde mij een verjaardagsoutfit schenken, oh sps & steps had trouwens ook leuke dingen zeg!
waar halen jullie trouwens jullie taille riemen?
ik zag zulke stoere op die poppen maar die waren of uitverkocht of niet vekrijgbaar, en bij een langblousje moet ik er echt 1 om, anders ben ik net een zoutzak
kee thanks, heb bij de h&m gekeken maar helaas niets dat ik zochtquote:Op zondag 26 april 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik koop ze bij de H&M, Bijenkorf of V&D. Bij de Vero/Moda of Only hebben ze ook leuke vind ik. Bij onze H&M hebben ze altijd wel riemen hangen eigenlijk..
Die bovenste vind ik echt heel erg stoerquote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kee thanks, heb bij de h&m gekeken maar helaas niets dat ik zocht
ik zoek:
[ afbeelding ]
zoiets, (en dan met strecht erachter) en dus niet die aansnoer
[ afbeelding ]
die vind ik niet mooi
http://www.laliek.com/product_info.php?cPath=5_25&products_id=460&osCsid=rtrr6v8roc1cbmepd439q39mb2
![]()
ik heb tip gekregen om bij pieces te kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die bovenste vind ik echt heel erg stoer![]()
Ik heb een riem met een pin (dus met gaatjes) en een stretchband achter. Ook van H&M, ze hadden hem in zwart, wit, rood en paars. Nu staat er 1 op de site van divided geloof ik. Mocht je zo'n riem als de bovenste vinden met stretch, let me know
nee maar wel de sticker erop doen die bijgeleverd is, weet niet of je acceptgiro of maandfactuur heb? als je acceptgiro heb gewoon het terugstuur bedrag eraf trekken +1,00 verzendkosten erbijquote:Op zondag 26 april 2009 10:40 schreef Coam het volgende:
Ik heb een jurkje, 2 handdoeken en slippers besteld en er een 10 euro kortingsbon bij gedaan.
Nou wil ik het jurkje terug sturen. Moet het dan perse in het doorzichtige plastic zakje zitten waar ik hem in kreeg? Want die heb ik niet meer. En hoe word die 10 euro korting verrekened? Of moet ik gewoon het volle bedrag voor de handdoeken en slippers betalen?
denk niet dat je dat red..... is net iets te krap, maar je kan het proberen,..quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef liefie_ het volgende:
lieve H&M experts
hebben jullie misschien het idee dat je spulletjes sneller komen als je minder bestelt?
Ik moet namelijk echt een bepaald soort schoentjes hebben voor een feestje op zaterdag
en ik heb net de hele stad door gehobbelt (en de gewone H&M winkel, uiteraard wel andere dingen gescoortmaar niet de schoenen) en kan ze nergens vinden (telkens mijn maat uitverkocht of in mijn ogen te duur), behalve online...
quote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet betalen. Maar ik wacht tot de aanmaning, en dan zetten ze er direct administratiekosten bij en dan stuur ik daar een pissig mailtje over (want je behoort eerst een herinnering te krijgen) en dan sturen ze hopelijk weer een kortingsbon van ¤5,-.
heb redelijk veel gezien van de zomercollectiequote:Op zondag 26 april 2009 18:17 schreef liefie_ het volgende:
wat stom bij mij was er iets fout gegaan met de rekening en ik hoef de helft niet te betalen (ook de aanmaning niet gelukkig) maar ik krijg geen korting?
naja
waarom is trouwens niet alles wat online te koop is in de winkel te koop en andersom?
dat zei ik ook, op de schoenen/jurkjes na hebben ze redelijk veel, vooral schoenen hebben ze erg weinig..quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef liefie_ het volgende:
Maar de schoenen die ik vanmiddag heb gescoort staan niet online
en een paar schoenen dat ik online heb gezien heb ik nog in geen een winkel gezien
Dankjewel! Dan komt het helemaal goed.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee maar wel de sticker erop doen die bijgeleverd is, weet niet of je acceptgiro of maandfactuur heb? als je acceptgiro heb gewoon het terugstuur bedrag eraf trekken +1,00 verzendkosten erbij
die staan al een heule tijd in de salequote:Op maandag 27 april 2009 10:13 schreef liefie_ het volgende:
hier baal ik van...
Deze heb ik gister in de winkel gekocht en nu zie ik ze in de sale op de site...
http://files.hm.com/media(...)25_09090_21_0155.jpg
ik heb ze zaterdag nodigquote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die staan al een heule tijd in de sale![]()
breng ze anders terug
Ik zou een printscreen van de pagina maken en naar de shop gaan, en een verklaring vragen hoe dit prijsverschil kan. Vervolgens de manager erbij roepen, dan krijg je meestal wel je zin (lees je prijsverschil terug)quote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ze zaterdag nodig
dus krijg ze niet op tijd als ik ze bestel
dat is een hele goede debster, zou dat idd doen!quote:Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou een printscreen van de pagina maken en naar de shop gaan, en een verklaring vragen hoe dit prijsverschil kan. Vervolgens de manager erbij roepen, dan krijg je meestal wel je zin (lees je prijsverschil terug)
vreselijk pff, doe dat ook echt niet meer hoor iets nemen dat te laat komt.. balen van die sjaalquote:Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef Enfermera het volgende:
Jeujjj goed zo Kleintje19!Erg he, als je zo moet wachten tot het in behandeling wordt genomen...
De sjaal voor mijn moeder is ook weer uitgesteld, die krijgt ze dus niet op tijd voor d'r verjaardagMja. Ik verwachtte al zoiets.
Wel dit vanochtend gescoord in de sale (ik heb 'm al in het wit):
[ afbeelding ]
En deze nog, niet in de sale, voor vriendlief:
[ afbeelding ]
Ja, eigenlijk 4 mei want dan is mijn moeder jarig. Eerst stond die bestelling op begin mei, dus de kans was er nog dat ie op tijd zou komen. Maar inmiddels staat ie op half mei dus dat gaat 'm niet worden... Magoed, ze krijgt 'm sowieso toch welquote:Op maandag 27 april 2009 11:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat is een hele goede debster, zou dat idd doen!
[..]
vreselijk pff, doe dat ook echt niet meer hoor iets nemen dat te laat komt.. balen van die sjaalwanneer moet je hem hebben dan?
gelukkig maar, maar tis idd niet leuk, ik was ook bang dat ik naar half mei geschopt zou worden maar gelukkig niet, maar nu is t nog afwachten tot ie verstuurd word, tis tenslotte 160 euro en dat is niet limiet maar ze weten wel dat ik snel betaalquote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk 4 mei want dan is mijn moeder jarig. Eerst stond die bestelling op begin mei, dus de kans was er nog dat ie op tijd zou komen. Maar inmiddels staat ie op half mei dus dat gaat 'm niet worden... Magoed, ze krijgt 'm sowieso toch welEn ik heb gelukkig nog ook andere cadeau's
Nee, nouja, gelukkig kennen we de H&M onderhand hequote:Op maandag 27 april 2009 12:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gelukkig maar, maar tis idd niet leuk, ik was ook bang dat ik naar half mei geschopt zou worden maar gelukkig niet, maar nu is t nog afwachten tot ie verstuurd word, tis tenslotte 160 euro en dat is niet limiet maar ze weten wel dat ik snel betaal
Ah vandaar.quote:Op maandag 27 april 2009 13:17 schreef Addict89 het volgende:
Er zijn verschillende levertijden van 'begin mei'.
Je betaalt geen verzendkosten als je een nalevering krijgt.quote:Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef Starlie het volgende:
Schrok me rot! Opeens waren al mijn leuke shirtjes broeken etc. weg uit mijn overzicht.... maar tot mijn grote vreugde zag ik dat mijn bestelling al in behandeling is genomen!!!!!!![]()
Alleen jammer dat ik nog tot begin juni op mijn tuniek moet wachten.... ik gooi in de tussentijd nog wel wat in mijn shoppingbag anders is het zonde van die 5 euro verzendkosten
Heb nu trouwens ook wat home dingen ertussen zitten, ben erg benieuwd (al gaat het alleen om een theedoek voor mijn moeder en een paar servetten)
Er staat toch duidelijk bij dat ik 4,90 aan verzendkosten moet betalen... weet ook niet echt of het een nalevering is eigenlijk... Want ik kon natuurlijk alles in 1x laten versturen en ik ben ongeduldig dus ik heb het opgesplitst! Maar ach... ik stop er gewoon nog wat bijquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je betaalt geen verzendkosten als je een nalevering krijgt.
Maar als je het opsplitst is het ook één bestelling, dus dan zou het alsnog niet hoeven. Maar oké, als het er staat. Beetje vreemd.quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk bij dat ik 4,90 aan verzendkosten moet betalen... weet ook niet echt of het een nalevering is eigenlijk... Want ik kon natuurlijk alles in 1x laten versturen en ik ben ongeduldig dus ik heb het opgesplitst! Maar ach... ik stop er gewoon nog wat bij
Begon even aan mezelf te twijfelen, maar heb het nagekeken en het staat er wel... wist ook niet dat als het een nalevering is dat je dan geen kosten hoeft te betalen dus het is wel goed zo! Bedankt in elk geval!quote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar als je het opsplitst is het ook één bestelling, dus dan zou het alsnog niet hoeven. Maar oké, als het er staat. Beetje vreemd.
Ik snap je nu even niet, staat er nou dat je wel verzendkosten moet betalen of niet?quote:Op maandag 27 april 2009 16:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Begon even aan mezelf te twijfelen, maar heb het nagekeken en het staat er wel... wist ook niet dat als het een nalevering is dat je dan geen kosten hoeft te betalen dus het is wel goed zo! Bedankt in elk geval!
O sorryquote:Op maandag 27 april 2009 16:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik snap je nu even niet, staat er nou dat je wel verzendkosten moet betalen of niet?
xDquote:Op maandag 27 april 2009 17:35 schreef alors het volgende:
Ik wil weer nieuw spul en dan gewoon lekker veel. Niet 6 'campagnes' met in totaal 5 kledingstukken![]()
En wanneer krijg ik die preview najaarscatalogus en de preview home catalogus? Hup hup, ik ben ongeduldig!
En ik wil dekbedovertrekken van 200x200. Aan die andere heb ik niks, gek! Lezen jullie mee? Ja mooi zo.
Wel.quote:Op maandag 27 april 2009 18:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
![]()
En ik wil dekbedovertrekken van 220x240, want die hebben ze helemaal niet!
Hoe doe je dat? Steeds een kledingstuk overlaten en er dan nieuwe dingen bijbestellen?quote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef alors het volgende:
ik betaal al 5 leveringen geen verzendkostenEn bij de openstaande staan ook geen verzendkosten. Als ik wel moet betalen, heb ik eigenlijk al geen zin meer om te bestellen
Ohja? Ik had bij dat 'home' gekeken maar ik zag elke keer niet die maat erbij staan.quote:
Ja. Hihiquote:Op maandag 27 april 2009 18:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Steeds een kledingstuk overlaten en er dan nieuwe dingen bijbestellen?
Dat is 240 bij 220 maarja die 20 centimer kun je gewoon onder je matras stoppen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja? Ik had bij dat 'home' gekeken maar ik zag elke keer niet die maat erbij staan.
Da's best slim. Heb ik nu ook twee keer gedaan (onbewust, dat wel). Misschien moet ik het vaker doen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja. Hihi![]()
Ik denk altijd, laat gewoon een staan voor als er nieuw spul komt. Maar het komt er altijd op neer dat ik de sale plunder
Ja, dat zeg ikquote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is 240 bij 220 maarja die 20 centimer kun je gewoon onder je matras stoppen.
dies zoooo leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef alors het volgende:
Kijk deze, zo gruwelijk!
[ afbeelding ]
ik hoop dat het plaatje het doet.
Maarja ze zullen hem wel weer alleen in 140x200 en 240x220 hebben![]()
![]()
![]()
heb ze in me handen gehad zaterdag, was er niet zo weg van.. vind z een beetje raarquote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook maar besteld.
Mijn verlanglijst is te lang.En mijn bestelling ook al.
Leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook maar besteld.
Mijn verlanglijst is te lang.En mijn bestelling ook al.
Ja, die van mij blijft altijd gewoon staan als ik hem opsla.quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk!
Heb jij nog een verlanglijst dan? Die van mij is steeds weer foetsie, wanneer gaan ze dat nou eens fixen?
Nou dan ga ik maar eens mailen.. Maar er waren hier meer die er last van hadden. Ook dat klantnummer enzo steeds wegzijnquote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, die van mij blijft altijd gewoon staan als ik hem opsla.
Volgens mij alleen op internet, ik had hem namelijk besteld voor mijn vriend en ik kreeg de verkeerde maat... heb toen gevraagd om de juiste maat maar nooit gekregen.... toen in de winkels gezocht en nooit gevonden...quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef frank07 het volgende:
Weet iemand of de onderstaande trui ook in de hm winkels verkrijgen is, of alleen op internet?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Oeh, dat paarse shirtje is tof!
Bij mij blijft m'n klantnummer ook nooit staan.
Ik heb er NU één om van VeroModaquote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kee thanks, heb bij de h&m gekeken maar helaas niets dat ik zocht
ik zoek:
[ afbeelding ]
zoiets, (en dan met strecht erachter) en dus niet die aansnoer
[ afbeelding ]
die vind ik niet mooi
http://www.laliek.com/product_info.php?cPath=5_25&products_id=460&osCsid=rtrr6v8roc1cbmepd439q39mb2
![]()
ik wilde net dus naar de stad, maar ik stond 25 minuten op die pleuris bus te wachten dus ik kijk van de week welquote:
Ik ben vanmorgen met de autoquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik wilde net dus naar de stad, maar ik stond 25 minuten op die pleuris bus te wachten dus ik kijk van de week wel
Nice!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb 'm icm die harembroek, heerlijk bij een dagje thuis lummelen maar ook super bij het sporten.
Fotoquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen met de autode stad in geweest. Heb dus bij VeroModa een schattig donkergrijs tuniekje gekocht waar een zwarte stretchriem bijhoorde. Heb er een lichtgrijs truitje en een zwarte legging bij gekocht. Ik zie er zo leuk uit nu, al zeg ik het zelf
.
Straks ook als we onze pup hebben, lekker in joggingbroek met de pup kroelen. Daar kan ik me al helemaal op verheugen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!Das ook nog een goed idee idd
Jeujjj!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Mooimooi, nou mijnes is in behandeling genomen.
Nu mag het niet meer want het is echt ernstig.
Whehehe, nou, omdat ik me rotverveel danquote:
Nice! Alleen het tuniekje lijkt nu donkerblauw.. maar de donekrgrijze kleur van Vero Moda vertekend heel snel naar blauw of groenig onder bepaald licht enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Whehehe, nou, omdat ik me rotverveel dan
Let niet op de witte tandpastaspetters op de spiegel. Zoals je rechtsboven in de foto kunt zien ben ik nog steeds veroordeeld tot De Spalk, wat inhoudt dat ik niet kan (en mag) poetsen. En mijn hulpje komt vrijdag pas
.
[ afbeelding ]
Hij is echt donkergrijs, het licht in onze badkamer vertekent ook qua kleur.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice! Alleen het tuniekje lijkt nu donkerblauw.. maar de donekrgrijze kleur van Vero Moda vertekend heel snel naar blauw of groenig onder bepaald licht enzo.
Is ook een leuk topje! Ik zat toen ik bestelde nog zo te twijfelen, neem ik een m of een s. Had ik nu maar de s genomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Jammer, topje ziet er best leuk uit.
Bestel hem dan opnieuw in een S.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Is ook een leuk topje! Ik zat toen ik bestelde nog zo te twijfelen, neem ik een m of een s. Had ik nu maar de s genomen
Nee, want:quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef MaLo het volgende:
...
Maar ik ben alweer over mijn shopbudget van deze maand (lees: mei) heen dus ik bestel maar ff niks meer
Jamaaaarrr je hebt geld bespaard doordat het topje te groot was dus dat bespaarde geld kan je nu uitgeven door het topje in de juiste maat te bestellenquote:
Ja maar het was toch al opgenomen binnen je shopbudgetquote:
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Kwam je bus niet dan?
Ik vind die riemen maar niks, past niet echt bi me.
leuk leuk leuk! die riem is perfectquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Whehehe, nou, omdat ik me rotverveel dan
Let niet op de witte tandpastaspetters op de spiegel. Zoals je rechtsboven in de foto kunt zien ben ik nog steeds veroordeeld tot De Spalk, wat inhoudt dat ik niet kan (en mag) poetsen. En mijn hulpje komt vrijdag pas
.
[ afbeelding ]
die broeken zitten zo goddelijk hequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:18 schreef Enfermera het volgende:
Ook nog bij mn bestelling gegooid.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet nu ECHT ophouden!![]()
![]()
Maar tis wel![]()
Vakantiedienstregeling misschien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Neeer rijd lijn 8 en lijn 1, om de 7/10 minuten, er waren al 4!! bussen van 8 geweest maar nog geen 1 van mijn lijn grmbl.
[..]
leuk leuk leuk! die riem is perfectik ga morgen ff spieken
Ik had de zwarte! Was wel heel leuk in het echt, maar viel héél klein dus ik heb hem moeten terugsturen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef Psych-case het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik weiger vroeger op te staan om de online shop te plunderen. Maar om half 9 op mijn werk lukt het ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!
Die witte heb ik ook nog in het zwart besteld. Nu maar hopen dat ze ook echt zo leuk zijn als op de foto! Levering eind mei als mijn vakantiegeld binnenrolt!
Ja die maten van de H&M!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had de zwarte! Was wel heel leuk in het echt, maar viel héél klein dus ik heb hem moeten terugsturen.
Of ik hou mezelf gewoon voor de gek qua maat hoor, maar ik ben 1.82 en niet dun maar 'normaal' en ik had maat 42 besteld. Dat leek wel een 38![]()
Wat heb je normaal? 34? (Jij wel.... *groen ziet*quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja die maten van de H&M!ik heb maat 34 en 36 besteld just in case!
Yeah ik ben ook maar 1.55 klein dus de H&M is echt een uitkomst qua kleine maten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb je normaal? 34? (Jij wel.... *groen ziet*).
Dan zit je wel safe denk ik!
Tenzij het om broeken gaat, daar moet altijd een zoom in *zucht*quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Yeah ik ben ook maar 1.55 klein dus de H&M is echt een uitkomst qua kleine maten.
Ach er moet altijd wat van de pijpen af. Kan me daar niet meer om stressen. Het is makkelijker dan een broek langer maken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tenzij het om broeken gaat, daar moet altijd een zoom in *zucht*
Whehe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Even met Muis agenda's trekken dan maar, wie hem wanneer aan trekt!
* wijst naar Muis en Noortjequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef L.in het volgende:
En hij staat er volgens mij ook niet meer tussen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
* wijst naar Muis en Noortje
Hun schuld!
Jij mag niet zeuren...je hebt nog tenminste een pauwenshirt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:41 schreef Starlie het volgende:
Ik baal... mijn pauwenshirt met mouwtjes is al onderweg... maar ik vind die zonder mouwtjes veel leuker.... maar ja die kwam pas later op hm.com... Kan ze er natuurlijk altijd nog afknippen!
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken beebwij zijn straks faaaaabulous in die topjes.
De site ligt er weer eens uit, maar echt veel... O.a. twee broeken en de hemdjes die ik steeds misliep eindelijk ook. Ik kan gewoon geen leuke kleding onder de 5 euro laten liggen. Met als gevolg dat er nu dus echt 20 dingen in de bestelling staan...quote:
Ik heb nog niet verder gelezen dus misschien is het antwoord al gegevenquote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ze zaterdag nodig
dus krijg ze niet op tijd als ik ze bestel
je weet dat dat rokje héél ruim valt he? Je kunt gerust 1 of 2 maten kleiner nemen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn bestelling voor de zoveelste keer veranderd, ze nemen hem toch niet in behandelinghet is nu:
[ afbeelding ]
ja, die is het, ik heb hem ook in 2 of 3 kleuren hier en ik zag dat z enu ook eentje hadden met felle streepjes, die wil ik ook!!! Het zijn heerlijke rokjes, maar de XS zit nog best ruim bij mij!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef Linnie20v het volgende:
@ Muis, dat zwarte rokje valt groot!! Bestel hem niet in je eigen maat, maar een maat kleiner!!
(Dat is die toch van 9.90 in verschillende kleuren?)
Ja die! Ik heb hem in S besteld want dat is mijn maat qua onderkleding. Zou XS beter zijn dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:24 schreef Linnie20v het volgende:
@ Muis, dat zwarte rokje valt groot!! Bestel hem niet in je eigen maat, maar een maat kleiner!!
(Dat is die toch van 9.90 in verschillende kleuren?)
Okee thanks, dan verander ik hem om 24.00 evenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:29 schreef Linnie20v het volgende:
@ Muis, XS ja!!!! Ik heb normaal een sje (34/36) en de xs is nog vrij ruim
Heb de rok in het wit en grijs, lekker zomers dun en een fijne lengte!!!
Zeker weten, ik heb er een S van en die is eigenlijk te groot... terwijl ik meestal 36/38 voor onderkleding heb.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja die! Ik heb hem in S besteld want dat is mijn maat qua onderkleding. Zou XS beter zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |