Heb ik ook, pas geleden is mijn Nudie overleden.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:30 schreef Kleintje19 het volgende:
hoop trouwens dat de jeans goed zit, er is er zojuist weer 1 overleden![]()
(mn benen schuren tegen elkaar dus broeken gaan sneller kapoet)
Ja precies daar zit ik ook mee... Er hoeft maar 1 vervelend klere kind rond te lopen die er een ruk aan geeft en..... nou ja.. dat kunnen jullie wel radenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:03 schreef Linnie20v het volgende:
@ Starlie, Ik vind het zo jammer dat ie bandjesloos is ..
ik heb idd ook altijd 32 of 33, ligt eraan welk merk, ik heb nu gewoon 34 gepakt hoor, geen idee of het zit, h&m broeken vallen heel raarquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb ik ook, pas geleden is mijn Nudie overleden.
Dus nu moest ik weer een nieuwe scoren.
Maar welke maat pak jij bij de broeken van H&M? Want bij broeken als G-Star etc. heb ik vaak 32 of 33, maar ik kan dat nooit vertalen naar de H&M maten.
durf ik niet te zeggen, ik heb van newyorker 1 maat 32, ik verzuip erin, bij de h&m krijg ik hem niet eens over me bovenbenen...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:18 schreef Dipkip het volgende:
Oh ik heb voor t eerst een H&M spijkerbroek besteld maar in mn gewone maat, dus dat zal wel niet passen dan?
Van G-star heb ik maat 29, bij H&M verschilt het per broek. Ik heb van de H&M een 27,28 en een 29 en ze zitten alle drie goed. En verder wat Kleintje19 zegt, H&M broeken vallen raar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb ik ook, pas geleden is mijn Nudie overleden.
Dus nu moest ik weer een nieuwe scoren.
Maar welke maat pak jij bij de broeken van H&M? Want bij broeken als G-Star etc. heb ik vaak 32 of 33, maar ik kan dat nooit vertalen naar de H&M maten.
Ohquote:Op donderdag 23 april 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:
Dit is trouwens (voorlopig *grijns* ) mijn bestelling:
[ afbeelding ]
Oeh oeh oeh die is echt geweldig!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:08 schreef Starlie het volgende:
Deze is ook best geinig![]()
[ afbeelding ]
Maar ik vrees dat ik hem nooit aan zal doen...
sportquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:03 schreef SiTu het volgende:
[..]
OhDat topje rechtsonder. Waar komt dat vandaan? Ik kijk er volgens mij finaal langs of ze hebben het weggehaald.
wilde gister avond nog posten wie er een weddeschap wilde houden, hij ging om 23.59 open, en durfde te wedden dat meer als de helft binnen een uur uitverkocht zou zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind het gemeen dat 80% van die speciale collectie al weg is.
Stond in de sale, dus ik weet niet of die er nog is. Idd, sale en dan sportartikelen. Vandaag is er niet bijgevuld, dus misschien staat het er morgen weer bijquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:03 schreef SiTu het volgende:
[..]
OhDat topje rechtsonder. Waar komt dat vandaan? Ik kijk er volgens mij finaal langs of ze hebben het weggehaald.
Haha het is zó erg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wilde gister avond nog posten wie er een weddeschap wilde houden, hij ging om 23.59 open, en durfde te wedden dat meer als de helft binnen een uur uitverkocht zou zijn
Ja en ik kreeg gister een error en zag alles één voor één uitverkocht raken. Er kon dus wel besteld worden, alleen niet door mij, hoe frustrerendquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind het gemeen dat 80% van die speciale collectie al weg is.
Vullen ze op zaterdag ook aan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:56 schreef Daph_ het volgende:
Stond in de sale, dus ik weet niet of die er nog is. Idd, sale en dan sportartikelen. Vandaag is er niet bijgevuld, dus misschien staat het er morgen weer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |