Ohja? Ik had bij dat 'home' gekeken maar ik zag elke keer niet die maat erbij staan.quote:
Ja. Hihiquote:Op maandag 27 april 2009 18:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Steeds een kledingstuk overlaten en er dan nieuwe dingen bijbestellen?
Dat is 240 bij 220 maarja die 20 centimer kun je gewoon onder je matras stoppen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja? Ik had bij dat 'home' gekeken maar ik zag elke keer niet die maat erbij staan.
Da's best slim. Heb ik nu ook twee keer gedaan (onbewust, dat wel). Misschien moet ik het vaker doen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja. Hihi![]()
Ik denk altijd, laat gewoon een staan voor als er nieuw spul komt. Maar het komt er altijd op neer dat ik de sale plunder
Ja, dat zeg ikquote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is 240 bij 220 maarja die 20 centimer kun je gewoon onder je matras stoppen.
dies zoooo leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef alors het volgende:
Kijk deze, zo gruwelijk!
[ afbeelding ]
ik hoop dat het plaatje het doet.
Maarja ze zullen hem wel weer alleen in 140x200 en 240x220 hebben![]()
![]()
![]()
heb ze in me handen gehad zaterdag, was er niet zo weg van.. vind z een beetje raarquote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook maar besteld.
Mijn verlanglijst is te lang.En mijn bestelling ook al.
Leuk!quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook maar besteld.
Mijn verlanglijst is te lang.En mijn bestelling ook al.
Ja, die van mij blijft altijd gewoon staan als ik hem opsla.quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk!
Heb jij nog een verlanglijst dan? Die van mij is steeds weer foetsie, wanneer gaan ze dat nou eens fixen?
Nou dan ga ik maar eens mailen.. Maar er waren hier meer die er last van hadden. Ook dat klantnummer enzo steeds wegzijnquote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, die van mij blijft altijd gewoon staan als ik hem opsla.
Volgens mij alleen op internet, ik had hem namelijk besteld voor mijn vriend en ik kreeg de verkeerde maat... heb toen gevraagd om de juiste maat maar nooit gekregen.... toen in de winkels gezocht en nooit gevonden...quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef frank07 het volgende:
Weet iemand of de onderstaande trui ook in de hm winkels verkrijgen is, of alleen op internet?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Oeh, dat paarse shirtje is tof!
Bij mij blijft m'n klantnummer ook nooit staan.
Ik heb er NU één om van VeroModaquote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kee thanks, heb bij de h&m gekeken maar helaas niets dat ik zocht
ik zoek:
[ afbeelding ]
zoiets, (en dan met strecht erachter) en dus niet die aansnoer
[ afbeelding ]
die vind ik niet mooi
http://www.laliek.com/product_info.php?cPath=5_25&products_id=460&osCsid=rtrr6v8roc1cbmepd439q39mb2
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |