Die bovenste vind ik echt heel erg stoerquote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kee thanks, heb bij de h&m gekeken maar helaas niets dat ik zocht
ik zoek:
[ afbeelding ]
zoiets, (en dan met strecht erachter) en dus niet die aansnoer
[ afbeelding ]
die vind ik niet mooi
http://www.laliek.com/product_info.php?cPath=5_25&products_id=460&osCsid=rtrr6v8roc1cbmepd439q39mb2
![]()
ik heb tip gekregen om bij pieces te kijkenquote:Op zondag 26 april 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die bovenste vind ik echt heel erg stoer![]()
Ik heb een riem met een pin (dus met gaatjes) en een stretchband achter. Ook van H&M, ze hadden hem in zwart, wit, rood en paars. Nu staat er 1 op de site van divided geloof ik. Mocht je zo'n riem als de bovenste vinden met stretch, let me know
nee maar wel de sticker erop doen die bijgeleverd is, weet niet of je acceptgiro of maandfactuur heb? als je acceptgiro heb gewoon het terugstuur bedrag eraf trekken +1,00 verzendkosten erbijquote:Op zondag 26 april 2009 10:40 schreef Coam het volgende:
Ik heb een jurkje, 2 handdoeken en slippers besteld en er een 10 euro kortingsbon bij gedaan.
Nou wil ik het jurkje terug sturen. Moet het dan perse in het doorzichtige plastic zakje zitten waar ik hem in kreeg? Want die heb ik niet meer. En hoe word die 10 euro korting verrekened? Of moet ik gewoon het volle bedrag voor de handdoeken en slippers betalen?
denk niet dat je dat red..... is net iets te krap, maar je kan het proberen,..quote:Op zondag 26 april 2009 15:28 schreef liefie_ het volgende:
lieve H&M experts
hebben jullie misschien het idee dat je spulletjes sneller komen als je minder bestelt?
Ik moet namelijk echt een bepaald soort schoentjes hebben voor een feestje op zaterdag
en ik heb net de hele stad door gehobbelt (en de gewone H&M winkel, uiteraard wel andere dingen gescoortmaar niet de schoenen) en kan ze nergens vinden (telkens mijn maat uitverkocht of in mijn ogen te duur), behalve online...
quote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet betalen. Maar ik wacht tot de aanmaning, en dan zetten ze er direct administratiekosten bij en dan stuur ik daar een pissig mailtje over (want je behoort eerst een herinnering te krijgen) en dan sturen ze hopelijk weer een kortingsbon van ¤5,-.
heb redelijk veel gezien van de zomercollectiequote:Op zondag 26 april 2009 18:17 schreef liefie_ het volgende:
wat stom bij mij was er iets fout gegaan met de rekening en ik hoef de helft niet te betalen (ook de aanmaning niet gelukkig) maar ik krijg geen korting?
naja
waarom is trouwens niet alles wat online te koop is in de winkel te koop en andersom?
dat zei ik ook, op de schoenen/jurkjes na hebben ze redelijk veel, vooral schoenen hebben ze erg weinig..quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef liefie_ het volgende:
Maar de schoenen die ik vanmiddag heb gescoort staan niet online
en een paar schoenen dat ik online heb gezien heb ik nog in geen een winkel gezien
Dankjewel! Dan komt het helemaal goed.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee maar wel de sticker erop doen die bijgeleverd is, weet niet of je acceptgiro of maandfactuur heb? als je acceptgiro heb gewoon het terugstuur bedrag eraf trekken +1,00 verzendkosten erbij
die staan al een heule tijd in de salequote:Op maandag 27 april 2009 10:13 schreef liefie_ het volgende:
hier baal ik van...
Deze heb ik gister in de winkel gekocht en nu zie ik ze in de sale op de site...
http://files.hm.com/media(...)25_09090_21_0155.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |