als dit al een slanke paspop is wil ik niet weten hoe hij er bij mij uitzietquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:44 schreef Kleintje19 het volgende:
nou, net aan me mama laten zien, ze vind hem helemaal waanzinnig, en hij staat me geweldig, moest er een strakke broek onder (legging is net iets te kort) en pumpsen dan was ik om te vreten zei ze
doen! dan wil ik zien hoe hij een ander staatquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:06 schreef Noortje. het volgende:
't Zal inderdaad niet heel erg afkledenMaar toch
Ik zit heel erg te twijfelen of ik hem ga bestellen of niet.
Het moeilijke van dat jurkje is ook een GELEGENHEID hebben om hem aan te doen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:06 schreef Noortje. het volgende:
't Zal inderdaad niet heel erg afkledenMaar toch
Ik zit heel erg te twijfelen of ik hem ga bestellen of niet.
Punt is dat ik ook al een ander jurkje heb besteldquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
doen! dan wil ik zien hoe hij een ander staat
Mwah zoiets draag ik wel gewoon hoor in de zomer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:08 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Het moeilijke van dat jurkje is ook een GELEGENHEID hebben om hem aan te doen!
Ah nou dan is dat geen probleem!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:11 schreef Noortje. het volgende:
Mwah zoiets draag ik wel gewoon hoor in de zomer.
ik heb zulke waanzinnige tunieken gezien he, ook jurkjes en tunieken bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en het staat me zo waanzinnig leuk, eindelijk eens een zomermode die bij mn lijf past!![]()
anna van toor is wel 7x zo duur als de h&m maar leuheukkk!!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:21 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb zulke waanzinnige tunieken gezien he, ook jurkjes en tunieken bijJa daar hebben ze ook leuke dingen he! Dacht eerst dat het een oude w**ven winkel was maar dat valt reuze mee! Ze hebben van een spaans merk hele gave rokjes enz. (wel erg duur) en van Dept hebben ze altijd leuke dingen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en het staat me zo waanzinnig leuk, eindelijk eens een zomermode die bij mn lijf past!![]()
anna van toor is wel 7x zo duur als de h&m maar leuheukkk!!
Vet!quote:
Even heel offtopic, maar jouw UI is zo verslavend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook leuke dingen he! Dacht eerst dat het een oude w**ven winkel was maar dat valt reuze mee! Ze hebben van een spaans merk hele gave rokjes enz. (wel erg duur) en van Dept hebben ze altijd leuke dingen!
Dan zou ik hem juist heel saai vinden!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vet!![]()
Ik zou 'm zelf alleen kopen denk ik als hij effen was geweest, dit is gewoon echt te druk. Hij zou me wel goed staan denk ik maar ik ben bang dat ik er zo'n ouwe taart in lijk.
ik dus ook, me moeder zei t toevallig, ze zei je gaat er nooit in, maar oeh, wilde alles leegkopen want mama had toch wel gelijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook leuke dingen he! Dacht eerst dat het een oude w**ven winkel was maar dat valt reuze mee! Ze hebben van een spaans merk hele gave rokjes enz. (wel erg duur) en van Dept hebben ze altijd leuke dingen!
Nja, ik vind die kleuren juist weer te drukquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan zou ik hem juist heel saai vinden!Helemaal met dat riempje dan. Ik vind dat riempje eigenlijk niet zo leuk, maar omdat hij niet zo opvalt door de drukte van de kleuren vind ik het niet zo erg.
Ben ik ook bang voor inderdaad, maar ik heb hem maar gewoon besteld. Kan 'm altijd nog terugsturen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:51 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik gok op de 1e!
GMTA Great Minds Think Alike
Haha dat is toch wat je bedoelde?*hopeloos*
![]()
![]()
Ik koop ze bij de H&M, Bijenkorf of V&D. Bij de Vero/Moda of Only hebben ze ook leuke vind ik. Bij onze H&M hebben ze altijd wel riemen hangen eigenlijk..quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:48 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik dus ook, me moeder zei t toevallig, ze zei je gaat er nooit in, maar oeh, wilde alles leegkopen want mama had toch wel gelijkbij van toor was ik nog nooit binnen geweest maar ook daar een jurkje gezien, mamsie krijgt vakantiegeld deze maand en ze wilde mij een verjaardagsoutfit schenken, oh sps & steps had trouwens ook leuke dingen zeg!
waar halen jullie trouwens jullie taille riemen?
ik zag zulke stoere op die poppen maar die waren of uitverkocht of niet vekrijgbaar, en bij een langblousje moet ik er echt 1 om, anders ben ik net een zoutzak
kee thanks, heb bij de h&m gekeken maar helaas niets dat ik zochtquote:Op zondag 26 april 2009 09:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik koop ze bij de H&M, Bijenkorf of V&D. Bij de Vero/Moda of Only hebben ze ook leuke vind ik. Bij onze H&M hebben ze altijd wel riemen hangen eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |