Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Kwam je bus niet dan?
Ik vind die riemen maar niks, past niet echt bi me.
leuk leuk leuk! die riem is perfectquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Whehehe, nou, omdat ik me rotverveel dan
Let niet op de witte tandpastaspetters op de spiegel. Zoals je rechtsboven in de foto kunt zien ben ik nog steeds veroordeeld tot De Spalk, wat inhoudt dat ik niet kan (en mag) poetsen. En mijn hulpje komt vrijdag pas
.
[ afbeelding ]
die broeken zitten zo goddelijk hequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:18 schreef Enfermera het volgende:
Ook nog bij mn bestelling gegooid.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet nu ECHT ophouden!![]()
![]()
Maar tis wel![]()
Vakantiedienstregeling misschien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Neeer rijd lijn 8 en lijn 1, om de 7/10 minuten, er waren al 4!! bussen van 8 geweest maar nog geen 1 van mijn lijn grmbl.
[..]
leuk leuk leuk! die riem is perfectik ga morgen ff spieken
Ik had de zwarte! Was wel heel leuk in het echt, maar viel héél klein dus ik heb hem moeten terugsturen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef Psych-case het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik weiger vroeger op te staan om de online shop te plunderen. Maar om half 9 op mijn werk lukt het ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!
Die witte heb ik ook nog in het zwart besteld. Nu maar hopen dat ze ook echt zo leuk zijn als op de foto! Levering eind mei als mijn vakantiegeld binnenrolt!
Ja die maten van de H&M!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had de zwarte! Was wel heel leuk in het echt, maar viel héél klein dus ik heb hem moeten terugsturen.
Of ik hou mezelf gewoon voor de gek qua maat hoor, maar ik ben 1.82 en niet dun maar 'normaal' en ik had maat 42 besteld. Dat leek wel een 38![]()
Wat heb je normaal? 34? (Jij wel.... *groen ziet*quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja die maten van de H&M!ik heb maat 34 en 36 besteld just in case!
Yeah ik ben ook maar 1.55 klein dus de H&M is echt een uitkomst qua kleine maten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb je normaal? 34? (Jij wel.... *groen ziet*).
Dan zit je wel safe denk ik!
Tenzij het om broeken gaat, daar moet altijd een zoom in *zucht*quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Yeah ik ben ook maar 1.55 klein dus de H&M is echt een uitkomst qua kleine maten.
Ach er moet altijd wat van de pijpen af. Kan me daar niet meer om stressen. Het is makkelijker dan een broek langer maken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tenzij het om broeken gaat, daar moet altijd een zoom in *zucht*
Whehe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Even met Muis agenda's trekken dan maar, wie hem wanneer aan trekt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |