Ik ben vanmorgen met de autoquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik wilde net dus naar de stad, maar ik stond 25 minuten op die pleuris bus te wachten dus ik kijk van de week wel
Nice!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb 'm icm die harembroek, heerlijk bij een dagje thuis lummelen maar ook super bij het sporten.
Fotoquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen met de autode stad in geweest. Heb dus bij VeroModa een schattig donkergrijs tuniekje gekocht waar een zwarte stretchriem bijhoorde. Heb er een lichtgrijs truitje en een zwarte legging bij gekocht. Ik zie er zo leuk uit nu, al zeg ik het zelf
.
Straks ook als we onze pup hebben, lekker in joggingbroek met de pup kroelen. Daar kan ik me al helemaal op verheugen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!Das ook nog een goed idee idd
Jeujjj!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Mooimooi, nou mijnes is in behandeling genomen.
Nu mag het niet meer want het is echt ernstig.
Whehehe, nou, omdat ik me rotverveel danquote:
Nice! Alleen het tuniekje lijkt nu donkerblauw.. maar de donekrgrijze kleur van Vero Moda vertekend heel snel naar blauw of groenig onder bepaald licht enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Whehehe, nou, omdat ik me rotverveel dan
Let niet op de witte tandpastaspetters op de spiegel. Zoals je rechtsboven in de foto kunt zien ben ik nog steeds veroordeeld tot De Spalk, wat inhoudt dat ik niet kan (en mag) poetsen. En mijn hulpje komt vrijdag pas
.
[ afbeelding ]
Hij is echt donkergrijs, het licht in onze badkamer vertekent ook qua kleur.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice! Alleen het tuniekje lijkt nu donkerblauw.. maar de donekrgrijze kleur van Vero Moda vertekend heel snel naar blauw of groenig onder bepaald licht enzo.
Is ook een leuk topje! Ik zat toen ik bestelde nog zo te twijfelen, neem ik een m of een s. Had ik nu maar de s genomenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Jammer, topje ziet er best leuk uit.
Bestel hem dan opnieuw in een S.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Is ook een leuk topje! Ik zat toen ik bestelde nog zo te twijfelen, neem ik een m of een s. Had ik nu maar de s genomen
Nee, want:quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef MaLo het volgende:
...
Maar ik ben alweer over mijn shopbudget van deze maand (lees: mei) heen dus ik bestel maar ff niks meer
Jamaaaarrr je hebt geld bespaard doordat het topje te groot was dus dat bespaarde geld kan je nu uitgeven door het topje in de juiste maat te bestellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |