ik heb ze zaterdag nodigquote:Op maandag 27 april 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die staan al een heule tijd in de sale![]()
breng ze anders terug
Ik zou een printscreen van de pagina maken en naar de shop gaan, en een verklaring vragen hoe dit prijsverschil kan. Vervolgens de manager erbij roepen, dan krijg je meestal wel je zin (lees je prijsverschil terug)quote:Op maandag 27 april 2009 11:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ze zaterdag nodig
dus krijg ze niet op tijd als ik ze bestel
dat is een hele goede debster, zou dat idd doen!quote:Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou een printscreen van de pagina maken en naar de shop gaan, en een verklaring vragen hoe dit prijsverschil kan. Vervolgens de manager erbij roepen, dan krijg je meestal wel je zin (lees je prijsverschil terug)
vreselijk pff, doe dat ook echt niet meer hoor iets nemen dat te laat komt.. balen van die sjaalquote:Op maandag 27 april 2009 11:25 schreef Enfermera het volgende:
Jeujjj goed zo Kleintje19!Erg he, als je zo moet wachten tot het in behandeling wordt genomen...
De sjaal voor mijn moeder is ook weer uitgesteld, die krijgt ze dus niet op tijd voor d'r verjaardagMja. Ik verwachtte al zoiets.
Wel dit vanochtend gescoord in de sale (ik heb 'm al in het wit):
[ afbeelding ]
En deze nog, niet in de sale, voor vriendlief:
[ afbeelding ]
Ja, eigenlijk 4 mei want dan is mijn moeder jarig. Eerst stond die bestelling op begin mei, dus de kans was er nog dat ie op tijd zou komen. Maar inmiddels staat ie op half mei dus dat gaat 'm niet worden... Magoed, ze krijgt 'm sowieso toch welquote:Op maandag 27 april 2009 11:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat is een hele goede debster, zou dat idd doen!
[..]
vreselijk pff, doe dat ook echt niet meer hoor iets nemen dat te laat komt.. balen van die sjaalwanneer moet je hem hebben dan?
gelukkig maar, maar tis idd niet leuk, ik was ook bang dat ik naar half mei geschopt zou worden maar gelukkig niet, maar nu is t nog afwachten tot ie verstuurd word, tis tenslotte 160 euro en dat is niet limiet maar ze weten wel dat ik snel betaalquote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk 4 mei want dan is mijn moeder jarig. Eerst stond die bestelling op begin mei, dus de kans was er nog dat ie op tijd zou komen. Maar inmiddels staat ie op half mei dus dat gaat 'm niet worden... Magoed, ze krijgt 'm sowieso toch welEn ik heb gelukkig nog ook andere cadeau's
Nee, nouja, gelukkig kennen we de H&M onderhand hequote:Op maandag 27 april 2009 12:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gelukkig maar, maar tis idd niet leuk, ik was ook bang dat ik naar half mei geschopt zou worden maar gelukkig niet, maar nu is t nog afwachten tot ie verstuurd word, tis tenslotte 160 euro en dat is niet limiet maar ze weten wel dat ik snel betaal
Ah vandaar.quote:Op maandag 27 april 2009 13:17 schreef Addict89 het volgende:
Er zijn verschillende levertijden van 'begin mei'.
Je betaalt geen verzendkosten als je een nalevering krijgt.quote:Op maandag 27 april 2009 16:13 schreef Starlie het volgende:
Schrok me rot! Opeens waren al mijn leuke shirtjes broeken etc. weg uit mijn overzicht.... maar tot mijn grote vreugde zag ik dat mijn bestelling al in behandeling is genomen!!!!!!![]()
Alleen jammer dat ik nog tot begin juni op mijn tuniek moet wachten.... ik gooi in de tussentijd nog wel wat in mijn shoppingbag anders is het zonde van die 5 euro verzendkosten
Heb nu trouwens ook wat home dingen ertussen zitten, ben erg benieuwd (al gaat het alleen om een theedoek voor mijn moeder en een paar servetten)
Er staat toch duidelijk bij dat ik 4,90 aan verzendkosten moet betalen... weet ook niet echt of het een nalevering is eigenlijk... Want ik kon natuurlijk alles in 1x laten versturen en ik ben ongeduldig dus ik heb het opgesplitst! Maar ach... ik stop er gewoon nog wat bijquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je betaalt geen verzendkosten als je een nalevering krijgt.
Maar als je het opsplitst is het ook één bestelling, dus dan zou het alsnog niet hoeven. Maar oké, als het er staat. Beetje vreemd.quote:Op maandag 27 april 2009 16:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk bij dat ik 4,90 aan verzendkosten moet betalen... weet ook niet echt of het een nalevering is eigenlijk... Want ik kon natuurlijk alles in 1x laten versturen en ik ben ongeduldig dus ik heb het opgesplitst! Maar ach... ik stop er gewoon nog wat bij
Begon even aan mezelf te twijfelen, maar heb het nagekeken en het staat er wel... wist ook niet dat als het een nalevering is dat je dan geen kosten hoeft te betalen dus het is wel goed zo! Bedankt in elk geval!quote:Op maandag 27 april 2009 16:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar als je het opsplitst is het ook één bestelling, dus dan zou het alsnog niet hoeven. Maar oké, als het er staat. Beetje vreemd.
Ik snap je nu even niet, staat er nou dat je wel verzendkosten moet betalen of niet?quote:Op maandag 27 april 2009 16:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Begon even aan mezelf te twijfelen, maar heb het nagekeken en het staat er wel... wist ook niet dat als het een nalevering is dat je dan geen kosten hoeft te betalen dus het is wel goed zo! Bedankt in elk geval!
O sorryquote:Op maandag 27 april 2009 16:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik snap je nu even niet, staat er nou dat je wel verzendkosten moet betalen of niet?
xDquote:Op maandag 27 april 2009 17:35 schreef alors het volgende:
Ik wil weer nieuw spul en dan gewoon lekker veel. Niet 6 'campagnes' met in totaal 5 kledingstukken![]()
En wanneer krijg ik die preview najaarscatalogus en de preview home catalogus? Hup hup, ik ben ongeduldig!
En ik wil dekbedovertrekken van 200x200. Aan die andere heb ik niks, gek! Lezen jullie mee? Ja mooi zo.
Wel.quote:Op maandag 27 april 2009 18:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
![]()
En ik wil dekbedovertrekken van 220x240, want die hebben ze helemaal niet!
Hoe doe je dat? Steeds een kledingstuk overlaten en er dan nieuwe dingen bijbestellen?quote:Op maandag 27 april 2009 16:42 schreef alors het volgende:
ik betaal al 5 leveringen geen verzendkostenEn bij de openstaande staan ook geen verzendkosten. Als ik wel moet betalen, heb ik eigenlijk al geen zin meer om te bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |