Whaha mijn bikini staat OOK op eind mei en volgende maand OOK vakantiegeld en kan ik OOK weer wat uitgeven!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn bikini staat op eind mei...maar was ook niet van plan dat ding eerder aan te doendus dat vind ik wel prima voor nu... Volgende maand eindelijk vakantiegeld
dan kan ik weer wat uitgeven!!
Daarom vraag ik het inderdaad ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Volgens mij is dat niet echt mooi, ik krijg bij dat soort topjes in iedere geval altijd zo een tent waardoor ik echt vormloos lijk
Bestellingen worden zondag- tm donderdagavond in behandeling genomen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:14 schreef JointjeErbij het volgende:
Verwerken ze in het weekend bestellingen?
Staat leuk! Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
En als je er nu een dun hemdje onder doet?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:29 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Whaha mijn bikini staat OOK op eind mei en volgende maand OOK vakantiegeld en kan ik OOK weer wat uitgeven!
ik heb bij vrijwel alles altijd een hempie eronder, anders ken je er zo naar binnen koekeloeren, mn borsten zijn van mijquote:
Ik gok op de 1e!quote:
Ja echt stom vind ik dat, dat het maar t/m maat 40 gaat!quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:31 schreef Klare het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook zo mooi! Alleen lopen de maten maar tot 40
Oei oei oei, die heb ik gisteren ook in de winkel gezien! Maar alleen nog maat 44 en 36 en ik moet 38 of 40 hebben. Hij is echt leuk hequote:
ik heb hem in 40, hij maakt me wel een stuk forser dan ik in werkelijkheid ben, maar me moeder vind die tuniekjes zo leuk staan, en zei zegt dat t wel meevalt dus vraag straks haar raadquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oei oei oei, die heb ik gisteren ook in de winkel gezien! Maar alleen nog maat 44 en 36 en ik moet 38 of 40 hebben. Hij is echt leuk he![]()
Ik ga morgen weer even naar de stad, dusss ik ga weer een poging wagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |