Ik kijk maar niet in de spiegel danquote:Op maandag 20 april 2009 07:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, de ene kant van m'n gezicht is nog steeds knalrood. 't Ziet er niet uit..
Omdat ik zaterdag ook al een etentje had Tinkepink... Met wijn en pasta met een behoorlijk vette saus. Gister wel goed opgelet, dat zeker.quote:Op maandag 20 april 2009 08:50 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom eet je dan vanavond niet gewoon waar je zin in hebt XM? Dan pas je morgen gewoon wat extra op. Een dagje wat meer eten maakt je echt niet meteen 10 kg zwaarder hoor. Sterker nog, je metabolisme krijgt er een opkikker van waardoor het afvallen naderhand waarschijnlijk nog beter gaat.
dat jaquote:Op maandag 20 april 2009 09:08 schreef Daph_ het volgende:
Gosh XM, dat je dat volhoud. Bij de gedachte alleen al aan je menuutje van vandaag zou ik al omvallen
Eensch!quote:Op maandag 20 april 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
Ik wil even melden dat de aanstaande mannen van Kwak en Merel in hun handjes mogen knijpen...en dat ze een schop onder hun kont krijgen om niet wat sneller te zijn.
Ik heb me zaterdag voor het eerst in 3 weken gewogen en was 1,6 kg lichter. Ik val dus in een gestaag tempo afquote:Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef Phaidra het volgende:
XM, val je nu wel af eigenlijk? En gaat het nog steeds goed met RPM?
Raw Power in Motion, is een spinning programma van Les Mills.quote:Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oja, wat is toch RPM? Daar hoor (lees) ik jullie steeds over.
Dat klinkt wel goed idd!quote:Op maandag 20 april 2009 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb me zaterdag voor het eerst in 3 weken gewogen en was 1,6 kg lichter. Ik val dus in een gestaag tempo af. Als ik echt aan het crashen zou zijn, zouden er m.i. meer kilo's af moeten zijn en dat is dus niet het geval. Merk het echt goed aan m'n kleding. Hoewel ik met liefde wat van m'n bovenbenen af zou zagen
.
Met RPM gaat het goed! Ga nu op woensdagavond en dan op zaterdag- of zondagochtend (al naargelang de weekendplanning). Ik heb wel last van mijn lijf, maar ja, dat heb ik ook als ik een uurtje door de stad loop, dus ik trek me er niet zoveel van aan. Vind het heerlijk om te doen!!
Dat is fijn! Wat vind je eigenlijk wél lekker? Jouw gevoel met betrekking tot boodschappen doen en iets te eten verzinnen kan ik me trouwens wel voorstellen. dAt heb ik ook altijd in de AH. Op de één of andere manier nodigt die winkel niet echt uit tot creatief koken.quote:Op maandag 20 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
Ja last vluchtig bij
Eten ging gister best goed!
Jij komt overigens ook maar met moeite tot 1200 kcal vandaagquote:Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanilleyoghurt
L: special K met vanilleyoghurt en een boterham met ham
T: een halve komkommer met balsamico-azijn
D: rijst met een groentepakket, nasivlees en wat zoetzuresaus
Ik lust alles, maar alleen vers en niet uit zakjes/potten/blikjes/pakjes. Tenzij uit de delicatesse winkel.quote:Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is fijn! Wat vind je eigenlijk wél lekker? Jouw gevoel met betrekking tot boodschappen doen en iets te eten verzinnen kan ik me trouwens wel voorstellen. dAt heb ik ook altijd in de AH. Op de één of andere manier nodigt die winkel niet echt uit tot creatief koken.
Als ik die pakjes en voorgesneden groente zie krijg ik altijd zo'n-gevoel. Veel te duur en inspiratieloos.
Dat vind ik toch zo stoerquote:Op maandag 20 april 2009 09:43 schreef cyclechick het volgende:
Oeiii ik ga vanavond gewoon proberen om weer met de wielrenvereniging mee te fietsen, ondanks dat ik zaterdag de Amstel Gold heb gedaan: die ging namelijk best goed en heb naast wat vermoeidheid niet echt pijn er aan over gehouden!
Ja, ik weet het, maar het is een balansdagje zo na het weekend. Morgen weer wat meer.quote:Op maandag 20 april 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij komt overigens ook maar met moeite tot 1200 kcal vandaagJe diner en ontbijt zijn volgens mij wel oke trouwens.
Dan weet ik de oplossing voor jouw eetprobleem.quote:
Echt heel erg knapquote:Op maandag 20 april 2009 09:43 schreef cyclechick het volgende:
Oeiii ik ga vanavond gewoon proberen om weer met de wielrenvereniging mee te fietsen, ondanks dat ik zaterdag de Amstel Gold heb gedaan: die ging namelijk best goed en heb naast wat vermoeidheid niet echt pijn er aan over gehouden!
Wat is MK?quote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
L: geluncht bij MK: allemaal lekkere Turks/marokkaanserige hapjes (veel, maar wel gewoon
Oh, dat is een dame die ik uit CUL ken, MascaraKlodder. Sommigen hier kennen haar wel. Ze kan echt superlekker koken!quote:
Oh, die zie ik in CUL inderdaad regelmatig langskomen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat is een dame die ik uit CUL ken, MascaraKlodder. Sommigen hier kennen haar wel. Ze kan echt superlekker koken!
quote:Gewone vrijetijdskleding is prima.
Eten meenamen of we gaan wat halen uit de categorie.... chinees/ frietjes/MacD./Pizaa/Shoarma whatever. Uiteraard met zwaailicht en sirene terug zodat t niet koud is als we aan t buro aankomen![]()
ik hoorde opt nieuws dat de egyptische archeoloog die er bij betrokken is wel al twee keer eerder heeft geroepen dat ie celopatra's graf had gevonden...quote:Op maandag 20 april 2009 08:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kijk maar niet in de spiegel danMoet vandaag ook nog van alles doen: naar het UMCG voor een nieuwe afstelling van mijn CI, naar het CI-huis... met m'n Nina Brink-hoofd
.
http://www.nu.nl/algemeen(...)marcus-antonius.html
Zo gaaf hè, dat soort ontdekkingen![]()
.
Hier ook weer een zonnetje btw. Boek is niet meer uit gekomen, dus ik ga hem nu uitlezen.
= goede aanvulling!! goed bezig!quote:Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef kwakveense het volgende:
oh wacht, ik kan wel een makreelfiletje halen in de stad bij de visboer. of nootjes bij de notenboer.
nee de hele dagquote:Op maandag 20 april 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakkie, bedoel je 750 over de hele dag of voor het avondeten alleen? Voor een avondmaaltijd vind ik het niet weinig. Misschien kun je anders wat fruitjes erbij halen (zoals fruitsalade van AH to Go ofzo), of iets van yoghurt als toetje
Ik hoop dat z'n motoragentskillz beter zijn dan z'n Nederlandsquote:Op maandag 20 april 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
ja fijn he?heb echt met een fijn gevoel op de motor gezeten gisteren en met fijne gedachten in slaap gevallen
zitten helemaal op hun plek daar, helemaal geweldig, moest er bijna van huilen!
en ik zal een uitgebreid verslag plaatsen, woendag, want ga een dienst van 15.00 tot 23.00 meedraaien
[..]klinkt goed
/carequote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat z'n motoragentskillz beter zijn dan z'n Nederlands![]()
.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt goed dan, Kwak!*trots op joe* en die makreelfilet klinkt als een goed plan!
LoL @ Mo --> schotse accenten ftw!
3 stemmen? waarvoor, waarvoor! Voor je taartenbak-kunsten? Ik ga zoeken in CUL!quote:Op maandag 20 april 2009 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb drie stemmen in de CUL-wedstrijd en daar ben ik echt idioot blij mee..
.
Nee, een souffléwedstrijd! CF heeft ook meegedaan!quote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
3 stemmen? waarvoor, waarvoor! Voor je taartenbak-kunsten? Ik ga zoeken in CUL!
Klinkt als een leuke baan.quote:Op maandag 20 april 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
/carezolang hij kentekens maar goed kan noteren
meer hoef je niet te kunnen
Iets heel anders (en je hebt het vast weleens verteldquote:
Ik heb nog nooit een soufflé gehad, maar ze zien er behoorlijk lekker uitquote:Op maandag 20 april 2009 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, een souffléwedstrijd! CF heeft ook meegedaan!
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, ben je gek!quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een soufflé gehad, maar ze zien er behoorlijk lekker uit. Heb op de geitenkaassouflé gestemd, though, sorry
. Ik houd meer van hartig dan van zoet
.
Ik heb op die van RobinOok gestemd.quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Heb op de geitenkaassouflé gestemd, though, sorry. Ik houd meer van hartig dan van zoet
.
Ah dat is lief, en Tink ookquote:Op maandag 20 april 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
Ik wil even melden dat de aanstaande mannen van Kwak en Merel in hun handjes mogen knijpen...en dat ze een schop onder hun kont krijgen om niet wat sneller te zijn.
[knip heel verhaal]quote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets heel anders (en je hebt het vast weleens verteld), maar wat doe jij eigenlijk voor werk? En is het voor jou een beetje te combineren met de opvoeding van de kinderen? En werk je fulltime? Ik vraag het omdat ik een hele leuke baan heb gezien (ja, ik weet het, ik zou voorlopig stoppen
), maar ik twijfel heel erg omdat het een fulltime baan is. Het zou wel kunnen hoor: ik breng kinderen naar school, man haalt ze op om 16.00 uur en we nemen er een schoonmaakster bij, maar ik ben er dus niet helemaal zeker van of het wel een goed idee is.
sarcasme heb jij nog niet echt door he?quote:
Grinnik.quote:Op maandag 20 april 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sarcasme heb jij nog niet echt door he?
Ja, in Den Haag ook (gohquote:Op maandag 20 april 2009 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Scheveningen is het ineens haske gaan bewolken. Niks meer aan nu buiten.
Heel verrassend inderdaadquote:
Ik denk dat dat het geheim is van een gezond leven en een slank lichaam. Sporten heeft gewoon net zoveel prioriteit als andere belangrijke zaken.quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
hoe erg is het trouwens als je tegen een docent zegt dat je niet kunt (gaat om wijzigen afspraak) omdat je gaat sporten...
ja, dat magquote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even mopperen? Die 2 kilo's die ik ben aangekomen zijn allebei op mijn buik gaan zittenHeb me lange tijd niet zo rond gevoeld.
Precies, vooruit kijken.quote:Op maandag 20 april 2009 14:16 schreef kwakveense het volgende:
ik pas juist al mn zomerkleren weer (aan de krappe kant zelfs) omdat ik even zwaar ben als vorige zomer![]()
maar goed, ik ben al de hele dag extreem goed bezig, en ik zie niet in waarom ik dat geen week kan volhouden (of twee, of drie) en dan móet t er wel weer af gaan...
Only in my dreams...quote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Laureline het volgende:
Buikvet verdwijnt ook het snelst, toch? Dat is dan weer een magere (![]()
![]()
) troost.
Ik loop stage bij het Huygens Instituut, in de KB. Heel tof!quote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Laureline het volgende:
Buikvet verdwijnt ook het snelst, toch? Dat is dan weer een magere (![]()
![]()
) troost.
Waarzo werk je eigenlijk in Den Haag, DAD?
Kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar bij mij ging het prima. Wel eet ik sindsdien wat mínder aardappelen, rijst en pasta. Zodra ik weer grote hoeveelheden carbs ga eten kom ik wel aan. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon te veel kcal binnenkrijgquote:Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef karoltje het volgende:
Stel dat je 2/3 weken lowcarb gaat eten om het afvallen wat sneller te laten gaan. Kan je daarna wel gewoon weer aan de aardappelen, pasta oid of kom je daarna juist meer aan?
waarom zou dat niet kunnen? je lijf zal er even aan moeten wennen, maar het moet gewoon kunnen. wel schijnt het dan belangrijk te zijn om niet teveel vet erbij te eten (high carb low fat of low carb higher fat). ik denk dat de reden dat veel mensen aankomen is, dat ze als ze weer carbs gaan eten er wél vrij vet bij blijven eten (de nootjes, de vette vis, vlees, veel zuivel, etc.)quote:Op maandag 20 april 2009 14:51 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij moet je dat langzaamaan weer opbouwen, maar ik weet niet zeker of je wel weer 'volledig' kunt overgaan op het eten van brood en pasta..
Je zou ook stapsgewijs kunnen verminderen. Stel dat je eerst 3 lepels rijst pakte, dan pak je er nu 2 (idem met pasta en erpels). En dat houd je een paar weken vol om te zien of het effect heeft. Dan kan je altijd nog beslissen om nog wat minder carbs te eten/ wat meer als je het afvallen te snel vindt gaan.quote:Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef karoltje het volgende:
Hmm verwarrend allemaal!
Ik ben gewoon zo bang dat als ik een tijd streng ga doen dat ik daarna juist 3x zo snel aankom als ik weer wat normaler ga eten :s.
Mais en tomaat in blik vind ik niet zo lekker. Tomatensaus uit een potje eigenlijk ook niet dus dat eet ik nooitquote:Op maandag 20 april 2009 10:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan weet ik de oplossing voor jouw eetprobleem.
1. geen boodschappen meer bij de AH maar op de markt of bij een turkse winkel
2. (vega)kookboeken doorlezen op zoek naar lekkere goedkope recepten. Deze samenvatten in een memoboekje
3. boekje mee naar markt en aan de hand van de aanbiedingen en boekje kiezen wat je deze week gaat eten
4. voor ongeveer 4 dagen vooruit eten kopen
5. een basisvoorraad groente in huis hebben. Ik heb altijd op voorraad:
diepvries
2 soorten vis
een zak gemengde groente
doperwten
sperziebonen
spinazie
In blik
mais
kidneybonen
tomaat
rode bietjes
Vers
tomaat
komkommer
ui
aardappel
wortel
bosui
nog één of twee andere groenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je low carb eet moet je natuurlijk ook niet te weinig gaan eten, dan zal het strenge wel meevallen. als je salade eet, zoals ik vandaag, moet je inderdaad wel iets van vette vis om aan genoeg kcal te komen.quote:Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef karoltje het volgende:
Hmm verwarrend allemaal!
Ik ben gewoon zo bang dat als ik een tijd streng ga doen dat ik daarna juist 3x zo snel aankom als ik weer wat normaler ga eten :s.
Ooeehhw, dat klinkt niet fijn nee! Ik heb ook nog van zulke broeken en tóch zo af en toe weer aantrekken hequote:Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef Syrena het volgende:
Ik zit met de knoop van mijn broek open erg spijt te hebben van "Ik doe vandaag mijn nieuwe broek aan"![]()
Ik hoor het de verkoopster nog zeggen, na een half uur is ie écht wijder hoorJA, maar niet bij mijn buik. En mijn arme gemartelde kruis
![]()
Hehe, ja dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 20 april 2009 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die wedstrijd in CUL zo grappig: een kookwedstrijd waarbij het niet gaat om de smaak ik weet het, het recept staat er ook bijMaar ben wel nieuwsgierig geworden naar de resultaten, dus ga nu even een kijkje nemen.
Dat heb ik dus vandaag.quote:Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ooeehhw, dat klinkt niet fijn nee! Ik heb ook nog van zulke broeken en tóch zo af en toe weer aantrekken he. Zelfde geldt voor schoenen waarvan ik gewoon weet dat ik er blaren van krijg
.
Ik weeg niet zo veel voor mijn doen (64,5) maar heb een buik alsof ik 68 weeg. En dan zwelt hij ook nog eens op door verkeerd eten. Of ik ben zwangerquote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even mopperen? Die 2 kilo's die ik ben aangekomen zijn allebei op mijn buik gaan zittenHeb me lange tijd niet zo rond gevoeld.
Co! Leuke 18e verjaardag gehad? Is het goed als ik je een PM stuur met een eetdagboekje?quote:Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef conleche het volgende:
Je moet na het lowcarben de carbs weer langzaam toevoegen. Je eetlust gaat met het carbs eten ook weer omhoog, daar moet je ook rekening mee houden. (en uiteraard alleen de gezonde carbs; suiker en andere snelle carbs zoveel mogelijk vermijden!
Lijstje:
O: 2x geroosterd brood met 30+ kaas en ham onder de gril vandaan
L: 1x geroosterd brood zoals ontbijt maar met ook nog cherrytomaatjes en Italiaanse kruiden en een glas optimel framboos.
In de planning:
S: sportschool of hardlopen; ik twijfel nog......
T: wodka en nootjes of light chips
D: salade van rucolamelange, cherrytomaatjes, ui en parmezaanse kaaskoekjes (beetje parmezaanse kaas in hoopjes op de bakplaat leggen en voilà) Daarna stukje vlees of vis (moet nog kopen) met groene aspergetips.
Ja, dat doe ik dan ookquote:Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vandaag.. Ik loop hier nu dus gewoon op blote voeten rond.
Aaah, ik vind tomaten concentraat altijd zo een overheersende smaak hebben. Maar gepelde tomaat uit blik is gewoon tomaatish?quote:Op maandag 20 april 2009 15:24 schreef Tinkepink het volgende:
@PF, met tomatensaus in blik bedoel ik dus niet van die vieze kant en klare pastasaus. Ik bedoel gepelde tomaten die je als basis voor een zelfmaaksaus kunt gebruiken. Daar zit geen suiker in voor zover ik weet.
quote:Op maandag 20 april 2009 15:14 schreef P.F het volgende:
Dit vond ik wel fijn om te eten:Hou je daar dan ook aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(al zou ik persoonlijk wat meer groente eten en kiezen tussen peulvruchten en rijst/pasta)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
De mijne zijn net nieuw, dat is ook het hele probleem.quote:Op maandag 20 april 2009 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dan ook.
Maar eigenlijk moet ik die schoenen gewoon wegsodemieteren.
Mijn schoenen had ik verstandig gekozenquote:Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vandaag.. Ik loop hier nu dus gewoon op blote voeten rond.
Ja, maar het is gewoon veel plannen als ik alleen tussen 23:00 en 08:00 thuis ben om een extreem voorbeeld te noemen. Maar I'll try!quote:Op maandag 20 april 2009 15:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hou je daar dan ook aan(al zou ik persoonlijk wat meer groente eten en kiezen tussen peulvruchten en rijst/pasta)
Ja, maar wel sterker van smaak dan verse tomaten (die meestal naar water smakenquote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Aaah, ik vind tomaten concentraat altijd zo een overheersende smaak hebben. Maar gepelde tomaat uit blik is gewoon tomaatish?
Ik eet het liefst van die pomedori/jeweetweldieallerduurste tomaten. Of in Spanje/Italië al het fruit/vlees/groente.quote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar wel sterker van smaak dan verse tomaten (die meestal naar water smaken)
Wat ziet dat er leuk uit!quote:Op maandag 20 april 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Vegi sushi! Vriendjes eerste keer, mijn tweede. Let op de binnenste buiten gerolde sushiEn de strikjes
[ afbeelding ]
1 sushi kit van de albert zweynquote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat ziet dat er leuk uit!
Hoe heb je het gemaakt? Wat zit erin? Wat heb je voor sausjes erbij?
Vertel, vertel, vertel!
Leuk hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
1 sushi kit van de albert zweyn
sausje = soja + wasabi (zit in het pakket) en kikkoman soja
Vulling 1: paprika + shi take + wasabi
Vulling 2: majonaise + avocado met zout + tuinkers
Vulling 3: sesamzaad (aan de buitenkant) + komkommer + gebakken tofu reepjes gemarineerd in kikkoman (de binnenstebuiten)
En die kleine losse zijn een combinatie van die ingrediënten en de strikjes zijn van lente ui!
En die dingen links daar achter is scrambelt egg + sushi rijst (waar die sushi azijn al doorzit). Die was het minst bijzonder
Karoltje!quote:Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef karoltje het volgende:
Stel dat je 2/3 weken lowcarb gaat eten om het afvallen wat sneller te laten gaan. Kan je daarna wel gewoon weer aan de aardappelen, pasta oid of kom je daarna juist meer aan?
In Zuid-Holland. En was jij het laatst nou in Amsterdam of niet?quote:Op maandag 20 april 2009 15:29 schreef P.F het volgende:
Merel, in welke provincie woon jij?
Hmm hoelang moet ie in je tas zitten?quote:Op maandag 20 april 2009 16:06 schreef kwakveense het volgende:
zo. ik ben weer uitgewerkt, moet naar een diploma uitreiking nu. en dan zingen zingen zingen zingen en tussendoor mn makreeltje en mn sla opeten.
hopen dat die vis niet mn tas uitstinkt tijdens de diploma uitreiking, want ik moet m nu uit de koelkast halen al - ik kan er straks niet meer in, in t gebouw...
Ja!! Samen met m'n vriendje toch? En 5 tassen?quote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Karoltje!Dat is lang geleden!
[..]
In Zuid-Holland. En was jij het laatst nou in Amsterdam of niet?
En links m'n fietsquote:
Geen idee, ik zit op m'n werk dus kan de foto's niet zienquote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja!! Samen met m'n vriendje toch? En 5 tassen?
Dan was ik die dag rechts dit:
[..]
En links m'n fiets
En dan was dit het vriendje. Si?
[ afbeelding ]
Als je ze niet wil laten staan kan je ze ook PM'en hoor, dan zie ik ze vanavondquote:Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef P.F het volgende:
Dan laat ik ze wel even staan tot je ze gezien hebt
Ik laf ze. Maar ik kan er niet tegen. Snik.quote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Daph_ het volgende:
Even terugkomend op buikvet; bosbessen helpen tegen buikvet: http://www.telegraaf.nl/e(...)fvallen__.html?p=5,2
Ziet er een beetje uit als een foto van mij, maar toen was ik 8.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als een foto van mij, maar toen was ik 8.
Stond ik ook bij zo'n lelijke auto
Maar het was rokjesdag die dagquote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef loveli het volgende:
PF, je kunt het prima hebben, dat zwart met parels, maar wacht er alstjeblieft nog even veertig jaar mee en hijs jezelf nu lekker in alle fleurige jurkjes die je over 40 jaar niet meer kunt dragen!
Die truffels smaken niet naar chocolade maar naar gestold vet.quote:Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef Viking84 het volgende:
O! Ik heb trouwens de truffels bij de AH weerstaan! Als nu iemand die ze al eens gehad heeft even kan zeggen dat ze smerig zijn hoef ik daar geen spijt van te maken.
Lijstje:
O: yoghurt met banaan
T: appel
L: twee boterhammen met pindakaas
T: citroenijsje met dropstokje(heb je ze al gehaald, Greys?)
D: pastameuk
T: glaasje Malibu cola?
Dat ben je ook. Zowat alles staat je wel. Tip van de dag: Koop/draag geen kleren omdat jij de kleren er goed laat uitzien, maar draag kleren die ook wat voor jou doen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:25 schreef P.F het volgende:
Ik vind dat ik snel te sexy ben met een rokje, vandaar die parels denk ik?
Bergen suiker, gehard plantaardig vet en een beetje cacao. Hmmmmmm.. lekker...quote:Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Die truffels smaken niet naar chocolade maar naar gestold vet.
Hm.. Heb je toevallig suggesties?quote:Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Zowat alles staat je wel. Tip van de dag: Koop/draag geen kleren omdat jij de kleren er goed laat uitzien, maar draag kleren die ook wat voor jou doen.
Of zoiets:quote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Heb je toevallig suggesties?
-edit- Ik heb wel een idee!
- witte peep toes met een strikje, slingback & goud
- wit linnen rokje tot op de knie
- bruine tube top
- koper/goudkleurige armbanden + oorbellen
Denk ik!
Ik eet mijn D om 5 uur, om 9 uur zal ik zeker nog wel iets van brood eten.quote:Op maandag 20 april 2009 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Dat gevoel heb ik er ook altijd bij, nynke. Heerlijk hè, beetje door de stad kuieren....
Miss_S, de combi van een bladerdeegfrutsel en andijviestamppot is nog steeds véél te weinig, ga nou eens fatsoenlijk eten!
Ik ben overigens wel fan van andijviestamppot. Degelijke kost
Kun je wat voorbeelden geven? Ik hoor er vaker over, maar ik kook eigenlijk nooit Oosters... dat is het toch?quote:Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef AKnynke het volgende:
ooh, en ik heb Duizend en een smaken van Claudia Roden gekocht...Men, wat staan daar een goddelijke, heerlijke recepten in.
Yayquote:Op maandag 20 april 2009 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Als je wat steviger gaat ontbijten, ben ik echt om, MariaKeurig
Very smart van de leverworst
(ik gruw ervan, het is echt rommel
).
Paar van mijn favorieten uit dat boek: courgettekoekjes met feta, geroosterde aubergine met yoghurt en tahin, couscoussalade met kikkererwten, gevulde paprika's, verrukkelijke sinaasappelpudding, en allerlei zoet gebak.quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je wat voorbeelden geven? Ik hoor er vaker over, maar ik kook eigenlijk nooit Oosters... dat is het toch?
wat CF zegt! vanavond ga ik er nog niet uit koken, maar morgen wel denk ik. Morgen nog maar eens bladeren. En dan voor m'n ouders er ook wat uit koken.quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je wat voorbeelden geven? Ik hoor er vaker over, maar ik kook eigenlijk nooit Oosters... dat is het toch?
Voor dagelijks?quote:
Tuulijk popje!!quote:Op maandag 20 april 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Co! Leuke 18e verjaardag gehad? Is het goed als ik je een PM stuur met een eetdagboekje?
Da's nog eens fijn nieuws, Vikkestein!!!quote:Op maandag 20 april 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Wiehoeoeoe, ik ben blij want ik had haske goeie scores in het CI-huis net.
Verstaan + spraakafzien met CI: 91 %
Verstaan + spraakafstaan met hoorapparaat voor de operatie: 97 %
Dus het komt in de buurt. Op alle fronten scoorde ik hoger dan een maand geleden, behalve op puur liplezen
Maar goed, dat doet er niet zoveel toe. Het is nu officieel: ik ga echt duidelijk vooruit
. Deze oppepper kon ik wel even gebruiken
.
Ik ook! En ook nog: wow dat is bijna optimaal, toch?? En wat je vorige scores waren!quote:Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Vik! Ik dacht nog 'da's tof!', maar vergat te postenDus bij deze: da's tof! Fijn dat het allemaal zo goed gaat met je CI-shizzle!
18 is dan ook al een hele leeftijd. Ik zit er ook tegenaan en het bevalt me nixquote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef conleche het volgende:
En ja ik heb een fijne verjaardag gehad, maar nu ik dan eenmaal 18 ben, zit ik wel in een midlifecrisis. Ik vind het veel erger, dan ik dacht dat ik het zou vinden.....
Ben blij dat ik een mede-bijna-18-jarige in dit topic heb!!quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
18 is dan ook al een hele leeftijd. Ik zit er ook tegenaan en het bevalt me nix
Wat vervelendquote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
wat goed Vik!
Ik ga even wat minderen met Fok!tijd, niet omdat ik 't niet leuk meer vindmaar omdat mn ogen echt dood zijn...
ga even langs dok (moet ik toch nog doen) en opticien, want zoals 't nu gaat, zelfs mèt bril op, gaat 't niet goed. Tot die tijd maar even wat minder achter de laptop, dus alleen Fok!ken op 't werk en als ik écht een opdracht op de pc moet makenen nu lekker nasi maken
En Bolletje: eigenlijk is dat niet het probleem, dat van die verwachtingen. Ik ben niet iemand die per se verwachtingen heeft. Echte ambitie is mij ook vreemd. Wel merk ik in mijn hoofd heel weinig verschil met toen ik 25 was. Ik vind nog steeds dezelfde dingen leuk. Eigenlijk is het dus juist het omgekeerde. Ik zou mijn hele leven willen flierefluiten alsof ik 25 was. En ik besef me dat dat op den duur pathetisch wordt.quote:Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Ja ik snap het een beetje - bij bepaalde leeftijden horen bepaalde verwachtingen waar je staat. etc. etc..
Op je 21e kan dat zijn: ik woon nog bij m'n ouders en ik heb nog niks bereikt qua studie
op je 18e kan dat zijn van. Ik zit "zogenaamd" op de helft, ik sta hier, heb dit bereikt. Ik zou al veel verder moeten zijn.
Maar je moet niks. Echt niet!
Ben je bang dat je jezelf niet ver genoeg ontwikkeld hebt?quote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
En Bolletje: eigenlijk is dat niet het probleem, dat van die verwachtingen. Ik ben niet iemand die per se verwachtingen heeft. Echte ambitie is mij ook vreemd. Wel merk ik in mijn hoofd heel weinig verschil met toen ik 25 was. Ik vind nog steeds dezelfde dingen leuk. Eigenlijk is het dus juist het omgekeerde. Ik zou mijn hele leven willen flierefluiten alsof ik 25 was. En ik besef me dat dat op den duur pathetisch wordt.
quote:Vandaag ben ik gaan lopen
Ik was het maanden al van plan
Maar pas toen iedereen gezegd had dat het niet kon ging ik lopen
Kijk me lopen toch
Hier loop ik dan
Vandaag ben ik gaan lopen
Ik heb de meningen geteld
En heb bedacht dat het niets uitmaakt
Ook als men niks vind wordt zelfs dat nog als
een mening je verteld
Vandaag ben ik gaan lopen
Nou ik vind het echt onzin om dingen te laten omdat je ouder wordt of omdat het niet meer hoort.quote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
En Bolletje: eigenlijk is dat niet het probleem, dat van die verwachtingen. Ik ben niet iemand die per se verwachtingen heeft. Echte ambitie is mij ook vreemd. Wel merk ik in mijn hoofd heel weinig verschil met toen ik 25 was. Ik vind nog steeds dezelfde dingen leuk. Eigenlijk is het dus juist het omgekeerde. Ik zou mijn hele leven willen flierefluiten alsof ik 25 was. En ik besef me dat dat op den duur pathetisch wordt.
QFT x 10.000!quote:Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vind het echt onzin om dingen te laten omdat je ouder wordt of omdat het niet meer hoort.
Ik weet niet of Viev het erg vindt dat ik dit zeg maar kijk naar haar moeder: volgens mij was dat echt een moordwijf dat lak had aan haar leeftijd en fysieke ongemakken en lekker deed waar ze zin in had. Gelijk heeft ze! Je leeft maar 1 x en dan moet je potverrrrrrrdomme doen waar je zin in hebt! Kan jou het schelen dat iemand anders het misschien pathetisch vindt. 't Is jouw leven!
Hupga iets pathetisch doen!
quote:Op maandag 20 april 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ja op een gegeven moment ga je naar bijeenkomsten van liefhebbers van rotstuintjes en leg je je eigen rotstuintje aan (mijn vader)
Ga je boeken kopen en lezen over kaas (mijn vader)
Ga je kennis verzamelen over wijn/koffie/thee/koffiebranden etc. (mijn vader)
Ik denk ook niet dat dat echt is wat je zoekt in ouder worden..
Mijn vader heeft gewoon een meer dan full time baanquote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]ik ben echt zo benieuwd hoe mijn vader later is als ie niet meer werkt
Gaat hij vast ook dat soort dingen doen
Mijn vader heeft een eigen zaak dus nauwelijks tijd voor iets anders (wel lekker rustig voor ons)quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gewoon een meer dan full time baan
Het zal je probleem maar zijnquote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Poppie, KAP NOU met die red bullquote:Op maandag 20 april 2009 17:31 schreef P.F het volgende:
Lijstje:
O: 2 bananen
L: chicken wrap, kleine milkshake
T: 5 handen walnoten, 2 handen amandelen, 2 blikjes red bull
Ik dacht dat ik meer had gegeten! Ik ga zo nog een keer lunchen en daarna dineren!
Nog 30 blikjes te gaanquote:
Nou, ik vind het wel heel lief wat jullie zeggen hoor en dat ik nu wat zwaar op de hand ben, gaat ook wel weer over. En ik zal ook wel blijven doen wat ik doe. Hell, ik kán niet eens anders! Maar geloof me, 18 worden: it's not a walk in the park.quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef P.F het volgende:
Hm.... Maar wij (muis/maria/pf) zijn een beetje leeftijdsgenootjes. En het moet allemaal nog komen. Ik denk dat Co meer aan Mvr B heeft qua elkaar begrijpen, aanvoelen. Denk ik.
Misschien dat dit juist niet helpt, onze woorden.
Verstandig, daar had ik even niet aan gedacht. Was zelfs een van de redenen dat ik als student een auto had, dan hoefde ik niet van anderen afhankelijk te zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Voor dagelijks?
Ik denk dat het geweldig staat maar zo durf ik niet over straat. Wel met m'n vriendje of mannelijke huisgenoot maar niet alleen. Ik woon in Osdorp/Almere-Haven....
Ja ikquote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Nog 30 blikjes te gaanIk geef ze denk ik maar weg.
Iemand trek in Red Bull?
Nou ja, m'n vriendje wil ze wel, denk ik.. Hij heeft ze geregeld..
quote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel heel lief wat jullie zeggen hoor en dat ik nu wat zwaar op de hand ben, gaat ook wel weer over. En ik zal ook wel blijven doen wat ik doe. Hell, ik kán niet eens anders! Maar geloof me, 18 worden: it's not a walk in the park.
Maar misschien is het ook omdat ik met een combinatie van factoren zit op het moment. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Zo nu huppel ik maar eens richting de AH om wat vlees of misschien ook wel vis te halen...........
Oja, dan moet ik even de auto regelenquote:Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Verstandig, daar had ik even niet aan gedacht. Was zelfs een van de redenen dat ik als student een auto had, dan hoefde ik niet van anderen afhankelijk te zijn.
Ik moest lachen, dus dat verkeerd opvatten valt reuze mee, Bolletje!!quote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Denk ik ook wel een beetje.
Het geeft mij een beetje het idee (als ik jou zou zijn) dat twee super modellen vertellen aan iemand met obesitas dat ze er echt heel erg dun uitziet in dat jurkje. En dat dat meisje in het jurkje denkt: Ja jullie hebben makkelijk praten.. Maar ik denk misschien veel te ver door. En de vergelijking kan ook een beetje slecht opgevat worden.
Waarom zou dat pathethisch zijn? Als jij er gelukkig van word, dat is toch het belangrijkste? Je neemt het zoals het komt, en zo ga je er ook doorheen. Dat is uitermate relaxed, want je hebt dan rust in je hoofd. (Iets waaraan het mij ontbreektquote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Helpt een cheer smiley ook?quote:Op maandag 20 april 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind red bull fiesss.
Maar ik kan er nu wel een gebruiken want ik moet iets afmaken maar ik heb geen zihiiiin. Terwijl het helemaal niet meer zoveel werk is.
Hihi! Je bent een schat!quote:Op maandag 20 april 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
O Greys. Ik lees net dat jij van Red Bull houdt met rode wodka, als je in de buurt bent moet je maar een gil geven
quote:Voor wat voor soort schema je ook kiest, wanneer je het gemaakt hebt voor een stuk tekst, is het zaak het te gaan leren. Dat doe je het efficiëntst door het te herhalen. Wanneer je een hoofdstuk of een aantal paragrafen (in het schema ‘blok’ genoemd) geleerd hebt door er een schema van te maken, is het verstandig om daarna even een korte pauze in te lassen en daarna, ook kort, bijvoorbeeld vijf minuten dat hoofdstuk te herhalen. Probeer zulke porties leerstof te kiezen, dat je er ongeveer drie kwartier mee bezig bent. Daarna kun je doorgaan met het volgende blok leerstof van ongeveer vijfenveertig minuten en deze cyclus herhalen. De dag erna, begin je met het kort herhalen (ongeveer vijf minuten per bestudeerd ‘blok’), van het schema van de vorige dag, voordat je verdergaat met het bestuderen en schematiseren vannieuwe leerstof. Ook wanneer je niet van plan bent om met nieuwe leerstof verder te gaan op een bepaalde dag, is het raadzaam om de bestudeerde stof van de vorige dag wél kort te herhalen. Na een week herhaal je elke dag in ongeveer een kwartier de stof van wat je die week ervoor bestudeerd hebt. Dat kun je, als de collegeperiode lang genoeg is, ook nog per maand doen. Vlak voor het tentamen, zeg een week, besteed je je studietijd alleen nog maar aan herhalen en is het verstandig als je ervoor zorgt dat je dan geen nieuwe stof meer hoeft door te nemen. Met deze manier van werken zie je de stof vijf of zes keer voorbij komen en daarom is een goede aanpak om leerstof van je korte termijn geheugen naar je lange termijn geheugen over te hevelen. Het lijkt bewerkelijk, maar loont uiteindelijk wel. In schema (zie Schema Thuis studeren).
quote:Op maandag 20 april 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Binnenrollen impliceerde al iets over je lichamelijke gesteldheid
Hoe komt ie daar dan aan?quote:Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef P.F het volgende:
Hmm nee er komen weer 70 blikjes over 2 weken aan of zo.
Dus gok van niet
Naar ze bellen en vragen of je wat blikjes mag voor op je feestje.quote:Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoe komt ie daar dan aan?
Mijn vriend is verzot op Red Bull, hij wordt alleen erg stuiterig en vervelend na 2 blikjesZo als anderen worden als ze gedronken hebben.
Die tests worden afgenomen in een ideale situatie: korte zinnetjes of losse woordjes, geen / weinig omgevingsgeluiden, iemand die heel goed articuleert...quote:Op maandag 20 april 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
En dat als je met je hoorapparaat 97% hoe het dan kan dat je soms mensen niet verstaat? 97% is toch super hoog?
En dat is graties? En moet je dat dan afhalen? Waaarrr?quote:Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Naar ze bellen en vragen of je wat blikjes mag voor op je feestje.
Mwoah. Wat beter, maar ik had een hoop studiegedoe en dat speelde ook mee in mijn fysieke toestand. Dus ik heb wat dingen afgerond en ik ga met wat vrijwillig groepswerk stoppen, want ik moet me echt op mijn studie en gezondheid focussen nu.quote:Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef P.F het volgende:
Muis ik lees nu pas dat je niet naar Gent bent gegaan! Jammer!
Hoe voel je je nu?
Een fistel is net wat anders, maar misschien een zoekterm die mee kan helpen? En mocht iemand nog geld over hebben:quote:Op maandag 20 april 2009 18:39 schreef Syrena het volgende:
Nu ben ik wel bezig, maar zit vastAls iemand nog briljante zoektermen weet op het gebied van urine-incontinentie bij vrouwen van 15-45 na de bevalling, do tell. Ik zoek vergelijkende studies over behandelmethoden, maar kom de raarste dingen tegen. En bevallen wil ik voorlopig ook ineens niet meer
Ik moet in twee databases zoeken, of ja, eigenlijk in dezelfde, maar van twee verschillende aanbieders (Medline via Dialogweb en Medline via PubMed). En dan ook kijken wat de verschillen zijn tussen die twee.quote:Op maandag 20 april 2009 18:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Een fistel is net wat anders, maar misschien een zoekterm die mee kan helpen? En mocht iemand nog geld over hebben:
http://www.fistulafoundation.org/
Verder was er pas iets over bij RTLvandaag, geloof ik. Daar kwam ook een vrouw aan het woord die er door een kleine ingreep vanaf was.
Maar hoe bevalt je CI nu in niet-ideale situaties? Ben je tot nu toe blij met het resultaat?quote:Op maandag 20 april 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Die tests worden afgenomen in een ideale situatie: korte zinnetjes of losse woordjes, geen / weinig omgevingsgeluiden, iemand die heel goed articuleert...'In het echt' kom je zo'n ideale situatie zelden tegen.
O. Omdat ik wel een vriendje heb. Dat wel. Maar ook een beetje met jouw ding zit van niemand om iets leuks mee te doen. Dus ik dacht als je in de buurt woont en je verveelt jequote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt je CI nu in niet-ideale situaties? Ben je tot nu toe blij met het resultaat?
PF, waarom wilde je nou weten in welke provincie ik woon? En dan heb ik je inderdaad zien fietsen dus, klopt met de kleren!
Nu even eten en daarna hardlopen. Het moet echt echt echt. Of misschien ga ik wel wandelen, ik heb geen zin om te zwetenZet 5 km wandelen zoden aan de dijk?
Stevig doorwandelen werkt ook prima. Meet zo nu en dan je hartslag, rond de 130 slagen is ideaal om vet te verbranden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef Merel het volgende:
Nu even eten en daarna hardlopen. Het moet echt echt echt. Of misschien ga ik wel wandelen, ik heb geen zin om te zwetenZet 5 km wandelen zoden aan de dijk?
Het valt me tegen, maar iedereen ( = experts) zegt dat ik geduld moet hebben. Ik heb hem nog maar 1,5 maand natuurlijk, maar voor mij voelt dat als heel langquote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt je CI nu in niet-ideale situaties? Ben je tot nu toe blij met het resultaat?![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
Oh zo kijk ik als ik met 100 euro aan bier er achter kom dat de hond mijn pinpas op heeft gegeten
Charming
[ afbeelding ]
"Weinig tijd? Kies dan voor zelfscannen."
Fooootoooooo!quote:Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
Als ik op Weeronline kijk wordt het echt superweer in Bleiswijk de hele week t/m zaterdag in elk geval
Wat een supermooie foto's van Arie Boomsma in dat homonummer van de Linda!
quote:Op maandag 20 april 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Die zijn er nog niet op internet denk ik, vast wel snel
Maar ze waren echt práchtig!
Hij mag van de EO nu ook niet naar het lanceringsfeestje 'omdat het nog binnen die 3 maanden straf valt'
Linda heeft hem trouwens prominent op de cover gezet (was eigenlijk niet eens de bedoeling) met de tekst er onder:
GOD SCHIEP ARIE en zag dat het goed was
quote:De baas van Kick Ass, Mark Kulkis, ziet het helemaal zitten. "We willen al jaren een film maken waarin een echte maagd zich laat ontmaagden op camera. Het is een heel persoonlijk, intiem moment in het leven van een vrouw. Om dat met een camera en belichting te doen in een studio in San Fernando Valley maakt het nog meer bijzonder", vertelt hij.
quote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef conleche het volgende:
En ja ik heb een fijne verjaardag gehad, maar nu ik dan eenmaal 18 ben, zit ik wel in een midlifecrisis. Ik vind het veel erger, dan ik dacht dat ik het zou vinden.....
Nee, even m'n eten laten zakken, maar ik ga nog hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 19:56 schreef sigme het volgende:
Merel, ben je wezen lopen? Zo nee: Schop!
Lenzen/brillen/ogen: ik had zoiets als -7 en -8 en wat cilinders. Ik heb ze laten laseren en ben er nog steeds heel blij mee.
Ik las Ik heb slechts één oogquote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb één slecht oog
Nu weet ik écht de leeftijden niet meer.quote:Op maandag 20 april 2009 19:56 schreef sigme het volgende:
Conleche:. Ik mag over een jaar of drie-en-een-half op. Voorlopig voel ik me nog lang niet bijna oud, en ik ben niet van plan me dat dan wel te voelen. Dus blijf maar gewoon jong. En vrij
.
Huh? Genoeg werk gek! En anders kun je wel op het huis van Greys passenquote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef Chicolate het volgende:![]()
Geen zin om ergens op te reageren. Eigenlijk helemaal nergens zin in. En weer op zoek naar vakantiewerk, vind ik iets leuks, is het te ver weg
. Als ik een maand in Rotterdam ga werken, moet ik ook een maand iets huren om te slapen. In de zomer, hoogseizoen. Dat is natuurlijk @#$@!# duur, wellicht duurder dan het geld dat ik verdien met de werkzaamheden. Bah
.
Ik ben van 1972.quote:Op maandag 20 april 2009 20:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nu weet ik écht de leeftijden niet meer.![]()
Jij bent toch jonger dan ik, maar Elisa is volgens mij ouder.![]()
Ook in de buitenlucht, zonder mensen iets te verkopen of andere dingen aan te smeren waar ik een naar gevoel van krijg?quote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh? Genoeg werk gek! En anders kun je wel op het huis van Greys passen
Ja das dus binnenquote:
Ze hebben geen vacatures bij mij in de buurt. Heb ik net al naar gekeken, dat wil ik namelijk nog welquote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef neen het volgende:
Of post bezorgen bij TNT
ondanks dat de salarissen omlaag gaan en de postmarkt open is
Oh, ik dacht dat jij van 76 was.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef sigme het volgende:
Ik ben van 1972.
Of, of! Post bezorgen achterop de vuilniswagen terwijl je aardbeien plukt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef neen het volgende:
Of post bezorgen bij TNT
ondanks dat de salarissen omlaag gaan en de postmarkt open is
Aardbeien uit de vuilniswagen plukkenquote:Op maandag 20 april 2009 20:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of, of! Post bezorgen achterop de vuilniswagen terwijl je aardbeien plukt.
Agree!quote:
Je moet er even langsgaan gok ik, brutalen hebben de halve wereld.... toen ik er vorig jaar heenging stond er op internet ook niets maar kon ik gewoon daar aan de slag.quote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze hebben geen vacatures bij mij in de buurt. Heb ik net al naar gekeken, dat wil ik namelijk nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal helpt een glas witte wijn wel. Of twee. Ik heb afgelopen zo netjes/ eng anorectisch gedaan dat ik vanavond een klein vreetbuitje ga hebben denk ik.
O, en dan mij een jonkie noemen... ik ben van 87, hét kwaliteitsjaar van de 20e eeuwquote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Agree!![]()
![]()
Ik ben van 24-4-1988, et toi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |