abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 08:46:56 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68192973
Het vorige deel: Slank #672 Waar seks slecht voor de lijn is....

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 20 april 2009 @ 08:47:40 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68192985
Goeiemorgen

Wat een heerlijk zonnetje schijnt er zeg! En de bomen in de straat zijn groen ontploft
Vanavond uit eten.... zomaar cadeautje van schoonpapa, maar vind het op dit moment eigenlijk vooral 'hinderlijk' omdat ik dan zo op moet letten .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 20 april 2009 @ 08:48:54 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68192994
quote:
Op maandag 20 april 2009 07:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, de ene kant van m'n gezicht is nog steeds knalrood. 't Ziet er niet uit. .
Ik kijk maar niet in de spiegel dan Moet vandaag ook nog van alles doen: naar het UMCG voor een nieuwe afstelling van mijn CI, naar het CI-huis... met m'n Nina Brink-hoofd .

http://www.nu.nl/algemeen(...)marcus-antonius.html

Zo gaaf hè, dat soort ontdekkingen .

Hier ook weer een zonnetje btw. Boek is niet meer uit gekomen, dus ik ga hem nu uitlezen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 april 2009 @ 08:50:20 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68193015
Waarom eet je dan vanavond niet gewoon waar je zin in hebt XM? Dan pas je morgen gewoon wat extra op. Een dagje wat meer eten maakt je echt niet meteen 10 kg zwaarder hoor. Sterker nog, je metabolisme krijgt er een opkikker van waardoor het afvallen naderhand waarschijnlijk nog beter gaat.
pi_68193169
Goedemorgen!

Alles goed hier? Ik heb niet zoveel tijd om terug te lezen, straks komt een vriendin op de koffie en ik moet nog even stofzuigen! Gister had ik er geen zin meer in....

Lijstje gister:
O: boterham met chocopasta
T: niks
L: 1 boterham met ei, 1 met kip-kerrie salade
T: perenijsje!
D: biefstukje met champignons, gecaramelliseerde witlof met rozemarijn en tijm en gebakken aardappeltjes
T: stukje boterkoek (gebakken voor vandaag bij de koffie)

Vandaag:
O: brinta
T: koffie met boterkoek
L: 1 boterham met biefstukworst, 1 met kip-kerrie salade
T: vitalinea, stuk komkommer
D: kip uit de oven met turks brood en salade

S: cardio in de sportschool!

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 20-04-2009 09:25:19 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 20 april 2009 @ 09:05:55 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68193279
quote:
Op maandag 20 april 2009 08:50 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom eet je dan vanavond niet gewoon waar je zin in hebt XM? Dan pas je morgen gewoon wat extra op. Een dagje wat meer eten maakt je echt niet meteen 10 kg zwaarder hoor. Sterker nog, je metabolisme krijgt er een opkikker van waardoor het afvallen naderhand waarschijnlijk nog beter gaat.
Omdat ik zaterdag ook al een etentje had Tinkepink... Met wijn en pasta met een behoorlijk vette saus. Gister wel goed opgelet, dat zeker.

Moet m'n lijstje van gister nog posten bedenk ik me nu!

O: 2 knackebrod: 1x 30+ kaas, 1x gekookt eitje
T: eierkoek
L: dikke plak ontbijtkoek
T: handje rozijnen
D: kip met boemboe, roerbakgroenten en rijst
T: -

En lijstje voor vandaag, onder voorbehoud:

O: 250 gr optimel kwark
T: plakje ontbijtkoek
L: 3 crackers met appelstroop + 2x 30+ kaas
T: appel
D: ???
T: -
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 20 april 2009 @ 09:07:32 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68193309
En toch hè, ik heb het al vaker gezegd, vind ik dat je best wat meer mag eten. Maar goed, ik hou er over op.
pi_68193331
Gosh XM, dat je dat volhoud. Bij de gedachte alleen al aan je menuutje van vandaag zou ik al omvallen
pi_68193356
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:08 schreef Daph_ het volgende:
Gosh XM, dat je dat volhoud. Bij de gedachte alleen al aan je menuutje van vandaag zou ik al omvallen
dat ja

zow.. ik heb na een uur iets werkend gekregen op 't werk en nu kan ik nog niet doen wat ik zou moeten doen

Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 09:09:42 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68193367
Ik vind vandaag echt gewoon normale hoeveelheden eigenlijk . Gister heb ik dus opzettelijk weinig gegeten ter balansing van zaterdag .
pi_68193425
ik vind 't niet echt normaal, sorry
Ja doei.
pi_68193685
Vorige topic ging over brillen! Ik heb nog een nieuwe bril nodig, heb nu -2,25 en -1,50 + cilinder
en m'n oude bril was -1,75 en -1,00 of zo

Ik vind een bril meestal wel grappig staan, doe ik er gewoon wat extra sexy kleding bij aan
  maandag 20 april 2009 @ 09:28:15 #14
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68193728
Ik moet ook een nieuwe bril eigenlijk!
pi_68193803
Cootje, nog gefeliciteerd!! Ik las dat je een leuke dag hebt gehad, fijn!

XM, val je nu wel af eigenlijk? En gaat het nog steeds goed met RPM?

Ik heb vrijdagavond op het partner-event van misters werk (alleen bedoeld voor de partners dus, bijna alleen maar vrouwen) 2 workshops gedaan: tennis en streetdance. Beide een uur, en behoorlijk flink fanatiek (vooral de tennisleraren waren wel de moeite om je een beetje uit te sloven!). Zaterdag kon ik dus bijna niks meer van de spierpijn . Ik voelde me echt niet lekker erdoor... Hoe erg is dát!! Gister ging het wel weer wat beter, gelukkig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68193805
Goedemorgen allemaal !

En moblo: ik ken dat hoor, van die studieperikelen. Ik heb dit jaar een statistiekvak niet gehaald, en nu kan ik een vak dat vandaag begint niet gaan volgen, omdat ik die andere nog niet heb.. moet ik volgend jaar twee vakken inhalen, en ik loop al een half jaar achter.

Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanilleyoghurt
L: special K met vanilleyoghurt en een boterham met ham
T: een halve komkommer met balsamico-azijn
D: rijst met een groentepakket, nasivlees en wat zoetzuresaus

Mijn d's zijn een beetje inspiratieloos, aangezien ik aan het eind van het huishoudgeld ben en er is nog een beetje maand over .
pi_68193826
Oja, wat is toch RPM? Daar hoor (lees ) ik jullie steeds over.
pi_68193831
Rates Per Minute? Iets met spinning?
  maandag 20 april 2009 @ 09:34:21 #19
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68193867
Ik wil even melden dat de aanstaande mannen van Kwak en Merel in hun handjes mogen knijpen...en dat ze een schop onder hun kont krijgen om niet wat sneller te zijn .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68193885
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
Ik wil even melden dat de aanstaande mannen van Kwak en Merel in hun handjes mogen knijpen...en dat ze een schop onder hun kont krijgen om niet wat sneller te zijn .
Eensch!
pi_68193924
Ik heb ook wel lenzen, daglenzen. Maar eigenlijk zit mijn bril best prima, dus die lenzen heb ik ongeveer 1x per maand in, in de zomer wat vaker (ik heb geen zonnebril op sterkte, dus dan is het ideaal!). Op mijn werk gaat het niet zo goed, met airco of computerwerk heb ik heel snel droge ogen. Mijn sterkte is iets van -3,5 en -4,5 en cilinder is iets van 1,5 ofzo. Zonder zie ik dus vrij weinig .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 20 april 2009 @ 09:38:57 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68193973
PPP: ik snapte het eerst ook niet, maar het is spinnen!

Goeiemorgen trouwens! Ik heb nog steeds buikpijn e.d. dus ik ben thuis ipv werken Bareuh. sinds die wokmaaltijd is het nu auw, dus daar ga ik maar niet meer eten Wel jammer, want het was best lekker.

Mo: da's ruk! Hadden ze nou de versie zonder jouw verbeteringen opgestuurd?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68193974
RPM is het spinningprogramma van Les Mills.

Maria, beterschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 20 april 2009 @ 09:40:02 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68193995
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef Phaidra het volgende:

XM, val je nu wel af eigenlijk? En gaat het nog steeds goed met RPM?
Ik heb me zaterdag voor het eerst in 3 weken gewogen en was 1,6 kg lichter. Ik val dus in een gestaag tempo af . Als ik echt aan het crashen zou zijn, zouden er m.i. meer kilo's af moeten zijn en dat is dus niet het geval. Merk het echt goed aan m'n kleding. Hoewel ik met liefde wat van m'n bovenbenen af zou zagen .

Met RPM gaat het goed! Ga nu op woensdagavond en dan op zaterdag- of zondagochtend (al naargelang de weekendplanning). Ik heb wel last van mijn lijf, maar ja, dat heb ik ook als ik een uurtje door de stad loop, dus ik trek me er niet zoveel van aan. Vind het heerlijk om te doen!!
  maandag 20 april 2009 @ 09:41:03 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68194020
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:26 schreef P.F het volgende:
Vorige topic ging over brillen!
Het laatste stukje niet
pi_68194068
Ja last vluchtig bij

Eten ging gister best goed !
pi_68194070
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oja, wat is toch RPM? Daar hoor (lees ) ik jullie steeds over.
Raw Power in Motion, is een spinning programma van Les Mills.
Google maar eens als je er meer over wilt weten.

Oeiii ik ga vanavond gewoon proberen om weer met de wielrenvereniging mee te fietsen, ondanks dat ik zaterdag de Amstel Gold heb gedaan: die ging namelijk best goed en heb naast wat vermoeidheid niet echt pijn er aan over gehouden!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_68194093
Ah, spinnen dus.

Ik weet nog niet wat mijn S wordt vandaag, misschien heen en weer fietsen naar mijn ouders (7 km heen, 7 km terug en een giantische brug ertussen om tegenop te fietsen) of even fitnessen. Maar misschien ook wel lekker even niets .
pi_68194100
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb me zaterdag voor het eerst in 3 weken gewogen en was 1,6 kg lichter. Ik val dus in een gestaag tempo af . Als ik echt aan het crashen zou zijn, zouden er m.i. meer kilo's af moeten zijn en dat is dus niet het geval. Merk het echt goed aan m'n kleding. Hoewel ik met liefde wat van m'n bovenbenen af zou zagen .

Met RPM gaat het goed! Ga nu op woensdagavond en dan op zaterdag- of zondagochtend (al naargelang de weekendplanning). Ik heb wel last van mijn lijf, maar ja, dat heb ik ook als ik een uurtje door de stad loop, dus ik trek me er niet zoveel van aan. Vind het heerlijk om te doen!!
Dat klinkt wel goed idd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68194142
Wow, Cycle!! Wat ontzettend goed!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68194176
Moblo ik vind het inderdaad ook erg weinig. Ik zou er nu al niet op kunnen leven, laat staan als ik er ook nog op zou willen sporten Als ik kwark nam dan nam ik altijd een hele bak + nog iets extra's als dat mijn 'maaltijd' was.

Maargoed, ieder zijn (haar) ding natuurlijk Ik ga zo maar eens aan mijn tussendoortje beginnen; 3 kleine kiwi's
  maandag 20 april 2009 @ 09:47:36 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68194179
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
Ja last vluchtig bij

Eten ging gister best goed !
Dat is fijn! Wat vind je eigenlijk wél lekker? Jouw gevoel met betrekking tot boodschappen doen en iets te eten verzinnen kan ik me trouwens wel voorstellen. dAt heb ik ook altijd in de AH. Op de één of andere manier nodigt die winkel niet echt uit tot creatief koken.
Als ik die pakjes en voorgesneden groente zie krijg ik altijd zo'n -gevoel. Veel te duur en inspiratieloos.
  maandag 20 april 2009 @ 09:49:28 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68194222
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanilleyoghurt
L: special K met vanilleyoghurt en een boterham met ham
T: een halve komkommer met balsamico-azijn
D: rijst met een groentepakket, nasivlees en wat zoetzuresaus
Jij komt overigens ook maar met moeite tot 1200 kcal vandaag Je diner en ontbijt zijn volgens mij wel oke trouwens.
  maandag 20 april 2009 @ 09:50:31 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68194244
Thankie Phaidra

En wowies, ubergoed Fiets! Zonder een centje pijn nog wel! *impressed*
pi_68194260
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is fijn! Wat vind je eigenlijk wél lekker? Jouw gevoel met betrekking tot boodschappen doen en iets te eten verzinnen kan ik me trouwens wel voorstellen. dAt heb ik ook altijd in de AH. Op de één of andere manier nodigt die winkel niet echt uit tot creatief koken.
Als ik die pakjes en voorgesneden groente zie krijg ik altijd zo'n -gevoel. Veel te duur en inspiratieloos.
Ik lust alles, maar alleen vers en niet uit zakjes/potten/blikjes/pakjes. Tenzij uit de delicatesse winkel.
Dus wel prei/alle groente maar geen zak groentemix.

En als groente klaar is gemaakt a la jamie of nigella dan lust ik het sowieso. Gekookte groente of gebakken groente en klaar lust ik ook niet graag maar ik eet het wel.

Ik hou van zelfgemaakt en niet echt van kant en klaar. Ik hou wel van kip maar niet voorgekruide. En ik hou niet echt van biefstuk, ik eet het ook meestal niet, maar wel weer van hertenbiefstuk ( )

Echt zo stom, en snobbig.
  maandag 20 april 2009 @ 09:52:59 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68194320
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:43 schreef cyclechick het volgende:

Oeiii ik ga vanavond gewoon proberen om weer met de wielrenvereniging mee te fietsen, ondanks dat ik zaterdag de Amstel Gold heb gedaan: die ging namelijk best goed en heb naast wat vermoeidheid niet echt pijn er aan over gehouden!
Dat vind ik toch zo stoer
pi_68194372
Goedemorgen.

En een verlate gefeliciteerd voor Co.

Resultaat van zaterdag:
O: 2 gekookt ei
T: ijsje (appel-, peer- en grapefruitijs)
S: ca 5km wandelen (nieuwe schoenen inlopen, dus maar een klein eindje)
L: aardbeien
S: ca 5km wandelen
D: asperges, aardappeltje, eitje, zelfgemaakte wittewijn-bieslooksaus
T: stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter

Resultaat van zondag:
O: aspergesoep
T: af en toe een hapje tijdens hard werken (huiskamerrestaurant van mijn ouders)

Vandaag dus weer normaal:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
D: weet nog niet
pi_68194414
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij komt overigens ook maar met moeite tot 1200 kcal vandaag Je diner en ontbijt zijn volgens mij wel oke trouwens.
Ja, ik weet het, maar het is een balansdagje zo na het weekend. Morgen weer wat meer.
  maandag 20 april 2009 @ 10:00:57 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68194464
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:50 schreef P.F het volgende:
PF houdt gewoon van normaal eten ipv rommel
Dan weet ik de oplossing voor jouw eetprobleem.
1. geen boodschappen meer bij de AH maar op de markt of bij een turkse winkel
2. (vega)kookboeken doorlezen op zoek naar lekkere goedkope recepten. Deze samenvatten in een memoboekje
3. boekje mee naar markt en aan de hand van de aanbiedingen en boekje kiezen wat je deze week gaat eten
4. voor ongeveer 4 dagen vooruit eten kopen
5. een basisvoorraad groente in huis hebben. Ik heb altijd op voorraad:
diepvries
2 soorten vis
een zak gemengde groente
doperwten
sperziebonen
spinazie

In blik
mais
kidneybonen
tomaat
rode bietjes

Vers
tomaat
komkommer
ui
aardappel
wortel
bosui
nog één of twee andere groenten

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 20-04-2009 10:13:22 ]
pi_68194503
Lenzen en brillen.

Ik heb -8 en siliconenlenzen.
Gewone lenzen kan ik niet meer dragen omdat mijn hoornvlies stuk is en mijn ogen dan in notime ontstoken zijn en bril kan ik niet dragen vanwege allergie voor latex en nikkel (en daardoor littekens achter mijn oren).
Nu gaat het al een jaar redelijk ok met siliconenlenzen.
Dat is maar goed ook, want het enige alternatief is een transplantatie en daar voel ik niet veel voor.
  maandag 20 april 2009 @ 10:03:46 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68194517
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:43 schreef cyclechick het volgende:

Echt heel erg knap
  maandag 20 april 2009 @ 10:11:41 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68194669
*houdt tip van Tink in hoofd voor eigen huishouden*

Nurf. Ik wil vandaag niet weer zo'n aanklootdag hebben qua eten, maar ik heb nergens zin in Ik word al misselijk bij het idee brood te moeten gaan eten Faaal. Maar even goed nadenken en misschien even naar de supermarkt lopen.
pi_68194712
wat is iedereen goed bezig, eigenlijk komt vast door het goede weer!

Even een want mag morgen dienst meedraaien met politie echt mega veel zin in
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 10:14:10 #44
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_68194723
Hallo!

Gisteren voor het eerst samen met de mister gelopen en ging goed . Evy 23 in de pocket. Als ik fit ben wil ik vandaag nog een keer lopen, maar ik denk eigenlijk dat ik er de tijd niet voor heb. Maar de 5km is bijna bereikt!

Heb jij nog gelopen, Maria? .

Lijstje vandaag:
O: Dubbele boterham philadelphia
L: Dubbele boterham philadelphia + dubbele boterham chocopasta
D: Lasagne (gister dus niet .) .
S: Taekwondo
T: Appel
pi_68194734
CC!! Goed man, die AGR!!

Lijstje van gisteren:

O: boterham met ham en een gekookt eitje en een snee rozijnenbrood met boter
T: cappucino met 2 koekjes
L: 2x geroosterd brood met filet americain
T: 3 wodka met ijs (of 4???) bitterballen, kaasstengels, vlammetjes, stukjes kip en dat soort dingen.
D:-

Niet zo heul gezond.

Vandaag me maar eens volproppen met groenten.......
pi_68195050
Mogge! Cootje, nog gefeliciteerd

Mijn lijst van gisteren was een drama...
S: (voor het ontbijt, want lichte kater) rondje hardlopen
O: pistolet met hagelslag, beetje roomyoghurt
L: geluncht bij MK: allemaal lekkere Turks/marokkaanserige hapjes (veel, maar wel gewoon gezond&verantwoord), paar glazen wijn
D: lasagne met chorizo. Iets te vet naar mijn zin, heb niet teveel genomen. Plus nog meer wijn

Nou ja. Vandaag is weer een dag, toch?
pi_68195124
Lijstje!

O"knackebrodjes met appelstroop en kaas
T: verse jus
L: 2 boterhammetjes kipfilet en komkommer
T: fruit, misschien wat yoghurt erdoor?
T: yoghurt met muesli
S: wielrennen
D: ?? kijken hoeveel zin ik nog heb in koken. In ieder geval iets groens en heb nog spinazie en kool
pi_68195326
Dan: de lijst voor vandaag!
O: 2 eitjes
T: paar dropjes
L: bij een tentje verderop; ik denk dat ik voor een broodje zalm ga, ofzo
T: nog kopen; iets van fruit
T: avocado
T: cracker of een broodje ofzo
S: spinnen
D: sperziebonen met wasabimayo
pi_68195368
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
L: geluncht bij MK: allemaal lekkere Turks/marokkaanserige hapjes (veel, maar wel gewoon
Wat is MK?
  maandag 20 april 2009 @ 10:45:32 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68195489
Spannend Mootje! Alvast veel plezier gewenst

Schaap: goed bezig! ik ben minder goed bezig, want na de eerste keer was ik: vrijdag bij mams op bezoek (en had nog spierpijn ), zaterdag de hele dag de hort op, zondag dito + buikpijn, en nu ziekig thuis Misschien dat ik aan het eind van de middag kan gaan als ik dan minder tot geen buikpijn meer heb!

Mijn O was iig een beschuitje met kaas en een kop thee
pi_68195664
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wat is MK?
Oh, dat is een dame die ik uit CUL ken, MascaraKlodder. Sommigen hier kennen haar wel. Ze kan echt superlekker koken!
pi_68195977
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat is een dame die ik uit CUL ken, MascaraKlodder. Sommigen hier kennen haar wel. Ze kan echt superlekker koken!
Oh, die zie ik in CUL inderdaad regelmatig langskomen.
Maar ik dacht dus dat MK een of andere belgische keten was ofzo.
Een soort Marokkaanse KFC ofzo.
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 11:12:11 #53
70532 loveli
N
pi_68196250
Goeiemorgen!

Beetje late reactie, maar Mo, wat een goed nieuws over de katten! En leuk dat je mag meelopen, ben benieuwd naar je verslag ervan.

Vanmorgen voor het ontbijt had ik opeens m'n hardloopschoenen aan en ik kon langer doorlopen dan normaal. Als ik mezelf ertoe kan zetten ga ik het vaker doen. M'n armspieren zijn een beetje te hard gegroeid en m'n buikvet is nog niet weg, daar moet ik een oplossing voor vinden.
crap in = crap out
pi_68196325
ja fijn he? heb echt met een fijn gevoel op de motor gezeten gisteren en met fijne gedachten in slaap gevallen zitten helemaal op hun plek daar, helemaal geweldig, moest er bijna van huilen!

en ik zal een uitgebreid verslag plaatsen, woendag, want ga een dienst van 15.00 tot 23.00 meedraaien
quote:
Gewone vrijetijdskleding is prima.
Eten meenamen of we gaan wat halen uit de categorie.... chinees/ frietjes/MacD./Pizaa/Shoarma whatever. Uiteraard met zwaailicht en sirene terug zodat t niet koud is als we aan t buro aankomen
klinkt goed
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 11:18:06 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68196397
Wat een geweldig ABN in dat berichtje, Mo
Ik krijg nu echt van die Chief Wiggum-van-The Simpsons-associaties Met de sirene aan donuts halen enzo Maar dat zal vast wel meevallen En oooh tof van de katjes! Ik denk dat ik het bericht gemist heb, maar zo te horen gaat het nu met zowel Kawa als Cato goed! *happy*

Oh en gesmolten kaas was slecht als je opgeblazen buik hebt he? Zo ja, dan eet ik vanavond niet de geplande witlofrolletjes met ham en kaas
pi_68196439
Goedemorgen! Ik en mijn rode hoofd zijn weer in Den Haag!

Ik ben twee weken terug met een enorme klus bezig geweest en nu blijkt het kwijt te zijn. Kan ik het dus allemaal weer opnieuw doen... Balen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 20 april 2009 @ 11:19:59 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68196451
Step awaaaaay from the smilies.
  maandag 20 april 2009 @ 11:23:36 #58
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68196567
ow DaD wat ontzettend balen!

goeiesmorgens! ik ben deze week begonnen met het eetplan dat ik van PPP heb gekregen, alleen bedacht ik me vanochtend ineens dat ik vandaag niet meer thuis kom vóór 2 uur vannacht, en dat ik dus mn geplande maaltijd niet kon koken vanavond

o- matze met niks (dat is nog voor verbetering vatbaar) om 9 u
t- volk. boterham met fricandeau om 11 u
l- 3 volk. boterhammen met kipfilet, 330 gram komkommer om 13 u
t- special k mini breaks tussendoortje om 15 u
d- salade van 100 gram sla, 120 gram wortel, 70 gram paprika, 90 gram radijs, 70 gram magere fricandeau (maaltijdplakken, dik gesneden) om 17.45 u
t- appel om 21 u

t is maar 750 kcal }:[ ik moest vanochtend gokken of t genoeg zou zijn, want haast, en ik kom dus niet meer thuis...

wat zou ik er nog bij kunnen eten? ik wil liever niet iets van snoep...want dan ismn "jippie goed bezig" gevoel meteen weg...ik ga zo nog wel even de stad in dus ik zou nog iets kunnen halen bij een bakker ofzo, maa rik wilde juist geen extra carbs bij mn avond eten...

of kan ik t als een balansdagje doen na een maand vreten? morgen eet ik gewoon aardappelen vlees en groente...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 20 april 2009 @ 11:25:41 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68196633
oh wacht, ik kan wel een makreelfiletje halen in de stad bij de visboer. of nootjes bij de notenboer.
pi_68196642
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
hihi
  maandag 20 april 2009 @ 11:26:16 #61
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68196652
quote:
Op maandag 20 april 2009 08:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik kijk maar niet in de spiegel dan Moet vandaag ook nog van alles doen: naar het UMCG voor een nieuwe afstelling van mijn CI, naar het CI-huis... met m'n Nina Brink-hoofd .

http://www.nu.nl/algemeen(...)marcus-antonius.html

Zo gaaf hè, dat soort ontdekkingen .

Hier ook weer een zonnetje btw. Boek is niet meer uit gekomen, dus ik ga hem nu uitlezen.
ik hoorde opt nieuws dat de egyptische archeoloog die er bij betrokken is wel al twee keer eerder heeft geroepen dat ie celopatra's graf had gevonden...
  maandag 20 april 2009 @ 11:26:47 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68196665
Kwakkie, bedoel je 750 over de hele dag of voor het avondeten alleen? Voor een avondmaaltijd vind ik het niet weinig. Misschien kun je anders wat fruitjes erbij halen (zoals fruitsalade van AH to Go ofzo), of iets van yoghurt als toetje
pi_68196677
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef kwakveense het volgende:
oh wacht, ik kan wel een makreelfiletje halen in de stad bij de visboer. of nootjes bij de notenboer.
= goede aanvulling!! goed bezig!
Lijstje ziet er ook netjes uit!
  maandag 20 april 2009 @ 11:28:43 #64
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68196729
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakkie, bedoel je 750 over de hele dag of voor het avondeten alleen? Voor een avondmaaltijd vind ik het niet weinig. Misschien kun je anders wat fruitjes erbij halen (zoals fruitsalade van AH to Go ofzo), of iets van yoghurt als toetje
nee de hele dag avondmaaltijd is een whopping 166 kcal (ik eet geen dressing op sla, en groentes zit niks in)
maar ik kreeg net een ingeving: ik haal bij de visboer een makreelfiletje voor bij mn salade
  maandag 20 april 2009 @ 11:28:48 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68196731
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
ja fijn he? heb echt met een fijn gevoel op de motor gezeten gisteren en met fijne gedachten in slaap gevallen zitten helemaal op hun plek daar, helemaal geweldig, moest er bijna van huilen!

en ik zal een uitgebreid verslag plaatsen, woendag, want ga een dienst van 15.00 tot 23.00 meedraaien
[..]

klinkt goed
Ik hoop dat z'n motoragentskillz beter zijn dan z'n Nederlands .
Niet meer actief op Fok!
pi_68196734
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
met een schots accent ik hoor 't gewoon
Ja doei.
pi_68196751
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoop dat z'n motoragentskillz beter zijn dan z'n Nederlands .
/care zolang hij kentekens maar goed kan noteren meer hoef je niet te kunnen
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 11:31:37 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68196829
Klinkt goed dan, Kwak! *trots op joe* en die makreelfilet klinkt als een goed plan!

LoL @ Mo --> schotse accenten ftw!
  maandag 20 april 2009 @ 11:32:47 #69
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68196861
Hoiiiiiiiiii

O: 2 boterhammen pindakaas
L (nu): stokbrood met kruidenboter, flesje actimel
T: nootjes
D: shoarmavlees, rosti en salade
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 20 april 2009 @ 11:34:15 #70
148689 Muis006
pi_68196908
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt goed dan, Kwak! *trots op joe* en die makreelfilet klinkt als een goed plan!

LoL @ Mo --> schotse accenten ftw!

pi_68197097
wasda?
Ja doei.
pi_68197123
Nu heb ik ook zin in makreelfilet
  maandag 20 april 2009 @ 11:42:14 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68197150
oh en thnx vivi en tink en wie ik misshcien vergeet voor de lieve opmerkingen nog gisteren
  maandag 20 april 2009 @ 11:59:57 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68197755
I give thee an early afternoon-happy!

maandag 20 april 2009 @ 12:03:03 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68197856
Saaaai overleg

Nu even koffiepauze.
pi_68198183
Ik heb drie stemmen in de CUL-wedstrijd en daar ben ik echt idioot blij mee. . .
  maandag 20 april 2009 @ 12:20:07 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68198473
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb drie stemmen in de CUL-wedstrijd en daar ben ik echt idioot blij mee. . .
3 stemmen? waarvoor, waarvoor! Voor je taartenbak-kunsten? Ik ga zoeken in CUL!
  maandag 20 april 2009 @ 12:22:42 #78
148689 Muis006
pi_68198568
Ik heb op CF gestemd, witte chocola
pi_68198573
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

3 stemmen? waarvoor, waarvoor! Voor je taartenbak-kunsten? Ik ga zoeken in CUL!
Nee, een souffléwedstrijd! CF heeft ook meegedaan!
  maandag 20 april 2009 @ 12:23:27 #80
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68198594
quote:
Op maandag 20 april 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

/care zolang hij kentekens maar goed kan noteren meer hoef je niet te kunnen
Klinkt als een leuke baan.
Prrrrr
  maandag 20 april 2009 @ 12:27:33 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68198733
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef mspoez het volgende:

[..]

Iets heel anders (en je hebt het vast weleens verteld ), maar wat doe jij eigenlijk voor werk? En is het voor jou een beetje te combineren met de opvoeding van de kinderen? En werk je fulltime? Ik vraag het omdat ik een hele leuke baan heb gezien (ja, ik weet het, ik zou voorlopig stoppen ), maar ik twijfel heel erg omdat het een fulltime baan is. Het zou wel kunnen hoor: ik breng kinderen naar school, man haalt ze op om 16.00 uur en we nemen er een schoonmaakster bij, maar ik ben er dus niet helemaal zeker van of het wel een goed idee is.
  maandag 20 april 2009 @ 12:27:44 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68198739
Wat leuk Misschien ga ik ook wel eens meedoen met een CUL wedstrijd Wel een uitdaging, soufflé maken! Nog nooit gedaan iig, het zag er mooi uit DaD! Die met die geitenkaas ook trouwens! En die van CF met Kahlua

Het is maar goed dat ik buikpijn heb, anders kreeg ik ideeën die niet volledig van slankgerelateerde aard waren
  maandag 20 april 2009 @ 12:29:03 #83
148689 Muis006
pi_68198786
Ik ga never nooit niet meedoen met een CUL wedstrijd denk ik. Ik bak heel lekkere dingen maar vaak zijn ze ontzettend lelijk. Ik ben nooit tevreden over de dingen die ik bak.
pi_68198868
Ik werd net gebeld door het hostel waar ik een kamer heb geboekt in Frankfurt, dus die begon me een partij Duits tegen me te lullen. . Ik verstond het nog redelijk ook. .
  maandag 20 april 2009 @ 12:32:45 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68198927
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, een souffléwedstrijd! CF heeft ook meegedaan!
Ik heb nog nooit een soufflé gehad, maar ze zien er behoorlijk lekker uit . Heb op de geitenkaassouflé gestemd, though, sorry . Ik houd meer van hartig dan van zoet .
Niet meer actief op Fok!
pi_68198977
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een soufflé gehad, maar ze zien er behoorlijk lekker uit . Heb op de geitenkaassouflé gestemd, though, sorry . Ik houd meer van hartig dan van zoet .
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, ben je gek! . Het is ook niet m'n bedoeling om jullie allemaal daarheen te krijgen om op mij te stemmen, ik was gewoon heel blij met de stemmen die ik al had gekregen. Ik kook nog maar pas en ik vond het doodeng om mee te doen. .
pi_68199088
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Heb op de geitenkaassouflé gestemd, though, sorry . Ik houd meer van hartig dan van zoet .
Ik heb op die van RobinOok gestemd.
Ik hou ook meer van hartig. Daarbij kon ik toch niet kiezen tussen DaD en CF.
pi_68199189
Makreelfiletjes, hartige en zoete souflees.... ARGH. Nu heb ik honger
Waarschijnlijk omdat ik vanaf nu mijn Brinta afmeet en dus een halve kom minder eet dan normaal

Ik heb wel mijn nieuwe sekseh jeans aan, maat 28 (model valt toevallig groot, want ik had ook broeken aan bij Esprit die maat 31 waren en te klein).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 20 april 2009 @ 12:42:52 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68199217
Ik vind die wedstrijd in CUL zo grappig: een kookwedstrijd waarbij het niet gaat om de smaak ik weet het, het recept staat er ook bij Maar ben wel nieuwsgierig geworden naar de resultaten, dus ga nu even een kijkje nemen.
  maandag 20 april 2009 @ 12:44:51 #90
331 Merel
Be here now.
pi_68199256
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
Ah dat is lief, en Tink ook En Tink, wat voor baan heb je op het oog?

Sorry als ik hier overkom als een hopeloos gefrustreerde ouwe vrijster hoor Wat ik gisteren schreef en later heb weggehaald, is dat ik best blij ben met m'n leventje, maar me af en toe zo enorm eenzaam voel omdat ik dat met niemand kan delen. Ik heb geen vrijgezelle vriendinnen, en op de momenten dat zij op stap zijn met hun vriend en ik alleen thuis zit, ga ik juist zitten Fok!ken. Dus dan kom ik hier terecht en krijgen jullie de dipmomenten mee. Maar het is IRL echt niet altijd alleen maar kommer en kwel

OT: Vandaag móét ik van mezelf gaan hardlopen. Vraag me alsjeblieft vanavond als ik online kom of ik dat wel braaf heb gedaan, want ik heb écht een schop onder m'n kont nodig. Even de lamlendigheid eruitrennen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68199548
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68199671
Ik heb me braaf aan mijn vooraf vastgestelde lunch gehouden Er was alleen geen kipfilet dus heb ik gekookte worst genomen, maar dat was niet mijn schuld

pi_68199680
Whehe... een weekend relatief slecht gegeten en nu ben ik ineens wel 3 ons lichter dan voor het weekend. Ik snap er niks meer van.

Naja, vanaf vandaag weer gewoon netjes.
O: 2 geroosterde boterhammen met avocado
T: boterham met Philadelphia
L: 2 boterhammen met boterhamworst
T: boterham met Philadelphia en/of banaan, ligt eraan hoe lang ik op de uni moet blijven
D: pitabroodjes met falafel, veel sla en knoflooksaus
T: als ik nog punten over heb een glaasje rosé
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68199782
tvp nog steeds hoofdpijn dus niet veel online
  maandag 20 april 2009 @ 13:10:57 #95
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68200072
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Iets heel anders (en je hebt het vast weleens verteld ), maar wat doe jij eigenlijk voor werk? En is het voor jou een beetje te combineren met de opvoeding van de kinderen? En werk je fulltime? Ik vraag het omdat ik een hele leuke baan heb gezien (ja, ik weet het, ik zou voorlopig stoppen ), maar ik twijfel heel erg omdat het een fulltime baan is. Het zou wel kunnen hoor: ik breng kinderen naar school, man haalt ze op om 16.00 uur en we nemen er een schoonmaakster bij, maar ik ben er dus niet helemaal zeker van of het wel een goed idee is.
[knip heel verhaal]

Wat voor baan heb je gezien Tink?

[ Bericht 35% gewijzigd door mspoez op 20-04-2009 14:33:44 ]
Prrrrr
pi_68200162
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:23 schreef mspoez het volgende:

[..]

sarcasme heb jij nog niet echt door he?

maargoed, na je kortzichtige mening over politieagenten had ik ook eigenlijk niet anders verwacht
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 april 2009 @ 13:17:35 #97
163650 Greys
pi_68200313
tvp
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68200347
Greys
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 13:20:47 #99
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68200425
goed, tijd voor een lunchbreak - even de stad doorfietsen. bis bald.
pi_68200481
lunchze!

ik heb net mn twee kleine vierkante lunchbroodjes met filet a. weer op zit goed vol

vanavond nasi met de overgebleven kipshaslicks
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 13:23:20 #101
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68200523
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sarcasme heb jij nog niet echt door he?
Grinnik.
Prrrrr
  maandag 20 april 2009 @ 13:29:18 #102
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68200726
En weer thuis! Hoe is het hier? ik heb een tof weekend gehad...Ontzettend slecht gegeten alleen, maar goed, daar is het een weekendje weg voor. Vanavond maar een salade ofzo..

nu even douchen, wakker worden, dan aan de studie, en vanavond ga ik wel bijlezen! Heb ik wat bijzonders gemist?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_68200962
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef mspoez het volgende:

[..]

Grinnik.
hi-la-risch
Ja doei.
pi_68201071
Het was zo lekker in het zonnetje daarnet, lekker naar de winkel wandelen, daarna op de tuinbankjes lunchen met gezicht in de zon!

En nu weer binnen zitten en dan is het nu pas de 3e mooie dag dat ik moet werken... hoe moet dat als 't straks zomer is!
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 13:45:09 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68201267
In Scheveningen is het ineens haske gaan bewolken . Niks meer aan nu buiten.
pi_68201326
hoe erg is het trouwens als je tegen een docent zegt dat je niet kunt (gaat om wijzigen afspraak) omdat je gaat sporten...

woensdag mag ik weer Martial fitten (die kicken les van vorige week) en nu moest die afspraak van morgen verplaatst worden... en heb gezegd dat ik dan niet kan

maar ik moet en zal sporten..
Ja doei.
pi_68201409
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Scheveningen is het ineens haske gaan bewolken . Niks meer aan nu buiten.
Ja, in Den Haag ook (goh )!
  maandag 20 april 2009 @ 13:49:52 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68201425
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, in Den Haag ook (goh )!
Heel verrassend inderdaad
pi_68201466
Ik heb besloten weer kleertjes te gaan bestellen voor de zomer Bedenk me namelijk dat ik geen zomerkleren heb die me nog een beetje passen Vorige zomer was ik 10 kilo zwaarder
  maandag 20 april 2009 @ 13:54:59 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68201596
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
hoe erg is het trouwens als je tegen een docent zegt dat je niet kunt (gaat om wijzigen afspraak) omdat je gaat sporten...
Ik denk dat dat het geheim is van een gezond leven en een slank lichaam. Sporten heeft gewoon net zoveel prioriteit als andere belangrijke zaken.
  maandag 20 april 2009 @ 14:16:46 #111
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68202308
ik pas juist al mn zomerkleren weer (aan de krappe kant zelfs) omdat ik even zwaar ben als vorige zomer

maar goed, ik ben al de hele dag extreem goed bezig, en ik zie niet in waarom ik dat geen week kan volhouden (of twee, of drie) en dan móet t er wel weer af gaan...
  maandag 20 april 2009 @ 14:20:57 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68202462
Mag ik even mopperen? Die 2 kilo's die ik ben aangekomen zijn allebei op mijn buik gaan zitten Heb me lange tijd niet zo rond gevoeld.
pi_68202569
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even mopperen? Die 2 kilo's die ik ben aangekomen zijn allebei op mijn buik gaan zitten Heb me lange tijd niet zo rond gevoeld.
ja, dat mag

en dat gaat vast helemaal goed komen de komende tijd... rustig aan doen enzo, gaat weer helemaal in orde komen
Ja doei.
pi_68202728
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:16 schreef kwakveense het volgende:
ik pas juist al mn zomerkleren weer (aan de krappe kant zelfs) omdat ik even zwaar ben als vorige zomer

maar goed, ik ben al de hele dag extreem goed bezig, en ik zie niet in waarom ik dat geen week kan volhouden (of twee, of drie) en dan móet t er wel weer af gaan...
Precies, vooruit kijken.
pi_68202915
Buikvet verdwijnt ook het snelst, toch? Dat is dan weer een magere ( ) troost.
Waarzo werk je eigenlijk in Den Haag, DAD?
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 14:35:41 #116
70532 loveli
N
pi_68202994
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Laureline het volgende:
Only in my dreams...
crap in = crap out
pi_68203012
buikvet verdwijnen? was hetmaar zo'n feest
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 14:36:20 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68203016
Simsalabim, buikvet, verdwijn!
Dat zou me toch mooi wezen

Al kwam ik laatst tot de conclusie dat niet alleen mijn buik bol is, maar dat mn toochie ook behoorlijk aan de maat is en uitsteekt enzo Ach, is het iig wel in proportie
pi_68203031
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Laureline het volgende:
Waarzo werk je eigenlijk in Den Haag, DAD?
Ik loop stage bij het Huygens Instituut, in de KB. Heel tof!
pi_68203059
Hier is het buikvet wel aan het verdwijnen. Ik ben even zwaar als een paar weken geleden, maar m'n taille is 2cm smaller en m'n heupen een cm breder.
Misschien is er dan toch nog hoop voor buikspieroefeningen.
pi_68203185
buikspieroefeningen vanavond weer!

Ik heb wel een idee dat het helpt hoor, al is het maar psychisch
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 14:42:23 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68203205
Mijn ervaring is dat een combinatie van
- lowcarb
- meer sport
- buikspieroefeningen

wonderen doet voor mijn buikje. En dat ga ik dus ook maar doen de komende tijd. Al ga ik niet helemaal lowcarb, want dat is funest voor mijn humeur.
pi_68203311
Ik vond (na een tip in het amateurhardloperstopic) op deze site KLIK een heleboel verschillende buikspieroefeningen. Ik zal er vanavond voor het eerst een aantal gaan uitproberen, ben benieuwd! Heb alleen geen echt fitnessmatje, maar doe het dan wel op een ander dun matje dat we thuis hebben

Edit: Die V-up (knipmes) moest ik vroeger altijd doen toen ik nog aan schoonspringen deed. Toen had ik echt een hele platte en strakke buik

[ Bericht 21% gewijzigd door Daph_ op 20-04-2009 14:53:43 ]
pi_68203327
M'n cursus Pilates is afgelopen, dus voortaan ga ik op dinsdagochtend Body-fit doen, en dan thuis buikspieroefeningen en Pilatesdingen.
pi_68203392
Stel dat je 2/3 weken lowcarb gaat eten om het afvallen wat sneller te laten gaan. Kan je daarna wel gewoon weer aan de aardappelen, pasta oid of kom je daarna juist meer aan?
  maandag 20 april 2009 @ 14:51:05 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68203471
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef karoltje het volgende:
Stel dat je 2/3 weken lowcarb gaat eten om het afvallen wat sneller te laten gaan. Kan je daarna wel gewoon weer aan de aardappelen, pasta oid of kom je daarna juist meer aan?
Kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar bij mij ging het prima. Wel eet ik sindsdien wat mínder aardappelen, rijst en pasta. Zodra ik weer grote hoeveelheden carbs ga eten kom ik wel aan. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon te veel kcal binnenkrijg
pi_68203500
Volgens mij moet je dat langzaamaan weer opbouwen, maar ik weet niet zeker of je wel weer 'volledig' kunt overgaan op het eten van brood en pasta..
  maandag 20 april 2009 @ 14:54:13 #128
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68203572
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:51 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij moet je dat langzaamaan weer opbouwen, maar ik weet niet zeker of je wel weer 'volledig' kunt overgaan op het eten van brood en pasta..
waarom zou dat niet kunnen? je lijf zal er even aan moeten wennen, maar het moet gewoon kunnen. wel schijnt het dan belangrijk te zijn om niet teveel vet erbij te eten (high carb low fat of low carb higher fat). ik denk dat de reden dat veel mensen aankomen is, dat ze als ze weer carbs gaan eten er wél vrij vet bij blijven eten (de nootjes, de vette vis, vlees, veel zuivel, etc.)
pi_68203934
Hmm verwarrend allemaal!

Ik ben gewoon zo bang dat als ik een tijd streng ga doen dat ik daarna juist 3x zo snel aankom als ik weer wat normaler ga eten :s.
pi_68203956
dan doe je niet streng maar doe je het rustiger aan
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 15:10:08 #131
148689 Muis006
pi_68204119
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef karoltje het volgende:
Hmm verwarrend allemaal!

Ik ben gewoon zo bang dat als ik een tijd streng ga doen dat ik daarna juist 3x zo snel aankom als ik weer wat normaler ga eten :s.
Je zou ook stapsgewijs kunnen verminderen. Stel dat je eerst 3 lepels rijst pakte, dan pak je er nu 2 (idem met pasta en erpels). En dat houd je een paar weken vol om te zien of het effect heeft. Dan kan je altijd nog beslissen om nog wat minder carbs te eten/ wat meer als je het afvallen te snel vindt gaan.
pi_68204171
Ik zit met de knoop van mijn broek open erg spijt te hebben van "Ik doe vandaag mijn nieuwe broek aan"
Ik hoor het de verkoopster nog zeggen, na een half uur is ie écht wijder hoor JA, maar niet bij mijn buik. En mijn arme gemartelde kruis

Ik denk nu heel hard aan mijn eveneens nieuwe 3/4e joggingbroek (en aan eten en taart, geen idee waarom). Nog 4 uur en 10 minuten
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68204199
Je moet na het lowcarben de carbs weer langzaam toevoegen. Je eetlust gaat met het carbs eten ook weer omhoog, daar moet je ook rekening mee houden. (en uiteraard alleen de gezonde carbs; suiker en andere snelle carbs zoveel mogelijk vermijden!

Lijstje:

O: 2x geroosterd brood met 30+ kaas en ham onder de gril vandaan
L: 1x geroosterd brood zoals ontbijt maar met ook nog cherrytomaatjes en Italiaanse kruiden en een glas optimel framboos.
In de planning:
S: sportschool of hardlopen; ik twijfel nog......
T: wodka en nootjes of light chips
D: salade van rucolamelange, cherrytomaatjes, ui en parmezaanse kaaskoekjes (beetje parmezaanse kaas in hoopjes op de bakplaat leggen en voilà) Daarna stukje vlees of vis (moet nog kopen) met groene aspergetips.
pi_68204296
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan weet ik de oplossing voor jouw eetprobleem.
1. geen boodschappen meer bij de AH maar op de markt of bij een turkse winkel
2. (vega)kookboeken doorlezen op zoek naar lekkere goedkope recepten. Deze samenvatten in een memoboekje
3. boekje mee naar markt en aan de hand van de aanbiedingen en boekje kiezen wat je deze week gaat eten
4. voor ongeveer 4 dagen vooruit eten kopen
5. een basisvoorraad groente in huis hebben. Ik heb altijd op voorraad:
diepvries
2 soorten vis
een zak gemengde groente
doperwten
sperziebonen
spinazie

In blik
mais
kidneybonen
tomaat
rode bietjes

Vers
tomaat
komkommer
ui
aardappel
wortel
bosui
nog één of twee andere groenten
Mais en tomaat in blik vind ik niet zo lekker. Tomatensaus uit een potje eigenlijk ook niet dus dat eet ik nooit Ik kan het wel eten maar dan zit ik een uur op m'n eten te knagen..

Verse groente is een beetje een probleem, ik eet ±2-3 dagen bij m'n ouders. Iets van 2-3 buiten de deur (op de uva oid) en dan soms samen met vriendje bij hem (hij eet geen vlees, lust bepaalde dingen niet, ik ook niet Hij is fan van bonen en rijst. Ik haat dat En van Chineesachtig eten en ik meer van Italiaans en dat is hij sneller zat) En dan die 1-2-3 dagen dat ik dan thuis eet moet ik 15 minuten naar de supermarkt lopen, bedenken wat ik wil eten, kopen, etc. En dan wordt het vaak pizza of brinta.

Ik heb nu nog wel uien en aardappelen van 3 weken geleden, nieuwe, verse zak

Ik zou eigenlijk een plan moeten maken van, oké nu ben ik op die locatie en dan op die en die locatie zodat ik niet iedere dag voor een verassing kom te staan. Ik ga nu de rest van het jaar inplannen dus daar kan ik ook rekening mee houden.

Als m'n moeder kookt maakt ze bijv. sate saus uit een potje (eet ik niet echt), stukken vleesch (die er niet bij passen zoals bij rollade??, ik vind vlees steeds minder lekker..), zilvervliesrijst, tomatensaus uit een potje (ieh, zuur met suiker) en een zak roerbak groenten gebakken in heel veel olijfolie. (Dat je gezicht zo helemaal vet wordt. *ril*)
Dan eet ik altijd alleen maar droge rijst en 3 stukjes groente voor de vorm.

Dit vond ik wel fijn om te eten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68204332
Hoi trouwens
Ben even snel naar huis tussendoor, ga zo weer studeren
  maandag 20 april 2009 @ 15:16:07 #136
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68204341
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef karoltje het volgende:
Hmm verwarrend allemaal!

als je low carb eet moet je natuurlijk ook niet te weinig gaan eten, dan zal het strenge wel meevallen. als je salade eet, zoals ik vandaag, moet je inderdaad wel iets van vette vis om aan genoeg kcal te komen.
  maandag 20 april 2009 @ 15:18:42 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68204432
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef Syrena het volgende:
Ik zit met de knoop van mijn broek open erg spijt te hebben van "Ik doe vandaag mijn nieuwe broek aan"
Ik hoor het de verkoopster nog zeggen, na een half uur is ie écht wijder hoor JA, maar niet bij mijn buik. En mijn arme gemartelde kruis
Ooeehhw, dat klinkt niet fijn nee! Ik heb ook nog van zulke broeken en tóch zo af en toe weer aantrekken he . Zelfde geldt voor schoenen waarvan ik gewoon weet dat ik er blaren van krijg .
pi_68204452
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die wedstrijd in CUL zo grappig: een kookwedstrijd waarbij het niet gaat om de smaak ik weet het, het recept staat er ook bij Maar ben wel nieuwsgierig geworden naar de resultaten, dus ga nu even een kijkje nemen.
Hehe, ja dat dacht ik dus ook!
pi_68204473
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ooeehhw, dat klinkt niet fijn nee! Ik heb ook nog van zulke broeken en tóch zo af en toe weer aantrekken he . Zelfde geldt voor schoenen waarvan ik gewoon weet dat ik er blaren van krijg .
Dat heb ik dus vandaag. . Ik loop hier nu dus gewoon op blote voeten rond.
pi_68204562
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weeg niet zo veel voor mijn doen (64,5) maar heb een buik alsof ik 68 weeg. En dan zwelt hij ook nog eens op door verkeerd eten. Of ik ben zwanger
pi_68204622
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef conleche het volgende:
Je moet na het lowcarben de carbs weer langzaam toevoegen. Je eetlust gaat met het carbs eten ook weer omhoog, daar moet je ook rekening mee houden. (en uiteraard alleen de gezonde carbs; suiker en andere snelle carbs zoveel mogelijk vermijden!

Lijstje:

O: 2x geroosterd brood met 30+ kaas en ham onder de gril vandaan
L: 1x geroosterd brood zoals ontbijt maar met ook nog cherrytomaatjes en Italiaanse kruiden en een glas optimel framboos.
In de planning:
S: sportschool of hardlopen; ik twijfel nog......
T: wodka en nootjes of light chips
D: salade van rucolamelange, cherrytomaatjes, ui en parmezaanse kaaskoekjes (beetje parmezaanse kaas in hoopjes op de bakplaat leggen en voilà) Daarna stukje vlees of vis (moet nog kopen) met groene aspergetips.
Co! Leuke 18e verjaardag gehad? Is het goed als ik je een PM stuur met een eetdagboekje?
  maandag 20 april 2009 @ 15:23:59 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68204623
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik dan ook .

Maar eigenlijk moet ik die schoenen gewoon wegsodemieteren.
  maandag 20 april 2009 @ 15:24:35 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68204646
@PF, met tomatensaus in blik bedoel ik dus niet van die vieze kant en klare pastasaus. Ik bedoel gepelde tomaten die je als basis voor een zelfmaaksaus kunt gebruiken. Daar zit geen suiker in voor zover ik weet.
pi_68204677
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:24 schreef Tinkepink het volgende:
@PF, met tomatensaus in blik bedoel ik dus niet van die vieze kant en klare pastasaus. Ik bedoel gepelde tomaten die je als basis voor een zelfmaaksaus kunt gebruiken. Daar zit geen suiker in voor zover ik weet.
Aaah, ik vind tomaten concentraat altijd zo een overheersende smaak hebben. Maar gepelde tomaat uit blik is gewoon tomaatish?
  maandag 20 april 2009 @ 15:26:13 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68204702
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:14 schreef P.F het volgende:

Dit vond ik wel fijn om te eten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je daar dan ook aan (al zou ik persoonlijk wat meer groente eten en kiezen tussen peulvruchten en rijst/pasta)
pi_68204710
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik dan ook .

Maar eigenlijk moet ik die schoenen gewoon wegsodemieteren.
De mijne zijn net nieuw, dat is ook het hele probleem. . Gelukkig hoef ik sowieso geen lange stukken te lopen vandaag.
pi_68204715
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mijn schoenen had ik verstandig gekozen alleen zijn ze zonder sokken en met open teen, dus een beetje koude pootjes. Maar geen pijn.

O: Brinta
T: Sneetje met kalkoenfilet
L/D: Drie sneetjes met kalkoenfilet
T: Peer
T: Vanilleyoghurt

Avonddienst en een beetje te mager gepland, mijn maag protesteert nu al, dus ik ga zo even in de kantine kijken welke soep ze hebben vandaag.
pi_68204746
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hou je daar dan ook aan (al zou ik persoonlijk wat meer groente eten en kiezen tussen peulvruchten en rijst/pasta)
Ja, maar het is gewoon veel plannen als ik alleen tussen 23:00 en 08:00 thuis ben om een extreem voorbeeld te noemen. Maar I'll try!
  maandag 20 april 2009 @ 15:27:59 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68204769
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef P.F het volgende:

[..]

Aaah, ik vind tomaten concentraat altijd zo een overheersende smaak hebben. Maar gepelde tomaat uit blik is gewoon tomaatish?
Ja, maar wel sterker van smaak dan verse tomaten (die meestal naar water smaken )
pi_68204816
Merel, in welke provincie woon jij?
pi_68204865
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, maar wel sterker van smaak dan verse tomaten (die meestal naar water smaken )
Ik eet het liefst van die pomedori/jeweetweldieallerduurste tomaten. Of in Spanje/Italië al het fruit/vlees/groente.

Ik kan ook wel genieten van extremen zoals MacDo en Red Bull, maar dat vult niet.. Dus dat vind ik zonde van m'n tijd/geld.. Extreem chemisch snoep vind ik wel weer OK, dat is ook niet bedoeld om lekker te zijn, maar dan raak ik weer zo suiker verslaafd = niet goed.
pi_68205082
Vegi sushi! Vriendjes eerste keer, mijn tweede. Let op de binnenste buiten gerolde sushi En de strikjes

pi_68205170
OH PF! Nu zitten er kwijlsporen op mijn monitor...
pi_68205209
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Vegi sushi! Vriendjes eerste keer, mijn tweede. Let op de binnenste buiten gerolde sushi En de strikjes

[ afbeelding ]
Wat ziet dat er leuk uit!
Hoe heb je het gemaakt? Wat zit erin? Wat heb je voor sausjes erbij?
Vertel, vertel, vertel!
  maandag 20 april 2009 @ 15:44:24 #155
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68205335
mooi PF!
pi_68205349
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wat ziet dat er leuk uit!
Hoe heb je het gemaakt? Wat zit erin? Wat heb je voor sausjes erbij?
Vertel, vertel, vertel!
1 sushi kit van de albert zweyn
sausje = soja + wasabi (zit in het pakket) en kikkoman soja

Vulling 1: paprika + shi take + wasabi
Vulling 2: majonaise + avocado met zout + tuinkers
Vulling 3: sesamzaad (aan de buitenkant) + komkommer + gebakken tofu reepjes gemarineerd in kikkoman (de binnenstebuiten)

En die kleine losse zijn een combinatie van die ingrediënten en de strikjes zijn van lente ui!

En die dingen links daar achter is scrambelt egg + sushi rijst (waar die sushi azijn al doorzit). Die was het minst bijzonder
pi_68205420
Je kan ook in een klein bakje folie doen. Sushi rijst. Aanstampen. Dan heb je een blokje, daar doe je een doormidden gesneden garnaal op. Of een stukje biefstuk. Of een stukje rauwe zalm.
pi_68205696
Nais!

Ik heb een extreem verantwoorde lunch op: een salade met tomaat, olijven, tonijn-uit-blik en ansjovisjes
maar da's natuurlijk haske calorie-arm, dus ik ga even richting Delhaize om mezelf bij te voederen
pi_68205780
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
1 sushi kit van de albert zweyn
sausje = soja + wasabi (zit in het pakket) en kikkoman soja

Vulling 1: paprika + shi take + wasabi
Vulling 2: majonaise + avocado met zout + tuinkers
Vulling 3: sesamzaad (aan de buitenkant) + komkommer + gebakken tofu reepjes gemarineerd in kikkoman (de binnenstebuiten)

En die kleine losse zijn een combinatie van die ingrediënten en de strikjes zijn van lente ui!

En die dingen links daar achter is scrambelt egg + sushi rijst (waar die sushi azijn al doorzit). Die was het minst bijzonder
Leuk hoor!
Ga ik ook eens maken denk ik, lijkt me lekker.
  maandag 20 april 2009 @ 16:03:02 #160
331 Merel
Be here now.
pi_68205920
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef karoltje het volgende:
Karoltje! Dat is lang geleden!
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:29 schreef P.F het volgende:
Merel, in welke provincie woon jij?
In Zuid-Holland. En was jij het laatst nou in Amsterdam of niet?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68205927
Even terugkomend op buikvet; bosbessen helpen tegen buikvet: http://www.telegraaf.nl/e(...)fvallen__.html?p=5,2
  maandag 20 april 2009 @ 16:05:33 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68206018
Wiehoeoeoe, ik ben blij want ik had haske goeie scores in het CI-huis net .

Verstaan + spraakafzien met CI: 91 %
Verstaan + spraakafstaan met hoorapparaat voor de operatie: 97 %

Dus het komt in de buurt . Op alle fronten scoorde ik hoger dan een maand geleden, behalve op puur liplezen Maar goed, dat doet er niet zoveel toe. Het is nu officieel: ik ga echt duidelijk vooruit . Deze oppepper kon ik wel even gebruiken .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 april 2009 @ 16:06:27 #163
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68206039
zo. ik ben weer uitgewerkt, moet naar een diploma uitreiking nu. en dan zingen zingen zingen zingen en tussendoor mn makreeltje en mn sla opeten.
hopen dat die vis niet mn tas uitstinkt tijdens de diploma uitreiking, want ik moet m nu uit de koelkast halen al - ik kan er straks niet meer in, in t gebouw...
  maandag 20 april 2009 @ 16:07:02 #164
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68206058
op de valreep: fijn vikje!! jeej
pi_68206126
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:06 schreef kwakveense het volgende:
zo. ik ben weer uitgewerkt, moet naar een diploma uitreiking nu. en dan zingen zingen zingen zingen en tussendoor mn makreeltje en mn sla opeten.
hopen dat die vis niet mn tas uitstinkt tijdens de diploma uitreiking, want ik moet m nu uit de koelkast halen al - ik kan er straks niet meer in, in t gebouw...
Hmm hoelang moet ie in je tas zitten?
Maar in ieder geval succes ermee
pi_68206256
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Merel het volgende:

[..]

[..]

In Zuid-Holland. En was jij het laatst nou in Amsterdam of niet?
Ja!! Samen met m'n vriendje toch? En 5 tassen?

Dan was ik die dag rechts dit:
quote:
En links m'n fiets

En dan was dit het vriendje. Si?
  maandag 20 april 2009 @ 16:14:26 #167
331 Merel
Be here now.
pi_68206304
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja!! Samen met m'n vriendje toch? En 5 tassen?

Dan was ik die dag rechts dit:
[..]

En links m'n fiets

En dan was dit het vriendje. Si?
[ afbeelding ]
Geen idee, ik zit op m'n werk dus kan de foto's niet zien
pi_68206353
Dan laat ik ze wel even staan tot je ze gezien hebt
  maandag 20 april 2009 @ 16:16:46 #169
331 Merel
Be here now.
pi_68206375
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef P.F het volgende:
Dan laat ik ze wel even staan tot je ze gezien hebt
Als je ze niet wil laten staan kan je ze ook PM'en hoor, dan zie ik ze vanavond
pi_68206396
Wat een 'aparte' auto
pi_68206440
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:17 schreef Miss_S het volgende:
Wat een 'aparte' auto
Ja vond ik ook !!! Vandaar de foto
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 16:19:20 #172
70532 loveli
N
pi_68206473
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Daph_ het volgende:
Even terugkomend op buikvet; bosbessen helpen tegen buikvet: http://www.telegraaf.nl/e(...)fvallen__.html?p=5,2
Ik laf ze. Maar ik kan er niet tegen. Snik.
crap in = crap out
pi_68206539
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:18 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja vond ik ook !!! Vandaar de foto
Ziet er een beetje uit als een foto van mij, maar toen was ik 8.
Stond ik ook bij zo'n lelijke auto
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 16:21:42 #174
70532 loveli
N
pi_68206567
PF, je kunt het prima hebben, dat zwart met parels, maar wacht er alstjeblieft nog even veertig jaar mee en hijs jezelf nu lekker in alle fleurige jurkjes die je over 40 jaar niet meer kunt dragen!
crap in = crap out
pi_68206582
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ziet er een beetje uit als een foto van mij, maar toen was ik 8.
Stond ik ook bij zo'n lelijke auto

Nja vriendje heeft een tic qua gepimpte auto's, dusss toen vond ik dat ik ook op de foto moest
pi_68206711
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef loveli het volgende:
PF, je kunt het prima hebben, dat zwart met parels, maar wacht er alstjeblieft nog even veertig jaar mee en hijs jezelf nu lekker in alle fleurige jurkjes die je over 40 jaar niet meer kunt dragen!
Maar het was rokjesdag die dag !
O nee, het was de dag na rokjes dag!

In dit zag er ook al niet uit..

Ik vind dat ik snel te sexy ben met een rokje, vandaar die parels denk ik?

Zelfde rokje+ shirtje, andere shoes, al beter?

Oh en deze toen ik nog iets meer woog (3 kilo
pi_68206768
Oké ik ga stoppen met SOGen en een planning maken
  maandag 20 april 2009 @ 16:30:42 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68206892
O! Ik heb trouwens de truffels bij de AH weerstaan! Als nu iemand die ze al eens gehad heeft even kan zeggen dat ze smerig zijn hoef ik daar geen spijt van te maken .

Lijstje:

O: yoghurt met banaan
L: twee boterhammen met pindakaas
T: citroenijsje met dropstokje (heb je ze al gehaald, Greys?)
D: pastameuk
T: glaasje Malibu cola?
Niet meer actief op Fok!
pi_68206916
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef Viking84 het volgende:
O! Ik heb trouwens de truffels bij de AH weerstaan! Als nu iemand die ze al eens gehad heeft even kan zeggen dat ze smerig zijn hoef ik daar geen spijt van te maken .

Lijstje:

O: yoghurt met banaan
L: twee boterhammen met pindakaas
T: citroenijsje met dropstokje (heb je ze al gehaald, Greys?)
D: pastameuk
T: glaasje Malibu cola?
Die truffels smaken niet naar chocolade maar naar gestold vet.
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 16:31:59 #180
70532 loveli
N
pi_68206932
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:25 schreef P.F het volgende:
Ik vind dat ik snel te sexy ben met een rokje, vandaar die parels denk ik?
Dat ben je ook. Zowat alles staat je wel. Tip van de dag: Koop/draag geen kleren omdat jij de kleren er goed laat uitzien, maar draag kleren die ook wat voor jou doen.
crap in = crap out
pi_68206967
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Merel het volgende:

[..]

. Dat is zeker lang geleden! Ik ben nooit weggeweest hoor .
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 16:33:14 #182
70532 loveli
N
pi_68206983
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Die truffels smaken niet naar chocolade maar naar gestold vet.
Bergen suiker, gehard plantaardig vet en een beetje cacao. Hmmmmmm.. lekker...
crap in = crap out
pi_68206984
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat ben je ook. Zowat alles staat je wel. Tip van de dag: Koop/draag geen kleren omdat jij de kleren er goed laat uitzien, maar draag kleren die ook wat voor jou doen.
Hm.. Heb je toevallig suggesties?

-edit- Ik heb wel een idee!
- witte peep toes met een strikje, slingback & goud
- wit linnen rokje tot op de knie
- bruine tube top
- koper/goudkleurige armbanden + oorbellen

Denk ik!
pi_68207011
Ik heb vandaag trouwens pas 1 ding op kwam ik achter, iets bladerdeegachtigs met vlees
Dus vast genoeg kcal maar niet zo heel slim, maar goed ik was nog bij mijn vriendje dus niet al te veel keuze.
Wel 1 liter water en zometeen andijviestamppot
  maandag 20 april 2009 @ 16:44:58 #185
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68207423
Lijstje voor vandaag....

O: chocoladekoekje, om half 6.
T: mentos en chocotoff (konden geen echt ontbijt meer kopen op het vliegveld...)
L: Burgerking
T: nootjes
D: salade met tonijn en gecarameliseerde rode ui, en broodje.
T: mango.

Dit weekend veel, en lekker gegeten in Berlijn. Heerlijk, hoe goedkoop alles daar is. Ik schrok er van om weer gewoon een biertje te kunnen bestellen zonder na te hoeven denken over de prijs, en om in de supermarkt bier en wijn te kunnen kopen, heerlijk! En de restaurantjes zijn zo heerlijk goedkoop, niet meer dan 7-8 euro per dag voor het avondeten uitgegeven. Ik vind Berlijn zo'n goddelijke stad, ik zou er zeker wel willen wonen voor een tijdje...
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 16:47:31 #186
70532 loveli
N
pi_68207496
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Heb je toevallig suggesties?

-edit- Ik heb wel een idee!
- witte peep toes met een strikje, slingback & goud
- wit linnen rokje tot op de knie
- bruine tube top
- koper/goudkleurige armbanden + oorbellen

Denk ik!
Of zoiets:
crap in = crap out
pi_68207708
Dat gevoel heb ik er ook altijd bij, nynke. Heerlijk hè, beetje door de stad kuieren....

Miss_S, de combi van een bladerdeegfrutsel en andijviestamppot is nog steeds véél te weinig, ga nou eens fatsoenlijk eten!

Ik ben overigens wel fan van andijviestamppot. Degelijke kost
pi_68207822
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Dat gevoel heb ik er ook altijd bij, nynke. Heerlijk hè, beetje door de stad kuieren....

Miss_S, de combi van een bladerdeegfrutsel en andijviestamppot is nog steeds véél te weinig, ga nou eens fatsoenlijk eten!

Ik ben overigens wel fan van andijviestamppot. Degelijke kost
Ik eet mijn D om 5 uur, om 9 uur zal ik zeker nog wel iets van brood eten.
En ik vind het ook erg lekker maar dan wel zonder spekjes
  maandag 20 april 2009 @ 16:59:54 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68207940
Hmmm andijviestamppot

Mijn lijstje is met veel vaag gedoe uiteindelijk dittes:

O (als je dat zo mag noemen ): beschuitje met halve plak jonge kaas
L: twee sneetjes brood met pindakaas
T: matze
T: plakje leverworst gepakt bij AH (ik houuuw van leverworst, dit was een goede compromis want als ik een hele worst koop loop ik 5 keer per dag naar de koelkast om een stuk af te snijden )
T: magere vanille yoghurt ben ik nu een bakje van aan het eten
D: rode kool met appeltjes en een rundervink.

Dus. Harhar. Kon veeel slechterderder.
pi_68208013
Als je wat steviger gaat ontbijten, ben ik echt om, Maria Keurig Very smart van de leverworst (ik gruw ervan, het is echt rommel ).
  maandag 20 april 2009 @ 17:02:44 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68208050
ooh, en ik heb Duizend en een smaken van Claudia Roden gekocht...Men, wat staan daar een goddelijke, heerlijke recepten in.
pi_68208097
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef AKnynke het volgende:
ooh, en ik heb Duizend en een smaken van Claudia Roden gekocht...Men, wat staan daar een goddelijke, heerlijke recepten in.
Kun je wat voorbeelden geven? Ik hoor er vaker over, maar ik kook eigenlijk nooit Oosters... dat is het toch?
  maandag 20 april 2009 @ 17:06:21 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68208180
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Als je wat steviger gaat ontbijten, ben ik echt om, Maria Keurig Very smart van de leverworst (ik gruw ervan, het is echt rommel ).
Yay Da's even goed om te horen na de belabberde start van de dag Mijn buikpijn is ook weg, alleen nog een beetje bloated, maar dat komt goed *blij* (normaal ontbijt ik dus wel beter, met een bak special k met melk die heb ik net weer gehaald!)
Ik vind troepige dingen soms heel lekker, en leverworst is zoiets

Over all:

Nynke, is dat een van-alles-wat-kookboek of met een bepaald thema?
pi_68208270
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kun je wat voorbeelden geven? Ik hoor er vaker over, maar ik kook eigenlijk nooit Oosters... dat is het toch?
Paar van mijn favorieten uit dat boek: courgettekoekjes met feta, geroosterde aubergine met yoghurt en tahin, couscoussalade met kikkererwten, gevulde paprika's, verrukkelijke sinaasappelpudding, en allerlei zoet gebak.

Is Turks/Marokkaans/Libanese keuken. Heel erg veel met verse kruiden
  maandag 20 april 2009 @ 17:10:43 #195
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68208310
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

wat CF zegt! vanavond ga ik er nog niet uit koken, maar morgen wel denk ik. Morgen nog maar eens bladeren. En dan voor m'n ouders er ook wat uit koken.
pi_68208357
Mijn T's voor vanmiddag zijn trouwens een bakje Danio-kwark, een bakje verse ananas, wat nootjes en een avocado. Nog een uur om dat allemaal op te eten Maar anders heb ik echt te weinig kcal vandaag
pi_68208492
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Of zoiets:
[ afbeelding ]
Voor dagelijks?

Ik denk dat het geweldig staat maar zo durf ik niet over straat. Wel met m'n vriendje of mannelijke huisgenoot maar niet alleen. Ik woon in Osdorp/Almere-Haven....
  maandag 20 april 2009 @ 17:16:30 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68208495
CF: nootjes en/of ananas anders verschuiven naar na het avondeten? Mijn zus heeft laatst in de trein een avocado zitten eten (lees: open gesneden en uitgelepelt). Ze werd een beetje vreemd aangekeken

Murrr, avocado Misschien donderdagavond eten met brood
pi_68208671
Probleem is dat ik na het spinnen niet zoveel honger meer heb... Nah, ik krijg het best weg, hoor
Ik vind avocado's zo fijn Lekker veel energie en supergezond Geweldig pre-sportvoer!
pi_68208851
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:23 schreef P.F het volgende:

[..]

Co! Leuke 18e verjaardag gehad? Is het goed als ik je een PM stuur met een eetdagboekje?
Tuulijk popje!!

En ja ik heb een fijne verjaardag gehad, maar nu ik dan eenmaal 18 ben, zit ik wel in een midlifecrisis. Ik vind het veel erger, dan ik dacht dat ik het zou vinden.....
pi_68209013
Lijstje:
O: 2 bananen
L: chicken wrap, kleine milkshake
T: 5 handen walnoten, 2 handen amandelen, 2 blikjes red bull

Ik dacht dat ik meer had gegeten ! Ik ga zo nog een keer lunchen en daarna dineren!
pi_68209020
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Wiehoeoeoe, ik ben blij want ik had haske goeie scores in het CI-huis net .

Verstaan + spraakafzien met CI: 91 %
Verstaan + spraakafstaan met hoorapparaat voor de operatie: 97 %

Dus het komt in de buurt . Op alle fronten scoorde ik hoger dan een maand geleden, behalve op puur liplezen Maar goed, dat doet er niet zoveel toe. Het is nu officieel: ik ga echt duidelijk vooruit . Deze oppepper kon ik wel even gebruiken .
Da's nog eens fijn nieuws, Vikkestein!!!
  maandag 20 april 2009 @ 17:32:10 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68209041
Co, for what it's worth, als ik er later ook maar een beetje zo uit zou zien als jij ben ik superblij Je bent slanker dan menigeen en hebt een übermooi fijn hoofdje

Dus

Dan nu: shake your booties
  maandag 20 april 2009 @ 17:33:04 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68209063
Oh en Vik! Ik dacht nog 'da's tof!', maar vergat te posten Dus bij deze: da's tof! Fijn dat het allemaal zo goed gaat met je CI-shizzle!
pi_68209098
Hmpf. Ja ik snap het een beetje - bij bepaalde leeftijden horen bepaalde verwachtingen waar je staat. etc. etc..

Op je 21e kan dat zijn: ik woon nog bij m'n ouders en ik heb nog niks bereikt qua studie
op je 18e kan dat zijn van. Ik zit "zogenaamd" op de helft, ik sta hier, heb dit bereikt. Ik zou al veel verder moeten zijn.

Maar je moet niks. Echt niet!
pi_68209117
wat goed Vik!

Ik ga even wat minderen met Fok!tijd, niet omdat ik 't niet leuk meer vind maar omdat mn ogen echt dood zijn...

ga even langs dok (moet ik toch nog doen) en opticien, want zoals 't nu gaat, zelfs mèt bril op, gaat 't niet goed. Tot die tijd maar even wat minder achter de laptop, dus alleen Fok!ken op 't werk en als ik écht een opdracht op de pc moet maken

en nu lekker nasi maken
Ja doei.
pi_68209186
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Vik! Ik dacht nog 'da's tof!', maar vergat te posten Dus bij deze: da's tof! Fijn dat het allemaal zo goed gaat met je CI-shizzle!
Ik ook! En ook nog: wow dat is bijna optimaal, toch?? En wat je vorige scores waren!
pi_68209214
En dat als je met je hoorapparaat 97% hoe het dan kan dat je soms mensen niet verstaat? 97% is toch super hoog?
  maandag 20 april 2009 @ 17:39:14 #209
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68209247
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef conleche het volgende:

En ja ik heb een fijne verjaardag gehad, maar nu ik dan eenmaal 18 ben, zit ik wel in een midlifecrisis. Ik vind het veel erger, dan ik dacht dat ik het zou vinden.....
18 is dan ook al een hele leeftijd. Ik zit er ook tegenaan en het bevalt me nix
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68209459
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

18 is dan ook al een hele leeftijd. Ik zit er ook tegenaan en het bevalt me nix
Ben blij dat ik een mede-bijna-18-jarige in dit topic heb!!
  maandag 20 april 2009 @ 17:48:31 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68209511
Hoi... hard gewerkt vandaag, beetje heibel op het werk maar zo gaat dat.

VMW, die siliconenlenzen had ik nog niet van gehoord, ik ga binnenkort maar eens wat meer info erover winnen, bedankt!

Vandaag fysio gebeld over mijn been, die doet het nog steeds niet, ik kan niet normaal meer lopen, heb totaal geen pijn maar hak, voetbol, teen, zoals je normaal loopt dat lukt niet meer, kan alleen nog maar met mijn hele voet plat neerlanden, echt heel vreemd!

O: Peer, glas optimel framboos
T: Boterham osseworst, appel, tomaat, sinaasappel
L: 2 boterham osseworst, kom koninginnesoep
T: boterham osseworst, sinaasappel, blokje pure choco
D: Kom groentesoep. Gewokte spinazie met ui en knoflook, sperzieboontjes, tartaar, ijsbergsla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_68209525
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
wat goed Vik!

Ik ga even wat minderen met Fok!tijd, niet omdat ik 't niet leuk meer vind maar omdat mn ogen echt dood zijn...

ga even langs dok (moet ik toch nog doen) en opticien, want zoals 't nu gaat, zelfs mèt bril op, gaat 't niet goed. Tot die tijd maar even wat minder achter de laptop, dus alleen Fok!ken op 't werk en als ik écht een opdracht op de pc moet maken

en nu lekker nasi maken
Wat vervelend Maar je moet wel echt naar de dokter gaan (ik lees altijd dat je zegt dat je toch nog moet gaan, maar hoor nooit dat je echt geweest bent)
Ik heb op het moment hoofdpijn en vooral als ik snelle bewegingen maak met mijn ogen, misschien ook maar beter als ik niet online zat.
pi_68209567
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Ja ik snap het een beetje - bij bepaalde leeftijden horen bepaalde verwachtingen waar je staat. etc. etc..

Op je 21e kan dat zijn: ik woon nog bij m'n ouders en ik heb nog niks bereikt qua studie
op je 18e kan dat zijn van. Ik zit "zogenaamd" op de helft, ik sta hier, heb dit bereikt. Ik zou al veel verder moeten zijn.

Maar je moet niks. Echt niet!
En Bolletje: eigenlijk is dat niet het probleem, dat van die verwachtingen. Ik ben niet iemand die per se verwachtingen heeft. Echte ambitie is mij ook vreemd. Wel merk ik in mijn hoofd heel weinig verschil met toen ik 25 was. Ik vind nog steeds dezelfde dingen leuk. Eigenlijk is het dus juist het omgekeerde. Ik zou mijn hele leven willen flierefluiten alsof ik 25 was. En ik besef me dat dat op den duur pathetisch wordt.
pi_68209642
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef conleche het volgende:

[..]

En Bolletje: eigenlijk is dat niet het probleem, dat van die verwachtingen. Ik ben niet iemand die per se verwachtingen heeft. Echte ambitie is mij ook vreemd. Wel merk ik in mijn hoofd heel weinig verschil met toen ik 25 was. Ik vind nog steeds dezelfde dingen leuk. Eigenlijk is het dus juist het omgekeerde. Ik zou mijn hele leven willen flierefluiten alsof ik 25 was. En ik besef me dat dat op den duur pathetisch wordt.
Ben je bang dat je jezelf niet ver genoeg ontwikkeld hebt?
pi_68209655
Grmbl. Ik moest dit weekend dus lopen. Whehe
quote:
Vandaag ben ik gaan lopen
Ik was het maanden al van plan
Maar pas toen iedereen gezegd had dat het niet kon ging ik lopen
Kijk me lopen toch
Hier loop ik dan

Ik heb de meningen geteld
En heb bedacht dat het niets uitmaakt
Ook als men niks vind wordt zelfs dat nog als
een mening je verteld

maandag 20 april 2009 @ 17:54:29 #216
148689 Muis006
pi_68209658
quote:

[..]

Nou ik vind het echt onzin om dingen te laten omdat je ouder wordt of omdat het niet meer hoort.

Ik weet niet of Viev het erg vindt dat ik dit zeg maar kijk naar haar moeder: volgens mij was dat echt een moordwijf dat lak had aan haar leeftijd en fysieke ongemakken en lekker deed waar ze zin in had. Gelijk heeft ze! Je leeft maar 1 x en dan moet je potverrrrrrrdomme doen waar je zin in hebt! Kan jou het schelen dat iemand anders het misschien pathetisch vindt. 't Is jouw leven!

Hup ga iets pathetisch doen!
pi_68209713
Hm.. Ja op een gegeven moment ga je naar bijeenkomsten van liefhebbers van rotstuintjes en leg je je eigen rotstuintje aan (mijn vader)
Ga je boeken kopen en lezen over kaas (mijn vader)
Ga je kennis verzamelen over wijn/koffie/thee/koffiebranden etc. (mijn vader)

Ik denk ook niet dat dat echt is wat je zoekt in ouder worden..
  maandag 20 april 2009 @ 17:57:05 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68209720
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou ik vind het echt onzin om dingen te laten omdat je ouder wordt of omdat het niet meer hoort.

Ik weet niet of Viev het erg vindt dat ik dit zeg maar kijk naar haar moeder: volgens mij was dat echt een moordwijf dat lak had aan haar leeftijd en fysieke ongemakken en lekker deed waar ze zin in had. Gelijk heeft ze! Je leeft maar 1 x en dan moet je potverrrrrrrdomme doen waar je zin in hebt! Kan jou het schelen dat iemand anders het misschien pathetisch vindt. 't Is jouw leven!

Hup ga iets pathetisch doen!
QFT x 10.000!
pi_68209760
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ja op een gegeven moment ga je naar bijeenkomsten van liefhebbers van rotstuintjes en leg je je eigen rotstuintje aan (mijn vader)
Ga je boeken kopen en lezen over kaas (mijn vader)
Ga je kennis verzamelen over wijn/koffie/thee/koffiebranden etc. (mijn vader)

Ik denk ook niet dat dat echt is wat je zoekt in ouder worden..
ik ben echt zo benieuwd hoe mijn vader later is als ie niet meer werkt
Gaat hij vast ook dat soort dingen doen
pi_68209796
Hm.... Maar wij (muis/maria/pf) zijn een beetje leeftijdsgenootjes. En het moet allemaal nog komen. Ik denk dat Co meer aan Mvr B heeft qua elkaar begrijpen, aanvoelen. Denk ik.

Misschien dat dit juist niet helpt, onze woorden.
pi_68209815
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben echt zo benieuwd hoe mijn vader later is als ie niet meer werkt
Gaat hij vast ook dat soort dingen doen
Mijn vader heeft gewoon een meer dan full time baan
pi_68209898
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn vader heeft gewoon een meer dan full time baan
Mijn vader heeft een eigen zaak dus nauwelijks tijd voor iets anders (wel lekker rustig voor ons)
Maar sinds kort gaat hij wel 2x in de week tafeltennissen, dat vind ik wel stoer van hem dat hij tijd voor zichzelf maakt.
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 18:02:57 #223
70532 loveli
N
pi_68209930
quote:

[..]

Het zal je probleem maar zijn
crap in = crap out
pi_68209970
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:31 schreef P.F het volgende:
Lijstje:
O: 2 bananen
L: chicken wrap, kleine milkshake
T: 5 handen walnoten, 2 handen amandelen, 2 blikjes red bull

Ik dacht dat ik meer had gegeten ! Ik ga zo nog een keer lunchen en daarna dineren!
Poppie, KAP NOU met die red bull
pi_68209988
Gaat iemand toevallig een order doen op http://www.mangooutlet.com? En pas ik in een Mango S?
pi_68210010
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Poppie, KAP NOU met die red bull
Nog 30 blikjes te gaan Ik geef ze denk ik maar weg.
Iemand trek in Red Bull?

Nou ja, m'n vriendje wil ze wel, denk ik.. Hij heeft ze geregeld..
pi_68210016
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef P.F het volgende:
Hm.... Maar wij (muis/maria/pf) zijn een beetje leeftijdsgenootjes. En het moet allemaal nog komen. Ik denk dat Co meer aan Mvr B heeft qua elkaar begrijpen, aanvoelen. Denk ik.

Misschien dat dit juist niet helpt, onze woorden.
Nou, ik vind het wel heel lief wat jullie zeggen hoor en dat ik nu wat zwaar op de hand ben, gaat ook wel weer over. En ik zal ook wel blijven doen wat ik doe. Hell, ik kán niet eens anders! Maar geloof me, 18 worden: it's not a walk in the park.

Maar misschien is het ook omdat ik met een combinatie van factoren zit op het moment. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.

Zo nu huppel ik maar eens richting de AH om wat vlees of misschien ook wel vis te halen...........
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 18:06:26 #228
70532 loveli
N
pi_68210044
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Voor dagelijks?

Ik denk dat het geweldig staat maar zo durf ik niet over straat. Wel met m'n vriendje of mannelijke huisgenoot maar niet alleen. Ik woon in Osdorp/Almere-Haven....
Verstandig, daar had ik even niet aan gedacht. Was zelfs een van de redenen dat ik als student een auto had, dan hoefde ik niet van anderen afhankelijk te zijn.
crap in = crap out
pi_68210046
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Het zal je probleem maar zijn
Vind je dat ik zeur??
pi_68210053
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Nog 30 blikjes te gaan Ik geef ze denk ik maar weg.
Iemand trek in Red Bull?

Nou ja, m'n vriendje wil ze wel, denk ik.. Hij heeft ze geregeld..
Ja ik maar mag van mezelf er ook niet zoveel meer
pi_68210088
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou, ik vind het wel heel lief wat jullie zeggen hoor en dat ik nu wat zwaar op de hand ben, gaat ook wel weer over. En ik zal ook wel blijven doen wat ik doe. Hell, ik kán niet eens anders! Maar geloof me, 18 worden: it's not a walk in the park.

Maar misschien is het ook omdat ik met een combinatie van factoren zit op het moment. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.

Zo nu huppel ik maar eens richting de AH om wat vlees of misschien ook wel vis te halen...........

Denk ik ook wel een beetje.

Het geeft mij een beetje het idee (als ik jou zou zijn) dat twee super modellen vertellen aan iemand met obesitas dat ze er echt heel erg dun uitziet in dat jurkje. En dat dat meisje in het jurkje denkt: Ja jullie hebben makkelijk praten.. Maar ik denk misschien veel te ver door. En de vergelijking kan ook een beetje slecht opgevat worden.
  maandag 20 april 2009 @ 18:08:35 #232
148689 Muis006
pi_68210114
Ik vind red bull fiesss.

Maar ik kan er nu wel een gebruiken want ik moet iets afmaken maar ik heb geen zihiiiin. Terwijl het helemaal niet meer zoveel werk is.
pi_68210134
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Verstandig, daar had ik even niet aan gedacht. Was zelfs een van de redenen dat ik als student een auto had, dan hoefde ik niet van anderen afhankelijk te zijn.
Oja, dan moet ik even de auto regelen Ik wil weer naar Saint Tropez. Daar kun je tenminste ongegeneerd flaneren
pi_68210136
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Denk ik ook wel een beetje.

Het geeft mij een beetje het idee (als ik jou zou zijn) dat twee super modellen vertellen aan iemand met obesitas dat ze er echt heel erg dun uitziet in dat jurkje. En dat dat meisje in het jurkje denkt: Ja jullie hebben makkelijk praten.. Maar ik denk misschien veel te ver door. En de vergelijking kan ook een beetje slecht opgevat worden.
Ik moest lachen, dus dat verkeerd opvatten valt reuze mee, Bolletje!!
  maandag 20 april 2009 @ 18:09:48 #235
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68210146
quote:

[..]

Waarom zou dat pathethisch zijn? Als jij er gelukkig van word, dat is toch het belangrijkste? Je neemt het zoals het komt, en zo ga je er ook doorheen. Dat is uitermate relaxed, want je hebt dan rust in je hoofd. (Iets waaraan het mij ontbreekt )

Niks moet, en alles mag. Het gaat om jouw leven, en jij mag dat zelf vormgeven zoals jij dat wil.
pi_68210159
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind red bull fiesss.

Maar ik kan er nu wel een gebruiken want ik moet iets afmaken maar ik heb geen zihiiiin. Terwijl het helemaal niet meer zoveel werk is.
Helpt een cheer smiley ook?
pi_68210172
Ik zit al twee-drie dagen in een fase dat ik ongesteld ben en dan opeens denk dat ik heel nodig naar de kapper moet

(Ik wil namelijk heel lang haar en dan helpt zo een 1-2 maandelijkese "ik moet NU naar de kapper" bui voor geen meter )
  maandag 20 april 2009 @ 18:11:07 #238
148689 Muis006
pi_68210185
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Helpt een cheer smiley ook?

Nou vooruut! Even wat drinken pakken en dan nog een half uur knallen.

Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 18:12:32 #239
70532 loveli
N
pi_68210217
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Vind je dat ik zeur??
Ik ben een beetje jaloers omdat je zo goed jezelf kunt zijn.
crap in = crap out
pi_68210295
Muis ik lees nu pas dat je niet naar Gent bent gegaan ! Jammer!
Hoe voel je je nu?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 april 2009 @ 18:16:34 #241
163650 Greys
pi_68210339
... en ik dacht dat Loveli bedoelde dat je hoofd nog hetzelfde is als toen je 25 was en dat je er dus geen dag ouder uit ziet. Dat zal je probleem maar zijn

En nu even de rest bijlezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68210370
O Greys. Ik lees net dat jij van Red Bull houdt met rode wodka, als je in de buurt bent moet je maar een gil geven
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 april 2009 @ 18:22:17 #243
163650 Greys
pi_68210551
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
O Greys. Ik lees net dat jij van Red Bull houdt met rode wodka, als je in de buurt bent moet je maar een gil geven
Hihi! Je bent een schat!
Maar als je vriendje ze voor die tijd al op heeft is het ook goed hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68210625
Hmm nee er komen weer 70 blikjes over 2 weken aan of zo.
Dus gok van niet
pi_68210777
* Goodbye komt slank binnenrollenals in; het topic. Ik ben niet ineens slank geworden

Ik ga zo hardlopen met vriendjelief! Nu eerst een lekker biefstukje en wat sla eten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68210832
Binnenrollen impliceerde al iets over je lichamelijke gesteldheid

Leer iemand hier op deze manier?
quote:
Voor wat voor soort schema je ook kiest, wanneer je het gemaakt hebt voor een stuk tekst, is het zaak het te gaan leren. Dat doe je het efficiëntst door het te herhalen. Wanneer je een hoofdstuk of een aantal paragrafen (in het schema ‘blok’ genoemd) geleerd hebt door er een schema van te maken, is het verstandig om daarna even een korte pauze in te lassen en daarna, ook kort, bijvoorbeeld vijf minuten dat hoofdstuk te herhalen. Probeer zulke porties leerstof te kiezen, dat je er ongeveer drie kwartier mee bezig bent. Daarna kun je doorgaan met het volgende blok leerstof van ongeveer vijfenveertig minuten en deze cyclus herhalen. De dag erna, begin je met het kort herhalen (ongeveer vijf minuten per bestudeerd ‘blok’), van het schema van de vorige dag, voordat je verdergaat met het bestuderen en schematiseren vannieuwe leerstof. Ook wanneer je niet van plan bent om met nieuwe leerstof verder te gaan op een bepaalde dag, is het raadzaam om de bestudeerde stof van de vorige dag wél kort te herhalen. Na een week herhaal je elke dag in ongeveer een kwartier de stof van wat je die week ervoor bestudeerd hebt. Dat kun je, als de collegeperiode lang genoeg is, ook nog per maand doen. Vlak voor het tentamen, zeg een week, besteed je je studietijd alleen nog maar aan herhalen en is het verstandig als je ervoor zorgt dat je dan geen nieuwe stof meer hoeft door te nemen. Met deze manier van werken zie je de stof vijf of zes keer voorbij komen en daarom is een goede aanpak om leerstof van je korte termijn geheugen naar je lange termijn geheugen over te hevelen. Het lijkt bewerkelijk, maar loont uiteindelijk wel. In schema (zie Schema Thuis studeren).
  maandag 20 april 2009 @ 18:33:41 #247
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68210868
Die theorie kende ik wel, ja. De praktijk is alleen dat ik altijd te laat begin
pi_68210877
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Binnenrollen impliceerde al iets over je lichamelijke gesteldheid

!

Zo ver is het gelukkig nog niet
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68210919
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef P.F het volgende:
Hmm nee er komen weer 70 blikjes over 2 weken aan of zo.
Dus gok van niet
Hoe komt ie daar dan aan?
Mijn vriend is verzot op Red Bull, hij wordt alleen erg stuiterig en vervelend na 2 blikjes Zo als anderen worden als ze gedronken hebben.
pi_68211010
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoe komt ie daar dan aan?
Mijn vriend is verzot op Red Bull, hij wordt alleen erg stuiterig en vervelend na 2 blikjes Zo als anderen worden als ze gedronken hebben.
Naar ze bellen en vragen of je wat blikjes mag voor op je feestje.
pi_68211091
Zo leer ik niet. Ik begin altijd twee dagen vantevoren en vervloek mezelf dan waarom ik niet eerder begonnen ben. Zoals nu dus, ik had vrijdagmiddag, de hele zaterdag én zondag kunnen besteden aan het uitwerken van de tentamenvragen.

In plaats daarvan ben ik gaan shoppen met mijn moeder (twee dagen) en heb ik zondag de hele dag E! gekeken, met de klapper naast me.

Nu ben ik wel bezig, maar zit vast Als iemand nog briljante zoektermen weet op het gebied van urine-incontinentie bij vrouwen van 15-45 na de bevalling, do tell. Ik zoek vergelijkende studies over behandelmethoden, maar kom de raarste dingen tegen. En bevallen wil ik voorlopig ook ineens niet meer
  maandag 20 april 2009 @ 18:40:35 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68211125
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
En dat als je met je hoorapparaat 97% hoe het dan kan dat je soms mensen niet verstaat? 97% is toch super hoog?
Die tests worden afgenomen in een ideale situatie: korte zinnetjes of losse woordjes, geen / weinig omgevingsgeluiden, iemand die heel goed articuleert... 'In het echt' kom je zo'n ideale situatie zelden tegen.
Niet meer actief op Fok!
pi_68211158
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef P.F het volgende:

[..]

Naar ze bellen en vragen of je wat blikjes mag voor op je feestje.
En dat is graties? En moet je dat dan afhalen? Waaarrr?
  maandag 20 april 2009 @ 18:43:48 #254
148689 Muis006
pi_68211230
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef P.F het volgende:
Muis ik lees nu pas dat je niet naar Gent bent gegaan ! Jammer!
Hoe voel je je nu?
Mwoah. Wat beter, maar ik had een hoop studiegedoe en dat speelde ook mee in mijn fysieke toestand. Dus ik heb wat dingen afgerond en ik ga met wat vrijwillig groepswerk stoppen, want ik moet me echt op mijn studie en gezondheid focussen nu.
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 18:45:48 #255
70532 loveli
N
pi_68211287
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:39 schreef Syrena het volgende:
Nu ben ik wel bezig, maar zit vast Als iemand nog briljante zoektermen weet op het gebied van urine-incontinentie bij vrouwen van 15-45 na de bevalling, do tell. Ik zoek vergelijkende studies over behandelmethoden, maar kom de raarste dingen tegen. En bevallen wil ik voorlopig ook ineens niet meer
Een fistel is net wat anders, maar misschien een zoekterm die mee kan helpen? En mocht iemand nog geld over hebben:
http://www.fistulafoundation.org/
Verder was er pas iets over bij RTLvandaag, geloof ik. Daar kwam ook een vrouw aan het woord die er door een kleine ingreep vanaf was.
crap in = crap out
pi_68211493
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Een fistel is net wat anders, maar misschien een zoekterm die mee kan helpen? En mocht iemand nog geld over hebben:
http://www.fistulafoundation.org/
Verder was er pas iets over bij RTLvandaag, geloof ik. Daar kwam ook een vrouw aan het woord die er door een kleine ingreep vanaf was.
Ik moet in twee databases zoeken, of ja, eigenlijk in dezelfde, maar van twee verschillende aanbieders (Medline via Dialogweb en Medline via PubMed). En dan ook kijken wat de verschillen zijn tussen die twee.
Buiten dat Dialogweb vreselijk kloterig zoekt (ik vergeet steeds de S van search voor m'n vraag te tikken) heb ik geen idee.

En Dan Moet Ik Vraag Twee Ook Nog Helemaal Doen Ik sta echt op het punt om het weer ouderwets in een hoek te flikkeren en wel te zien hoe ik me door m'n examen heenlul (je krijgt vragen over hoe je gezocht hebt, je hoeft de resultaten niet in te leveren).

Ik wil gewoon iets uit mijn hoofd leren en dat dan opschrijven
pi_68211648
Oh zo kijk ik als ik met 100 euro aan bier er achter kom dat de hond mijn pinpas op heeft gegeten
Charming

"Weinig tijd? Kies dan voor zelfscannen."
  maandag 20 april 2009 @ 19:04:25 #258
331 Merel
Be here now.
pi_68211817
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Die tests worden afgenomen in een ideale situatie: korte zinnetjes of losse woordjes, geen / weinig omgevingsgeluiden, iemand die heel goed articuleert... 'In het echt' kom je zo'n ideale situatie zelden tegen.
Maar hoe bevalt je CI nu in niet-ideale situaties? Ben je tot nu toe blij met het resultaat?

PF, waarom wilde je nou weten in welke provincie ik woon? En dan heb ik je inderdaad zien fietsen dus, klopt met de kleren!

Nu even eten en daarna hardlopen. Het moet echt echt echt. Of misschien ga ik wel wandelen, ik heb geen zin om te zweten Zet 5 km wandelen zoden aan de dijk?
pi_68211892
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar hoe bevalt je CI nu in niet-ideale situaties? Ben je tot nu toe blij met het resultaat?

PF, waarom wilde je nou weten in welke provincie ik woon? En dan heb ik je inderdaad zien fietsen dus, klopt met de kleren!

Nu even eten en daarna hardlopen. Het moet echt echt echt. Of misschien ga ik wel wandelen, ik heb geen zin om te zweten Zet 5 km wandelen zoden aan de dijk?
O. Omdat ik wel een vriendje heb. Dat wel. Maar ook een beetje met jouw ding zit van niemand om iets leuks mee te doen. Dus ik dacht als je in de buurt woont en je verveelt je
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 19:11:25 #260
70532 loveli
N
pi_68212037
quote:
Stevig doorwandelen werkt ook prima. Meet zo nu en dan je hartslag, rond de 130 slagen is ideaal om vet te verbranden.
crap in = crap out
  maandag 20 april 2009 @ 19:11:47 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68212045
quote:

[..]

Het valt me tegen, maar iedereen ( = experts) zegt dat ik geduld moet hebben. Ik heb hem nog maar 1,5 maand natuurlijk, maar voor mij voelt dat als heel lang . Het communiceren kost me, met name met onbekenden, meer inspanning dan met hoorapparaat, dus de verleiding is erg groot om steeds te switchen Maar ik kom er wel hoor Zo'n dag als vandaag, met zulke goeie scores, is dan weer een duwtje in de rug .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 april 2009 @ 19:12:23 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68212055
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
Oh zo kijk ik als ik met 100 euro aan bier er achter kom dat de hond mijn pinpas op heeft gegeten
Charming

[ afbeelding ]

"Weinig tijd? Kies dan voor zelfscannen."
.

Ik vind 'm grappig sorry .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 april 2009 @ 19:19:47 #263
163650 Greys
pi_68212267
Als ik op Weeronline kijk wordt het echt superweer in Bleiswijk de hele week t/m zaterdag in elk geval

Wat een supermooie foto's van Arie Boomsma in dat homonummer van de Linda!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 april 2009 @ 19:21:02 #264
236335 neen
schone schijn
pi_68212296
Ik las bier.
het lijkt niet wat het is
pi_68212362
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
Als ik op Weeronline kijk wordt het echt superweer in Bleiswijk de hele week t/m zaterdag in elk geval

Wat een supermooie foto's van Arie Boomsma in dat homonummer van de Linda!
Fooootoooooo!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 april 2009 @ 19:28:22 #266
163650 Greys
pi_68212572
Die zijn er nog niet op internet denk ik, vast wel snel
Maar ze waren echt práchtig!

Hij mag van de EO nu ook niet naar het lanceringsfeestje 'omdat het nog binnen die 3 maanden straf valt'
Linda heeft hem trouwens prominent op de cover gezet (was eigenlijk niet eens de bedoeling) met de tekst er onder:
GOD SCHIEP ARIE en zag dat het goed was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 april 2009 @ 19:39:34 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68213057
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Die zijn er nog niet op internet denk ik, vast wel snel
Maar ze waren echt práchtig!

Hij mag van de EO nu ook niet naar het lanceringsfeestje 'omdat het nog binnen die 3 maanden straf valt'
Linda heeft hem trouwens prominent op de cover gezet (was eigenlijk niet eens de bedoeling) met de tekst er onder:
GOD SCHIEP ARIE en zag dat het goed was
.

Is het echt een homonummer?
Niet meer actief op Fok!
pi_68213139
Arie zag er zeker goed uit
  maandag 20 april 2009 @ 19:47:20 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68213317
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 april 2009 @ 19:53:16 #270
236335 neen
schone schijn
pi_68213552
Is er al: "Ik bied twee keer de helft" gepost?
  maandag 20 april 2009 @ 19:56:19 #271
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_68213685
Hallo .

Jammer dat je niet meer hebt kunnen lopen, Maria. Vanmiddag nog gegaan?

Ik zit vol . Net lekker lasagne gehad! Maar ik moet straks sporten en ben bang dat het voor die tijd nog niet echt gezakt is. Achja.

Oh, en wij hebben een nare stomme buurvrouw .
  maandag 20 april 2009 @ 19:56:33 #272
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68213695
Vooral dit:
quote:
De baas van Kick Ass, Mark Kulkis, ziet het helemaal zitten. "We willen al jaren een film maken waarin een echte maagd zich laat ontmaagden op camera. Het is een heel persoonlijk, intiem moment in het leven van een vrouw. Om dat met een camera en belichting te doen in een studio in San Fernando Valley maakt het nog meer bijzonder", vertelt hij.
pi_68213700
Merel, ben je wezen lopen? Zo nee: Schop!

Lenzen/brillen/ogen: ik had zoiets als -7 en -8 en wat cilinders. Ik heb ze laten laseren en ben er nog steeds heel blij mee.

Conleche: . Ik mag over een jaar of drie-en-een-half op. Voorlopig voel ik me nog lang niet bijna oud, en ik ben niet van plan me dat dan wel te voelen. Dus blijf maar gewoon jong. En vrij .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_68213733
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef conleche het volgende:

18 worden is toch iedere keer weer vervelend. Melancholisch enzo.
Zeker als je net een nogal heftige verandering ondergaat in je leven.
Komt weer goed hoor!
Hoop ik tenminste, ik ga nu ook richting deze 18.

Disclaimer: waarschijnlijk weer spuit elf, maar ik wilde even een hart onder je riem steken en heb geen tijd om verder te lezen, dus ben nu ook weer weg.
  maandag 20 april 2009 @ 19:59:21 #275
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68213792
Brillen: ik heb links -3.50 en een cilinder van 0.9, rechts -1.25 zonder cilinderafwijking. Ik heb één slecht oog, waardoor mijn andere oog dus overuren maakte en ik dus koppijn kreeg. Zonder bril krijg ik heel snel hoofdpijn.

Ik heb ook nog lenzen, maar ik moet eens oefenen om ze in te krijgen. En die krengen opzoeken.
pi_68213795
Hardlopen was een blamage En nu ben ik chagrijnig
pi_68213802
Eten vandaag leek nergens naar; er werd op het werk getrakteerd. Taart weiger ik bijna altijd, ik hou er niet van. Maar saucijzenbroodjes..
En er waren er veel te veel dus er werd een tweede opgedrongen

Avondeten was erg lekker; lauwwarme pasta met gekookte gemengde groente, tonijn-uit-blik (water), 1 sprotje, een forse schep rode pepersaus (scherpe mayo, van DL).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 20 april 2009 @ 20:00:14 #278
331 Merel
Be here now.
pi_68213823
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:56 schreef sigme het volgende:
Merel, ben je wezen lopen? Zo nee: Schop!

Lenzen/brillen/ogen: ik had zoiets als -7 en -8 en wat cilinders. Ik heb ze laten laseren en ben er nog steeds heel blij mee.
Nee, even m'n eten laten zakken, maar ik ga nog hoor!

Laseren lijkt me zo eng. Omdat het nog niet zo lang bestaat. Er is nog niemand die al 70 jaar geleden z'n ogen heeft laten laseren en nu kan zeggen dat ie nog niet blind is Ik zou zo bang zijn dat we er over een paar jaar achter komen dat laseren op de lange termijn toch allerlei nadelen met zich meebrengt.
  maandag 20 april 2009 @ 20:01:56 #279
331 Merel
Be here now.
pi_68213884
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb één slecht oog
Ik las Ik heb slechts één oog
pi_68213966
Leven met -7 / -8 en achteruit kachelend vond ik ook geen pretje - en dat was een zekerheid.
Dan kan ik wel wachten tot m'n 70ste om te kijken of het veilig zou zijn geweest.. maar die prijs is mij te hoog .

Doet me trouwens denken aan een goed katholieke dame die ik vroeger kende, die bij de eerste vage berichten over een anticonceptiepil alles en iedereen trotseerde en Die Pil Wou. Ze had toen al 9 kinderen.
pi_68213987

Geen zin om ergens op te reageren . Eigenlijk helemaal nergens zin in. En weer op zoek naar vakantiewerk, vind ik iets leuks, is het te ver weg . Als ik een maand in Rotterdam ga werken, moet ik ook een maand iets huren om te slapen. In de zomer, hoogseizoen. Dat is natuurlijk @#$@!# duur, wellicht duurder dan het geld dat ik verdien met de werkzaamheden. Bah .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68214003
Het gaat nog steeds goed hoor Ben inmiddels 8KG kwijt, maar sta de laatste twee weken even stil, komt door pasen en etentjes Zit nu op 75,8 KG
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_68214017
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:56 schreef sigme het volgende:
Conleche: . Ik mag over een jaar of drie-en-een-half op. Voorlopig voel ik me nog lang niet bijna oud, en ik ben niet van plan me dat dan wel te voelen. Dus blijf maar gewoon jong. En vrij .
Nu weet ik écht de leeftijden niet meer.
Jij bent toch jonger dan ik, maar Elisa is volgens mij ouder.
En Elisa zei ook dat 18 eraan kwam.
Ik dacht dat Co 18 werd, maar kennelijk is het dan toch 18 en ben ik ouder.
Verwarrend.

Ik weet dus nu echt niet hoe jong Co is, maar het is dan ook absoluut niet te zien.
Gezien de foto's zou ik gokken op 25.
pi_68214041
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef Chicolate het volgende:

Geen zin om ergens op te reageren . Eigenlijk helemaal nergens zin in. En weer op zoek naar vakantiewerk, vind ik iets leuks, is het te ver weg . Als ik een maand in Rotterdam ga werken, moet ik ook een maand iets huren om te slapen. In de zomer, hoogseizoen. Dat is natuurlijk @#$@!# duur, wellicht duurder dan het geld dat ik verdien met de werkzaamheden. Bah .
Huh? Genoeg werk gek! En anders kun je wel op het huis van Greys passen
pi_68214089
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nu weet ik écht de leeftijden niet meer.
Jij bent toch jonger dan ik, maar Elisa is volgens mij ouder.
Ik ben van 1972.
pi_68214090
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Huh? Genoeg werk gek! En anders kun je wel op het huis van Greys passen
Ook in de buitenlucht, zonder mensen iets te verkopen of andere dingen aan te smeren waar ik een naar gevoel van krijg?
pi_68214114
Aardbeien plukken in de kassen?
  maandag 20 april 2009 @ 20:08:32 #288
148689 Muis006
pi_68214129
Ik ben van 1988!

Topjaar.
  maandag 20 april 2009 @ 20:08:47 #289
236335 neen
schone schijn
pi_68214140
Op de vuilniswagen staan
pi_68214194
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:08 schreef P.F het volgende:
Aardbeien plukken in de kassen?
Ja das dus binnen . Dat is IN een kas. En onderbetaald rotwerk. Mijn neefje deed zoiets. Je moet keihard werken, werd per emmer betaald (officieel per uur) en bent dood na de vakantie

Probleem is niet dat er geen werk is, maar dat ik kieskeurig ben: afgelopen 2 vakanties verpest door stomme baantjes, gaat me geen derde keer gebeuren.
  maandag 20 april 2009 @ 20:10:01 #291
236335 neen
schone schijn
pi_68214200
Of post bezorgen bij TNT
ondanks dat de salarissen omlaag gaan en de postmarkt open is
pi_68214228
Lijstje voor vandaag:

O: bakje optimel kwark
T: krentenbol
T: smoothie sinaasappel banaan
L: pistoletje rosbief
T: sultana, paar dropjes
T: banaan
D: biefstukje, 1 aardappel, appelcompote
S: 'hardlopen'

pi_68214229
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef neen het volgende:
Of post bezorgen bij TNT
Ze hebben geen vacatures bij mij in de buurt. Heb ik net al naar gekeken, dat wil ik namelijk nog wel .
pi_68214230
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef sigme het volgende:
Ik ben van 1972.
Oh, ik dacht dat jij van 76 was.
Zat kennelijk verkeerd in mijn hoofd.

Ik ben ook van 1972, was een goed jaar.
  maandag 20 april 2009 @ 20:11:13 #295
148689 Muis006
pi_68214244
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef neen het volgende:
Of post bezorgen bij TNT
Of, of! Post bezorgen achterop de vuilniswagen terwijl je aardbeien plukt.
pi_68214261
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:11 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Of, of! Post bezorgen achterop de vuilniswagen terwijl je aardbeien plukt.
Aardbeien uit de vuilniswagen plukken . Hmmm lekkere schimmels.
pi_68214308
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben van 1988!

Topjaar.
Agree!

Ik ben van 24-4-1988, et toi?
  maandag 20 april 2009 @ 20:12:40 #298
236335 neen
schone schijn
pi_68214309
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze hebben geen vacatures bij mij in de buurt. Heb ik net al naar gekeken, dat wil ik namelijk nog wel .
Je moet er even langsgaan gok ik, brutalen hebben de halve wereld.... toen ik er vorig jaar heenging stond er op internet ook niets maar kon ik gewoon daar aan de slag.
pi_68214314
Ojee Conleche, het zit vrees ik gewoon in de lucht. Vorige week had ik héél erg last van het Krekel- en de Miercomplex.
SPOILER
Meestal helpt een glas witte wijn wel. Of twee. Ik heb afgelopen zo netjes/ eng anorectisch gedaan dat ik vanavond een klein vreetbuitje ga hebben denk ik.
pi_68214327
87 ^^
  maandag 20 april 2009 @ 20:13:26 #301
236335 neen
schone schijn
pi_68214340
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Agree!

Ik ben van 24-4-1988, et toi?
O, en dan mij een jonkie noemen... ik ben van 87, hét kwaliteitsjaar van de 20e eeuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')