abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 08:46:56 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68192973
Het vorige deel: Slank #672 Waar seks slecht voor de lijn is....

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 20 april 2009 @ 08:47:40 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68192985
Goeiemorgen

Wat een heerlijk zonnetje schijnt er zeg! En de bomen in de straat zijn groen ontploft
Vanavond uit eten.... zomaar cadeautje van schoonpapa, maar vind het op dit moment eigenlijk vooral 'hinderlijk' omdat ik dan zo op moet letten .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 20 april 2009 @ 08:48:54 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68192994
quote:
Op maandag 20 april 2009 07:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, de ene kant van m'n gezicht is nog steeds knalrood. 't Ziet er niet uit. .
Ik kijk maar niet in de spiegel dan Moet vandaag ook nog van alles doen: naar het UMCG voor een nieuwe afstelling van mijn CI, naar het CI-huis... met m'n Nina Brink-hoofd .

http://www.nu.nl/algemeen(...)marcus-antonius.html

Zo gaaf hè, dat soort ontdekkingen .

Hier ook weer een zonnetje btw. Boek is niet meer uit gekomen, dus ik ga hem nu uitlezen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 april 2009 @ 08:50:20 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68193015
Waarom eet je dan vanavond niet gewoon waar je zin in hebt XM? Dan pas je morgen gewoon wat extra op. Een dagje wat meer eten maakt je echt niet meteen 10 kg zwaarder hoor. Sterker nog, je metabolisme krijgt er een opkikker van waardoor het afvallen naderhand waarschijnlijk nog beter gaat.
pi_68193169
Goedemorgen!

Alles goed hier? Ik heb niet zoveel tijd om terug te lezen, straks komt een vriendin op de koffie en ik moet nog even stofzuigen! Gister had ik er geen zin meer in....

Lijstje gister:
O: boterham met chocopasta
T: niks
L: 1 boterham met ei, 1 met kip-kerrie salade
T: perenijsje!
D: biefstukje met champignons, gecaramelliseerde witlof met rozemarijn en tijm en gebakken aardappeltjes
T: stukje boterkoek (gebakken voor vandaag bij de koffie)

Vandaag:
O: brinta
T: koffie met boterkoek
L: 1 boterham met biefstukworst, 1 met kip-kerrie salade
T: vitalinea, stuk komkommer
D: kip uit de oven met turks brood en salade

S: cardio in de sportschool!

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 20-04-2009 09:25:19 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 20 april 2009 @ 09:05:55 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68193279
quote:
Op maandag 20 april 2009 08:50 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom eet je dan vanavond niet gewoon waar je zin in hebt XM? Dan pas je morgen gewoon wat extra op. Een dagje wat meer eten maakt je echt niet meteen 10 kg zwaarder hoor. Sterker nog, je metabolisme krijgt er een opkikker van waardoor het afvallen naderhand waarschijnlijk nog beter gaat.
Omdat ik zaterdag ook al een etentje had Tinkepink... Met wijn en pasta met een behoorlijk vette saus. Gister wel goed opgelet, dat zeker.

Moet m'n lijstje van gister nog posten bedenk ik me nu!

O: 2 knackebrod: 1x 30+ kaas, 1x gekookt eitje
T: eierkoek
L: dikke plak ontbijtkoek
T: handje rozijnen
D: kip met boemboe, roerbakgroenten en rijst
T: -

En lijstje voor vandaag, onder voorbehoud:

O: 250 gr optimel kwark
T: plakje ontbijtkoek
L: 3 crackers met appelstroop + 2x 30+ kaas
T: appel
D: ???
T: -
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 20 april 2009 @ 09:07:32 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68193309
En toch hè, ik heb het al vaker gezegd, vind ik dat je best wat meer mag eten. Maar goed, ik hou er over op.
pi_68193331
Gosh XM, dat je dat volhoud. Bij de gedachte alleen al aan je menuutje van vandaag zou ik al omvallen
pi_68193356
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:08 schreef Daph_ het volgende:
Gosh XM, dat je dat volhoud. Bij de gedachte alleen al aan je menuutje van vandaag zou ik al omvallen
dat ja

zow.. ik heb na een uur iets werkend gekregen op 't werk en nu kan ik nog niet doen wat ik zou moeten doen

Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 09:09:42 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68193367
Ik vind vandaag echt gewoon normale hoeveelheden eigenlijk . Gister heb ik dus opzettelijk weinig gegeten ter balansing van zaterdag .
pi_68193425
ik vind 't niet echt normaal, sorry
Ja doei.
pi_68193685
Vorige topic ging over brillen! Ik heb nog een nieuwe bril nodig, heb nu -2,25 en -1,50 + cilinder
en m'n oude bril was -1,75 en -1,00 of zo

Ik vind een bril meestal wel grappig staan, doe ik er gewoon wat extra sexy kleding bij aan
  maandag 20 april 2009 @ 09:28:15 #14
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68193728
Ik moet ook een nieuwe bril eigenlijk!
pi_68193803
Cootje, nog gefeliciteerd!! Ik las dat je een leuke dag hebt gehad, fijn!

XM, val je nu wel af eigenlijk? En gaat het nog steeds goed met RPM?

Ik heb vrijdagavond op het partner-event van misters werk (alleen bedoeld voor de partners dus, bijna alleen maar vrouwen) 2 workshops gedaan: tennis en streetdance. Beide een uur, en behoorlijk flink fanatiek (vooral de tennisleraren waren wel de moeite om je een beetje uit te sloven!). Zaterdag kon ik dus bijna niks meer van de spierpijn . Ik voelde me echt niet lekker erdoor... Hoe erg is dát!! Gister ging het wel weer wat beter, gelukkig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68193805
Goedemorgen allemaal !

En moblo: ik ken dat hoor, van die studieperikelen. Ik heb dit jaar een statistiekvak niet gehaald, en nu kan ik een vak dat vandaag begint niet gaan volgen, omdat ik die andere nog niet heb.. moet ik volgend jaar twee vakken inhalen, en ik loop al een half jaar achter.

Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanilleyoghurt
L: special K met vanilleyoghurt en een boterham met ham
T: een halve komkommer met balsamico-azijn
D: rijst met een groentepakket, nasivlees en wat zoetzuresaus

Mijn d's zijn een beetje inspiratieloos, aangezien ik aan het eind van het huishoudgeld ben en er is nog een beetje maand over .
pi_68193826
Oja, wat is toch RPM? Daar hoor (lees ) ik jullie steeds over.
pi_68193831
Rates Per Minute? Iets met spinning?
  maandag 20 april 2009 @ 09:34:21 #19
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68193867
Ik wil even melden dat de aanstaande mannen van Kwak en Merel in hun handjes mogen knijpen...en dat ze een schop onder hun kont krijgen om niet wat sneller te zijn .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_68193885
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
Ik wil even melden dat de aanstaande mannen van Kwak en Merel in hun handjes mogen knijpen...en dat ze een schop onder hun kont krijgen om niet wat sneller te zijn .
Eensch!
pi_68193924
Ik heb ook wel lenzen, daglenzen. Maar eigenlijk zit mijn bril best prima, dus die lenzen heb ik ongeveer 1x per maand in, in de zomer wat vaker (ik heb geen zonnebril op sterkte, dus dan is het ideaal!). Op mijn werk gaat het niet zo goed, met airco of computerwerk heb ik heel snel droge ogen. Mijn sterkte is iets van -3,5 en -4,5 en cilinder is iets van 1,5 ofzo. Zonder zie ik dus vrij weinig .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 20 april 2009 @ 09:38:57 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68193973
PPP: ik snapte het eerst ook niet, maar het is spinnen!

Goeiemorgen trouwens! Ik heb nog steeds buikpijn e.d. dus ik ben thuis ipv werken Bareuh. sinds die wokmaaltijd is het nu auw, dus daar ga ik maar niet meer eten Wel jammer, want het was best lekker.

Mo: da's ruk! Hadden ze nou de versie zonder jouw verbeteringen opgestuurd?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68193974
RPM is het spinningprogramma van Les Mills.

Maria, beterschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 20 april 2009 @ 09:40:02 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68193995
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef Phaidra het volgende:

XM, val je nu wel af eigenlijk? En gaat het nog steeds goed met RPM?
Ik heb me zaterdag voor het eerst in 3 weken gewogen en was 1,6 kg lichter. Ik val dus in een gestaag tempo af . Als ik echt aan het crashen zou zijn, zouden er m.i. meer kilo's af moeten zijn en dat is dus niet het geval. Merk het echt goed aan m'n kleding. Hoewel ik met liefde wat van m'n bovenbenen af zou zagen .

Met RPM gaat het goed! Ga nu op woensdagavond en dan op zaterdag- of zondagochtend (al naargelang de weekendplanning). Ik heb wel last van mijn lijf, maar ja, dat heb ik ook als ik een uurtje door de stad loop, dus ik trek me er niet zoveel van aan. Vind het heerlijk om te doen!!
  maandag 20 april 2009 @ 09:41:03 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68194020
quote:
Op maandag 20 april 2009 09:26 schreef P.F het volgende:
Vorige topic ging over brillen!
Het laatste stukje niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: