abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2009 @ 21:43:14 #251
331 Merel
Be here now.
pi_68184642
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Adele bij Paul de Leeuw
Wat is ze toch mooi (en dat zeg ik als vrouw ja ) en goed!
Ik moet altijd zo verschrikkelijk hard huilen om haar liedjes, die raken me echt. En ik ben al zo'n huilebalk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 19 april 2009 @ 21:43:59 #252
331 Merel
Be here now.
pi_68184663
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
Ik voel met ietsje minder uggo met mijn nieuwe internetbril sinds mijn zus twee weken geleden uit de grond van haar hart zei dat ik zo'n leuke bril op had Ik dacht dat hij stom stond, maar dat niemand dat tegen me durfde te zeggen.

Merel> Ik voel me ook altijd "helderder" met mijn lenzen in
Werkt dat nou, bril bestellen via internet? Hoe weet je dan of ie wel staat?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68184680
Dank je wel liefjes voor alle felicitaties!! Ik heb een mooie dag gehad en gisteravond was ook al fijn. Ik heb allemaal heel leuke cadeautjes gekregen en ben een beetje tipsy en heb "gedineerd" met allerlei bitterbalachtigen.......

Ga nu even lekker in bad met wat nieuw verkregen badolie..........
pi_68184740
Brillen kopen is een ramp met mij, ik wil perse een zwarte, en in 3 winkels alle donkere modellen op mn neus gehad en niets stond leuk. Uiteindelijk wist de opticien nog wel een bril, maar die moest ie dan bestellen, die zou me wel leuk staan. Hij had gelijk, enige bril in de hele stad die me leuk stond . Toch heb ik liever een bril dan lenzen: van lenzen krijg ik hoofdpijn, en doe ik mn ogen te ver open (alles raakt een beetje overbelicht, in het donker wel handig). Mijn bril .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68184754
Ook van mij nog gefeliciteerd conleche !

De tweede ronde is trouwens van start gegaan in de kinderboekenverkiezing. (sommigen hebben al gestemd, bedankt! )
pi_68184879
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef Merel het volgende:

[..]

Werkt dat nou, bril bestellen via internet? Hoe weet je dan of ie wel staat?
Het was gewoon een gok. Mijn huidige bril was oud en stom, een nieuwe had ik voor gekeken, maar niks staat me leuk. Bovendien zijn mijn glazen hier altijd zo duur dat een bril altijd minstens 300 euro kost.
Mijn internetbril heb ik gewoon op montuur uitgezocht, en er rekening mee gehouden dat ie niet leuk zou staan. Hij was met glazen 44 euro, dus dat wilde ik er wel op wagen.
Eigenlijk vind ik hem nog wat groot (de poten wijken naar buiten) en als ik hem heel lang opheb dan knelt ie bij mij oor. Maar hij is 100 keer beter dan m'n ouwe
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 april 2009 @ 21:51:13 #257
163650 Greys
pi_68184927
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik moet altijd zo verschrikkelijk hard huilen om haar liedjes, die raken me echt. En ik ben al zo'n huilebalk
Ik zag dat er een topic over haar is, maar daar was al een jaar niet in gepost
Vind haar betoverend, ik hang aan haar lippen als ze zingt en het is ook zo'n enige persoonlijkheid.
En Paul de Leeuw houdt zo van haar en zij van hem

Maar je hebt gelijk dat haar liedjes heel erg emotioneel raken.
Het is zo 'echt'. Krijg er ook vaak een brok van in mijn keel.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68184995
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb zelf net stiekum foto's met webcam gemaakt van mijzelf zonder bril en ik vind het mooi!!
Maar ik kan geen lenzen meer... dan laseren maar dat durf ik niet
Beetje late reactie maar misschien heb je er wat aan.
Wel eens van nachtlenzen gehoord.
Die doe je alleen s nachts in en overdag heb je geen bril of lenzen nodig, je kunt dan normaal zien.
Anders google maar eens. schijnt echt te werken.Ik ken
iemand die dat gebruikt.
#35.
pi_68185040
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Beetje late reactie maar misschien heb je er wat aan.
Wel eens van nachtlenzen gehoord.
Die doe je alleen s nachts in en overdag heb je geen bril of lenzen nodig, je kunt dan normaal zien.
Anders google maar eens. schijnt echt te werken.Ik ken
iemand die dat gebruikt.
Mijn ogen zijn te slecht voor nachtlenzen. Echt zo jammer
Laseren kan niet vanwege m'n staar.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 19 april 2009 @ 21:55:38 #260
236335 neen
schone schijn
pi_68185089
Ik heb volgens mij nog nooit iemand gezien die een bril echt niet staat, wel is het altijd wennen als iemand die je niet anders kent opeens wel een bril of wel lenzen draagt.

Waar had je die bril besteld Syrena? Voor zo weinig euries kijk ik ook even wil toch weer eens een nieuwe
het lijkt niet wat het is
  zondag 19 april 2009 @ 21:59:46 #261
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68185240
Co!! nog vele jaren
  zondag 19 april 2009 @ 22:03:32 #262
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68185370
Oh trouwens, voor wie een goedkope bril wil, kan ik eyes and more ook aanraden. Verwacht geen geweldig deskundige oogmeting of service, maar voor 85 euro heb je een complete bril, dun geslepen en ontspiegeld. Vaak hebben ze er nog een leuke aanbieding bij in de aard van 2 brillen voor 120 euro ofzo. De modelletjes zijn een stuk moderner dan die die je bij Hans Anders voor die prijs krijgt.
  zondag 19 april 2009 @ 22:07:25 #263
331 Merel
Be here now.
pi_68185508
Hè nou krijg ik helemaal zin om een nieuwe bril te kopen! Zo eentje waarbij ik er dus verschrikkelijk intelligent en professioneel uitzie maar toch ook heel knap
pi_68185509
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef neen het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit iemand gezien die een bril echt niet staat, wel is het altijd wennen als iemand die je niet anders kent opeens wel een bril of wel lenzen draagt.

Waar had je die bril besteld Syrena? Voor zo weinig euries kijk ik ook even wil toch weer eens een nieuwe
Glassescrafter.com! Er is een topic over, kijk maar in m'n postgeschiedenis. Er staat ook een NL-site in.
Ik had voor mijn vriend een zonnebril op sterkte willen bestellen daar, maar die bleek nogal duur uit te vallen qua glazen. Echt jammer.
pi_68185554
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Merel het volgende:
Hè nou krijg ik helemaal zin om een nieuwe bril te kopen! Zo eentje waarbij ik er dus verschrikkelijk intelligent en professioneel uitzie maar toch ook heel knap
Ja, met die instelling ga ik ook altijd monturen passen. En dan kijk ik in de spiegel
En dan zitten de jampotglazen er nog niet eens in
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 april 2009 @ 22:09:10 #266
163650 Greys
pi_68185571
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Merel het volgende:
Het kan jou inderdaad volgens mij echt mega sekseh staan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 19 april 2009 @ 22:12:09 #267
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68185675
Ik ga woensdag naar Slagerij van Kampen.

Zin an!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 19 april 2009 @ 22:12:33 #268
331 Merel
Be here now.
pi_68185692
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Het kan jou inderdaad volgens mij echt mega sekseh staan!
En intelligent hè! Vergeet intelligent niet!
  zondag 19 april 2009 @ 22:16:51 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68185845
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Merel het volgende:

[..]

En intelligent hè! Vergeet intelligent niet!
Heul wel!

Mijn ogen zijn verbeterd sinds ik geen bril meer draag Dat vond de brillenmeneer jammer want die wou graag een bril op m'n neus zien
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68185931
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga woensdag naar Slagerij van Kampen.

Zin an!
Dat is zo tof! Ik zou wel oordoppen meenemen, of je CI wat zachter zetten in het begin word je beetje omvergeblazen door het volume. En je vóelt de muziek gewoon door je hele lijf dreunen. Geniale muziek .
pi_68185942
Dat intelligent hoeven ze niet te zien bij mij, knap en sekseh wel
Maar helaas. Grappig of arrogant en onvriendelijk ben ik. Of zo kijk ik

Ik wou dat mijn haar altijd zat zoals het nu zit, vers geverfd en uit de krullers *schud hoofd*. Over een uur heb ik alweer sliertjes om mijn kop heen hangen

En de vetjes, ik begin niet eens over de vetjes Ik heb vandaag de 30 Day Shred gekeken van Jillian Michaels. 13 minuten. Gekeken. En toen moest ik een koekje
  zondag 19 april 2009 @ 22:22:34 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68186055
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Syrena het volgende:

En de vetjes, ik begin niet eens over de vetjes Ik heb vandaag de 30 Day Shred gekeken van Jillian Michaels. 13 minuten. Gekeken. En toen moest ik een koekje
*aai over de bol smiley* Ik krijg van dat soort dingen altijd een korte 'burst of enthusiasm', zo van "Jaaa dat kan ik ooook, nu echt, jahaaaa ". Een HELE korte. En dan is het weg.
So I kiiiiinda know how you feel

En nu! Schlafen! Met aspirine! En dan hopelijk niet weer wakker worden midden in de nacht als een ballonnetje!

Good night all ye laffleys
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68186153
Ja, hele korte burst inderdaad

Ik ga mezelf losweken van de bank en "Keeping Up With The Kardashians". MIjn God ik heb de hele dag alleen maar namen met een K gehoord en gezien. E! is de e van evil.
pi_68186226
Au mn pols doet pijn. Ik ben al sinds gisteravond alleen maar reviews aan het schrijven of andere dingen op de pc doen, en nu krijg ik er toch wel last van . Nog even de antwoorden op de opdrachten voor natuurkunde doorkijken (want grmbl ik had er geen zin in en over anderhalve week ben ik 6 dagen vrij ivm koninginnedag/bevrijdingsdag en dan werk ik alles wel bij). *zucht*
  zondag 19 april 2009 @ 22:31:21 #275
331 Merel
Be here now.
pi_68186386
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Syrena het volgende:
Ja, hele korte burst inderdaad

Ik ga mezelf losweken van de bank en "Keeping Up With The Kardashians". MIjn God ik heb de hele dag alleen maar namen met een K gehoord en gezien. E! is de e van evil.
E!

Ik wou dat ik dat hier kon ontvangen! Of misschien ook maar beter van niet, dan kwam ik helemaal m'n huis niet meer uit.
pi_68186477
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is zo tof! Ik zou wel oordoppen meenemen, of je CI wat zachter zetten in het begin word je beetje omvergeblazen door het volume. En je vóelt de muziek gewoon door je hele lijf dreunen. Geniale muziek .
Ik heb slagerij van kampen ook wel eens gezien cq gehoord.
Je word inderdaad af en toe omvergeblazen, maar dat vind ik juist niet altijd mooi en bij hun dus niet.
Het klinkt anderhalf uur hetzelfde en ze laten in mijn ogen alleen maar zien hoe goed ze de techniek
wel niet onder de knie hebben.Ik heb betere slagwerkgroepen gezien. tambours du bronx bijvoorbeeld.
#35.
pi_68186847
Dankjewel Kwak en Chico !

Hoe is het met je, Kwak? Voel je je al wat beter over jezelf?
pi_68187055
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:31 schreef Merel het volgende:

[..]

E!

Ik wou dat ik dat hier kon ontvangen! Of misschien ook maar beter van niet, dan kwam ik helemaal m'n huis niet meer uit.
Het is verslavend Ik kijk nu CandyGirls ofzoiets en ik ken het E! update nieuws al uit mijn hoofd. Gelukkig komt morgen T. weer thuis om langs alle kanalen te zappen. Behalve de p0rn.

En nu ga ik slapen! Echt!
  zondag 19 april 2009 @ 22:51:07 #279
331 Merel
Be here now.
pi_68187092
Kwak moet ons op de hoogte houden van de internetdateperikelen! Ik durf niet
  zondag 19 april 2009 @ 23:03:17 #280
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68187594
Wellicht ten overvloede

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 19 april 2009 @ 23:13:25 #281
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68187976
zooo, fijn theegedronken en gegeten met fwiendinnetje. nu de leuke meneer nog even een mailtje sturen en even de andere meneren filteren op mn dateprofiel en dan lekker slapen... morgen een stevige dag/week voor de boeg...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 19 april 2009 @ 23:27:41 #282
331 Merel
Be here now.
pi_68188394
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Vivi het volgende:
Wellicht ten overvloede

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh wat een leuk shirt
pi_68188532
Ik moet al tijden elke dag m'n bril op omdat mijn lenzen te oud zijn en ik nooit tijd/zin heb om naar de opticien te gaan. Toch eens werk van maken want die bril staat toch iets te intelligent.
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 19 april 2009 @ 23:35:42 #284
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68188663
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Adele bij Paul de Leeuw
Wat is ze toch mooi (en dat zeg ik als vrouw ja ) en goed!
Ik vind haar echt geweldig
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Vis een optie? zondag 19 april 2009 @ 23:54:52 #285
70532 loveli
N
pi_68189393
Op de valreep: Co, gefeliciteerd!

Hier heb je een toy boy:

crap in = crap out
  zondag 19 april 2009 @ 23:57:15 #286
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68189470
oeh, hahaha ik sta gewoon in de top zoveel van meest bekeken profielen bij die datingsite dat ik niet onwijs veel interesseberichtjes krijg (10 op 140 views) negeer ik dan maar even

oh en merel: ik ben dus druk aan t mailen met 1 jongen, echt mails van een a4tje, en t kletsts echt heel leuk, en nog een beetje via de site met twee anderen... t is niet eng hoor! je kunt heel makkelijk ook mensen an je af houden enzo. mijn beste vreindinnetje heeft voor zichzelf besloten t ook te gaan doen, en haar bezette lover eindelijk van zich af te zetten - het spygische effect van aandacht is alleen al fijn, ook al ben je verder nog nergens klaar voor...
  zondag 19 april 2009 @ 23:57:40 #287
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68189482
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:54 schreef loveli het volgende:
Op de valreep: Co, gefeliciteerd!

Hier heb je een toy boy:

[ afbeelding ]
hebben? ah toe?
  maandag 20 april 2009 @ 00:07:29 #288
236335 neen
schone schijn
pi_68189747
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
oeh, hahaha ik sta gewoon in de top zoveel van meest bekeken profielen bij die datingsite dat ik niet onwijs veel interesseberichtjes krijg (10 op 140 views) negeer ik dan maar even

oh en merel: ik ben dus druk aan t mailen met 1 jongen, echt mails van een a4tje, en t kletsts echt heel leuk, en nog een beetje via de site met twee anderen... t is niet eng hoor! je kunt heel makkelijk ook mensen an je af houden enzo. mijn beste vreindinnetje heeft voor zichzelf besloten t ook te gaan doen, en haar bezette lover eindelijk van zich af te zetten - het spygische effect van aandacht is alleen al fijn, ook al ben je verder nog nergens klaar voor...
Die gast zit de hele tijd te F5'en voor meer foto's.
het lijkt niet wat het is
  maandag 20 april 2009 @ 00:10:23 #289
331 Merel
Be here now.
pi_68189829
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
Maar dat vind ik dan ook weer flauw, dat zo'n vent misschien enorm z'n best doet terwijl je eigenlijk niks met 'm wil Of ik ben bang dat je zo'n seriedater tegenkomt: denk je de man van je dromen gevonden te hebben, blijkt ie er nog zeven andere internetvriendinnetjes op na te houden ofzo.

-edit-
Toch maar niet

Trusten!
  maandag 20 april 2009 @ 00:14:38 #290
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68189931
quote:
Op maandag 20 april 2009 00:10 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar dat vind ik dan ook weer flauw, dat zo'n vent misschien enorm z'n best doet terwijl je eigenlijk niks met 'm wil Of ik ben bang dat je zo'n seriedater tegenkomt: denk je de man van je dromen gevonden te hebben, blijkt ie er nog zeven andere internetvriendinnetjes op na te houden ofzo.

-edit-
Toch maar niet

Trusten!
als ze mij een berichtje sturen met tekst dan stuur ik een keruig berichtje terug, dat ik geen interesse heb en waarom. als ze alleen een "ik ben geinteresseerd in jou, bekijk mijn profiel" standaard berichtje sturen dan reageer ik niet, of k stuur een automagische geen interesse standaard berichtje terug. ik had 1 serial dater te pakken, die heb ik na één msn sessie de deur gewezen...

de jongen met wie ik uitgebreid mail vertelt voldoende om te weten dat hij niet zo is (dat, en ik heb zn hyves gezocht en gecheckt )

edit: je hebt t weggehaald dus maar even een algemene en dat ik t snap, en me soms net zo voel, en dat ik niet snap dat de mannen t niet zien hoe leuk jij bent, echt! geldt voor allerle toffe virendinnen van mij ook

t komt vast helemaal goed, believe you me!
pi_68192219
Goedemorgen!

Brildragende dames, ik lijd met jullie mee. Ik heb al een bril sinds groep 3 en lenzen kan ik niet meer in omdat m'n ogen dan gaan ontsteken. Ik ben best een kneusje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68192273
Morning!
Co, te laat, maar alsnog gefeliciteerd! ik hoop dat je een leuk dag hebt gehad!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_68192333
hoì;(

een verlate voor jarige Co

en een voor mijn studiegenoten, driewerf!

en laat nu die mooie dag maar komen werken
Ja doei.
pi_68192353
Whehe, de ene kant van m'n gezicht is nog steeds knalrood. 't Ziet er niet uit. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 20 april 2009 @ 07:24:05 #295
331 Merel
Be here now.
pi_68192370
Dikke voor kwak

Wat is er met je studiegenoten MoBlo?

En DaD, een klasgenootje van mij heeft dat vroeger ook een keer gehad, die was onder de zonnebank thuis in slaap gevallen, en ze sliep altijd op haar zij, dus die was ook aan één kant helemaal rood! Geen idee hoe je dat 't slimst kunt wegmake-uppen..

Ik sliep vannacht pas om 2:30 uur en de wekker ging net alweer
pi_68192384
Mogguh . Het is weer maandagochtend.

Mo, wat hebben je studiegenoten uitgehaald dan? Dingen niet gemaakt/ingeleverd?
pi_68192507
even gedouched en ben wer wat zenner

Heb 2 projectgroepjes: Research & Developement 1 en 2. 1e is een eerstejaars vak, 2e een tweedejaars vak.

Groep 1 ligt zo goed als stil, en ik heb vrijdag om een meeting met de docenten gevraagd, omdat als ik niets voorstel/beveel, er niets gebeurt.

Groep 2 moesten we dit weekend een prototype inleveren. Na weken van 'de deadline is pas over...<insert weken/dagen> en 'ja...nee, we moeten wat doen ja..' en dan vervolgens niets doen, hebben we vrijdag een prototype afgemaakt, ongeveer (de layout enzo zijn om te huilen) en dat moest afgerond en verstuurd worden. Ik had al gezegd: nah, dat doe ik dan wel, als de rest dan de persoonlijke evaluaties zelf verstuurt.

Dus ik gisteravond na motorritje nog keihard gewerkt, dingen mooi gemaakt, logboek erin gezet, etc.

En verstuurd, CC-tje naar de heren en

kreeg ik smsje van de een:

'ja, nee, goed! hulde! Heb alleen mijn persoonlijke evaluatie nog niet.. mwah, doe ik morgen wel ofzo'

en lees ik vanochtend bij het wakkerworden mn mail dat groepsgenoot 2:

de boel al had opgestuurd zonder over
naar de verkeerde persoon (die er niet is deze hele week )
zonder ons te informeren

maar nu, lekker ontbijten en dan fris aan 't werk.. heus!

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 20-04-2009 07:58:43 ]
Ja doei.
pi_68192543
Goede morgen

Dag begint goed, afspraak met afstudeerbegeleider van een half uurtje is verzet naar morgen en is gelijk omgezet in een afspraak van anderhalf uur

Menuutje dan maar:
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee + water + 2 kiwi's
L: 4 bruine boterhammen + 2 x gekookt ei + 2 x kipfilet + optimel
T: thee + water + appel of banaan + blikje fanta
D: geen idee nog

Moet flink aan de bak op stage, mijn scriptie moet over drie weken ongeveer worden ingeleverd (eigenlijk een week later, maar aangezien ik volgende week op vakantie ben mis ik een week) en ik heb nog een heleboel te doen Ik wou dat ik wat gemotiveerder was geweest de afgelopen weken, dan was het vast meer opgeschoten.
  maandag 20 april 2009 @ 08:14:06 #299
331 Merel
Be here now.
pi_68192663
quote:
Op maandag 20 april 2009 07:58 schreef Daph_ het volgende:
Dag begint goed, afspraak met afstudeerbegeleider van een half uurtje is verzet naar morgen en is gelijk omgezet in een afspraak van anderhalf uur
Is dat een god of een slecht teken?
pi_68192670
quote:
Op maandag 20 april 2009 08:14 schreef Merel het volgende:

[..]

Is dat een god of een slecht teken?
Ik heb geen idee maar ik vrees het ergste Ik zou niet weten waarom ik in vredesnaam opeens 3 x zo lang moet zitten.. Het is ook nog eens pas 's middags, dus dan ben ik alweer lekker duf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')