Ik moet altijd zo verschrikkelijk hard huilen om haar liedjes, die raken me echt. En ik ben al zo'n huilebalkquote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Adele bij Paul de Leeuw
Wat is ze toch mooi (en dat zeg ik als vrouw ja) en goed!
Werkt dat nou, bril bestellen via internet? Hoe weet je dan of ie wel staat?quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Syrena het volgende:
Ik voel met ietsje minder uggo met mijn nieuwe internetbril sinds mijn zus twee weken geleden uit de grond van haar hart zei dat ik zo'n leuke bril op hadIk dacht dat hij stom stond, maar dat niemand dat tegen me durfde te zeggen.
Merel> Ik voel me ook altijd "helderder" met mijn lenzen in
Het was gewoon een gok. Mijn huidige bril was oud en stom, een nieuwe had ik voor gekeken, maar niks staat me leuk. Bovendien zijn mijn glazen hier altijd zo duur dat een bril altijd minstens 300 euro kost.quote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Werkt dat nou, bril bestellen via internet? Hoe weet je dan of ie wel staat?
Ik zag dat er een topic over haar is, maar daar was al een jaar niet in gepostquote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo verschrikkelijk hard huilen om haar liedjes, die raken me echt. En ik ben al zo'n huilebalk
Beetje late reactie maar misschien heb je er wat aan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb zelf net stiekum foto's met webcam gemaakt van mijzelf zonder bril en ik vind het mooi!!
Maar ik kan geen lenzen meer... dan laseren maar dat durf ik niet
Mijn ogen zijn te slecht voor nachtlenzen. Echt zo jammerquote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar misschien heb je er wat aan.
Wel eens van nachtlenzen gehoord.
Die doe je alleen s nachts in en overdag heb je geen bril of lenzen nodig, je kunt dan normaal zien.
Anders google maar eens. schijnt echt te werken.Ik ken
iemand die dat gebruikt.
Glassescrafter.com! Er is een topic over, kijk maar in m'n postgeschiedenis. Er staat ook een NL-site in.quote:Op zondag 19 april 2009 21:55 schreef neen het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit iemand gezien die een bril echt niet staat, wel is het altijd wennen als iemand die je niet anders kent opeens wel een bril of wel lenzen draagt.
Waar had je die bril besteld Syrena? Voor zo weinig euries kijk ik ook evenwil toch weer eens een nieuwe
Ja, met die instelling ga ik ook altijd monturen passen. En dan kijk ik in de spiegelquote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Merel het volgende:
Hè nou krijg ik helemaal zin om een nieuwe bril te kopen! Zo eentje waarbij ik er dus verschrikkelijk intelligent en professioneel uitzie maar toch ook heel knap
Het kan jou inderdaad volgens mij echt mega sekseh staan!quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Merel het volgende:
Hè nou krijg ik helemaal zin om een nieuwe bril te kopen! Zo eentje waarbij ik er dus verschrikkelijk intelligent en professioneel uitzie maar toch ook heel knap
En intelligent hè! Vergeet intelligent niet!quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan jou inderdaad volgens mij echt mega sekseh staan!
Heul wel!quote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Merel het volgende:
[..]
En intelligent hè! Vergeet intelligent niet!
Dat is zo tof! Ik zou wel oordoppen meenemen, of je CI wat zachter zettenquote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga woensdag naar Slagerij van Kampen.
Zin an!
*aai over de bol smiley*quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Syrena het volgende:
En de vetjes, ik begin niet eens over de vetjesIk heb vandaag de 30 Day Shred gekeken van Jillian Michaels. 13 minuten. Gekeken. En toen moest ik een koekje
E!quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Syrena het volgende:
Ja, hele korte burst inderdaad
Ik ga mezelf losweken van de bank en "Keeping Up With The Kardashians". MIjn God ik heb de hele dag alleen maar namen met een K gehoord en gezien. E! is de e van evil.
Ik heb slagerij van kampen ook wel eens gezien cq gehoord.quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is zo tof! Ik zou wel oordoppen meenemen, of je CI wat zachter zettenin het begin word je beetje omvergeblazen door het volume. En je vóelt de muziek gewoon door je hele lijf dreunen. Geniale muziek
.
Het is verslavendquote:Op zondag 19 april 2009 22:31 schreef Merel het volgende:
[..]
E!
Ik wou dat ik dat hier kon ontvangen! Of misschien ook maar beter van niet, dan kwam ik helemaal m'n huis niet meer uit.
Oh wat een leuk shirtquote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Vivi het volgende:
Wellicht ten overvloede![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar echt geweldigquote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Adele bij Paul de Leeuw
Wat is ze toch mooi (en dat zeg ik als vrouw ja) en goed!
hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 23:54 schreef loveli het volgende:
Op de valreep: Co, gefeliciteerd!
Hier heb je een toy boy:
[ afbeelding ]
Die gast zit de hele tijd te F5'en voor meer foto's.quote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
oeh, hahaha ik sta gewoon in de top zoveel van meest bekeken profielen bij die datingsitedat ik niet onwijs veel interesseberichtjes krijg (10 op 140 views) negeer ik dan maar even
oh en merel: ik ben dus druk aan t mailen met 1 jongen, echt mails van een a4tje, en t kletsts echt heel leuk, en nog een beetje via de site met twee anderen... t is niet eng hoor! je kunt heel makkelijk ook mensen an je af houden enzo. mijn beste vreindinnetje heeft voor zichzelf besloten t ook te gaan doen, en haar bezette lover eindelijk van zich af te zetten - het spygische effect van aandacht is alleen al fijn, ook al ben je verder nog nergens klaar voor...
Maar dat vind ik dan ook weer flauw, dat zo'n vent misschien enorm z'n best doet terwijl je eigenlijk niks met 'm wilquote:Op zondag 19 april 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
oh en merel: ik ben dus druk aan t mailen met 1 jongen, echt mails van een a4tje, en t kletsts echt heel leuk, en nog een beetje via de site met twee anderen... t is niet eng hoor! je kunt heel makkelijk ook mensen an je af houden enzo. mijn beste vreindinnetje heeft voor zichzelf besloten t ook te gaan doen, en haar bezette lover eindelijk van zich af te zetten - het spygische effect van aandacht is alleen al fijn, ook al ben je verder nog nergens klaar voor...
als ze mij een berichtje sturen met tekst dan stuur ik een keruig berichtje terug, dat ik geen interesse heb en waarom. als ze alleen een "ik ben geinteresseerd in jou, bekijk mijn profiel" standaard berichtje sturen dan reageer ik niet, of k stuur een automagische geen interesse standaard berichtje terug. ik had 1 serial dater te pakken, die heb ik na één msn sessie de deur gewezen...quote:Op maandag 20 april 2009 00:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dan ook weer flauw, dat zo'n vent misschien enorm z'n best doet terwijl je eigenlijk niks met 'm wilOf ik ben bang dat je zo'n seriedater tegenkomt: denk je de man van je dromen gevonden te hebben, blijkt ie er nog zeven andere internetvriendinnetjes op na te houden ofzo.
-edit-
Toch maar niet
Trusten!
Is dat een god of een slecht teken?quote:Op maandag 20 april 2009 07:58 schreef Daph_ het volgende:
Dag begint goed, afspraak met afstudeerbegeleider van een half uurtje is verzet naar morgen en is gelijk omgezet in een afspraak van anderhalf uur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |