Met kipfilet heb ik dan weer totaal geen problemenquote:Op zondag 19 april 2009 18:44 schreef Ewelina het volgende:
Jullie doen me denken aan een kennis van mij, en de keer dat hij normaal ging koken (hij leeft op een turkse-pizza en shoarma dieet). Hij liet de aardappelen ruim een half uur koken en hij durfde de rauwe kipfilet niet aan te raken omdat hij het eng vond
Wat tof!quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef ElisaB het volgende:
Oma vertelt.... ruim 22 jaar geleden liep ik een jaar stage in een buurthuis. Gisterenavond op Hyves een paar van de mensen van toen weten op te sporen. En nu zitten we te mailen
Ik -3quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
22 jaar geleden... toen was ik 7
Ik -1 en een paar dagenquote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
22 jaar geleden... toen was ik 7
Nouquote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Sigme, wat enig die foto's!
En dat aanrecht en die gootsteen met die blokjes![]()
quote:
Er is voetbal op tv hoorquote:Op zondag 19 april 2009 19:40 schreef Merel het volgende:
Wat leuk ElisaB!
Ik ben vanmiddag uit pure verveling naar de Ikea gegaanEn daarna een dutje gedaan. En nu zit ik te bedenken hoe ik de rest van de avond moet doorkomen, wat er is niks op TV. Blij dat ik morgen weer kan werken.
Ohhh, dat duurt nog heel langquote:
neen! Had je dat gezien toen Vertonghen die slechte pass op Vermeer gaf waardoor PSV kon scorenquote:
Ik moet even niet aan voetbal denkenquote:
Bedankt liefjesquote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef ElisaB het volgende:
Oma vertelt.... ruim 22 jaar geleden liep ik een jaar stage in een buurthuis. Gisterenavond op Hyves een paar van de mensen van toen weten op te sporen. En nu zitten we te mailen
Cool!quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedankt liefjesIk was 18
Het is echt enig; de kidneren die ik toen op de clubjes en in de groepjes had, hebben nu zelf kinderenMooi was die tijdIk zal nog eens een foto uploaden van ElisaB in the eighties. Compleet met tuinbroek en haar in Doe Maar neon kleuren
Me too! Alleen had ik mijn bril al 4 jaar eerderquote:Op zondag 19 april 2009 20:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Cool!Ik was toen 10
Had ik net mijn eerste bril gekregen. Formaat gigantica
Stom hequote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef Syrena het volgende:
Ahh SiTu en Tink voelen hetzelfde als ik heb als ik mijn bril opheb![]()
Of het is meer
Hardlopen met bril is geen probleem: hij blijft bij mij gewoon zitten. Ik heb soms zelfs een bril bij taekwondo. Daar trappen ze hem soms half van mn gezicht af, maar zelfs daar blijft ie meestal heelquote:Op zondag 19 april 2009 21:33 schreef SiTu het volgende:
Oh trouwens, voor het slankgehalte.
Ik heb 400!!! g groenten bij m'n visje gegeten. *trots*
En verder vroeg ik me af of er hier misschien mensen zijn hardlopen met bril. Ik ben bang dat m'n bril zo op de grond kiepert namelijkMaar afzetten is echt geen optie.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me zo'n broekie soms! Gelukkig is Chico jonger dan ik
Ik zou niet weten waarom je dat niet zou kunnen zeggen?quote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Adele bij Paul de Leeuw
Wat is ze toch mooi (en dat zeg ik als vrouw ja) en goed!
You know you love me!quote:Op zondag 19 april 2009 21:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hardlopen met bril is geen probleem: hij blijft bij mij gewoon zitten. Ik heb soms zelfs een bril bij taekwondo. Daar trappen ze hem soms half van mn gezicht af, maar zelfs daar blijft ie meestal heel.
Ik verveel me vreselijk. En compleet onterecht.
[..]
Trut
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |