Ik vind het wel lekker, daar niet van, maar mis het niet ofzo. Lust best wijn/vodka/smirnoff/van dat blauwe spul/pina colada/bier (als de wijn op is), maar vind cola light net zo lekkerquote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dan hou je er ook niet heel erg van zeker?
Ik vind het toch echt wel erg lekker om in het weekend een wijntje te drinken.
Avocado, ei, komkommer, zalm, garnalen ... etc? Die stonden bij zo'n sushirestaurant op de kaart.quote:Op zondag 19 april 2009 14:51 schreef P.F het volgende:
TVP!
Ik ga zo vegetarische sushi maken, heb zo een pakket van de AH, alleen weet ik zo 1-2-3 geen vegetarische vulling.. Weet iemand toevallig een topic?
Vrijwel alleen in sociaal verband. Alleen als ik bijvoorbeeld een keer op zaterdagavond alleen thuis ben (komt bijna nooit voor, maar toch), dan drink ik wel een glaasje wijn bij een leuke film of een goed boek ofzo.quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef neen het volgende:
Drinken jullie ook alleen? Ik doe dat niet, ik drink alleen alcohol in sociaal verband
Jij zei ooit dat je vriendje een vega was die wel garnalen atquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ja maar nu vind hij garnalen toch weer zielig of zo
Ik ben er ook nog nooit geweestquote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben blij dat ik je van dienst kon zijn, Mini..
Wat een heerlijke dag.. We zijn naar de Hoornse Plas gefietst ten zuiden van Groningen. Ik was daar nog nooit geweest, maar het is er echt super. Heerlijk aan het water in het gras gelegen en daarna op een terrasje gezeten, waar het echt bloedheet was. Op de terugweg hadden we wel zin in nog een terrasje, dus toen zijn we nog in het centrum ergens gaan zitten. Wordt een dure zomer zo.
.
Er waren wel al best wat mensen, maar doordat het zo groot is vond ik het nog niet druk. Ik kan me wel voorstellen dat het er smoordruk is als het écht mooi weer is!quote:Op zondag 19 april 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweestWas het niet erg druk?
.
Ik heb de hele middag buiten zitten lezen. Resultaat: Nina Brink-gezicht. Echt, m'n hele gezicht is verkleurd, maar je ziet precies waar m'n zonnebril zatDus ik ga morgen ook maar even een paar uurtjes zonder zonnebril in de zon, want als het contrast nog groter wordt gaat het opvallen
.
Whehe...quote:Op zondag 19 april 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweestWas het niet erg druk?
.
Ik heb de hele middag buiten zitten lezen. Resultaat: Nina Brink-gezicht. Echt, m'n hele gezicht is verkleurd, maar je ziet precies waar m'n zonnebril zatDus ik ga morgen ook maar even een paar uurtjes zonder zonnebril in de zon, want als het contrast nog groter wordt gaat het opvallen
.
Ik niet.quote:Op zondag 19 april 2009 13:45 schreef neen het volgende:
Drinken jullie ook alleen? Ik doe dat niet, ik drink alleen alcohol in sociaal verband
quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Net een oosterse maaltijdsalade op. Nou ja 'op'. Heb hem maar voor de helft opgegeten. Er zaten garnalen in en die vind ik zo roze en zo griezelig... huuuuuuu.... ik heb ze wel vaker gehad, maar toen zat er nog een krokant laagje omheen, dus toen vond ik ze wel lekker.
Huuuuu. Ik kan het niet verklaren. Ik vind ze eng en durf ze niet te etenquote:
Ik vind ze ook engquote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huuuuu. Ik kan het niet verklaren. Ik vind ze eng en durf ze niet te eten.
Ik doe altijd boterhamzakjes om m'n handen en dan nog sta ik te gruwelen!!quote:Op zondag 19 april 2009 18:44 schreef Ewelina het volgende:
en hij durfde de rauwe kipfilet niet aan te raken omdat hij het eng vond
Je kunt kip ook knippenquote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe altijd boterhamzakjes om m'n handen en dan nog sta ik te gruwelen!!
Kipfilet snijden, brrrrrr!!
Oh wat betreft de garnalen; vis is sowieso over het algemeen jakkie![]()
Dan moet je het nog steeds aanrakenquote:Op zondag 19 april 2009 18:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kunt kip ook knippenIs makkelijker.
Ja, maar dan is het wel sneller klaar.quote:
Ik knip kip gewoon met een normale schaar (ligt standaard in de keukenla, ik heb meer scharen). Wel even afwassen daarna.quote:Op zondag 19 april 2009 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is wel waarMaar of ik nou zo'n schaar wil kopen voor de 2x per jaar dat ik onverwachts geconfronteerd wordt met ongesneden kip, dat is punt 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |