Die tests worden afgenomen in een ideale situatie: korte zinnetjes of losse woordjes, geen / weinig omgevingsgeluiden, iemand die heel goed articuleert...quote:Op maandag 20 april 2009 17:37 schreef P.F het volgende:
En dat als je met je hoorapparaat 97% hoe het dan kan dat je soms mensen niet verstaat? 97% is toch super hoog?
En dat is graties? En moet je dat dan afhalen? Waaarrr?quote:Op maandag 20 april 2009 18:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Naar ze bellen en vragen of je wat blikjes mag voor op je feestje.
Mwoah. Wat beter, maar ik had een hoop studiegedoe en dat speelde ook mee in mijn fysieke toestand. Dus ik heb wat dingen afgerond en ik ga met wat vrijwillig groepswerk stoppen, want ik moet me echt op mijn studie en gezondheid focussen nu.quote:Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef P.F het volgende:
Muis ik lees nu pas dat je niet naar Gent bent gegaan! Jammer!
Hoe voel je je nu?
Een fistel is net wat anders, maar misschien een zoekterm die mee kan helpen? En mocht iemand nog geld over hebben:quote:Op maandag 20 april 2009 18:39 schreef Syrena het volgende:
Nu ben ik wel bezig, maar zit vastAls iemand nog briljante zoektermen weet op het gebied van urine-incontinentie bij vrouwen van 15-45 na de bevalling, do tell. Ik zoek vergelijkende studies over behandelmethoden, maar kom de raarste dingen tegen. En bevallen wil ik voorlopig ook ineens niet meer
Ik moet in twee databases zoeken, of ja, eigenlijk in dezelfde, maar van twee verschillende aanbieders (Medline via Dialogweb en Medline via PubMed). En dan ook kijken wat de verschillen zijn tussen die twee.quote:Op maandag 20 april 2009 18:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Een fistel is net wat anders, maar misschien een zoekterm die mee kan helpen? En mocht iemand nog geld over hebben:
http://www.fistulafoundation.org/
Verder was er pas iets over bij RTLvandaag, geloof ik. Daar kwam ook een vrouw aan het woord die er door een kleine ingreep vanaf was.
Maar hoe bevalt je CI nu in niet-ideale situaties? Ben je tot nu toe blij met het resultaat?quote:Op maandag 20 april 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Die tests worden afgenomen in een ideale situatie: korte zinnetjes of losse woordjes, geen / weinig omgevingsgeluiden, iemand die heel goed articuleert...'In het echt' kom je zo'n ideale situatie zelden tegen.
O. Omdat ik wel een vriendje heb. Dat wel. Maar ook een beetje met jouw ding zit van niemand om iets leuks mee te doen. Dus ik dacht als je in de buurt woont en je verveelt jequote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt je CI nu in niet-ideale situaties? Ben je tot nu toe blij met het resultaat?
PF, waarom wilde je nou weten in welke provincie ik woon? En dan heb ik je inderdaad zien fietsen dus, klopt met de kleren!
Nu even eten en daarna hardlopen. Het moet echt echt echt. Of misschien ga ik wel wandelen, ik heb geen zin om te zwetenZet 5 km wandelen zoden aan de dijk?
Stevig doorwandelen werkt ook prima. Meet zo nu en dan je hartslag, rond de 130 slagen is ideaal om vet te verbranden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef Merel het volgende:
Nu even eten en daarna hardlopen. Het moet echt echt echt. Of misschien ga ik wel wandelen, ik heb geen zin om te zwetenZet 5 km wandelen zoden aan de dijk?
Het valt me tegen, maar iedereen ( = experts) zegt dat ik geduld moet hebben. Ik heb hem nog maar 1,5 maand natuurlijk, maar voor mij voelt dat als heel langquote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt je CI nu in niet-ideale situaties? Ben je tot nu toe blij met het resultaat?![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
Oh zo kijk ik als ik met 100 euro aan bier er achter kom dat de hond mijn pinpas op heeft gegeten
Charming
[ afbeelding ]
"Weinig tijd? Kies dan voor zelfscannen."
Fooootoooooo!quote:Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
Als ik op Weeronline kijk wordt het echt superweer in Bleiswijk de hele week t/m zaterdag in elk geval
Wat een supermooie foto's van Arie Boomsma in dat homonummer van de Linda!
quote:Op maandag 20 april 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
Die zijn er nog niet op internet denk ik, vast wel snel
Maar ze waren echt práchtig!
Hij mag van de EO nu ook niet naar het lanceringsfeestje 'omdat het nog binnen die 3 maanden straf valt'
Linda heeft hem trouwens prominent op de cover gezet (was eigenlijk niet eens de bedoeling) met de tekst er onder:
GOD SCHIEP ARIE en zag dat het goed was
quote:De baas van Kick Ass, Mark Kulkis, ziet het helemaal zitten. "We willen al jaren een film maken waarin een echte maagd zich laat ontmaagden op camera. Het is een heel persoonlijk, intiem moment in het leven van een vrouw. Om dat met een camera en belichting te doen in een studio in San Fernando Valley maakt het nog meer bijzonder", vertelt hij.
quote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef conleche het volgende:
En ja ik heb een fijne verjaardag gehad, maar nu ik dan eenmaal 18 ben, zit ik wel in een midlifecrisis. Ik vind het veel erger, dan ik dacht dat ik het zou vinden.....
Nee, even m'n eten laten zakken, maar ik ga nog hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 19:56 schreef sigme het volgende:
Merel, ben je wezen lopen? Zo nee: Schop!
Lenzen/brillen/ogen: ik had zoiets als -7 en -8 en wat cilinders. Ik heb ze laten laseren en ben er nog steeds heel blij mee.
Ik las Ik heb slechts één oogquote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb één slecht oog
Nu weet ik écht de leeftijden niet meer.quote:Op maandag 20 april 2009 19:56 schreef sigme het volgende:
Conleche:. Ik mag over een jaar of drie-en-een-half op. Voorlopig voel ik me nog lang niet bijna oud, en ik ben niet van plan me dat dan wel te voelen. Dus blijf maar gewoon jong. En vrij
.
Huh? Genoeg werk gek! En anders kun je wel op het huis van Greys passenquote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef Chicolate het volgende:![]()
Geen zin om ergens op te reageren. Eigenlijk helemaal nergens zin in. En weer op zoek naar vakantiewerk, vind ik iets leuks, is het te ver weg
. Als ik een maand in Rotterdam ga werken, moet ik ook een maand iets huren om te slapen. In de zomer, hoogseizoen. Dat is natuurlijk @#$@!# duur, wellicht duurder dan het geld dat ik verdien met de werkzaamheden. Bah
.
Ik ben van 1972.quote:Op maandag 20 april 2009 20:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nu weet ik écht de leeftijden niet meer.![]()
Jij bent toch jonger dan ik, maar Elisa is volgens mij ouder.![]()
Ook in de buitenlucht, zonder mensen iets te verkopen of andere dingen aan te smeren waar ik een naar gevoel van krijg?quote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh? Genoeg werk gek! En anders kun je wel op het huis van Greys passen
Ja das dus binnenquote:
Ze hebben geen vacatures bij mij in de buurt. Heb ik net al naar gekeken, dat wil ik namelijk nog welquote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef neen het volgende:
Of post bezorgen bij TNT
ondanks dat de salarissen omlaag gaan en de postmarkt open is
Oh, ik dacht dat jij van 76 was.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef sigme het volgende:
Ik ben van 1972.
Of, of! Post bezorgen achterop de vuilniswagen terwijl je aardbeien plukt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef neen het volgende:
Of post bezorgen bij TNT
ondanks dat de salarissen omlaag gaan en de postmarkt open is
Aardbeien uit de vuilniswagen plukkenquote:Op maandag 20 april 2009 20:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of, of! Post bezorgen achterop de vuilniswagen terwijl je aardbeien plukt.
Agree!quote:
Je moet er even langsgaan gok ik, brutalen hebben de halve wereld.... toen ik er vorig jaar heenging stond er op internet ook niets maar kon ik gewoon daar aan de slag.quote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze hebben geen vacatures bij mij in de buurt. Heb ik net al naar gekeken, dat wil ik namelijk nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal helpt een glas witte wijn wel. Of twee. Ik heb afgelopen zo netjes/ eng anorectisch gedaan dat ik vanavond een klein vreetbuitje ga hebben denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |