abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68209013
Lijstje:
O: 2 bananen
L: chicken wrap, kleine milkshake
T: 5 handen walnoten, 2 handen amandelen, 2 blikjes red bull

Ik dacht dat ik meer had gegeten ! Ik ga zo nog een keer lunchen en daarna dineren!
pi_68209020
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Wiehoeoeoe, ik ben blij want ik had haske goeie scores in het CI-huis net .

Verstaan + spraakafzien met CI: 91 %
Verstaan + spraakafstaan met hoorapparaat voor de operatie: 97 %

Dus het komt in de buurt . Op alle fronten scoorde ik hoger dan een maand geleden, behalve op puur liplezen Maar goed, dat doet er niet zoveel toe. Het is nu officieel: ik ga echt duidelijk vooruit . Deze oppepper kon ik wel even gebruiken .
Da's nog eens fijn nieuws, Vikkestein!!!
  maandag 20 april 2009 @ 17:32:10 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68209041
Co, for what it's worth, als ik er later ook maar een beetje zo uit zou zien als jij ben ik superblij Je bent slanker dan menigeen en hebt een übermooi fijn hoofdje

Dus

Dan nu: shake your booties
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 20 april 2009 @ 17:33:04 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68209063
Oh en Vik! Ik dacht nog 'da's tof!', maar vergat te posten Dus bij deze: da's tof! Fijn dat het allemaal zo goed gaat met je CI-shizzle!
pi_68209098
Hmpf. Ja ik snap het een beetje - bij bepaalde leeftijden horen bepaalde verwachtingen waar je staat. etc. etc..

Op je 21e kan dat zijn: ik woon nog bij m'n ouders en ik heb nog niks bereikt qua studie
op je 18e kan dat zijn van. Ik zit "zogenaamd" op de helft, ik sta hier, heb dit bereikt. Ik zou al veel verder moeten zijn.

Maar je moet niks. Echt niet!
pi_68209117
wat goed Vik!

Ik ga even wat minderen met Fok!tijd, niet omdat ik 't niet leuk meer vind maar omdat mn ogen echt dood zijn...

ga even langs dok (moet ik toch nog doen) en opticien, want zoals 't nu gaat, zelfs mèt bril op, gaat 't niet goed. Tot die tijd maar even wat minder achter de laptop, dus alleen Fok!ken op 't werk en als ik écht een opdracht op de pc moet maken

en nu lekker nasi maken
Ja doei.
pi_68209186
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Vik! Ik dacht nog 'da's tof!', maar vergat te posten Dus bij deze: da's tof! Fijn dat het allemaal zo goed gaat met je CI-shizzle!
Ik ook! En ook nog: wow dat is bijna optimaal, toch?? En wat je vorige scores waren!
pi_68209214
En dat als je met je hoorapparaat 97% hoe het dan kan dat je soms mensen niet verstaat? 97% is toch super hoog?
  maandag 20 april 2009 @ 17:39:14 #209
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68209247
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef conleche het volgende:

En ja ik heb een fijne verjaardag gehad, maar nu ik dan eenmaal 18 ben, zit ik wel in een midlifecrisis. Ik vind het veel erger, dan ik dacht dat ik het zou vinden.....
18 is dan ook al een hele leeftijd. Ik zit er ook tegenaan en het bevalt me nix
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68209459
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

18 is dan ook al een hele leeftijd. Ik zit er ook tegenaan en het bevalt me nix
Ben blij dat ik een mede-bijna-18-jarige in dit topic heb!!
  maandag 20 april 2009 @ 17:48:31 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68209511
Hoi... hard gewerkt vandaag, beetje heibel op het werk maar zo gaat dat.

VMW, die siliconenlenzen had ik nog niet van gehoord, ik ga binnenkort maar eens wat meer info erover winnen, bedankt!

Vandaag fysio gebeld over mijn been, die doet het nog steeds niet, ik kan niet normaal meer lopen, heb totaal geen pijn maar hak, voetbol, teen, zoals je normaal loopt dat lukt niet meer, kan alleen nog maar met mijn hele voet plat neerlanden, echt heel vreemd!

O: Peer, glas optimel framboos
T: Boterham osseworst, appel, tomaat, sinaasappel
L: 2 boterham osseworst, kom koninginnesoep
T: boterham osseworst, sinaasappel, blokje pure choco
D: Kom groentesoep. Gewokte spinazie met ui en knoflook, sperzieboontjes, tartaar, ijsbergsla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_68209525
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
wat goed Vik!

Ik ga even wat minderen met Fok!tijd, niet omdat ik 't niet leuk meer vind maar omdat mn ogen echt dood zijn...

ga even langs dok (moet ik toch nog doen) en opticien, want zoals 't nu gaat, zelfs mèt bril op, gaat 't niet goed. Tot die tijd maar even wat minder achter de laptop, dus alleen Fok!ken op 't werk en als ik écht een opdracht op de pc moet maken

en nu lekker nasi maken
Wat vervelend Maar je moet wel echt naar de dokter gaan (ik lees altijd dat je zegt dat je toch nog moet gaan, maar hoor nooit dat je echt geweest bent)
Ik heb op het moment hoofdpijn en vooral als ik snelle bewegingen maak met mijn ogen, misschien ook maar beter als ik niet online zat.
pi_68209567
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Ja ik snap het een beetje - bij bepaalde leeftijden horen bepaalde verwachtingen waar je staat. etc. etc..

Op je 21e kan dat zijn: ik woon nog bij m'n ouders en ik heb nog niks bereikt qua studie
op je 18e kan dat zijn van. Ik zit "zogenaamd" op de helft, ik sta hier, heb dit bereikt. Ik zou al veel verder moeten zijn.

Maar je moet niks. Echt niet!
En Bolletje: eigenlijk is dat niet het probleem, dat van die verwachtingen. Ik ben niet iemand die per se verwachtingen heeft. Echte ambitie is mij ook vreemd. Wel merk ik in mijn hoofd heel weinig verschil met toen ik 25 was. Ik vind nog steeds dezelfde dingen leuk. Eigenlijk is het dus juist het omgekeerde. Ik zou mijn hele leven willen flierefluiten alsof ik 25 was. En ik besef me dat dat op den duur pathetisch wordt.
pi_68209642
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef conleche het volgende:

[..]

En Bolletje: eigenlijk is dat niet het probleem, dat van die verwachtingen. Ik ben niet iemand die per se verwachtingen heeft. Echte ambitie is mij ook vreemd. Wel merk ik in mijn hoofd heel weinig verschil met toen ik 25 was. Ik vind nog steeds dezelfde dingen leuk. Eigenlijk is het dus juist het omgekeerde. Ik zou mijn hele leven willen flierefluiten alsof ik 25 was. En ik besef me dat dat op den duur pathetisch wordt.
Ben je bang dat je jezelf niet ver genoeg ontwikkeld hebt?
pi_68209655
Grmbl. Ik moest dit weekend dus lopen. Whehe
quote:
Vandaag ben ik gaan lopen
Ik was het maanden al van plan
Maar pas toen iedereen gezegd had dat het niet kon ging ik lopen
Kijk me lopen toch
Hier loop ik dan

Ik heb de meningen geteld
En heb bedacht dat het niets uitmaakt
Ook als men niks vind wordt zelfs dat nog als
een mening je verteld

maandag 20 april 2009 @ 17:54:29 #216
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68209658
quote:

[..]

Nou ik vind het echt onzin om dingen te laten omdat je ouder wordt of omdat het niet meer hoort.

Ik weet niet of Viev het erg vindt dat ik dit zeg maar kijk naar haar moeder: volgens mij was dat echt een moordwijf dat lak had aan haar leeftijd en fysieke ongemakken en lekker deed waar ze zin in had. Gelijk heeft ze! Je leeft maar 1 x en dan moet je potverrrrrrrdomme doen waar je zin in hebt! Kan jou het schelen dat iemand anders het misschien pathetisch vindt. 't Is jouw leven!

Hup ga iets pathetisch doen!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68209713
Hm.. Ja op een gegeven moment ga je naar bijeenkomsten van liefhebbers van rotstuintjes en leg je je eigen rotstuintje aan (mijn vader)
Ga je boeken kopen en lezen over kaas (mijn vader)
Ga je kennis verzamelen over wijn/koffie/thee/koffiebranden etc. (mijn vader)

Ik denk ook niet dat dat echt is wat je zoekt in ouder worden..
  maandag 20 april 2009 @ 17:57:05 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68209720
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou ik vind het echt onzin om dingen te laten omdat je ouder wordt of omdat het niet meer hoort.

Ik weet niet of Viev het erg vindt dat ik dit zeg maar kijk naar haar moeder: volgens mij was dat echt een moordwijf dat lak had aan haar leeftijd en fysieke ongemakken en lekker deed waar ze zin in had. Gelijk heeft ze! Je leeft maar 1 x en dan moet je potverrrrrrrdomme doen waar je zin in hebt! Kan jou het schelen dat iemand anders het misschien pathetisch vindt. 't Is jouw leven!

Hup ga iets pathetisch doen!
QFT x 10.000!
pi_68209760
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ja op een gegeven moment ga je naar bijeenkomsten van liefhebbers van rotstuintjes en leg je je eigen rotstuintje aan (mijn vader)
Ga je boeken kopen en lezen over kaas (mijn vader)
Ga je kennis verzamelen over wijn/koffie/thee/koffiebranden etc. (mijn vader)

Ik denk ook niet dat dat echt is wat je zoekt in ouder worden..
ik ben echt zo benieuwd hoe mijn vader later is als ie niet meer werkt
Gaat hij vast ook dat soort dingen doen
pi_68209796
Hm.... Maar wij (muis/maria/pf) zijn een beetje leeftijdsgenootjes. En het moet allemaal nog komen. Ik denk dat Co meer aan Mvr B heeft qua elkaar begrijpen, aanvoelen. Denk ik.

Misschien dat dit juist niet helpt, onze woorden.
pi_68209815
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben echt zo benieuwd hoe mijn vader later is als ie niet meer werkt
Gaat hij vast ook dat soort dingen doen
Mijn vader heeft gewoon een meer dan full time baan
pi_68209898
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn vader heeft gewoon een meer dan full time baan
Mijn vader heeft een eigen zaak dus nauwelijks tijd voor iets anders (wel lekker rustig voor ons)
Maar sinds kort gaat hij wel 2x in de week tafeltennissen, dat vind ik wel stoer van hem dat hij tijd voor zichzelf maakt.
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 18:02:57 #223
70532 loveli
N
pi_68209930
quote:

[..]

Het zal je probleem maar zijn
crap in = crap out
pi_68209970
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:31 schreef P.F het volgende:
Lijstje:
O: 2 bananen
L: chicken wrap, kleine milkshake
T: 5 handen walnoten, 2 handen amandelen, 2 blikjes red bull

Ik dacht dat ik meer had gegeten ! Ik ga zo nog een keer lunchen en daarna dineren!
Poppie, KAP NOU met die red bull
pi_68209988
Gaat iemand toevallig een order doen op http://www.mangooutlet.com? En pas ik in een Mango S?
pi_68210010
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Poppie, KAP NOU met die red bull
Nog 30 blikjes te gaan Ik geef ze denk ik maar weg.
Iemand trek in Red Bull?

Nou ja, m'n vriendje wil ze wel, denk ik.. Hij heeft ze geregeld..
pi_68210016
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef P.F het volgende:
Hm.... Maar wij (muis/maria/pf) zijn een beetje leeftijdsgenootjes. En het moet allemaal nog komen. Ik denk dat Co meer aan Mvr B heeft qua elkaar begrijpen, aanvoelen. Denk ik.

Misschien dat dit juist niet helpt, onze woorden.
Nou, ik vind het wel heel lief wat jullie zeggen hoor en dat ik nu wat zwaar op de hand ben, gaat ook wel weer over. En ik zal ook wel blijven doen wat ik doe. Hell, ik kán niet eens anders! Maar geloof me, 18 worden: it's not a walk in the park.

Maar misschien is het ook omdat ik met een combinatie van factoren zit op het moment. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.

Zo nu huppel ik maar eens richting de AH om wat vlees of misschien ook wel vis te halen...........
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 18:06:26 #228
70532 loveli
N
pi_68210044
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Voor dagelijks?

Ik denk dat het geweldig staat maar zo durf ik niet over straat. Wel met m'n vriendje of mannelijke huisgenoot maar niet alleen. Ik woon in Osdorp/Almere-Haven....
Verstandig, daar had ik even niet aan gedacht. Was zelfs een van de redenen dat ik als student een auto had, dan hoefde ik niet van anderen afhankelijk te zijn.
crap in = crap out
pi_68210046
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Het zal je probleem maar zijn
Vind je dat ik zeur??
pi_68210053
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Nog 30 blikjes te gaan Ik geef ze denk ik maar weg.
Iemand trek in Red Bull?

Nou ja, m'n vriendje wil ze wel, denk ik.. Hij heeft ze geregeld..
Ja ik maar mag van mezelf er ook niet zoveel meer
pi_68210088
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou, ik vind het wel heel lief wat jullie zeggen hoor en dat ik nu wat zwaar op de hand ben, gaat ook wel weer over. En ik zal ook wel blijven doen wat ik doe. Hell, ik kán niet eens anders! Maar geloof me, 18 worden: it's not a walk in the park.

Maar misschien is het ook omdat ik met een combinatie van factoren zit op het moment. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.

Zo nu huppel ik maar eens richting de AH om wat vlees of misschien ook wel vis te halen...........

Denk ik ook wel een beetje.

Het geeft mij een beetje het idee (als ik jou zou zijn) dat twee super modellen vertellen aan iemand met obesitas dat ze er echt heel erg dun uitziet in dat jurkje. En dat dat meisje in het jurkje denkt: Ja jullie hebben makkelijk praten.. Maar ik denk misschien veel te ver door. En de vergelijking kan ook een beetje slecht opgevat worden.
  maandag 20 april 2009 @ 18:08:35 #232
148689 Muis006
pi_68210114
Ik vind red bull fiesss.

Maar ik kan er nu wel een gebruiken want ik moet iets afmaken maar ik heb geen zihiiiin. Terwijl het helemaal niet meer zoveel werk is.
pi_68210134
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Verstandig, daar had ik even niet aan gedacht. Was zelfs een van de redenen dat ik als student een auto had, dan hoefde ik niet van anderen afhankelijk te zijn.
Oja, dan moet ik even de auto regelen Ik wil weer naar Saint Tropez. Daar kun je tenminste ongegeneerd flaneren
pi_68210136
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Denk ik ook wel een beetje.

Het geeft mij een beetje het idee (als ik jou zou zijn) dat twee super modellen vertellen aan iemand met obesitas dat ze er echt heel erg dun uitziet in dat jurkje. En dat dat meisje in het jurkje denkt: Ja jullie hebben makkelijk praten.. Maar ik denk misschien veel te ver door. En de vergelijking kan ook een beetje slecht opgevat worden.
Ik moest lachen, dus dat verkeerd opvatten valt reuze mee, Bolletje!!
  maandag 20 april 2009 @ 18:09:48 #235
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68210146
quote:

[..]

Waarom zou dat pathethisch zijn? Als jij er gelukkig van word, dat is toch het belangrijkste? Je neemt het zoals het komt, en zo ga je er ook doorheen. Dat is uitermate relaxed, want je hebt dan rust in je hoofd. (Iets waaraan het mij ontbreekt )

Niks moet, en alles mag. Het gaat om jouw leven, en jij mag dat zelf vormgeven zoals jij dat wil.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68210159
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind red bull fiesss.

Maar ik kan er nu wel een gebruiken want ik moet iets afmaken maar ik heb geen zihiiiin. Terwijl het helemaal niet meer zoveel werk is.
Helpt een cheer smiley ook?
pi_68210172
Ik zit al twee-drie dagen in een fase dat ik ongesteld ben en dan opeens denk dat ik heel nodig naar de kapper moet

(Ik wil namelijk heel lang haar en dan helpt zo een 1-2 maandelijkese "ik moet NU naar de kapper" bui voor geen meter )
  maandag 20 april 2009 @ 18:11:07 #238
148689 Muis006
pi_68210185
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Helpt een cheer smiley ook?

Nou vooruut! Even wat drinken pakken en dan nog een half uur knallen.

Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 18:12:32 #239
70532 loveli
N
pi_68210217
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Vind je dat ik zeur??
Ik ben een beetje jaloers omdat je zo goed jezelf kunt zijn.
crap in = crap out
pi_68210295
Muis ik lees nu pas dat je niet naar Gent bent gegaan ! Jammer!
Hoe voel je je nu?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 april 2009 @ 18:16:34 #241
163650 Greys
pi_68210339
... en ik dacht dat Loveli bedoelde dat je hoofd nog hetzelfde is als toen je 25 was en dat je er dus geen dag ouder uit ziet. Dat zal je probleem maar zijn

En nu even de rest bijlezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68210370
O Greys. Ik lees net dat jij van Red Bull houdt met rode wodka, als je in de buurt bent moet je maar een gil geven
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 april 2009 @ 18:22:17 #243
163650 Greys
pi_68210551
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
O Greys. Ik lees net dat jij van Red Bull houdt met rode wodka, als je in de buurt bent moet je maar een gil geven
Hihi! Je bent een schat!
Maar als je vriendje ze voor die tijd al op heeft is het ook goed hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68210625
Hmm nee er komen weer 70 blikjes over 2 weken aan of zo.
Dus gok van niet
pi_68210777
* Goodbye komt slank binnenrollenals in; het topic. Ik ben niet ineens slank geworden

Ik ga zo hardlopen met vriendjelief! Nu eerst een lekker biefstukje en wat sla eten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68210832
Binnenrollen impliceerde al iets over je lichamelijke gesteldheid

Leer iemand hier op deze manier?
quote:
Voor wat voor soort schema je ook kiest, wanneer je het gemaakt hebt voor een stuk tekst, is het zaak het te gaan leren. Dat doe je het efficiëntst door het te herhalen. Wanneer je een hoofdstuk of een aantal paragrafen (in het schema ‘blok’ genoemd) geleerd hebt door er een schema van te maken, is het verstandig om daarna even een korte pauze in te lassen en daarna, ook kort, bijvoorbeeld vijf minuten dat hoofdstuk te herhalen. Probeer zulke porties leerstof te kiezen, dat je er ongeveer drie kwartier mee bezig bent. Daarna kun je doorgaan met het volgende blok leerstof van ongeveer vijfenveertig minuten en deze cyclus herhalen. De dag erna, begin je met het kort herhalen (ongeveer vijf minuten per bestudeerd ‘blok’), van het schema van de vorige dag, voordat je verdergaat met het bestuderen en schematiseren vannieuwe leerstof. Ook wanneer je niet van plan bent om met nieuwe leerstof verder te gaan op een bepaalde dag, is het raadzaam om de bestudeerde stof van de vorige dag wél kort te herhalen. Na een week herhaal je elke dag in ongeveer een kwartier de stof van wat je die week ervoor bestudeerd hebt. Dat kun je, als de collegeperiode lang genoeg is, ook nog per maand doen. Vlak voor het tentamen, zeg een week, besteed je je studietijd alleen nog maar aan herhalen en is het verstandig als je ervoor zorgt dat je dan geen nieuwe stof meer hoeft door te nemen. Met deze manier van werken zie je de stof vijf of zes keer voorbij komen en daarom is een goede aanpak om leerstof van je korte termijn geheugen naar je lange termijn geheugen over te hevelen. Het lijkt bewerkelijk, maar loont uiteindelijk wel. In schema (zie Schema Thuis studeren).
  maandag 20 april 2009 @ 18:33:41 #247
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68210868
Die theorie kende ik wel, ja. De praktijk is alleen dat ik altijd te laat begin
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68210877
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Binnenrollen impliceerde al iets over je lichamelijke gesteldheid

!

Zo ver is het gelukkig nog niet
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68210919
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef P.F het volgende:
Hmm nee er komen weer 70 blikjes over 2 weken aan of zo.
Dus gok van niet
Hoe komt ie daar dan aan?
Mijn vriend is verzot op Red Bull, hij wordt alleen erg stuiterig en vervelend na 2 blikjes Zo als anderen worden als ze gedronken hebben.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68211010
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoe komt ie daar dan aan?
Mijn vriend is verzot op Red Bull, hij wordt alleen erg stuiterig en vervelend na 2 blikjes Zo als anderen worden als ze gedronken hebben.
Naar ze bellen en vragen of je wat blikjes mag voor op je feestje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')