Ik eet het liefst van die pomedori/jeweetweldieallerduurste tomaten. Of in Spanje/Italië al het fruit/vlees/groente.quote:Op maandag 20 april 2009 15:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar wel sterker van smaak dan verse tomaten (die meestal naar water smaken)
Wat ziet dat er leuk uit!quote:Op maandag 20 april 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Vegi sushi! Vriendjes eerste keer, mijn tweede. Let op de binnenste buiten gerolde sushiEn de strikjes
[ afbeelding ]
1 sushi kit van de albert zweynquote:Op maandag 20 april 2009 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat ziet dat er leuk uit!
Hoe heb je het gemaakt? Wat zit erin? Wat heb je voor sausjes erbij?
Vertel, vertel, vertel!
Leuk hoor!quote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
1 sushi kit van de albert zweyn
sausje = soja + wasabi (zit in het pakket) en kikkoman soja
Vulling 1: paprika + shi take + wasabi
Vulling 2: majonaise + avocado met zout + tuinkers
Vulling 3: sesamzaad (aan de buitenkant) + komkommer + gebakken tofu reepjes gemarineerd in kikkoman (de binnenstebuiten)
En die kleine losse zijn een combinatie van die ingrediënten en de strikjes zijn van lente ui!
En die dingen links daar achter is scrambelt egg + sushi rijst (waar die sushi azijn al doorzit). Die was het minst bijzonder
Karoltje!quote:Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef karoltje het volgende:
Stel dat je 2/3 weken lowcarb gaat eten om het afvallen wat sneller te laten gaan. Kan je daarna wel gewoon weer aan de aardappelen, pasta oid of kom je daarna juist meer aan?
In Zuid-Holland. En was jij het laatst nou in Amsterdam of niet?quote:Op maandag 20 april 2009 15:29 schreef P.F het volgende:
Merel, in welke provincie woon jij?
Hmm hoelang moet ie in je tas zitten?quote:Op maandag 20 april 2009 16:06 schreef kwakveense het volgende:
zo. ik ben weer uitgewerkt, moet naar een diploma uitreiking nu. en dan zingen zingen zingen zingen en tussendoor mn makreeltje en mn sla opeten.
hopen dat die vis niet mn tas uitstinkt tijdens de diploma uitreiking, want ik moet m nu uit de koelkast halen al - ik kan er straks niet meer in, in t gebouw...
Ja!! Samen met m'n vriendje toch? En 5 tassen?quote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Merel het volgende:
[..]
Karoltje!Dat is lang geleden!
[..]
In Zuid-Holland. En was jij het laatst nou in Amsterdam of niet?
En links m'n fietsquote:
Geen idee, ik zit op m'n werk dus kan de foto's niet zienquote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja!! Samen met m'n vriendje toch? En 5 tassen?
Dan was ik die dag rechts dit:
[..]
En links m'n fiets
En dan was dit het vriendje. Si?
[ afbeelding ]
Als je ze niet wil laten staan kan je ze ook PM'en hoor, dan zie ik ze vanavondquote:Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef P.F het volgende:
Dan laat ik ze wel even staan tot je ze gezien hebt
Ik laf ze. Maar ik kan er niet tegen. Snik.quote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Daph_ het volgende:
Even terugkomend op buikvet; bosbessen helpen tegen buikvet: http://www.telegraaf.nl/e(...)fvallen__.html?p=5,2
Ziet er een beetje uit als een foto van mij, maar toen was ik 8.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als een foto van mij, maar toen was ik 8.
Stond ik ook bij zo'n lelijke auto
Maar het was rokjesdag die dagquote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef loveli het volgende:
PF, je kunt het prima hebben, dat zwart met parels, maar wacht er alstjeblieft nog even veertig jaar mee en hijs jezelf nu lekker in alle fleurige jurkjes die je over 40 jaar niet meer kunt dragen!
Die truffels smaken niet naar chocolade maar naar gestold vet.quote:Op maandag 20 april 2009 16:30 schreef Viking84 het volgende:
O! Ik heb trouwens de truffels bij de AH weerstaan! Als nu iemand die ze al eens gehad heeft even kan zeggen dat ze smerig zijn hoef ik daar geen spijt van te maken.
Lijstje:
O: yoghurt met banaan
T: appel
L: twee boterhammen met pindakaas
T: citroenijsje met dropstokje(heb je ze al gehaald, Greys?)
D: pastameuk
T: glaasje Malibu cola?
Dat ben je ook. Zowat alles staat je wel. Tip van de dag: Koop/draag geen kleren omdat jij de kleren er goed laat uitzien, maar draag kleren die ook wat voor jou doen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:25 schreef P.F het volgende:
Ik vind dat ik snel te sexy ben met een rokje, vandaar die parels denk ik?
Bergen suiker, gehard plantaardig vet en een beetje cacao. Hmmmmmm.. lekker...quote:Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Die truffels smaken niet naar chocolade maar naar gestold vet.
Hm.. Heb je toevallig suggesties?quote:Op maandag 20 april 2009 16:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ben je ook. Zowat alles staat je wel. Tip van de dag: Koop/draag geen kleren omdat jij de kleren er goed laat uitzien, maar draag kleren die ook wat voor jou doen.
Of zoiets:quote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Heb je toevallig suggesties?
-edit- Ik heb wel een idee!
- witte peep toes met een strikje, slingback & goud
- wit linnen rokje tot op de knie
- bruine tube top
- koper/goudkleurige armbanden + oorbellen
Denk ik!
Ik eet mijn D om 5 uur, om 9 uur zal ik zeker nog wel iets van brood eten.quote:Op maandag 20 april 2009 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Dat gevoel heb ik er ook altijd bij, nynke. Heerlijk hè, beetje door de stad kuieren....
Miss_S, de combi van een bladerdeegfrutsel en andijviestamppot is nog steeds véél te weinig, ga nou eens fatsoenlijk eten!
Ik ben overigens wel fan van andijviestamppot. Degelijke kost
Kun je wat voorbeelden geven? Ik hoor er vaker over, maar ik kook eigenlijk nooit Oosters... dat is het toch?quote:Op maandag 20 april 2009 17:02 schreef AKnynke het volgende:
ooh, en ik heb Duizend en een smaken van Claudia Roden gekocht...Men, wat staan daar een goddelijke, heerlijke recepten in.
Yayquote:Op maandag 20 april 2009 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Als je wat steviger gaat ontbijten, ben ik echt om, MariaKeurig
Very smart van de leverworst
(ik gruw ervan, het is echt rommel
).
Paar van mijn favorieten uit dat boek: courgettekoekjes met feta, geroosterde aubergine met yoghurt en tahin, couscoussalade met kikkererwten, gevulde paprika's, verrukkelijke sinaasappelpudding, en allerlei zoet gebak.quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je wat voorbeelden geven? Ik hoor er vaker over, maar ik kook eigenlijk nooit Oosters... dat is het toch?
wat CF zegt! vanavond ga ik er nog niet uit koken, maar morgen wel denk ik. Morgen nog maar eens bladeren. En dan voor m'n ouders er ook wat uit koken.quote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je wat voorbeelden geven? Ik hoor er vaker over, maar ik kook eigenlijk nooit Oosters... dat is het toch?
Voor dagelijks?quote:
Tuulijk popje!!quote:Op maandag 20 april 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Co! Leuke 18e verjaardag gehad? Is het goed als ik je een PM stuur met een eetdagboekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |