abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 13:23:20 #101
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68200523
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sarcasme heb jij nog niet echt door he?
Grinnik.
Prrrrr
  maandag 20 april 2009 @ 13:29:18 #102
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68200726
En weer thuis! Hoe is het hier? ik heb een tof weekend gehad...Ontzettend slecht gegeten alleen, maar goed, daar is het een weekendje weg voor. Vanavond maar een salade ofzo..

nu even douchen, wakker worden, dan aan de studie, en vanavond ga ik wel bijlezen! Heb ik wat bijzonders gemist?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_68200962
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef mspoez het volgende:

[..]

Grinnik.
hi-la-risch
Ja doei.
pi_68201071
Het was zo lekker in het zonnetje daarnet, lekker naar de winkel wandelen, daarna op de tuinbankjes lunchen met gezicht in de zon!

En nu weer binnen zitten en dan is het nu pas de 3e mooie dag dat ik moet werken... hoe moet dat als 't straks zomer is!
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 13:45:09 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68201267
In Scheveningen is het ineens haske gaan bewolken . Niks meer aan nu buiten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68201326
hoe erg is het trouwens als je tegen een docent zegt dat je niet kunt (gaat om wijzigen afspraak) omdat je gaat sporten...

woensdag mag ik weer Martial fitten (die kicken les van vorige week) en nu moest die afspraak van morgen verplaatst worden... en heb gezegd dat ik dan niet kan

maar ik moet en zal sporten..
Ja doei.
pi_68201409
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Scheveningen is het ineens haske gaan bewolken . Niks meer aan nu buiten.
Ja, in Den Haag ook (goh )!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 20 april 2009 @ 13:49:52 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68201425
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, in Den Haag ook (goh )!
Heel verrassend inderdaad
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68201466
Ik heb besloten weer kleertjes te gaan bestellen voor de zomer Bedenk me namelijk dat ik geen zomerkleren heb die me nog een beetje passen Vorige zomer was ik 10 kilo zwaarder
  maandag 20 april 2009 @ 13:54:59 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68201596
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
hoe erg is het trouwens als je tegen een docent zegt dat je niet kunt (gaat om wijzigen afspraak) omdat je gaat sporten...
Ik denk dat dat het geheim is van een gezond leven en een slank lichaam. Sporten heeft gewoon net zoveel prioriteit als andere belangrijke zaken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 20 april 2009 @ 14:16:46 #111
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68202308
ik pas juist al mn zomerkleren weer (aan de krappe kant zelfs) omdat ik even zwaar ben als vorige zomer

maar goed, ik ben al de hele dag extreem goed bezig, en ik zie niet in waarom ik dat geen week kan volhouden (of twee, of drie) en dan móet t er wel weer af gaan...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 20 april 2009 @ 14:20:57 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68202462
Mag ik even mopperen? Die 2 kilo's die ik ben aangekomen zijn allebei op mijn buik gaan zitten Heb me lange tijd niet zo rond gevoeld.
pi_68202569
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even mopperen? Die 2 kilo's die ik ben aangekomen zijn allebei op mijn buik gaan zitten Heb me lange tijd niet zo rond gevoeld.
ja, dat mag

en dat gaat vast helemaal goed komen de komende tijd... rustig aan doen enzo, gaat weer helemaal in orde komen
Ja doei.
pi_68202728
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:16 schreef kwakveense het volgende:
ik pas juist al mn zomerkleren weer (aan de krappe kant zelfs) omdat ik even zwaar ben als vorige zomer

maar goed, ik ben al de hele dag extreem goed bezig, en ik zie niet in waarom ik dat geen week kan volhouden (of twee, of drie) en dan móet t er wel weer af gaan...
Precies, vooruit kijken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68202915
Buikvet verdwijnt ook het snelst, toch? Dat is dan weer een magere ( ) troost.
Waarzo werk je eigenlijk in Den Haag, DAD?
  Vis een optie? maandag 20 april 2009 @ 14:35:41 #116
70532 loveli
N
pi_68202994
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Laureline het volgende:
Only in my dreams...
crap in = crap out
pi_68203012
buikvet verdwijnen? was hetmaar zo'n feest
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 14:36:20 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68203016
Simsalabim, buikvet, verdwijn!
Dat zou me toch mooi wezen

Al kwam ik laatst tot de conclusie dat niet alleen mijn buik bol is, maar dat mn toochie ook behoorlijk aan de maat is en uitsteekt enzo Ach, is het iig wel in proportie
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68203031
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Laureline het volgende:
Waarzo werk je eigenlijk in Den Haag, DAD?
Ik loop stage bij het Huygens Instituut, in de KB. Heel tof!
pi_68203059
Hier is het buikvet wel aan het verdwijnen. Ik ben even zwaar als een paar weken geleden, maar m'n taille is 2cm smaller en m'n heupen een cm breder.
Misschien is er dan toch nog hoop voor buikspieroefeningen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68203185
buikspieroefeningen vanavond weer!

Ik heb wel een idee dat het helpt hoor, al is het maar psychisch
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 14:42:23 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68203205
Mijn ervaring is dat een combinatie van
- lowcarb
- meer sport
- buikspieroefeningen

wonderen doet voor mijn buikje. En dat ga ik dus ook maar doen de komende tijd. Al ga ik niet helemaal lowcarb, want dat is funest voor mijn humeur.
pi_68203311
Ik vond (na een tip in het amateurhardloperstopic) op deze site KLIK een heleboel verschillende buikspieroefeningen. Ik zal er vanavond voor het eerst een aantal gaan uitproberen, ben benieuwd! Heb alleen geen echt fitnessmatje, maar doe het dan wel op een ander dun matje dat we thuis hebben

Edit: Die V-up (knipmes) moest ik vroeger altijd doen toen ik nog aan schoonspringen deed. Toen had ik echt een hele platte en strakke buik

[ Bericht 21% gewijzigd door Daph_ op 20-04-2009 14:53:43 ]
pi_68203327
M'n cursus Pilates is afgelopen, dus voortaan ga ik op dinsdagochtend Body-fit doen, en dan thuis buikspieroefeningen en Pilatesdingen.
pi_68203392
Stel dat je 2/3 weken lowcarb gaat eten om het afvallen wat sneller te laten gaan. Kan je daarna wel gewoon weer aan de aardappelen, pasta oid of kom je daarna juist meer aan?
  maandag 20 april 2009 @ 14:51:05 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68203471
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef karoltje het volgende:
Stel dat je 2/3 weken lowcarb gaat eten om het afvallen wat sneller te laten gaan. Kan je daarna wel gewoon weer aan de aardappelen, pasta oid of kom je daarna juist meer aan?
Kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar bij mij ging het prima. Wel eet ik sindsdien wat mínder aardappelen, rijst en pasta. Zodra ik weer grote hoeveelheden carbs ga eten kom ik wel aan. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon te veel kcal binnenkrijg
pi_68203500
Volgens mij moet je dat langzaamaan weer opbouwen, maar ik weet niet zeker of je wel weer 'volledig' kunt overgaan op het eten van brood en pasta..
  maandag 20 april 2009 @ 14:54:13 #128
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68203572
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:51 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij moet je dat langzaamaan weer opbouwen, maar ik weet niet zeker of je wel weer 'volledig' kunt overgaan op het eten van brood en pasta..
waarom zou dat niet kunnen? je lijf zal er even aan moeten wennen, maar het moet gewoon kunnen. wel schijnt het dan belangrijk te zijn om niet teveel vet erbij te eten (high carb low fat of low carb higher fat). ik denk dat de reden dat veel mensen aankomen is, dat ze als ze weer carbs gaan eten er wél vrij vet bij blijven eten (de nootjes, de vette vis, vlees, veel zuivel, etc.)
pi_68203934
Hmm verwarrend allemaal!

Ik ben gewoon zo bang dat als ik een tijd streng ga doen dat ik daarna juist 3x zo snel aankom als ik weer wat normaler ga eten :s.
pi_68203956
dan doe je niet streng maar doe je het rustiger aan
Ja doei.
  maandag 20 april 2009 @ 15:10:08 #131
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68204119
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef karoltje het volgende:
Hmm verwarrend allemaal!

Ik ben gewoon zo bang dat als ik een tijd streng ga doen dat ik daarna juist 3x zo snel aankom als ik weer wat normaler ga eten :s.
Je zou ook stapsgewijs kunnen verminderen. Stel dat je eerst 3 lepels rijst pakte, dan pak je er nu 2 (idem met pasta en erpels). En dat houd je een paar weken vol om te zien of het effect heeft. Dan kan je altijd nog beslissen om nog wat minder carbs te eten/ wat meer als je het afvallen te snel vindt gaan.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68204171
Ik zit met de knoop van mijn broek open erg spijt te hebben van "Ik doe vandaag mijn nieuwe broek aan"
Ik hoor het de verkoopster nog zeggen, na een half uur is ie écht wijder hoor JA, maar niet bij mijn buik. En mijn arme gemartelde kruis

Ik denk nu heel hard aan mijn eveneens nieuwe 3/4e joggingbroek (en aan eten en taart, geen idee waarom). Nog 4 uur en 10 minuten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68204199
Je moet na het lowcarben de carbs weer langzaam toevoegen. Je eetlust gaat met het carbs eten ook weer omhoog, daar moet je ook rekening mee houden. (en uiteraard alleen de gezonde carbs; suiker en andere snelle carbs zoveel mogelijk vermijden!

Lijstje:

O: 2x geroosterd brood met 30+ kaas en ham onder de gril vandaan
L: 1x geroosterd brood zoals ontbijt maar met ook nog cherrytomaatjes en Italiaanse kruiden en een glas optimel framboos.
In de planning:
S: sportschool of hardlopen; ik twijfel nog......
T: wodka en nootjes of light chips
D: salade van rucolamelange, cherrytomaatjes, ui en parmezaanse kaaskoekjes (beetje parmezaanse kaas in hoopjes op de bakplaat leggen en voilà) Daarna stukje vlees of vis (moet nog kopen) met groene aspergetips.
pi_68204296
quote:
Op maandag 20 april 2009 10:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan weet ik de oplossing voor jouw eetprobleem.
1. geen boodschappen meer bij de AH maar op de markt of bij een turkse winkel
2. (vega)kookboeken doorlezen op zoek naar lekkere goedkope recepten. Deze samenvatten in een memoboekje
3. boekje mee naar markt en aan de hand van de aanbiedingen en boekje kiezen wat je deze week gaat eten
4. voor ongeveer 4 dagen vooruit eten kopen
5. een basisvoorraad groente in huis hebben. Ik heb altijd op voorraad:
diepvries
2 soorten vis
een zak gemengde groente
doperwten
sperziebonen
spinazie

In blik
mais
kidneybonen
tomaat
rode bietjes

Vers
tomaat
komkommer
ui
aardappel
wortel
bosui
nog één of twee andere groenten
Mais en tomaat in blik vind ik niet zo lekker. Tomatensaus uit een potje eigenlijk ook niet dus dat eet ik nooit Ik kan het wel eten maar dan zit ik een uur op m'n eten te knagen..

Verse groente is een beetje een probleem, ik eet ±2-3 dagen bij m'n ouders. Iets van 2-3 buiten de deur (op de uva oid) en dan soms samen met vriendje bij hem (hij eet geen vlees, lust bepaalde dingen niet, ik ook niet Hij is fan van bonen en rijst. Ik haat dat En van Chineesachtig eten en ik meer van Italiaans en dat is hij sneller zat) En dan die 1-2-3 dagen dat ik dan thuis eet moet ik 15 minuten naar de supermarkt lopen, bedenken wat ik wil eten, kopen, etc. En dan wordt het vaak pizza of brinta.

Ik heb nu nog wel uien en aardappelen van 3 weken geleden, nieuwe, verse zak

Ik zou eigenlijk een plan moeten maken van, oké nu ben ik op die locatie en dan op die en die locatie zodat ik niet iedere dag voor een verassing kom te staan. Ik ga nu de rest van het jaar inplannen dus daar kan ik ook rekening mee houden.

Als m'n moeder kookt maakt ze bijv. sate saus uit een potje (eet ik niet echt), stukken vleesch (die er niet bij passen zoals bij rollade??, ik vind vlees steeds minder lekker..), zilvervliesrijst, tomatensaus uit een potje (ieh, zuur met suiker) en een zak roerbak groenten gebakken in heel veel olijfolie. (Dat je gezicht zo helemaal vet wordt. *ril*)
Dan eet ik altijd alleen maar droge rijst en 3 stukjes groente voor de vorm.

Dit vond ik wel fijn om te eten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68204332
Hoi trouwens
Ben even snel naar huis tussendoor, ga zo weer studeren
  maandag 20 april 2009 @ 15:16:07 #136
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68204341
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:04 schreef karoltje het volgende:
Hmm verwarrend allemaal!

als je low carb eet moet je natuurlijk ook niet te weinig gaan eten, dan zal het strenge wel meevallen. als je salade eet, zoals ik vandaag, moet je inderdaad wel iets van vette vis om aan genoeg kcal te komen.
  maandag 20 april 2009 @ 15:18:42 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68204432
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:11 schreef Syrena het volgende:
Ik zit met de knoop van mijn broek open erg spijt te hebben van "Ik doe vandaag mijn nieuwe broek aan"
Ik hoor het de verkoopster nog zeggen, na een half uur is ie écht wijder hoor JA, maar niet bij mijn buik. En mijn arme gemartelde kruis
Ooeehhw, dat klinkt niet fijn nee! Ik heb ook nog van zulke broeken en tóch zo af en toe weer aantrekken he . Zelfde geldt voor schoenen waarvan ik gewoon weet dat ik er blaren van krijg .
pi_68204452
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die wedstrijd in CUL zo grappig: een kookwedstrijd waarbij het niet gaat om de smaak ik weet het, het recept staat er ook bij Maar ben wel nieuwsgierig geworden naar de resultaten, dus ga nu even een kijkje nemen.
Hehe, ja dat dacht ik dus ook!
pi_68204473
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ooeehhw, dat klinkt niet fijn nee! Ik heb ook nog van zulke broeken en tóch zo af en toe weer aantrekken he . Zelfde geldt voor schoenen waarvan ik gewoon weet dat ik er blaren van krijg .
Dat heb ik dus vandaag. . Ik loop hier nu dus gewoon op blote voeten rond.
pi_68204562
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weeg niet zo veel voor mijn doen (64,5) maar heb een buik alsof ik 68 weeg. En dan zwelt hij ook nog eens op door verkeerd eten. Of ik ben zwanger
pi_68204622
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:12 schreef conleche het volgende:
Je moet na het lowcarben de carbs weer langzaam toevoegen. Je eetlust gaat met het carbs eten ook weer omhoog, daar moet je ook rekening mee houden. (en uiteraard alleen de gezonde carbs; suiker en andere snelle carbs zoveel mogelijk vermijden!

Lijstje:

O: 2x geroosterd brood met 30+ kaas en ham onder de gril vandaan
L: 1x geroosterd brood zoals ontbijt maar met ook nog cherrytomaatjes en Italiaanse kruiden en een glas optimel framboos.
In de planning:
S: sportschool of hardlopen; ik twijfel nog......
T: wodka en nootjes of light chips
D: salade van rucolamelange, cherrytomaatjes, ui en parmezaanse kaaskoekjes (beetje parmezaanse kaas in hoopjes op de bakplaat leggen en voilà) Daarna stukje vlees of vis (moet nog kopen) met groene aspergetips.
Co! Leuke 18e verjaardag gehad? Is het goed als ik je een PM stuur met een eetdagboekje?
  maandag 20 april 2009 @ 15:23:59 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68204623
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik dan ook .

Maar eigenlijk moet ik die schoenen gewoon wegsodemieteren.
  maandag 20 april 2009 @ 15:24:35 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68204646
@PF, met tomatensaus in blik bedoel ik dus niet van die vieze kant en klare pastasaus. Ik bedoel gepelde tomaten die je als basis voor een zelfmaaksaus kunt gebruiken. Daar zit geen suiker in voor zover ik weet.
pi_68204677
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:24 schreef Tinkepink het volgende:
@PF, met tomatensaus in blik bedoel ik dus niet van die vieze kant en klare pastasaus. Ik bedoel gepelde tomaten die je als basis voor een zelfmaaksaus kunt gebruiken. Daar zit geen suiker in voor zover ik weet.
Aaah, ik vind tomaten concentraat altijd zo een overheersende smaak hebben. Maar gepelde tomaat uit blik is gewoon tomaatish?
  maandag 20 april 2009 @ 15:26:13 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68204702
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:14 schreef P.F het volgende:

Dit vond ik wel fijn om te eten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je daar dan ook aan (al zou ik persoonlijk wat meer groente eten en kiezen tussen peulvruchten en rijst/pasta)
pi_68204710
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik dan ook .

Maar eigenlijk moet ik die schoenen gewoon wegsodemieteren.
De mijne zijn net nieuw, dat is ook het hele probleem. . Gelukkig hoef ik sowieso geen lange stukken te lopen vandaag.
pi_68204715
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mijn schoenen had ik verstandig gekozen alleen zijn ze zonder sokken en met open teen, dus een beetje koude pootjes. Maar geen pijn.

O: Brinta
T: Sneetje met kalkoenfilet
L/D: Drie sneetjes met kalkoenfilet
T: Peer
T: Vanilleyoghurt

Avonddienst en een beetje te mager gepland, mijn maag protesteert nu al, dus ik ga zo even in de kantine kijken welke soep ze hebben vandaag.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68204746
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hou je daar dan ook aan (al zou ik persoonlijk wat meer groente eten en kiezen tussen peulvruchten en rijst/pasta)
Ja, maar het is gewoon veel plannen als ik alleen tussen 23:00 en 08:00 thuis ben om een extreem voorbeeld te noemen. Maar I'll try!
  maandag 20 april 2009 @ 15:27:59 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68204769
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef P.F het volgende:

[..]

Aaah, ik vind tomaten concentraat altijd zo een overheersende smaak hebben. Maar gepelde tomaat uit blik is gewoon tomaatish?
Ja, maar wel sterker van smaak dan verse tomaten (die meestal naar water smaken )
pi_68204816
Merel, in welke provincie woon jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')