Oh, dat is een dame die ik uit CUL ken, MascaraKlodder. Sommigen hier kennen haar wel. Ze kan echt superlekker koken!quote:
Oh, die zie ik in CUL inderdaad regelmatig langskomen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat is een dame die ik uit CUL ken, MascaraKlodder. Sommigen hier kennen haar wel. Ze kan echt superlekker koken!
quote:Gewone vrijetijdskleding is prima.
Eten meenamen of we gaan wat halen uit de categorie.... chinees/ frietjes/MacD./Pizaa/Shoarma whatever. Uiteraard met zwaailicht en sirene terug zodat t niet koud is als we aan t buro aankomen![]()
ik hoorde opt nieuws dat de egyptische archeoloog die er bij betrokken is wel al twee keer eerder heeft geroepen dat ie celopatra's graf had gevonden...quote:Op maandag 20 april 2009 08:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kijk maar niet in de spiegel danMoet vandaag ook nog van alles doen: naar het UMCG voor een nieuwe afstelling van mijn CI, naar het CI-huis... met m'n Nina Brink-hoofd
.
http://www.nu.nl/algemeen(...)marcus-antonius.html
Zo gaaf hè, dat soort ontdekkingen![]()
.
Hier ook weer een zonnetje btw. Boek is niet meer uit gekomen, dus ik ga hem nu uitlezen.
= goede aanvulling!! goed bezig!quote:Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef kwakveense het volgende:
oh wacht, ik kan wel een makreelfiletje halen in de stad bij de visboer. of nootjes bij de notenboer.
nee de hele dagquote:Op maandag 20 april 2009 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwakkie, bedoel je 750 over de hele dag of voor het avondeten alleen? Voor een avondmaaltijd vind ik het niet weinig. Misschien kun je anders wat fruitjes erbij halen (zoals fruitsalade van AH to Go ofzo), of iets van yoghurt als toetje
Ik hoop dat z'n motoragentskillz beter zijn dan z'n Nederlandsquote:Op maandag 20 april 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
ja fijn he?heb echt met een fijn gevoel op de motor gezeten gisteren en met fijne gedachten in slaap gevallen
zitten helemaal op hun plek daar, helemaal geweldig, moest er bijna van huilen!
en ik zal een uitgebreid verslag plaatsen, woendag, want ga een dienst van 15.00 tot 23.00 meedraaien
[..]klinkt goed
/carequote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat z'n motoragentskillz beter zijn dan z'n Nederlands![]()
.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt goed dan, Kwak!*trots op joe* en die makreelfilet klinkt als een goed plan!
LoL @ Mo --> schotse accenten ftw!
3 stemmen? waarvoor, waarvoor! Voor je taartenbak-kunsten? Ik ga zoeken in CUL!quote:Op maandag 20 april 2009 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb drie stemmen in de CUL-wedstrijd en daar ben ik echt idioot blij mee..
.
Nee, een souffléwedstrijd! CF heeft ook meegedaan!quote:Op maandag 20 april 2009 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
3 stemmen? waarvoor, waarvoor! Voor je taartenbak-kunsten? Ik ga zoeken in CUL!
Klinkt als een leuke baan.quote:Op maandag 20 april 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
/carezolang hij kentekens maar goed kan noteren
meer hoef je niet te kunnen
Iets heel anders (en je hebt het vast weleens verteldquote:
Ik heb nog nooit een soufflé gehad, maar ze zien er behoorlijk lekker uitquote:Op maandag 20 april 2009 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, een souffléwedstrijd! CF heeft ook meegedaan!
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, ben je gek!quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een soufflé gehad, maar ze zien er behoorlijk lekker uit. Heb op de geitenkaassouflé gestemd, though, sorry
. Ik houd meer van hartig dan van zoet
.
Ik heb op die van RobinOok gestemd.quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Heb op de geitenkaassouflé gestemd, though, sorry. Ik houd meer van hartig dan van zoet
.
Ah dat is lief, en Tink ookquote:Op maandag 20 april 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
Ik wil even melden dat de aanstaande mannen van Kwak en Merel in hun handjes mogen knijpen...en dat ze een schop onder hun kont krijgen om niet wat sneller te zijn.
[knip heel verhaal]quote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets heel anders (en je hebt het vast weleens verteld), maar wat doe jij eigenlijk voor werk? En is het voor jou een beetje te combineren met de opvoeding van de kinderen? En werk je fulltime? Ik vraag het omdat ik een hele leuke baan heb gezien (ja, ik weet het, ik zou voorlopig stoppen
), maar ik twijfel heel erg omdat het een fulltime baan is. Het zou wel kunnen hoor: ik breng kinderen naar school, man haalt ze op om 16.00 uur en we nemen er een schoonmaakster bij, maar ik ben er dus niet helemaal zeker van of het wel een goed idee is.
sarcasme heb jij nog niet echt door he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |