Grinnik.quote:Op maandag 20 april 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sarcasme heb jij nog niet echt door he?
Ja, in Den Haag ook (gohquote:Op maandag 20 april 2009 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Scheveningen is het ineens haske gaan bewolken. Niks meer aan nu buiten.
Heel verrassend inderdaadquote:
Ik denk dat dat het geheim is van een gezond leven en een slank lichaam. Sporten heeft gewoon net zoveel prioriteit als andere belangrijke zaken.quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
hoe erg is het trouwens als je tegen een docent zegt dat je niet kunt (gaat om wijzigen afspraak) omdat je gaat sporten...
ja, dat magquote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even mopperen? Die 2 kilo's die ik ben aangekomen zijn allebei op mijn buik gaan zittenHeb me lange tijd niet zo rond gevoeld.
Precies, vooruit kijken.quote:Op maandag 20 april 2009 14:16 schreef kwakveense het volgende:
ik pas juist al mn zomerkleren weer (aan de krappe kant zelfs) omdat ik even zwaar ben als vorige zomer![]()
maar goed, ik ben al de hele dag extreem goed bezig, en ik zie niet in waarom ik dat geen week kan volhouden (of twee, of drie) en dan móet t er wel weer af gaan...
Only in my dreams...quote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Laureline het volgende:
Buikvet verdwijnt ook het snelst, toch? Dat is dan weer een magere (![]()
![]()
) troost.
Ik loop stage bij het Huygens Instituut, in de KB. Heel tof!quote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Laureline het volgende:
Buikvet verdwijnt ook het snelst, toch? Dat is dan weer een magere (![]()
![]()
) troost.
Waarzo werk je eigenlijk in Den Haag, DAD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |