Raw Power in Motion, is een spinning programma van Les Mills.quote:Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oja, wat is toch RPM? Daar hoor (lees) ik jullie steeds over.
Dat klinkt wel goed idd!quote:Op maandag 20 april 2009 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb me zaterdag voor het eerst in 3 weken gewogen en was 1,6 kg lichter. Ik val dus in een gestaag tempo af. Als ik echt aan het crashen zou zijn, zouden er m.i. meer kilo's af moeten zijn en dat is dus niet het geval. Merk het echt goed aan m'n kleding. Hoewel ik met liefde wat van m'n bovenbenen af zou zagen
.
Met RPM gaat het goed! Ga nu op woensdagavond en dan op zaterdag- of zondagochtend (al naargelang de weekendplanning). Ik heb wel last van mijn lijf, maar ja, dat heb ik ook als ik een uurtje door de stad loop, dus ik trek me er niet zoveel van aan. Vind het heerlijk om te doen!!
Dat is fijn! Wat vind je eigenlijk wél lekker? Jouw gevoel met betrekking tot boodschappen doen en iets te eten verzinnen kan ik me trouwens wel voorstellen. dAt heb ik ook altijd in de AH. Op de één of andere manier nodigt die winkel niet echt uit tot creatief koken.quote:Op maandag 20 april 2009 09:43 schreef P.F het volgende:
Ja last vluchtig bij
Eten ging gister best goed!
Jij komt overigens ook maar met moeite tot 1200 kcal vandaagquote:Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanilleyoghurt
L: special K met vanilleyoghurt en een boterham met ham
T: een halve komkommer met balsamico-azijn
D: rijst met een groentepakket, nasivlees en wat zoetzuresaus
Ik lust alles, maar alleen vers en niet uit zakjes/potten/blikjes/pakjes. Tenzij uit de delicatesse winkel.quote:Op maandag 20 april 2009 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is fijn! Wat vind je eigenlijk wél lekker? Jouw gevoel met betrekking tot boodschappen doen en iets te eten verzinnen kan ik me trouwens wel voorstellen. dAt heb ik ook altijd in de AH. Op de één of andere manier nodigt die winkel niet echt uit tot creatief koken.
Als ik die pakjes en voorgesneden groente zie krijg ik altijd zo'n-gevoel. Veel te duur en inspiratieloos.
Dat vind ik toch zo stoerquote:Op maandag 20 april 2009 09:43 schreef cyclechick het volgende:
Oeiii ik ga vanavond gewoon proberen om weer met de wielrenvereniging mee te fietsen, ondanks dat ik zaterdag de Amstel Gold heb gedaan: die ging namelijk best goed en heb naast wat vermoeidheid niet echt pijn er aan over gehouden!
Ja, ik weet het, maar het is een balansdagje zo na het weekend. Morgen weer wat meer.quote:Op maandag 20 april 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij komt overigens ook maar met moeite tot 1200 kcal vandaagJe diner en ontbijt zijn volgens mij wel oke trouwens.
Dan weet ik de oplossing voor jouw eetprobleem.quote:
Echt heel erg knapquote:Op maandag 20 april 2009 09:43 schreef cyclechick het volgende:
Oeiii ik ga vanavond gewoon proberen om weer met de wielrenvereniging mee te fietsen, ondanks dat ik zaterdag de Amstel Gold heb gedaan: die ging namelijk best goed en heb naast wat vermoeidheid niet echt pijn er aan over gehouden!
Wat is MK?quote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
L: geluncht bij MK: allemaal lekkere Turks/marokkaanserige hapjes (veel, maar wel gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |