Da's nog eens fijn nieuws, Vikkestein!!!quote:Op maandag 20 april 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Wiehoeoeoe, ik ben blij want ik had haske goeie scores in het CI-huis net.
Verstaan + spraakafzien met CI: 91 %
Verstaan + spraakafstaan met hoorapparaat voor de operatie: 97 %
Dus het komt in de buurt. Op alle fronten scoorde ik hoger dan een maand geleden, behalve op puur liplezen
Maar goed, dat doet er niet zoveel toe. Het is nu officieel: ik ga echt duidelijk vooruit
. Deze oppepper kon ik wel even gebruiken
.
Ik ook! En ook nog: wow dat is bijna optimaal, toch?? En wat je vorige scores waren!quote:Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Vik! Ik dacht nog 'da's tof!', maar vergat te postenDus bij deze: da's tof! Fijn dat het allemaal zo goed gaat met je CI-shizzle!
18 is dan ook al een hele leeftijd. Ik zit er ook tegenaan en het bevalt me nixquote:Op maandag 20 april 2009 17:27 schreef conleche het volgende:
En ja ik heb een fijne verjaardag gehad, maar nu ik dan eenmaal 18 ben, zit ik wel in een midlifecrisis. Ik vind het veel erger, dan ik dacht dat ik het zou vinden.....
Ben blij dat ik een mede-bijna-18-jarige in dit topic heb!!quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
18 is dan ook al een hele leeftijd. Ik zit er ook tegenaan en het bevalt me nix
Wat vervelendquote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
wat goed Vik!
Ik ga even wat minderen met Fok!tijd, niet omdat ik 't niet leuk meer vindmaar omdat mn ogen echt dood zijn...
ga even langs dok (moet ik toch nog doen) en opticien, want zoals 't nu gaat, zelfs mèt bril op, gaat 't niet goed. Tot die tijd maar even wat minder achter de laptop, dus alleen Fok!ken op 't werk en als ik écht een opdracht op de pc moet makenen nu lekker nasi maken
En Bolletje: eigenlijk is dat niet het probleem, dat van die verwachtingen. Ik ben niet iemand die per se verwachtingen heeft. Echte ambitie is mij ook vreemd. Wel merk ik in mijn hoofd heel weinig verschil met toen ik 25 was. Ik vind nog steeds dezelfde dingen leuk. Eigenlijk is het dus juist het omgekeerde. Ik zou mijn hele leven willen flierefluiten alsof ik 25 was. En ik besef me dat dat op den duur pathetisch wordt.quote:Op maandag 20 april 2009 17:34 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Ja ik snap het een beetje - bij bepaalde leeftijden horen bepaalde verwachtingen waar je staat. etc. etc..
Op je 21e kan dat zijn: ik woon nog bij m'n ouders en ik heb nog niks bereikt qua studie
op je 18e kan dat zijn van. Ik zit "zogenaamd" op de helft, ik sta hier, heb dit bereikt. Ik zou al veel verder moeten zijn.
Maar je moet niks. Echt niet!
Ben je bang dat je jezelf niet ver genoeg ontwikkeld hebt?quote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
En Bolletje: eigenlijk is dat niet het probleem, dat van die verwachtingen. Ik ben niet iemand die per se verwachtingen heeft. Echte ambitie is mij ook vreemd. Wel merk ik in mijn hoofd heel weinig verschil met toen ik 25 was. Ik vind nog steeds dezelfde dingen leuk. Eigenlijk is het dus juist het omgekeerde. Ik zou mijn hele leven willen flierefluiten alsof ik 25 was. En ik besef me dat dat op den duur pathetisch wordt.
quote:Vandaag ben ik gaan lopen
Ik was het maanden al van plan
Maar pas toen iedereen gezegd had dat het niet kon ging ik lopen
Kijk me lopen toch
Hier loop ik dan
Vandaag ben ik gaan lopen
Ik heb de meningen geteld
En heb bedacht dat het niets uitmaakt
Ook als men niks vind wordt zelfs dat nog als
een mening je verteld
Vandaag ben ik gaan lopen
Nou ik vind het echt onzin om dingen te laten omdat je ouder wordt of omdat het niet meer hoort.quote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
En Bolletje: eigenlijk is dat niet het probleem, dat van die verwachtingen. Ik ben niet iemand die per se verwachtingen heeft. Echte ambitie is mij ook vreemd. Wel merk ik in mijn hoofd heel weinig verschil met toen ik 25 was. Ik vind nog steeds dezelfde dingen leuk. Eigenlijk is het dus juist het omgekeerde. Ik zou mijn hele leven willen flierefluiten alsof ik 25 was. En ik besef me dat dat op den duur pathetisch wordt.
QFT x 10.000!quote:Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik vind het echt onzin om dingen te laten omdat je ouder wordt of omdat het niet meer hoort.
Ik weet niet of Viev het erg vindt dat ik dit zeg maar kijk naar haar moeder: volgens mij was dat echt een moordwijf dat lak had aan haar leeftijd en fysieke ongemakken en lekker deed waar ze zin in had. Gelijk heeft ze! Je leeft maar 1 x en dan moet je potverrrrrrrdomme doen waar je zin in hebt! Kan jou het schelen dat iemand anders het misschien pathetisch vindt. 't Is jouw leven!
Hupga iets pathetisch doen!
quote:Op maandag 20 april 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ja op een gegeven moment ga je naar bijeenkomsten van liefhebbers van rotstuintjes en leg je je eigen rotstuintje aan (mijn vader)
Ga je boeken kopen en lezen over kaas (mijn vader)
Ga je kennis verzamelen over wijn/koffie/thee/koffiebranden etc. (mijn vader)
Ik denk ook niet dat dat echt is wat je zoekt in ouder worden..
Mijn vader heeft gewoon een meer dan full time baanquote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]ik ben echt zo benieuwd hoe mijn vader later is als ie niet meer werkt
Gaat hij vast ook dat soort dingen doen
Mijn vader heeft een eigen zaak dus nauwelijks tijd voor iets anders (wel lekker rustig voor ons)quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gewoon een meer dan full time baan
Het zal je probleem maar zijnquote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Poppie, KAP NOU met die red bullquote:Op maandag 20 april 2009 17:31 schreef P.F het volgende:
Lijstje:
O: 2 bananen
L: chicken wrap, kleine milkshake
T: 5 handen walnoten, 2 handen amandelen, 2 blikjes red bull
Ik dacht dat ik meer had gegeten! Ik ga zo nog een keer lunchen en daarna dineren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |